Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
nootje mag wel topics makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar 2noot had de lapo, dus hij moet wel
helaas nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een topicban? Kutusers zouden gewoon geen topics aan moeten kunnen maken, ik vind het echt een goed idee.
Bijna allemaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet
welke bedoel je specifiek?
Wat probeer je mij nu mijn dagvermaak te ontnemen?!?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Oh oops hihiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha tweenoot tog het is ochtend geen avond1!! xD!!
Sorry hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Last van je 1maandelijkse periode van een week?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
Jij doet toch aan larpen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:43 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Last van je 1maandelijkse periode van een week?
Troll.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
6th sense, the virginity is strong with this one.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Moooi!
Hoe komt u daar toch bij u edele nobelman?
quote:
Oh las dit nu pasquote:
Omdat er geen 'Haan' in de TT staat?quote:
Dacht dat je geen neuk gaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg er op 1 oktober een stuk of 5 voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Vaag heb de afgelopen dagen paar keer kanker gezegd maar geen notes.
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg er op 1 oktober een stuk of 5 voor
Wel m'n eerste positieve note gehad![]()
ABO cadeau gekregen, zo rol ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh echt?5?
Zijn er ook positieve notes?wou al vragen hoe je dat ziet maar zie dat jij een abo heb
Voor deze opmerking heb ik vrij vaak een note gekregenquote:
Gekregen? van wie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
ABO cadeau gekregen, zo rol ik
Kreeg een positieve note wegens een bazenopmerking
Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
wat is ER en waarom zijn er geen foto's gepost?
expiditie ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gekregen? van wie?
Wat voor opmerking>?
[..]
Expiditie Robinson.
De foto's zitten in mijn hoofd![]()
huh?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was een zeer plezierige aflevering idd
Bijna, als je het graag wil weten. Maar ik zou die opmerking iedere dag van de maand kunnen maken hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:43 schreef elrond_nighteye het volgende:
[..]
Last van je 1maandelijkse periode van een week?
'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:04 schreef Robophatt het volgende:
Maar ik zou die opmerking iedere dag van de maand kunnen maken hoor
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet. Het ging over hosties in de kerk
[..]
[..]
Van wie krijg je een FOK! abbo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Effe dimmen maatquote:
Nouja, niet gekregen. In ruil voor ietsquote:
Wie heb je gepijpt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet gekregen. In ruil voor iets
Dit stelletje misschienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:10 schreef ntm het volgende:
Ziet het echt al voor me dat FOK! stelletjes elkaar voor hun verjaardag een FOK! abbonement schenken.
Meer het leveren van goederen in plaats van diensten. Ik wilde graag mijn notes eens inzien dus een FOK! ABO was onderdeel van de betaling aangezien ik hier geen ABO kopen kan zonder 20 euro te moeten betalen voor transactiekostenquote:
Ah zo doe je datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet gekregen. In ruil voor iets
Hehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha...ik pijp niet voor geld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer het leveren van goederen in plaats van diensten. Ik wilde graag mijn notes eens inzien dus een FOK! ABO was onderdeel van de betaling aangezien ik hier geen ABO kopen kan zonder 20 euro te moeten betalen voor transactiekosten
Maar wie pijp jij meestal dan voor zulke kleine bedragen aangezien dat het eerste is waar je op kon komen?
Zo dan...die pakt het gelijk groot aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit stelletje misschien
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
Kut, krijg je geen mega-ban voor het openbaren van notes?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo doe je dat
[..]
Hehehe![]()
en daar positieve note voor?
Gratis misschien?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit stelletje misschien
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
Nee toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Kut, krijg je geen mega-ban voor het openbaren van notes?
Spann0nd!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:18 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd om daarachter te komen.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! en wat een mongool die vent ook... hele zak met vette zoete troep voor je meidje kopen
gooi je eigen ruiten in joh debiel
idd gewoon een boek van weightwatchers voor dr verjaardagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! en wat een mongool die vent ook... hele zak met vette zoete troep voor je meidje kopen
die tweede van rechtsquote:
whut?quote:
Wel beter, iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd gewoon een boek van weightwatchers voor dr verjaardag
Ja, vind ik ook. Niet dat het wat uitmaakt verder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef ntm het volgende:
[..]
HahahaHij ziet er wel veel ouder uit dan haar trouwens...
Waarom wist ik gelijk over wie dit ging?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Omdat jij alles weet op dit forum. Je zit overal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wist ik gelijk over wie dit ging?
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij alles weet op dit forum. Je zit overal.
Maakt het nog walgelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daar
Als we een vat zo groot kunnen vinden dat deze sc reeks erin past, dan moet het haast lukken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt het nog walgelijker![]()
En ook je vriend een baas noemen etc. Van mij mogen ze baden in een vat zuur
Doel je nou op een zak Bubblegum? Da's een wietsoort man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat verhaaltje wat ze getypt had is ook copypasta gewoon, fb, stoners, daar
zo oud is hij toch niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?
Nee, daar doel ik zeker niet opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doel je nou op een zak Bubblegum? Da's een wietsoort man.
ahahahaha vet garpig ;D doeiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als we een vat zo groot kunnen vinden dat deze sc reeks erin past, dan moet het haast lukken.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik zeker niet op
[..]
ahahahaha vet garpig ;D doei
Gadverdamme dat topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
Snapjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme dat topicWát een vies geslijm zeg
Maar ook; Waarom de fuck zou je die shit zo uitgebreid op FOK zetten incl foto's etc
Kun je mooi een perenijsje van kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
HA die kudt van de AH heeft van 1 van de 2 pakpauws aangeslagen dus 58 cent extra bonus
Die beginpost ook. ''Oh en toen zei ik: wat een leuk bootje!!! Oh maar het was eigenlijk een heeeel groot luxe schip hihihihihihihih''quote:
Wat is pakpauw?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
HA die kudt van de AH heeft van 1 van de 2 pakpauws aangeslagen dus 58 cent extra bonus
Nee mono is 26 en zij 21 nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel ouder is hij dan? Zij is 20 en hij 30+ ?
Kanonnen die knakker ziet eruit als 35 man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mono is 26 en zij 21 nuvalt wel mee.
tevens bovenste kwart van een glas bierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je mooi een perenijsje van kopen.
verkopen ze die los bij de appie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je mooi een perenijsje van kopen.
Da's de koolstofdioxide in het bierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tevens bovenste kwart van een glas bier
Wow hij lijkt veel ouderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een doos openmaken en er eentje uithalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze die los bij de appie?
Mono 26quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kanonnen die knakker ziet eruit als 35 man.
ik durf nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon een doos openmaken en er eentje uithalen. Wel een filmpje maken he.
Doen ze toch ook met blikjes en flessen cola ed..
ik heb er meer, maar kan niet verder tellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen wonder dat je maar 2 borstharen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |