het blijft Werchter natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pff wat een standaard namen ...
Pearl Jam komt definitief niet naar Pinkpop. Heeft Smeets al op de radio verteld. Het is ze (weer) niet gelukt dit jaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:05 schreef JessedeK het volgende:
Ik hoor ook geruchten over pearl jam op pinkpop dit jaar, wel redelijk reëel aangezien ze nu aan het touren zijn in de VS en pinkpop altijd speciaal is voor PJ
Is dat zo ja? Op basis waarvan dan? Een show 15 jaar geleden ofzo? De organisatie blijft dat graag roepen natuurlijk, maar of die bands dat nou ook zo zien. Anders hadden ze niet twee jaar op rij Pinkpop overgeslagen terwijl ze wel touren. Plus zijn festivals natuurlijk nogal gretig met roepen dat 'bands wat speciaal met het festival hebben'quote:Op donderdag 5 december 2013 17:05 schreef JessedeK het volgende:
Ik hoor ook geruchten over pearl jam op pinkpop dit jaar, wel redelijk reëel aangezien ze nu aan het touren zijn in de VS en pinkpop altijd speciaal is voor PJ
Lekker festivalbandjequote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef indiaantje89 het volgende:
The Black Keys op Open'er festival in Polen. Gaan ook weer touren dus.
Pukkelpop?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pearl Jam komt definitief niet naar Pinkpop. Heeft Smeets al op de radio verteld. Het is ze (weer) niet gelukt dit jaar.
PLACEBO @PLACEBOWORLD 16m
BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow....
Dat zal dus ook Werchter worden.
Kom maar door naar RaRquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Novarock (Oostenrijk): Iron Maiden, Avenged Sevenfold, Rob Zombie, Soundgarden, In Flames, Megadeth en The Offspring.
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=12649quote:Graspop heeft zojuist al 51 namen van de line-up voor 2014 bekendgemaakt. Black Sabbath, Volbeat en Avenged Sevenfold prijken bovenaan de lijst, die uiteindelijk meer dan honderd bands zal bevatten. Komend jaar zullen er voor het eerst twee hoofdpodia naast elkaar staan, zoals we van bijvoorbeeld Wacken Open Air al kennen. Ook nieuw wordt een openluchtpodium in de Metal Plaza waar jong talent zal optreden. Graspop Metal Meeting vindt volgend jaar plaats van 27 t/m 29 juni, natuurlijk in het Belgische Dessel.
Tot nu toe bevestigd:
Black Sabbath
Volbeat
Avenged Sevenfold
Sabaton
Soundgarden
Alter Bridge
Opeth
Hatebreed
Carcass
W.A.S.P.
Neurosis
Graveyard
Metal Church
Watain
Paradise Lost
Unida
Death (Dta)
The Dillinger Escape Plan
Doro
Annihilator
Bring Me The Horizon
Eluveitie
Tiamat
Legion Of The Damned
Cult Of Luna
Orange Goblin
Comeback Kid
Cynic
We Came As Romans
Emmure
Kylesa
Powerwolf
The Black Dahlia Murder
Triptykon
Alestorm
Napalm Death
Walls Of Jericho
Enslaved
Skyharbor
Gloryhammer
Pro-Pain
Blessthefall
Huntress
Nails
Solstafir
Jeff Scott Soto
Prime Circle
Necrophobic
The Treatment
Battlecross
Crossfaith
quote:Er is niks zo lekker als op een festival lekker de hippie uit te hangen. Alles rustig aan en genieten van een paar dagen vol love, peace and music. En hoe kun je nu beter de hippie in jezelf naar boven halen dan door te kamperen in een tipi? Daarom hebben we dit jaar een toevoeging die eigenlijk niet mag ontbreken op een festival, namelijk een heuse tipi camping! Elke dag wakker worden in een ruime tent die wij voor jou hebben opgezet.
Je hebt de keuze uit een 2 tot 8-persoons tipi. Je kan dus met je hele groep in één tent slapen! De kosten hiervan zullen ongeveer 75 euro per persoon zijn voor het hele weekend. Hier krijg je een unieke ervaring voor terug.
Vanaf vandaag kun je op Paaspop.nl tickets hiervoor bestellen.
Dat is al even bekendquote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu dub ik wel weer met m'n Avenged Sevenfold.
Ik roep het gewoon. Pinkpop voor Metallica.
Ja?quote:
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu dub ik wel weer met m'n Avenged Sevenfold.
Ik roep het gewoon. Pinkpop voor Metallica.
Gaat prima toch en vorige jaar stond MO er ook al, dat is ook poppy als de nete en gaat ook doorbreken dit jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:39 schreef Darkestrah het volgende:
Royksopp misschien, Robyn niet (van wat ik van haar ken dan).
Want nu is hun muziek opeens minder leuk?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:54 schreef BoerBert het volgende:
Als ze headliner van een dag waren had ik het nog overwogen. Laat nu maar zitten.
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind zo'n optreden dat ik graag wil zien persoonlijk een stuk minder als je daar nog helemaal in het licht staat. Ik had trouwens ook verwacht dat het optreden dan (itt) de headliner maar een uurtje zou zijn, maar de headliners hadden dat zo te zien vorig jaar ook maar.
Phoenix was vorig jaar in het licht een van de toppers van het festival. Met een half leeg veld voor hem bij de 3FM stage.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind zo'n optreden dat ik graag wil zien persoonlijk een stuk minder als je daar nog helemaal in het licht staat. Ik had trouwens ook verwacht dat het optreden dan (itt) de headliner maar een uurtje zou zijn, maar de headliners hadden dat zo te zien vorig jaar ook maar.
Dat is al zeker dat ze 3FM stage afsluiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.
3FM Stage is geen tent, toch? Maakt dus weinig verschilquote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.
Maar dat is Pinkpop, met een laatste act die om 22:30 moet eindigen heb je altijd het risico dat je niks geheel in het donker kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
3FM Stage is geen tent, toch? Maakt dus weinig verschil.
Ik had ook wel wéér kunnen zeggen dat het kut is dat ze naar Pinkpop gaan, maar dan zou ik een beetje in herhaling vallenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is Pinkpop, met een laatste act die om 22:30 moet eindigen heb je altijd het risico dat je niks geheel in het donker kan zijn
Ooh ik blijf dat gewoon ieder jaar roepen hoor, dat het belachelijk is hoe vroeg het afgelopen moet zijn. Gelukkig komen de meeste bands die op Pinkpop komen ook wel op een Rock am Ring of Rock Werchter.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik had ook wel wéér kunnen zeggen dat het kut is dat ze naar Pinkpop gaan, maar dan zou ik een beetje in herhaling vallen.
Niet erg verrassend.quote:Vanmorgen heeft het Belgische Dour Festival via twitter haar eerste namen bekend gemaakt: Phoenix, Boys Noize, Girls in Hawaii, LFO en King Khan & Shrines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |