quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:05 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?
Jij hebt hem op DVD? Hoeveel dvd's is het dan, 2 zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het de moeite waard is? Als je BF3 kon waarderen, kan je deze ook wel waarderen.
3quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij hebt hem op DVD? Hoeveel dvd's is het dan, 2 zeker?
Dan ga je 'm niet krijgen ben ik bang, gaat namelijk via brievenbus...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Laser. het volgende:
Eergisteren bij Bol.com besteld (PC versie). Gisteren in de middag een e-mail ontvangen dat ik uiterlijk vanochtend om 07:00 uur een e-mail zou krijgen als het aan PostNL is overgedragen -> niks ontvangen.
Het zou vandaag tussen 08:00 uur en 20:00 uur geleverd moeten worden, dus ben benieuwd. Brief post is ook al geweest.
Jammer. Zelf vanmorgen binnen gekregen via wehkamp maar voortaan lekker online bestellen. Heb dit met meerdere games gedaan en het scheelt tijd. Met het snelle internet is game ook nog eens zo binnen. Servers van Origin hebben altijd de maximale snelheid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Laser. het volgende:
Eergisteren bij Bol.com besteld (PC versie). Gisteren in de middag een e-mail ontvangen dat ik uiterlijk vanochtend om 07:00 uur een e-mail zou krijgen als het aan PostNL is overgedragen -> niks ontvangen.
Het zou vandaag tussen 08:00 uur en 20:00 uur geleverd moeten worden, dus ben benieuwd. Brief post is ook al geweest.
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef lipjes het volgende:
Zit er nog aan te denken om voor BF4 een server te huren, maar weet nog niet zeker of ik het ga doen.
Jammer dat je zelf geen servers kan hosten
Ik denk nooit lang na over mijn acties, reeds 1 besteldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wil
stuur dan maar een PM
Ik weet nog steeds niet hoe ik die kan adden als favoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb een server draaien je kan er wel een mee helpen als je wil
stuur dan maar een PM
Oh wat jammer nu kan je de premium maps niet spelen die ergens volgend jaar uitkomenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Kut, premium edition is uitverkocht bij g2play..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:59 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik die kan adden als favo
Precies hetzelfde liedje. Mevrouw bij de klantenservice ging er wel van uit dat ie vandaag nog zou komen omdat de leverancier hem wel had afgeleverd dus zou het in handen van postnl moeten zijn. Maar waarom heb ik dan geen mail ontvangen en staat de status nog altijd op "wordt verwerkt"?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:22 schreef Laser. het volgende:
Net gebeld naar bol.com om te vragen waarom ik geen verzendbevestiging heb ontvangen, terwijl ze hadden gezegd dat ik deze uiterlijk vanochtend om 07:00 uur zou moeten hebben ontvangen.
Antwoord is dat het nog niet verzonden is, zij zelf geen flauw idee hebben waarom het niet verzonden is en dat ik maar moet afwachten. Ze gaan een onderzoek doen en mij per e-mail op de hoogte houden.
Bevestigd voor mij weer wat voor bedrijf het is.Normaal zou ik annuleren, maar ik heb 'm voor 35 Euro en ik ga niet bijna het dubbele bij Origin neerleggen.
MB'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:05 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hoeveel MB's dan? Is het spel wel de moeite waard om te kopen btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |