SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een bak kwark en verder dan mijn neus er in stoppen kom ik eigenlijk niet.
't Is maar een smal bakje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel small bakje!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Als je die avocado dik genoeg uitsmeert is er geen hond die je herkent!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Zeester het volgende:
Het is dat ik mn hoofd niet op fok wil zetten anders had ik iets moois met m'n avocado gedaan!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het nog een keer kanHahahahahahhaa... You just made my awful day a tiny bit betterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Txs, daar ga ik achteraan! De lidl heeft hele lekkere zoete aardappel. Denk wel dat ik er voor vriendlief wat gehakt doorheen pleur...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
Tink, zoek even op vegan quinoa chili. Dan krijg je er een met zoete aardappel. Erg lekker en lactosevrij!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Joh! In mijn hoofd zie jij er heel anders uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn banaan had ik in de auto terug van m'n externe afspraak al op, dus helaas. No pretty pictures from me vandaag.
Wel morgen met de nieuwe jurk, want die is al verzonden
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |