Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
nootje mag wel topics makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet wel
helaas nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
Bijna allemaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet
welke bedoel je specifiek?
Wat probeer je mij nu mijn dagvermaak te ontnemen?!?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Oh oops hihiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha tweenoot tog het is ochtend geen avond1!! xD!!
Sorry hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Last van je 1maandelijkse periode van een week?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Jij doet toch aan larpen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:43 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Last van je 1maandelijkse periode van een week?
Troll.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
6th sense, the virginity is strong with this one.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
quote:
Oh las dit nu pasquote:
Omdat er geen 'Haan' in de TT staat?quote:
Dacht dat je geen neuk gaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg er op 1 oktober een stuk of 5 voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Vaag heb de afgelopen dagen paar keer kanker gezegd maar geen notes.
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg er op 1 oktober een stuk of 5 voor
Wel m'n eerste positieve note gehad![]()
ABO cadeau gekregen, zo rol ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh echt?5?
Zijn er ook positieve notes?wou al vragen hoe je dat ziet maar zie dat jij een abo heb
Voor deze opmerking heb ik vrij vaak een note gekregenquote:
Gekregen? van wie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
ABO cadeau gekregen, zo rol ik
Kreeg een positieve note wegens een bazenopmerking
Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
wat is ER en waarom zijn er geen foto's gepost?
expiditie ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gekregen? van wie?
Wat voor opmerking>?
[..]
Expiditie Robinson.
De foto's zitten in mijn hoofd![]()
huh?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was een zeer plezierige aflevering idd
Bijna, als je het graag wil weten. Maar ik zou die opmerking iedere dag van de maand kunnen maken hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:43 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Last van je 1maandelijkse periode van een week?
'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:04 schreef Robophatt het volgende:
Maar ik zou die opmerking iedere dag van de maand kunnen maken hoor
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet. Het ging over hosties in de kerk
[..]
[..]
Van wie krijg je een FOK! abbo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Effe dimmen maatquote:
Nouja, niet gekregen. In ruil voor ietsquote:
Wie heb je gepijpt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet gekregen. In ruil voor iets
Dit stelletje misschienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:10 schreef ntm het volgende:
Ziet het echt al voor me dat FOK! stelletjes elkaar voor hun verjaardag een FOK! abbonement schenken.
Meer het leveren van goederen in plaats van diensten. Ik wilde graag mijn notes eens inzien dus een FOK! ABO was onderdeel van de betaling aangezien ik hier geen ABO kopen kan zonder 20 euro te moeten betalen voor transactiekostenquote:
Ah zo doe je datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet gekregen. In ruil voor iets
Hehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha...ik pijp niet voor geld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer het leveren van goederen in plaats van diensten. Ik wilde graag mijn notes eens inzien dus een FOK! ABO was onderdeel van de betaling aangezien ik hier geen ABO kopen kan zonder 20 euro te moeten betalen voor transactiekosten
Maar wie pijp jij meestal dan voor zulke kleine bedragen aangezien dat het eerste is waar je op kon komen?
Zo dan...die pakt het gelijk groot aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit stelletje misschien
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
Kut, krijg je geen mega-ban voor het openbaren van notes?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo doe je dat
[..]
Hehehe![]()
en daar positieve note voor?
Gratis misschien?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit stelletje misschien
Nee toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Kut, krijg je geen mega-ban voor het openbaren van notes?
Spann0nd!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:18 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd om daarachter te komen.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! en wat een mongool die vent ook... hele zak met vette zoete troep voor je meidje kopen
gooi je eigen ruiten in joh debiel
idd gewoon een boek van weightwatchers voor dr verjaardagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! en wat een mongool die vent ook... hele zak met vette zoete troep voor je meidje kopen
die tweede van rechtsquote:
whut?quote:
Wel beter, iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd gewoon een boek van weightwatchers voor dr verjaardag
Ja, vind ik ook. Niet dat het wat uitmaakt verder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef ntm het volgende:
[..]
HahahaHij ziet er wel veel ouder uit dan haar trouwens...
Waarom wist ik gelijk over wie dit ging?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Omdat jij alles weet op dit forum. Je zit overal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wist ik gelijk over wie dit ging?
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij alles weet op dit forum. Je zit overal.
Maakt het nog walgelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daar
Als we een vat zo groot kunnen vinden dat deze sc reeks erin past, dan moet het haast lukken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt het nog walgelijker![]()
En ook je vriend een baas noemen etc. Van mij mogen ze baden in een vat zuur
Doel je nou op een zak Bubblegum? Da's een wietsoort man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daar
zo oud is hij toch niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?
Nee, daar doel ik zeker niet opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doel je nou op een zak Bubblegum? Da's een wietsoort man.
ahahahaha vet garpig ;D doeiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als we een vat zo groot kunnen vinden dat deze sc reeks erin past, dan moet het haast lukken.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik zeker niet op
[..]
ahahahaha vet garpig ;D doei
Gadverdamme dat topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Snapjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme dat topicWát een vies geslijm zeg
Maar ook; Waarom de fuck zou je die shit zo uitgebreid op FOK zetten incl foto's etc
Kun je mooi een perenijsje van kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
HA die kudt van de AH heeft van 1 van de 2 pakpauws aangeslagen dus 58 cent extra bonus
Die beginpost ook. ''Oh en toen zei ik: wat een leuk bootje!!! Oh maar het was eigenlijk een heeeel groot luxe schip hihihihihihihih''quote:
Wat is pakpauw?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
HA die kudt van de AH heeft van 1 van de 2 pakpauws aangeslagen dus 58 cent extra bonus
Nee mono is 26 en zij 21 nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?
Kanonnen die knakker ziet eruit als 35 man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mono is 26 en zij 21 nuvalt wel mee.
tevens bovenste kwart van een glas bierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je mooi een perenijsje van kopen.
verkopen ze die los bij de appie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je mooi een perenijsje van kopen.
Da's de koolstofdioxide in het bierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tevens bovenste kwart van een glas bier
Wow hij lijkt veel ouderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een doos openmaken en er eentje uithalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze die los bij de appie?
Mono 26quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kanonnen die knakker ziet eruit als 35 man.
ik durf nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon een doos openmaken en er eentje uithalen. Wel een filmpje maken he.
Doen ze toch ook met blikjes en flessen cola ed..
ik heb er meer, maar kan niet verder tellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen wonder dat je maar 2 borstharen hebt.
Hou op hoor ik kots echt van deze shitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die beginpost ook. ''Oh en toen zei ik: wat een leuk bootje!!! Oh maar het was eigenlijk een heeeel groot luxe schip hihihihihihihih''
Ohh meidddddddddd wat een goeie grap johZo hilaries dat jij bootje zei
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:
aldus de rooksterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef ntm het volgende:
Op die foto met dat diploma zou je echt zeggen eind 30
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou op hoor ik kots echt van deze shit
Nice. Ik ben blij voor hun.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit stelletje misschien
Meer als iemand die me straks gaat vertellen welk weer we krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef ntm het volgende:
Op die foto met dat diploma zou je echt zeggen eind 30
Maar, hij heeft allllllll die dingen voor haar geregeld en haar toen ófficieel om verkering gevraagdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weten we, ze breken ook in op elkaars account erg he :sssquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef ntm het volgende:
[..]Klopt ja, als je zou zeggen dat ie 42 is zou ik je ook gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar, hij heeft allllllll die dingen voor haar geregeld en haar toen ófficieel om verkering gevraagd![]()
En dat wou zij zooo graag, dat ze gelijk dat verzoek heeft ingewilligd, inclusief 'facebookworhty' allez![]()
![]()
Ja, triest. Maar beter dan je gedragen als een labiele ezel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat weten we, ze breken ook in op elkaars account erg he :sss
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef ntm het volgende:
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ie naast Balkenende loopt zou je kunnen zeggen dat het zijn broertje is
Net een stel 13 jarigenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar, hij heeft allllllll die dingen voor haar geregeld en haar toen ófficieel om verkering gevraagd![]()
En dat wou zij zooo graag, dat ze gelijk dat verzoek heeft ingewilligd, inclusief 'facebookworhty' allez![]()
![]()
![]()
koude rillingen van.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik heb geen idee, las het net voor het eerst, thank god.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Mooie samenvatting. Maar dat hele verhaal heeft dus tig keer op internet gestaan?
Ineens waardeer je CY en Panz wat meer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, triest. Maar beter dan je gedragen als een labiele ezel.
[..]
wtf![]()
als ie naast Balkenende loopt zou je kunnen zeggen dat het zijn broertje is
[..]
Net een stel 13 jarigen![]()
koude rillingen van.
Nee, die doen me echt denken aan die reclame van die energie notaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ineens waardeer je CY en Panz wat meer?
Zoals?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, triest. Maar beter dan je gedragen als een labiele ezel.
Over wie ging datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, las het net voor het eerst, thank god.
Dat topic zie ik vandaag voor het eerst volgens mij. Wel eens iets soortgelijks in de andere sc zien staan. Copy/paste het hele forum over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, las het net voor het eerst, thank god.
Geeezzquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat topic zie ik vandaag voor het eerst volgens mij. Wel eens iets soortgelijks in de andere sc zien staan. Copy/paste het hele forum over.
Oh diequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moira en Monopoly ofzo? Ken die hele lui niet hoor
Jup, daar kwam ik dus ook achter vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dieook dat samen topics maken. Of over elkaar
Hahahaha echt zo triestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dieook dat samen topics maken. Of over elkaar
Maar individueel vind ik ze wel tof hoor. Maar die dingen samen op fok denk ik ook wel vaak van tja moet dat nou echt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat topic zie ik vandaag voor het eerst volgens mij. Wel eens iets soortgelijks in de andere sc zien staan. Copy/paste het hele forum over.
Daar heb jij wel vaker last van hè?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jup, daar kwam ik dus ook achter vandaag
Och meid toch ;squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Hemel, ik word tureluurs van al die series die tegelijkertijd uitkomen.
Ik volg nu Homeland, The Vampire Diaries, The Originals, Person of Interest, Sons of Anarchy en vanaf volgende week ook nog The Walking Dead
Is SOA nog niet ten einde?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik volg nu Homeland, The Vampire Diaries, The Originals, Person of Interest, Sons of Anarchy en vanaf volgende week ook nog The Walking Dead
Neeeequote:
Je hebt toch geen moer te doen en als het echt koud kutweer word dan ben je blij dat er wat te kijken valtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Niet op deze manier, van elke serie 1 aflevering per week kunnen checken is KUT. Ik wil hele seizoenen in één keer kunnen checken, dat is veel chiller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt toch geen moer te doen en als het echt koud kutweer word dan ben je blij dat er wat te kijken valt
Vooral dat facebookworthyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Under the dome seizoen 1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet op deze manier, van elke serie 1 aflevering per week kunnen checken is KUT. Ik wil hele seizoenen in één keer kunnen checken, dat is veel chiller.
Ik ken ze beide maar amper. Mono lijkt me opzich wel iemand waar ik prima een pilsje mee kan drinken. Helemaal nu ik er jonger uitzie naast hem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar individueel vind ik ze wel tof hoor. Maar die dingen samen op fok denk ik ook wel vaak van tja moet dat nou echt?
Heerlijk al die series die ik niet hoef te kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Is dat meer of minder serieus dan FOK!officialquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:25 schreef ntm het volgende:
Want als het op Facebook staat is het ECHT serieus
TV-dagenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet op deze manier, van elke serie 1 aflevering per week kunnen checken is KUT. Ik wil hele seizoenen in één keer kunnen checken, dat is veel chiller.
Ik vermoed dat jij je tijd weer ergens anders aan zal verspillen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heerlijk al die series die ik niet hoef te kijken.
Tijd over aan het eind van de week.
Ja hehehe ik ben ook pas begonnen met breaking bad toen de laatste aflevering geweest was en iedereen begon te huilen dat het afgelopen wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, ik laat ze ook lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken ze beide maar amper. Mono lijkt me opzich wel iemand waar ik prima een pilsje mee kan drinken. Helemaal nu ik er jonger uitzie naast hem.![]()
In die sc doen ze maar, ik heb gelukkig de keuze om dingen niet te lezen en skip wel eens wat.
Wat is het precies?quote:
Zeker, zeker. Die 16 jarige meisjes vangen zichzelf niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij je tijd weer ergens anders aan zal verspillen.
Oeh, waar ben jij?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hehehe ik ben ook pas begonnen met breaking bad toen de laatste aflevering geweest was en iedereen begon te huilen dat het afgelopen was
S03e04 momenteel. Ik heb net het "I fucked Tedquote:
Ik snap haar logica echt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
S03e04 momenteel. Ik heb net het "I fucked Ted"-moment gehad.
Ieder vrouwelijk personage wordt als kutwijf afgeschilderd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap haar logica echt nietKutwijf is het.
terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ieder vrouwelijk personage wordt als kutwijf afgeschilderd.
Ja maar nu is het terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spreekt voor zich als je app installeert.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarheidsgetrouwe serie!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
minder serieus, FOK! official is pas echt serieusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat meer of minder serieus dan FOK!official
Ben jou nog niet tegen gekomenquote:
Haha zitten soms wel foto's vab mannen tussenquote:
Ja, zag ik ook al. Of stelletjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha zitten soms wel foto's vab mannen tussen
Alle vrouwen in een straal van 15 km van mijn huis gehad. 3 matches
Ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat er geen 'Haan' in de TT staat?
Hoiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook al. Of stelletjes
Ik zit nu op werk heel ff gekeken. Leuker om dat thuis te doen, voor bekenden ook
Waarom doen mensen geen badoo. Overal chickies. Heb al vele dates en seks gehad dankzij dat mooie medium. Net als loveawake.com. Allemaal wanhopige meisjes over heel Europaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha zitten soms wel foto's vab mannen tussen
Alle vrouwen in een straal van 15 km van mijn huis gehad. 3 matches
Waarom je zelf beperken tot alleen irl?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:21 schreef ntm het volgende:
Waarom niet gewoon iemand in real life fixen?
Leef jij in een matrix dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:21 schreef ntm het volgende:
Doen wij autisten nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:21 schreef ntm het volgende:
Hoeft niet per se maar real life is toch makkelijker omdat je diegene dan gelijk voor je neus hebt en dan wel weet wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom je zelf beperken tot alleen irl?
Hey Jury Boyka, hows da life hier in amsterdiggiedam?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop altijd stiekem dat wanneer ik in de trein zit, er iemand van fok toevallig naast of tegenover mij zit.
3x beroofd, 5x gedjoeked en aids opgelopen via het ov.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey Jury Boyka, hows da life hier in amsterdiggiedam?
Yeah, awesome! Heb nog niet echt rondgetourd. Ik ben enkel bij de Bijlmer telkens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey Jury Boyka, hows da life hier in amsterdiggiedam?
Huh maar je had toch al op de campus een kamer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, awesome! Heb niet echt rondgetourd. Ik ben enkel bij de Bijlmer telkens.
Nu alleen de kamer nog, want ik reis vier uur per dag.
Nee joh. Ik reageer wel elke week op die woningen op de dennenrodepad, dat is vanaf school vier minuten fietsen of een kwartiertje lopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar je had toch al op de campus een kamer?Heb weer wat gemist dus
Ik kijk altijd of iemand met zn mobiel op FOK zit als ik naast iemand zit bezig is met zijn telquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop altijd stiekem dat wanneer ik in de trein zit, er iemand van fok toevallig naast of tegenover mij zit.
Hoezo telkens bij Bijlmer dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, awesome! Heb nog niet echt rondgetourd. Ik ben enkel bij de Bijlmer telkens.
Nu alleen de kamer nog, want ik reis vier uur per dag.
Yeah me too man!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of iemand met zn mobiel op FOK zit als ik naast iemand zit bezig is met zijn tel
Omdat ik daar naar school ga.quote:
Ik ga er altijd langs met de metro als ik van school terug komquote:
Oh scheisse dat je nog niks hebt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee joh. Ik reageer wel elke week op die woningen op de dennenrodepad, dat is vanaf school vier minuten fietsen of een kwartiertje lopen.
Trouwens, ik heb nog wel steeds een crush op je, dus als ik je zie ga ik je sowieso tzen.![]()
![]()
Ja, AMFI is pittig ja. Klasgenoot wil daar ook naartoe, ken wel een dame die erop zit en ze vind het best pittig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga er altijd langs met de metro als ik van school terug kom![]()
Maar ga over 2 jaar hopelijk naar het AMFI maar heb gehoord dat het echt moeilijk is om aangenomen te worden
Heb gehoord dat je op het AMFI echt totaal geen sociaal leven meer hebt.. Maar goed dat is wat ik wil gaan doen hopelijk lukt het mequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, AMFI is pittig ja. Klasgenoot wil daar ook naartoe, ken wel een dame die erop zit en ze vind het best pittig.
Klopt, ze is belachelijk druk altijd. Waar een wil is...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je op het AMFI echt totaal geen sociaal leven meer hebt.. Maar goed dat is wat ik wil gaan doen hopelijk lukt het me
Als je er voor gaat dan moet het zeker lukken broer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga er altijd langs met de metro als ik van school terug kom![]()
Maar ga over 2 jaar hopelijk naar het AMFI maar heb gehoord dat het echt moeilijk is om aangenomen te worden
Yeah. Je hebt echter geluk want 1) alle negers lijken op elkaar en 2) ik weet niet meer hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh scheisse dat je nog niks hebt danHopelijk vind je t snel ja want OV is echt
![]()
![]()
.
Maar je stapt dus ook uit op Bijlmer Arena met de trein neem ik aan, niet de metro ofzo want dan kan je me inderdaad wel eens tegenkomen.
Friemelborg.quote:
Deed jij niet altijd zo stoer dat je m'n FB gevonden had? In dat geval kan je dat toch prima terughalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah. Je hebt echter geluk want 1) alle negers lijken op elkaar en 2) ik weet niet meer hoe je eruit ziet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klopt, ze is belachelijk druk altijd. Waar een wil is...
Friemelborg? Bedoel je Fraijlemaborg?quote:
Of als die ratchet hoes van Zuiderlicht pauze hebben hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar idd ja sowieso blackanation daar, soms echt plaatsvervangende schaamte. (ik weet dat dWc deze mening deelt
)
Haha nee, en had hem gekregen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed jij niet altijd zo stoer dat je m'n FB gevonden had? In dat geval kan je dat toch prima terughalen.
Maar idd ja sowieso blackanation daar, soms echt plaatsvervangende schaamte. (ik weet dat dWc deze mening deelt
)
Mensen die denken dat de Bijlmer anno 2013 een South Chicago of Braziliaanse favela is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee, en had hem gekregen.
Ja, dat is wel grappig. Ik was van de week zelfs verbaasd toen ik een blank persoon bij de AH zag werken.
Maak ook vaak een praatje met wat negers en het merendeel is echt aardig. Geen Hopi-achtige taferelen.
Ja, Fraijlemaborg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Friemelborg? Bedoel je Fraijlemaborg?Dat is naast het ROC toch?
Als jij er rondloopt wel. Gevaarlijke OG jij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de Bijlmer anno 2013 een South Chicago of Braziliaanse favela is.
"EEEEEEEEHHHH!"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of als die ratchet hoes van Zuiderlicht pauze hebben hier. Die hoor je srs al aankomen voor je ze kan zien
.
Tuurlijk het valt ook best wel mee maar wat dWc zegt, gewoon van die ratched hoes en swagnegerboys met hun broek onder hunt kont weetjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee, en had hem gekregen.
Ja, dat is wel grappig. Ik was van de week zelfs verbaasd toen ik een blank persoon bij de AH zag werken.
Maak ook vaak een praatje met wat negers en het merendeel is echt aardig. Geen Hopi-achtige taferelen.
Wdw vanaaf dan a mattiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is vrijdagavond en deze nerdjes gaan over school/studie praten.
Je kunt toch wel gewoon eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is vrijdagavond en deze nerdjes gaan over school/studie praten.
DAFUQ did I just readquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gwn sodmg mob 12 12's 58 58's zoo zoo's & wham whams 1017 bricksquad.
Oké, ik zal toegeven, heb nooit gestudeerd. Niet eens havo gedaan, gewoon gekapt na basisschoolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon eerlijk zijn.
quote:
Beetje jammer dat je mij probeert aan te vallen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Yuri is het type dat hindaclub naar je toekomt om te vragen welke studie je ook alweer doet en of het bevalt.
Mijn vriend woont daar echt 3 min lopen vandaan. Vandaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk die provincialen een stukje Amsterdam herkennen dan.
Houd je bek man, zehma Zenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je mij probeert aan te vallen.
Chillings, rosé + jonkoquote:
In de Bijlmer, zo typisch weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn vriend woont daar echt 3 min lopen vandaan. Vandaar
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je bek man, zehma Zen.
[..]
Chillings, rosé + jonko.
[..]
In de Bijlmer, zo typisch weer.
Oh shut upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij woont in een nieuwbouwhuis in een prima buurt, 2 min lopen van de Poort
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Daar begin ik mee iddquote:
Jajaja I know, is prima wonen daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut upHij woont in een nieuwbouwhuis in een prima buurt, 2 min lopen van de Poort
![]()
Mensen woonachtig in Utrechtquote:
Niets mis met de mensen. Utrecht stad zelf daarentegen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daar begin ik mee idd.
[..]
Jajaja I know, is prima wonen daar.
[..]
Mensen woonachtig in Utrecht.
Gewoon kushen met je schoonmoederquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef oLexie het volgende:
Ook zin om te smoken maar m'n schoonmoeder is hier.
Hatseflats.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier om lachen en om ''aaawwhh-en'' tegelijk.Ik snap het ook niet, waarom zou die grote olifant dat doen?
Arm baby olifantje
Olifanten zijn echtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier om lachen en om ''aaawwhh-en'' tegelijk.Ik snap het ook niet, waarom zou die grote olifant dat doen?
Arm baby olifantje
Laat je tabak als een soort thee weken in je Sprite en kijk of je daar high mee kan wordenquote:
Beste wonen is natuurlijk in Oud-Zuidquote:
Wifey material.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ook zin om te blowen. Vorige week vrijdag knetterstoned met andere stonede mensen gingen we Kevin Hart checken.. Kanonnen wat ben ik stuk gegaanPijn in m'n buik, tranen alles
Mwah.. Ligt eraan wat je wil. Als ik de keuze had zou ik een normaal huis kopen in Oost, waar je gewoon 2 verdiepingen hebt en een tuintje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beste wonen is natuurlijk in Oud-Zuid.
Ik heb een tuin als een half voetbalveld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah.. Ligt eraan wat je wil. Als ik de keuze had zou ik een normaal huis kopen in Oost, waar je gewoon 2 verdiepingen hebt en een tuintje.
Zou wel exclusief zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat je tabak als een soort thee weken in je Sprite en kijk of je daar high mee kan worden!
Ja dat bedoel ik dus NIET hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een tuin als een half voetbalveld.
Alleen moet ik die wel delen met alle onwonenden.
400 vierkante meter voor ons alleen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een tuin als een half voetbalveld.
Alleen moet ik die wel delen met alle onwonenden.
Woooooooooooow, mag ik nu uw handtekening?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
400 vierkante meter voor ons alleen.
Als je mij kunt vinden welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Woooooooooooow, mag ik nu uw handtekening?
Dat is een babyneushoorn :squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Arm baby olifantje
Als je dat in Amsterdam voor elkaar weet te krijgen ben je multimiljonair.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
400 vierkante meter voor ons alleen.
Die was zooooooooooooooo voorspelbaar. Duurde nog behoorlijk lang, wel.quote:
Geloof je mij als ik zeg dat ik in Amsterdam woon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dat in Amsterdam voor elkaar weet te krijgen ben je multimiljonair.
Inderdaad, viel me tegen dat niemand anders hem maaktequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die was zooooooooooooooo voorspelbaar. Duurde nog behoorlijk lang, wel.
Mij ook al jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me tegen dat niemand anders hem maakte
Neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Geloof je mij als ik zeg dat ik in Amsterdam woon?
Jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef Rozzje het volgende:
Geloof je mij als ik zeg dat ik in adam woon?
Welke verdieping?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef Rozzje het volgende:
Ik woon in eva. HAUHAHAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef Rozzje het volgende:
Bij jouw username moet ik altijd denken aan Ross & Iba, dus volgens mij woon je gewoon in Wassenaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wrm bij mij wel en bij Germano niet
Toch gelachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik woon in eva. HAUHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Moest gewoon 2x lezen om te snappen waarom je dit nou zeiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Veer pls.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest gewoon 2x lezen om te snappen waarom je dit nou zei!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest gewoon 2x lezen om te snappen waarom je dit nou zei!
quote:
Wat vreemd. Krijg de hele dag al dit:quote:
quote:Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.imdb.com niet vinden.
Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Momentje, Modus zal zo precies hoe en wat posten en z'n nummer achterlaten zodat je kan bellen als het niet lukt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat vreemd. Krijg de hele dag al dit:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Momentje, Modus zal zo precies hoe en wat posten en z'n nummer achterlaten zodat je kan bellen als het niet lukt.
Probeer het eens met Chrome dan. Hier doet ie t gewoon.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat vreemd. Krijg de hele dag al dit:
[..]
Hebbiknieheballeenmozillafirefoxquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer het eens met Chrome dan. Hier doet ie t gewoon.
Neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Downloaddanchromewantdatiszoveelbeternougr
Helpt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer eens Ctrl + F5 als je die melding krijgt?
Opties > Geavanceerd > Gebufferde webinhoud > nu wissen. Dan weer Ctrl + F5 doen.quote:
Bij geavanceerd staat niet 'gebufferde webinhoud'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opties > Geavanceerd > Gebufferde webinhoud > nu wissen. Dan weer Ctrl + F5 doen.
Als dit ook niet helpt bekijk je het maar.
Oeps, je moet nog even het kopje 'netwerk' klikkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bij geavanceerd staat niet 'gebufferde webinhoud'
Op 'nu wissen' geklikt en f5 maar nog nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oeps, je moet nog even het kopje 'netwerk' klikken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Op 'nu wissen' geklikt en f5 maar nog nietMaar thanks voor de hulp Modu.. ehh.. dWc.
Sheeetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb dit moeten lezen om mijn mannelijkheid terug te krijgen na zo'n aantijging.
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb dit moeten lezen om mijn mannelijkheid terug te krijgen na zo'n aantijging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |