quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:25 schreef Skull-splitter het volgende:
En GVD nog geen HC server te vinden.
quote:MAINTENANCE NOTICE: BF4 WILL BE OFFLINE TODAY BETWEEN 11AM AND 12PM (UTC) FOR SERVICE OPTIMIZATIONS
en ik werd eruit gegooit client shutdownquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
wen der maar aan zullen er nog veeel meer komen
Updates zijn niet altijd slecht...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
wen der maar aan zullen er nog veeel meer komen
Maar vannacht waren er nog geen ranked hardcore servers... Alleen maar servers voor mietjes.quote:
De servers hebben nu maintenance van 1 uur, staat op de Battlelog sitequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:01 schreef cherrycoke het volgende:
YOU WERE DISCONNECTED FROM EA ONLINE (1)
en weer een server crash
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De servers hebben nu maintenance van 1 uur, staat op de Battlelog site
ik zal om 1 uur wel is kijken of ik de BoF server op hardcore krijgquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar vannacht waren er nog geen ranked hardcore servers... Alleen maar servers voor mietjes.
Vanmorgen maar begonnen aan singleplayer, veel beter dan vorige titel.
Nog steeds rechttoe, recht aan, maar wel vermakelijk
En wat ik ervoor zou geven om een Blade Runner titel in deze kwaliteit te hebben
das balen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan pas... maandag weer knallen
Ik zou een Mad Max-mod willen voor MP.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat ik ervoor zou geven om een Blade Runner titel in deze kwaliteit te hebben
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, een uur om het spel te installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |