abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133885821
ja. driftbuien. die hebben we hier ook. vandaag sneuvelde selene's my little pony. ik vind het zo sneu. want ze is altijd netjes zuinig op haar spullen. ze had hem al 2 jaar (!) en dat allemaal omdattie zn eigen troep niet op wilde ruimen. terwijl selene en ik hem nog hielpen ook ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:49:07 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133888127
Simmu dat is echt sneu zeg!
Opruimen gaat hier ook nog niet van een leien dakje, maar er gaat doorgaans niets stuk.
pi_133900271
ja, ik ben er echt verdrietig van. en natuurlijk is dat ding niet meer te krijgen. dus zo maar eens op naar de bouwmarkt, misschien dat ik die staart er terug aan kan lijmen ofzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_133957559
Vervelend Simmu! is het gelukt nog om het te lijmen?

Wat vonden de peuters van de sint? we hebben het thuis niet gevierd. Wel had ik mama dag vandaag en bracht ik haar voor 3 uurtjes naar het sinterklaasfeest bij het kdv. Ze had heleboel praatjes over PIIEEETTT :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:49:54 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_133957906
Anouk is gek op zwarte piet! We hadden het zaterdag al gevierd met 2 pieten, maar lief deed vanavond of Piet weer langs was geweest, dus rende ze al zwarte piet gillend naar de gang waar weer een zak stond met 2 'dootjes' O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 5 december 2013 @ 21:23:24 #206
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133959418
Van Sint moet Rayen niet zoveel weten maar de pieten geeft hij een high-five.
Ook heeft hij het sinterklaasfeest op de peuterspeelzaal gevierd waar hij ook een kadootje kreeg (magnetisch tekenbord).
Toen ik hem op ging halen, hoorde ik hem gelijk O+ haast gillend "kdootje mama" O+
Hij heeft het trouwens ontzettend naar zijn zin op de peuterspeelzaal.
Rayen 2½ jaar!
pi_133959428
afscheidspost :)
Evie is 4! en wat heeft ze een ontzettend fijne verjaardag gehad, echt genoten met z'n allen. En wat was ze ontzettend jarig!

vandaag

O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_133959485
Leuk TJ!!

BJ wat een prachtige meid! en die haartje! zooo lang :o gefeliciteerd!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133959508
BJ, gefeliciteerd!
Wat een leuke foto's! Wat een mooie meid!
  donderdag 5 december 2013 @ 21:55:27 #210
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133960899
Wat is ze groot en mooi BJ! En ik hou van de vrolijke kleren die je je dochters aantrekt :Y

Peuter hier is helemaal in de ban van Klaas en Pietje. Handpop van Sinterklaas was de afgelopen twee weken ook een volwaardig lid van ons gezin: hij moest eten, slapen, z'n neus snuiten... Alles. Hij moest op een gegeven moment zelfs bij mij aan de borst drinken :') :X
Oude (on)bekende.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:58:43 #211
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133961060
Gefeliciteerd BJ *O* Wat een mooie meid, over dat haar maar te zwijgen O+ en die ogen !!
Leuke taart ook trouwens ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_133961128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat is ze groot en mooi BJ! En ik hou van de vrolijke kleren die je je dochters aantrekt :Y

Peuter hier is helemaal in de ban van Klaas en Pietje. Handpop van Sinterklaas was de afgelopen twee weken ook een volwaardig lid van ons gezin: hij moest eten, slapen, z'n neus snuiten... Alles. Hij moest op een gegeven moment zelfs bij mij aan de borst drinken :') :X
:D _O- maar S drinkt toch niet meer? wel geweldig dat hij het nog zo kan herinneren!
Hier moet de duplo ijsbeer ook drinken *; dan maakt ze ook mmm geluidjes bij :D
  donderdag 5 december 2013 @ 22:01:43 #213
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133961188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D _O- maar S drinkt toch niet meer? wel geweldig dat hij het nog zo kan herinneren!
Hier moet de duplo ijsbeer ook drinken *; dan maakt ze ook mmm geluidjes bij :D
Hij drinkt al even niet meer, maar heeft een goed geheugen :D

En Sinterklaas maakt trouwens smakgeluiden tijdens het drinken :'(
Oude (on)bekende.
pi_133961393
De sint moet nog tafel manieren leren dus :D hoe vindt ie het dat hij grote broer wordt??
pi_133963488
Zo Sinterklaas zit er weer op! Meneer had gisternacht niet goed geslapen, dus hij wilde geen pakjesavond vieren en hoefde geen kadootjes. Toch erg?
Maar hij was wel heel blij met alles gelukkig! We hadden 2 zwarte pieten en hij was helemaal niet bang, dat was wel fijn!
Ik merk nu hoe lang dat Sinterklaasgebeuren duurt zeg, intocht, schoenen zetten, sinterklaasfeesten overal.
Kerst gaan we lekker simpel houden!
pi_133972940
mevr mus was schattig zeg O+

Hier hebben we zaterdag nog een keer sint dat is dan eigenlijk de 5e keer :{
Ik had gisteren alleen een chocoladeletter voor iedereen ingepakt wat stempels voor ean en wat flut dingen voor vriend en mij. Mijn ouders kwamen 's avonds nog dus voor hun ook iets ingepakt. maar door het slechte weer waren ze nogal laat eigenlijk al bedtijd voor ean. ze hoorde ze binnen komen en stormde er meteen op af opa en oma DOOO!!!!! O+
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:59:03 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_133988255
BJ gefeliciteerd met je prachtige meid!4 jaar alweer....
pi_133995773
Leuk die sinterklaasverhaaltjes <3 ben wel blij dat het achter de rug is hoor! wat duurt het lang..van de intocht, vol op tv met sinterklaas journaal/andere sinterklaas programma's tot aan pakjesavond...

We gaan voor het eerst naar een kerstmarkt dit jaar! naar Düsseldorf. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt!
pi_133998663
BJ nog gefeliciteerd met je kleuter!

Ik wilde even melden dat mijn peuter gewoon zindelijk is!

En ook hier leuke Sinterklaas gehad, maar ik ben blij dat het weer voorbij is. Ze waren vandaag wel meteen heel zoet met hun nieuwe speelgoed.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:15:34 #220
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134000255
Ik vind het verhaal van S. en de sinterklaas handpop wel echt super schattig!

Mijn peuter snapte het verhaal van het sinterklaasjournaal wel zo ongeveer maar was er niet zo compleet van in de ban dat hij er van in spanning zat en hij vroeg niet om schoen zetten dus ik heb het niet ervaren als iets wat lang duurde maar als enorm gezellig want hij was wel enthousiast.

Pakjesavond was reuze gezellig. We zijn wel anderhalf uur bezig geweest met uitpakken omdat de kindjes echt de tijd namen voor elk nieuw speelgoed en er gelijk lekker mee gingen spelen.
En mijn peuter was in de zevende hemel met zijn brandweerkostuum. Hij slaapt er voor de tweede avond op rij in :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:54:34 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134012444
Laziness wat heb je toch een heerlijk mannetje, die ogen ook O+
pi_134013355
Jaaaa super fijn MP!!

Lazi gave pakje heeft ie gehad!!
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:37:19 #223
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134026545
Brandweerman O. O+ Heerlijk, dat kinderlijk enthousiasme!

Wij hadden net weer een typisch onderzoekende peuter incident hoor :')
S. zat bij mij op schoot toen hij opeens beide handjes in mijn hals zette en op een ietwat lugubere manier mijn nek begon te schudden :X Ik wilde net uitleggen dat ik dat geen leuk spelletje vond toen hij tevreden concludeerde: "Mama's hoofd is vast!" :Y Je kan het maar beter even gecheckt hebben :D
Oude (on)bekende.
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:49:12 #224
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134027038
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef bitterend het volgende:
De sint moet nog tafel manieren leren dus :D hoe vindt ie het dat hij grote broer wordt??
Geloof dat het best al wat impact op 'm heeft, vooral omdat ik me nog steeds zo beroerd voel en dus niet volledig beschikbaar ben. Hij voelt dit haarfijn aan en klampt zich letterlijk en figuurlijk aan mij vast. Best lastig, voor ons beide. Gelukkig lijkt hij dit nog niet te koppelen aan de "bibi in de buik". Wel merken we dat het hem erg bezig houdt, hij vertelt regelmatig dat mama naar de dokter moet om naar de baby in de buik buik te kijken en dat de dokter dan zegt: "mooie dikke buik" O+

Al met al denk ik dat het hem meer bezig houdt dan hij laat merken. Hoe hebben anderen hun oudste op de komst van een broertje / zusje voorbereid? Iemand misschien leestips? Voor mij, kleine pluis etc. ken ik al uit m'n hoofd :P
Oude (on)bekende.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 december 2013 @ 21:06:31 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134027903
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

-knip-
wat een optie is, is om met een babypop te oefenen .. luiertje omdoen bij de pop, aan te kleden etx.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')