Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
nootje mag wel topics makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet wel
helaas nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
Bijna allemaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet
welke bedoel je specifiek?
Wat probeer je mij nu mijn dagvermaak te ontnemen?!?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Oh oops hihiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha tweenoot tog het is ochtend geen avond1!! xD!!
Sorry hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Last van je 1maandelijkse periode van een week?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Jij doet toch aan larpen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:43 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Last van je 1maandelijkse periode van een week?
Troll.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
6th sense, the virginity is strong with this one.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
quote:
Oh las dit nu pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |