quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat is ze groot en mooi BJ! En ik hou van de vrolijke kleren die je je dochters aantrekt![]()
Peuter hier is helemaal in de ban van Klaas en Pietje. Handpop van Sinterklaas was de afgelopen twee weken ook een volwaardig lid van ons gezin: hij moest eten, slapen, z'n neus snuiten... Alles. Hij moest op een gegeven moment zelfs bij mij aan de borst drinken![]()
Hij drinkt al even niet meer, maar heeft een goed geheugenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
maar S drinkt toch niet meer? wel geweldig dat hij het nog zo kan herinneren!
Hier moet de duplo ijsbeer ook drinkendan maakt ze ook mmm geluidjes bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Geloof dat het best al wat impact op 'm heeft, vooral omdat ik me nog steeds zo beroerd voel en dus niet volledig beschikbaar ben. Hij voelt dit haarfijn aan en klampt zich letterlijk en figuurlijk aan mij vast. Best lastig, voor ons beide. Gelukkig lijkt hij dit nog niet te koppelen aan de "bibi in de buik". Wel merken we dat het hem erg bezig houdt, hij vertelt regelmatig dat mama naar de dokter moet om naar de baby in de buik buik te kijken en dat de dokter dan zegt: "mooie dikke buik"quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef bitterend het volgende:
De sint moet nog tafel manieren leren dushoe vindt ie het dat hij grote broer wordt??
wat een optie is, is om met een babypop te oefenen .. luiertje omdoen bij de pop, aan te kleden etx.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |