Grin, hier nog ledikantje en nog geen zindelijkheid, ik heb er de puf nog niet voor gehad en moet nu weer even het juiste moment vinden. Ik weet niet zo goed of het handig is om nu te gaan starten met plassen op het potje, zo met de sint/piet weken in het vooruitzicht.
Hier is de middagslaap er vanaf aan het gaan, vorige week alleen ma en vrijdag een dutje gedaan, het weekend niet. Ik vind het wel jammer, want even rust tussen de middag was wel lekker. Aan de andere kant heb ik zelden het helemaal stil, want ook nog D en oppaskinders in huis. Ze wil wel lekker even op de bank met een dekentje, zo rond dit tijdstip en dan kijkt ze zo een uurtje dvd.
Ik vind het zo leuk dat Sint eraan komt, het is voor het eerst dat ze er iets van begrijpt. We hebben verteld dat Sinterklaas cadeautjes brengt aan alle kindjes en dat Piet pepernoten geeft. Nou daar was ze wel voor te porren, vanaf vnvnd kijken we Het Sinterklaasjournaal om 18.00. Meestal zijn we dan net klaar met eten en zo niet, dan eten we wel bij de tv, maakt het extra leuk.