Hoe kan ik die favoriten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef hiddit het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)NL-Band-of-FoK-Kers/
ik ook, replay11nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef hiddit het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)NL-Band-of-FoK-Kers/
Kwestie van 2 minuutjes toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef cherrycoke het volgende:
heb ik dat weer outdated drivers (steam zij dat ze up to date waren)
Wartapes wellicht? Of zitten die er niet in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben vooral niet kapot van het geluid om heel eerlijk te zijn...
Ja, maar ik vind het knerpend en blikkerig klinken in vergelijking met BF3 en ik blijf van mening dat het geluidsmodel van BC2 het best was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wartapes wellicht? Of zitten die er niet in.
Het geluid van die m95 daar. Alsof een engeltje in je oor piestquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het knerpend en blikkerig klinken in vergelijking met BF3 en ik blijf van mening dat het geluidsmodel van BC2 het best was.
snap er niks vanquote:
in de eerst komende patch zullen er al wapens veranderd gaan wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Yarp. Hier ook.
Weet nog niet of ik het allemaal geweldig vind, vind de wapens weer eens compleet op de schop gegaan en meer richting COD daarmee
Hardcore is niet ranked volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:25 schreef Skull-splitter het volgende:
En GVD nog geen HC server te vinden.
Lolwhut?!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hardcore is niet ranked volgens mij.
Whehehequote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
heb ik de versie zonder China Rising besteld.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:25 schreef Skull-splitter het volgende:
En GVD nog geen HC server te vinden.
quote:MAINTENANCE NOTICE: BF4 WILL BE OFFLINE TODAY BETWEEN 11AM AND 12PM (UTC) FOR SERVICE OPTIMIZATIONS
en ik werd eruit gegooit client shutdownquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
wen der maar aan zullen er nog veeel meer komen
Updates zijn niet altijd slecht...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
wen der maar aan zullen er nog veeel meer komen
Maar vannacht waren er nog geen ranked hardcore servers... Alleen maar servers voor mietjes.quote:
De servers hebben nu maintenance van 1 uur, staat op de Battlelog sitequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:01 schreef cherrycoke het volgende:
YOU WERE DISCONNECTED FROM EA ONLINE (1)
en weer een server crash
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De servers hebben nu maintenance van 1 uur, staat op de Battlelog site
ik zal om 1 uur wel is kijken of ik de BoF server op hardcore krijgquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar vannacht waren er nog geen ranked hardcore servers... Alleen maar servers voor mietjes.
Vanmorgen maar begonnen aan singleplayer, veel beter dan vorige titel.
Nog steeds rechttoe, recht aan, maar wel vermakelijk
En wat ik ervoor zou geven om een Blade Runner titel in deze kwaliteit te hebben
das balen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan pas... maandag weer knallen
Ik zou een Mad Max-mod willen voor MP.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat ik ervoor zou geven om een Blade Runner titel in deze kwaliteit te hebben
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, een uur om het spel te installeren
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:05 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?
Jij hebt hem op DVD? Hoeveel dvd's is het dan, 2 zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het de moeite waard is? Als je BF3 kon waarderen, kan je deze ook wel waarderen.
3quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij hebt hem op DVD? Hoeveel dvd's is het dan, 2 zeker?
Dan ga je 'm niet krijgen ben ik bang, gaat namelijk via brievenbus...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Laser. het volgende:
Eergisteren bij Bol.com besteld (PC versie). Gisteren in de middag een e-mail ontvangen dat ik uiterlijk vanochtend om 07:00 uur een e-mail zou krijgen als het aan PostNL is overgedragen -> niks ontvangen.
Het zou vandaag tussen 08:00 uur en 20:00 uur geleverd moeten worden, dus ben benieuwd. Brief post is ook al geweest.
Jammer. Zelf vanmorgen binnen gekregen via wehkamp maar voortaan lekker online bestellen. Heb dit met meerdere games gedaan en het scheelt tijd. Met het snelle internet is game ook nog eens zo binnen. Servers van Origin hebben altijd de maximale snelheid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Laser. het volgende:
Eergisteren bij Bol.com besteld (PC versie). Gisteren in de middag een e-mail ontvangen dat ik uiterlijk vanochtend om 07:00 uur een e-mail zou krijgen als het aan PostNL is overgedragen -> niks ontvangen.
Het zou vandaag tussen 08:00 uur en 20:00 uur geleverd moeten worden, dus ben benieuwd. Brief post is ook al geweest.
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef lipjes het volgende:
Zit er nog aan te denken om voor BF4 een server te huren, maar weet nog niet zeker of ik het ga doen.
Jammer dat je zelf geen servers kan hosten
Ik denk nooit lang na over mijn acties, reeds 1 besteldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wil
stuur dan maar een PM
Ik weet nog steeds niet hoe ik die kan adden als favoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wil
stuur dan maar een PM
Oh wat jammer nu kan je de premium maps niet spelen die ergens volgend jaar uitkomenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Kut, premium edition is uitverkocht bij g2play..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:59 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik die kan adden als favo
Precies hetzelfde liedje. Mevrouw bij de klantenservice ging er wel van uit dat ie vandaag nog zou komen omdat de leverancier hem wel had afgeleverd dus zou het in handen van postnl moeten zijn. Maar waarom heb ik dan geen mail ontvangen en staat de status nog altijd op "wordt verwerkt"?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:22 schreef Laser. het volgende:
Net gebeld naar bol.com om te vragen waarom ik geen verzendbevestiging heb ontvangen, terwijl ze hadden gezegd dat ik deze uiterlijk vanochtend om 07:00 uur zou moeten hebben ontvangen.
Antwoord is dat het nog niet verzonden is, zij zelf geen flauw idee hebben waarom het niet verzonden is en dat ik maar moet afwachten. Ze gaan een onderzoek doen en mij per e-mail op de hoogte houden.
Bevestigd voor mij weer wat voor bedrijf het is.Normaal zou ik annuleren, maar ik heb 'm voor 35 Euro en ik ga niet bijna het dubbele bij Origin neerleggen.
MB'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:05 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |