quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sardu op 29-10-2013 19:40:21 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Netjes.quote:
Ama kom meeten in Assen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ohja haha school was dicht i.v.m vakantie. Oké ze krijgen nog een weekje
Nee man. Ik heb amper geld, het regent nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ama kom meeten in Assen.
Puurtje draaien, jwz.
Ik heb wiet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb amper geld, het regent nu
Ik nietquote:
Allemaal naar de tering, en dat binnen 20 jaar.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allemaal naar de tering, en dat binnen 20 jaar.
Oh, jij hebt nog even om kapot te gaan. Tevens foto voor in de OP.quote:
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, jij hebt nog even om kapot te gaan. Tevens foto voor in de OP.
En die moet ik gaan zoeken tussen alle starbuckhipstershit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)
Op jouw fb staan maar 2 foto'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)
Nee toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw fb staan maar 2 foto'sVan de Mac en van Starbucks
3 elanden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zal ik koken vanavond? moeten 6 yeti's van kunnen vreten.
Organiseer een barbeque.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zal ik koken vanavond? moeten 6 yeti's van kunnen vreten.
Ik stiekem ook wel. Denk wel dat ik m vol gooi met spareribs en voor de rest niets.quote:
serieus, daar moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Denk wel dat ik m vol gooi met spareribs en voor de rest niets.![]()
Moet nog steeds een varken aan spit regelen bij een bevriende slager.![]()
Dat kan, dat mag.quote:
En dan te bedenken dat vanochtend je tentamen het enige moeilijke van de dag was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, bier is op. Moet ook nog een kratje gaan halen dushou geen geld meer over op deze manier
Ga Schutters drinken. 2 euro per sixpack. Of huiswijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, bier is op. Moet ook nog een kratje gaan halen dushou geen geld meer over op deze manier
Het leven is toch ook godverdomme zwaar hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat vanochtend je tentamen het enige moeilijke van de dag was.
Is een optiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ga Schutters drinken. 2 euro per sixpack. Of huiswijn.
Ach, flikker er een aantal halve liters in en het is al een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het leven is toch ook godverdomme zwaar he
Logisch gevolg toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Ja godver heb dus geen cijfer gekregen voor dat tentamen waarvoor ik te laat was met inschrijven
ohjaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Morgen weer PEC kijken. Via internet dit keer ipv in het stadion.
Ik herkende alleen Ama omdat ik die foto al eerder had gezien. de rest weet ik niet wie wie isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wait whut, zijn de foto's in OP van jullie als kind?![]()
Inb4: spuit elf
Volgens mij is alleen de bovenste niet echtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Behalve Mur idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig zo die kinderfoto's van de stoners in de OP
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.![]()
Eckte eckte babes en hunks in de OP.![]()
Nu snap ik waarom er opeens een invasie van de mods was laatstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.![]()
Eckte eckte babes en hunks in de OP.![]()
Pedo mods.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom er opeens een invasie van de mods was laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit, mijn 4e verjaardagAah leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag die erbij in de OP?
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit, mijn 4e verjaardagDie mag erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Done.quote:
Geniaal, eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal onschuldige kinderen in de OP die jaren later allemaal aan het smoken zijn (enz)
Jepquote:
Herken je de tweede niet aan de lieve krulletjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Vas (omdat neger), Sardu, Ama, smitje-w, geen idee?
Almostquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Vas (omdat neger), Sardu, Ama, smitje-w, geen idee?
wie heeft er nog meer krulletjes dan? sardu heb ik nog nooit gezien maar vernomen dat hij krulletjes heeft, vandaar die gokquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herken je de tweede niet aan de lieve krulletjes?
KRULLENBOLLETJE.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie heeft er nog meer krulletjes dan? sardu heb ik nog nooit gezien maar vernomen dat hij krulletjes heeft, vandaar die gok
Ja prachtige foto.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Viro het volgende:
Vas als sinterklaasje en kado in zwarte pietenpapier
Ik vind de foto geweldigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja prachtige foto.![]()
Om die discussie maar meteen de kop in te drukken.
Hebben ze daar tegenwoordig ook pringles?quote:
Ja, maar dan niet van het merk pringles, ik zou ze maar proberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook pringles?
Binnenkort maar eens inslaan voor een stoneravond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet van het merk pringles, ik zou ze maar proberen.
Crusti croc extremely hot
Ies raciest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Viro het volgende:
Vas als sinterklaasje en kado in zwarte pietenpapier
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Verwaarloosde baby leeft maandenlang in kofferbak![]()
Maar haar man mocht niet achter het bestaan van de baby komen?quote:
Moet je ook langer in bed blijven liggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Verwaarloosde baby leeft maandenlang in kofferbak![]()
quote:Achterbaks.
Ja sowieso allemaal een beetje bizarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar haar man mocht niet achter het bestaan van de baby komen?Ze heeft toch 9 maanden met dat kind gelopen?
Zou ik ook doen, stel je voor dat opeens 15/20 jaar later je baby hier in de OP staat.quote:
Ik probeer te lachen maar kan het niet. Vind het echt vreselijk voor die babyquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, stel je voor dat opeens 15/20 jaar later je baby hier in de OP staat.
Hij is nu gelukkig gered. Dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer te lachen maar kan het niet. Vind het echt vreselijk voor die baby
nu wordt dat kind weer opgesloten, maar dan in een huisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is nu gelukkig gered. Dus komt wel goed.
Beter dan in je kak en pis liggen toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu wordt dat kind weer opgesloten, maar dan in een huis
Met een achterstand ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is nu gelukkig gered. Dus komt wel goed.
je hebt het zelf ook geproduceerd, dus valt best mee allemaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beter dan in je kak en pis liggen toch.
Jij bent vroeger zeker ook te vaak alleen gelaten zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het zelf ook geproduceerd, dus valt best mee allemaal
ik had een nannyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent vroeger zeker ook te vaak alleen gelaten zeker
Als Bear Grylls er geen moeite mee heeft....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het zelf ook geproduceerd, dus valt best mee allemaal
Ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
die had ik pas nadat mijn ouders gescheiden waren, dus dan zou het mij niet zoveel uitmaken
Is niet zielig maar hilarischquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
Het is zielig maar grappig
[ afbeelding ]
Het is dezequote:
Mevrouw witjes voor jij !quote:
Dat is mijn drugsnaamquote:
Of wittesneequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Sneeuwwitje voor mensen met een spraakgebrek
Heb ook weleens geintje met m'n katten uitgehaald joh, knijpers aan ze hangen ofzo dat ze zijwaarts gaan lopenquote:
überhaupt dingen op ze plakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook weleens geintje met m'n katten uitgehaald joh, knijpers aan ze hangen ofzo dat ze zijwaarts gaan lopen
Albino kut jongeh !quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoel je daar dan witte sneeuw mee of de kut van een albino?
klinkt als dat popupgeluidje van IEquote:
Niks boven een pinguin.quote:
Een pinguin ook wel, had er een paar jaar terug bijna 1 uit Emmen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef smitjew het volgende:
Nee maar een tapir kan je in Nederland echt als huisdier houden
Een rat met een bochel?quote:
post hem even als plaatje voor mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken wel mensen die hun ogen hebben laten laseren. Dat schijnt ook nog wel uit te drogen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Trollscience het volgende:
zijn er eigenlijk mensen met contactlenzen hier? en is dat niet kut met blowen?
Maar stel nou dat ze met hun hoofd nokkie in een bord sushi liggen?quote:
Stoer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Unscrewed het volgende:
ik ben fucking kneiters allemachtig überstoned.
Kn nie wachten ik lig klaar voor uns :$quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk gaat hij je agressief fixen.
Wees voorbereid op een staredown.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kn nie wachten ik lig klaar voor uns :$
Kiek moar uut!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk gaat hij je agressief fixen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Heh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maareuh, zaten er zandvlooien in het zand wat gisteren in je vagina zat? Je hebt er de laatste dagen wel ontzettend jeuk aan lijkt wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smooth!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maareuh, zaten er zandvlooien in het zand wat gisteren in je vagina zat? Je hebt er de laatste dagen wel ontzettend jeuk aan lijkt wel.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maareuh, zaten er zandvlooien in het zand wat gisteren in je vagina zat? Je hebt er de laatste dagen wel ontzettend jeuk aan lijkt wel.![]()
Geen zandvlooien of je was van plan om die pics van mij puur voor illustratieve doeleinden te gebruiken?quote:
Misschien krijg ik wel helemaal geen tinteling in m'n clit bij het zien van die foto's, weet jij veel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen zandvlooien of je was van plan om die pics van mij puur voor illustratieve doeleinden te gebruiken?
Zolang ik ze netjes bij mezelf hou zullen wij daar nooit achter komen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel helemaal geen tinteling in m'n clit bij het zien van die foto's, weet jij veel.
Ik ben voorzien hoor, dankje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zolang ik ze netjes bij mezelf hou zullen wij daar nooit achter komen inderdaad.![]()
Maar ik vraag ook nooit om een pizza als ik geen honger heb.
nee want ik moest 75 euro dokken en dan mocht ik het alsnog maken. naaiers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Logisch gevolg toch?![]()
Ik heb geen geld gekregen voor dat werk wat ik niet verricht heb...![]()
Nou, die mag in z'n handen knijpen.quote:
Ah, dat heb ik dan niet meegekregen en kon ik uit je post ook niet opmaken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee want ik moest 75 euro dokken en dan mocht ik het alsnog maken. naaiers.
Ja blijkbaar, heb ze even keiboos gemaild.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou, die mag in z'n handen knijpen.![]()
![]()
[..]
Ah, dat heb ik dan niet meegekregen en kon ik uit je post ook niet opmaken.![]()
Maar nu ben je 75 euro kwijt en geen tentamen?
the fuck. Die moet je echt wel terugkrijgen!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, heb ze even keiboos gemaild.
Alleen waarsch is er iets fout gegaan want die 75 is nog niet afgeschreven
Hmm ja, wel even achteraan idd. Lijkt me niet helemaal zoals het moet. Hoewel je niet de eerste bent die ik hoor klagen over dingen die fout gaan met opleidingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, heb ze even keiboos gemaild.
Alleen waarsch is er iets fout gegaan want die 75 is nog niet afgeschreven
Pff nee ik kom toch nooit in Leidenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja, wel even achteraan idd. Lijkt me niet helemaal zoals het moet. Hoewel je niet de eerste bent die ik hoor klagen over dingen die fout gaan met opleidingen.![]()
Decaan/studiebegeleider nog gesproken dan?
hahaha ja dat was lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
KLB / [KLB GOEDENAVOND SC] Wat een boudel
Dat had ik inderdaad al iets begrepen uit je posts af en toe. Normaal beginnen mensen aan een opleiding en komen ze erachter dat het niet helemaal is wat ze zoeken, jij was daar al vrij vlot achter volgens mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
Pff nee ik kom toch nooit in Leiden
Maar dat is een ander verhaal, studie loopt bijna stuk. Heb maandag gesprek met studieadviseur die me miss door gaat verwijzen naar de studentpsycholoog want ik bak er echt geen kut van, tot nu toe 0,0 gedaan dit jaar.
T is meer t studeren zelf wat niks voor mij is. Ik weiger gewoon mn boek open te doen, wat er ook in staat en ik weiger naar colleges te gaan, wat ze ook hebben te vertellen. Heb gewoon een motivatieprobleem en ik geef 0 neuksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad al iets begrepen uit je posts af en toe. Normaal beginnen mensen aan een opleiding en komen ze erachter dat het niet helemaal is wat ze zoeken, jij was daar al vrij vlot achter volgens mij.
Maarja je moet het voor jezelf doen en er wel achter staan. Succes in ieder geval.
Merk je niks van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Trollscience het volgende:
zijn er eigenlijk mensen met contactlenzen hier? en is dat niet kut met blowen?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
KLB / [KLB GOEDENAVOND SC] Wat een boudel
Wat er -denk ik- ook wel mee te maken heeft dat je een hele bewogen zomer hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
T is meer t studeren zelf wat niks voor mij is. Ik weiger gewoon mn boek open te doen, wat er ook in staat en ik weiger naar colleges te gaan, wat ze ook hebben te vertellen. Heb gewoon een motivatieprobleem en ik geef 0 neuks
Nee, nog nooit de behoefte gehad om uienringen te bestellen/kopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit? Heb een zak meegekregen van de week. Twijfels of ik dit zo ga eten
Als de frituur er nog mee door kan wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
Denk trouwens dat ik binnen nu en een uur wel een recensie van je kan verwachten.
houdt dat jou tegen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als de frituur er nog mee door kan wel jaHeb zo vermoeden dat de frituurolie overleden is
Ohja, goed punt. Dat is echt geen aanrader en met huisgenoten vaak wel het geval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als de frituur er nog mee door kan wel jaHeb zo vermoeden dat de frituurolie overleden is
Jezusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohja, goed punt. Dat is echt geen aanrader en met huisgenoten vaak wel het geval.![]()
Ik flikkerde mijn vetpan altijd weg als de olie goor was en kocht een nieuwe.
Dan kan ik elke 2 weken een nieuwe pan kopen. Olie gaat vaak al te lang door hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Sardu het volgende:
Ik flikkerde mijn vetpan altijd weg als de olie goor was en kocht een nieuwe.
Is ie zelf ook al op de hoogte dan?quote:
Lekker , maar zelf maken is nog fijner.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit? Heb een zak meegekregen van de week. Twijfels of ik dit zo ga eten
Ah ja, ik besta niet.quote:
Ja, maar dat schoonmaken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kan ik elke 2 weken een nieuwe pan kopen. Olie gaat vaak al te lang door hierZoals wel vaker ook in studentenhuizen het geval is
Ja, maar 1x per maand een 10tje voor een nieuwe pan of die hele nachtmerrie van schoonmaken wat nooit helemaal lukt. Ik wist het op een gegeven moment wel.quote:
Oh god, als toch eens uitkwam dat jij de nieuwe Captain Caveman van Vas bent.quote:
ik knorde van het lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god, als toch eens uitkwam dat jij de nieuwe Captain Caveman van Vas bent.![]()
Denk dat ik mezelf een beroerte zou lachen.
![]()
![]()
Trieste vent ben jij, man. Beetje constant op iemand van 16 lopen kutten. Jij bent echt een kutautist die acceptie gaat zoeken op FOK!, door anderen naar beneden te halen, omdat iedereen in de echte wereld je heeft verlaten. Slik je pilletjes, verwarde oude man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god, als toch eens uitkwam dat jij de nieuwe Captain Caveman van Vas bent.![]()
Denk dat ik mezelf een beroerte zou lachen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Trieste vent ben jij, man. Beetje constant op iemand van 16 lopen kutten. Jij bent echt een kutautist die acceptie gaat zoeken op FOK!, door anderen naar beneden te halen, omdat iedereen in de echte wereld je heeft verlaten. Slik je pilletjes, verwarde oude man.
Jij moest eens je mond dicht houden, sjap.quote:
Niet zo aangevallen manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Trieste vent ben jij, man. Beetje constant op iemand van 16 lopen kutten. Jij bent echt een kutautist die acceptie gaat zoeken op FOK!, door anderen naar beneden te halen, omdat iedereen in de echte wereld je heeft verlaten. Slik je pilletjes, verwarde oude man.
Vas haz nieuwe toyboy, toen kwam Uns whiteknighten. Nu zijn we hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
Maar waar hebben we het allemaal over mensen?
Boeit me geen steek, Sardu loopt constant uit te dagen, nu moet is ie ook gewoon te ver gegaan en moet hij zijn mond houden, achterlijk mens dat ie is.quote:
Je zou het met Moira kunnen overleggen. Misschien mag ik in het rijtje bij Typisch omdat jij er niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij moest eens je mond dicht houden, sjap.
hahaha jankiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeit me geen steek, Sardu loopt constant uit te dagen, nu moet is ie ook gewoon te ver gegaan en moet hij zijn mond houden, achterlijk mens dat ie is.
Wiet. Seks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
Maar waar hebben we het allemaal over mensen?
Je kan eventueel wat olie in een gewone koekepan doen en ze daar in frituren/bakken. Wel even kijken of je olie hebt wat hogere temperaturen aan kan.quote:
340.000quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Nestalgie het volgende:
Ey mur hoeveel geld heb je nu dan? Las dat je bijna die osso met 10 car garage hebt
dat moet wel misgaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan eventueel wat olie in een gewone koekepan doen en ze daar in frituren/bakken. Wel even kijken of je olie hebt wat hogere temperaturen aan kan.
Ja dat denk ik ook, ik gooi de frituurpan wel aan denk ik. Nog steeds niet gekekenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, ik gooi de frituurpan wel aan denk ik. Nog steeds niet gekekenDoe ik meteen wel, kan ik ook een bord afwassen
Gaat over roerbakken maar is ook wel geschikt voor je uienringen. Olijfolie niet gebruiken.quote:Olie met een hoog walmpunt, vaak geraffineerde olie zoals arachideolie, sojaolie en rijstolie zijn zeer geschikt. Maisolie en zonnebloemolie zijn ook goed bruikbaar.
Zie hier, het leven van een autistquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeit me geen steek, Sardu loopt constant uit te dagen, nu moet is ie ook gewoon te ver gegaan en moet hij zijn mond houden, achterlijk mens dat ie is.
Geen idee. Dm staat open dus als ie echt struggles heeft dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Straks zegt Uns dat het gewoon een troll was, zoals altijd
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Slik je pilletjes, verwarde oude man.
Is binnekort wel weer aan de orde.quote:
Uns zijn begeleider was even koffie aan het halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand mensen
Zometeen gaat Ama uienringen bakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand mensen
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uns zijn begeleider was even koffie aan het halen
Tell me more. Of vertel waar het begonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uns zijn begeleider was even koffie aan het halen
ohhhh ik heb dit weekend van die van zondag ook nog wat gekregenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is binnekort wel weer aan de orde.![]()
Denk niet dat het tegen zijn problemen gaat helpen, maar mijn weekend gaat er vaak wel lekker op.
Dit dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
Vanaf wanneer moet ik ongeveer teruglezen voor drama?
Alleen vorige paginaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #508 - Mur met snuggie op de bank.quote:
Kusje dr'op?quote:
Zal zometeen onder het genot van een jointje even lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhhh ik heb dit weekend van die van zondag ook nog wat gekregenzo ff pilreport zoeken
Dat kan het niet zijn want dat ben ik al gewendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Karma omdat je je als een bitch gedraagt
hou van kadootjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kusje dr'op?![]()
Of ben je zwanger?
[..]
Zal zometeen onder het genot van een jointje even lezen.
Ik moet die duitse dreadchick nog weer opzoeken. Ze wou me er 3 geven.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet die duitse dreadchick nog weer opzoeken. Ze wou me er 3 geven.![]()
Maar als alles een beetje meezit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |