Gaat prima toch en vorige jaar stond MO er ook al, dat is ook poppy als de nete en gaat ook doorbreken dit jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:39 schreef Darkestrah het volgende:
Royksopp misschien, Robyn niet (van wat ik van haar ken dan).
Want nu is hun muziek opeens minder leuk?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:54 schreef BoerBert het volgende:
Als ze headliner van een dag waren had ik het nog overwogen. Laat nu maar zitten.
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind zo'n optreden dat ik graag wil zien persoonlijk een stuk minder als je daar nog helemaal in het licht staat. Ik had trouwens ook verwacht dat het optreden dan (itt) de headliner maar een uurtje zou zijn, maar de headliners hadden dat zo te zien vorig jaar ook maar.
Phoenix was vorig jaar in het licht een van de toppers van het festival. Met een half leeg veld voor hem bij de 3FM stage.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind zo'n optreden dat ik graag wil zien persoonlijk een stuk minder als je daar nog helemaal in het licht staat. Ik had trouwens ook verwacht dat het optreden dan (itt) de headliner maar een uurtje zou zijn, maar de headliners hadden dat zo te zien vorig jaar ook maar.
Dat is al zeker dat ze 3FM stage afsluiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.
3FM Stage is geen tent, toch? Maakt dus weinig verschilquote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze de 3FM stage afsluiten hé, lijkt me een beetje nutteloos ze voor Metallica te zetten, dan staat het publiek vooraan al vol met 90% Metallica fans, kan je daar beter een A7X voor zetten ofzo.
Maar dat is Pinkpop, met een laatste act die om 22:30 moet eindigen heb je altijd het risico dat je niks geheel in het donker kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
3FM Stage is geen tent, toch? Maakt dus weinig verschil.
Ik had ook wel wéér kunnen zeggen dat het kut is dat ze naar Pinkpop gaan, maar dan zou ik een beetje in herhaling vallenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is Pinkpop, met een laatste act die om 22:30 moet eindigen heb je altijd het risico dat je niks geheel in het donker kan zijn
Ooh ik blijf dat gewoon ieder jaar roepen hoor, dat het belachelijk is hoe vroeg het afgelopen moet zijn. Gelukkig komen de meeste bands die op Pinkpop komen ook wel op een Rock am Ring of Rock Werchter.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik had ook wel wéér kunnen zeggen dat het kut is dat ze naar Pinkpop gaan, maar dan zou ik een beetje in herhaling vallen.
Niet erg verrassend.quote:Vanmorgen heeft het Belgische Dour Festival via twitter haar eerste namen bekend gemaakt: Phoenix, Boys Noize, Girls in Hawaii, LFO en King Khan & Shrines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |