quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sardu op 29-10-2013 19:40:21 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Netjes.quote:
Ama kom meeten in Assen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ohja haha school was dicht i.v.m vakantie. Oké ze krijgen nog een weekje
Nee man. Ik heb amper geld, het regent nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ama kom meeten in Assen.
Puurtje draaien, jwz.
Ik heb wiet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb amper geld, het regent nu
Ik nietquote:
Allemaal naar de tering, en dat binnen 20 jaar.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allemaal naar de tering, en dat binnen 20 jaar.
Oh, jij hebt nog even om kapot te gaan. Tevens foto voor in de OP.quote:
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, jij hebt nog even om kapot te gaan. Tevens foto voor in de OP.
En die moet ik gaan zoeken tussen alle starbuckhipstershit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)
Op jouw fb staan maar 2 foto'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mn fb staat een foto, kan je erin gooien (wel ff via imgur)
Nee toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw fb staan maar 2 foto'sVan de Mac en van Starbucks
3 elanden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zal ik koken vanavond? moeten 6 yeti's van kunnen vreten.
Organiseer een barbeque.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zal ik koken vanavond? moeten 6 yeti's van kunnen vreten.
Ik stiekem ook wel. Denk wel dat ik m vol gooi met spareribs en voor de rest niets.quote:
serieus, daar moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Denk wel dat ik m vol gooi met spareribs en voor de rest niets.![]()
Moet nog steeds een varken aan spit regelen bij een bevriende slager.![]()
Dat kan, dat mag.quote:
En dan te bedenken dat vanochtend je tentamen het enige moeilijke van de dag was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, bier is op. Moet ook nog een kratje gaan halen dushou geen geld meer over op deze manier
Ga Schutters drinken. 2 euro per sixpack. Of huiswijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, bier is op. Moet ook nog een kratje gaan halen dushou geen geld meer over op deze manier
Het leven is toch ook godverdomme zwaar hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat vanochtend je tentamen het enige moeilijke van de dag was.
Is een optiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ga Schutters drinken. 2 euro per sixpack. Of huiswijn.
Ach, flikker er een aantal halve liters in en het is al een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het leven is toch ook godverdomme zwaar he
Logisch gevolg toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Ja godver heb dus geen cijfer gekregen voor dat tentamen waarvoor ik te laat was met inschrijven
ohjaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Morgen weer PEC kijken. Via internet dit keer ipv in het stadion.
Ik herkende alleen Ama omdat ik die foto al eerder had gezien. de rest weet ik niet wie wie isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wait whut, zijn de foto's in OP van jullie als kind?![]()
Inb4: spuit elf
Volgens mij is alleen de bovenste niet echtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Behalve Mur idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig zo die kinderfoto's van de stoners in de OP
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.![]()
Eckte eckte babes en hunks in de OP.![]()
Nu snap ik waarom er opeens een invasie van de mods was laatstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die blote wijven.![]()
Eckte eckte babes en hunks in de OP.![]()
Pedo mods.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom er opeens een invasie van de mods was laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit, mijn 4e verjaardagAah leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag die erbij in de OP?
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit, mijn 4e verjaardagDie mag erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Done.quote:
Geniaal, eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal onschuldige kinderen in de OP die jaren later allemaal aan het smoken zijn (enz)
Jepquote:
Herken je de tweede niet aan de lieve krulletjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Vas (omdat neger), Sardu, Ama, smitje-w, geen idee?
Almostquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Vas (omdat neger), Sardu, Ama, smitje-w, geen idee?
wie heeft er nog meer krulletjes dan? sardu heb ik nog nooit gezien maar vernomen dat hij krulletjes heeft, vandaar die gokquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herken je de tweede niet aan de lieve krulletjes?
KRULLENBOLLETJE.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie heeft er nog meer krulletjes dan? sardu heb ik nog nooit gezien maar vernomen dat hij krulletjes heeft, vandaar die gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |