SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef MrMoon het volgende:
Er is weer een nieuwe jeugdcompetitie aangemaakt. Er is nog 1 plekje over in deze jeugdcompetitie. Liefhebbers voor dit plekje kunnen zich melden
En de competitie is openbaar gegooid om het laatste plekje op te vullen..quote:
Laatste plekje is gevuld!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
En de competitie is openbaar gegooid om het laatste plekje op te vullen..
Als ik jou was zou ik meteen met een jeugdteam beginnen. Je hebt eigenlijk wel een heel seizoen nodig om het een beetje goed op te zetten. Jeugdspelers moeten een heel seizoen in je jeugdteam spelen (112 dagen) en bijna alle jeugdspelers die je in het begin krijgt zijn prutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog niet met het jeugdelftal begonnen, eerst weer wat feeling krijgen met het spel
Ik weet hoe het werkt, heb al eerder jarenlang Hattrick gespeeld, maar heb nu nog niet voldoende tijd en zin om er mee aan de slag te gaan... Maar dat kan snel veranderenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:05 schreef DeProf het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik meteen met een jeugdteam beginnen. Je hebt eigenlijk wel een heel seizoen nodig om het een beetje goed op te zetten. Jeugdspelers moeten een heel seizoen in je jeugdteam spelen (112 dagen) en bijna alle jeugdspelers die je in het begin krijgt zijn prut
Alles kan!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, heb al eerder jarenlang Hattrick gespeeld, maar heb nu nog niet voldoende tijd en zin om er mee aan de slag te gaan... Maar dat kan snel veranderen
das wel veel..quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:27 schreef YUR het volgende:
Oh wow... volgens mij had ik nog niet eerder meegemaakt dat een speler 3 vormlevels zakte in 1 week
Het kostte hem 41K TSIquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel veel..
hier overigens 2 stijgers..
1x eigen jeugd naar wereldklasse positiespel
1x niet eigen jeugd naar briljant positiespel
damn..quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Het kostte hem 41K TSI
Hier twee stijgers naar goed verdedigen
Heb hem vorige week op verzoek van de Canadese scouts gered:quote:
quote:Rocky Trotman (322306874)
Canada 25 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2014
Vorm: matig (5) Conditie: goed (7)
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprechtis.
Hij heeft redelijk (6) ervaring en is een redelijk (6) leider.
Clubtrouw: zwak (4)
Eigenaar:
YMFC
(sinds 22-10-2013 (8/53), 1wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 188 040
Loon: 21 852 ¤ (18 210 ¤)/week inclusief 20% bonus
349 632 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 1450 / Potentieel: 1866
Huidige vaardigheden
Conditie: goed (7) Keepen: rampzalig (1)
Positiespel: wereldklasse (13) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: reusachtig (15) Verdedigen: wonderbaarlijk (12)
Scoren: waardeloos (2) Spelhervatting: goed (7)
hijs fijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb hem vorige week op verzoek van de Canadese scouts gered:
[..]
Poeh, fijne speler!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb hem vorige week op verzoek van de Canadese scouts gered:
[..]
Kostte ook watquote:
Ik sta ook boven de directe promotiestreep en heb 2 punten voor op de belangrijkste concurrent. Die krijg ik komende week thuis...spannend!quote:Op maandag 4 november 2013 10:05 schreef MrMoon het volgende:
Wederom winst gisteravond.. het kan niet op dit seizoen.. ik sta boven de streep voor directe promotie.. en heb nog 1 concurrent op 2 punten..
daar mag ik over een paar weekjes tegen en je zult zien dat ik dat dan verlies en daardoor het kampioenschap alsnog misloop.. maar tot dusver ongekende weelde..
dat is idd spannendquote:Op maandag 4 november 2013 10:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik sta ook boven de directe promotiestreep en heb 2 punten voor op de belangrijkste concurrent. Die krijg ik komende week thuis...spannend!
Wat train je?quote:Op maandag 4 november 2013 12:42 schreef Questular het volgende:
2-2, daar waar ik op de counter 5-3-2 met 2-0 van hem win, kies ik nu voor pressie in een 3-5-2... dat had ik beter niet kunnen doen :p
Hier ook niet, behalve een lichte vormdaling. Best jammer, zo vlak voor de topperquote:
2 - 2 gespeeld... volgens mij niet helemaal terecht maar goed.. Zelf ook al eens mazzel gehad dit seizoen..quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef YUR het volgende:
![]()
Door goals in de 72e, 80e en 87e minuut toch nog met 3-2 gewonnen
[ afbeelding ]
quote:Raúl Ubaque (355255281)
USA 21 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 19-12-2013
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft zwak (4) ervaring en is een matig (5) leider.
Clubtrouw: goddelijk (20)
Eigenaar:
YMFC
(sinds 25-06-2012 (3/49), 4s 8wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 75 930
Loon: 27 816 ¤ (23 180 ¤)/week inclusief 20% bonus
445 056 ¤/ seizoen
Specialiteit: Krachtig
HTMS Punten: Vaardigheid: 1039 / Potentieel: 1943
Huidige vaardigheden
Positiespel: reusachtig (15) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: formidabel (9)
Scoren: zwak (4) Spelhervatting: rampzalig (1)
quote:6. Robin Krijnen (CM) (350845970)
21 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2013
Vorm: goed (7) Conditie: uitstekend (8)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak (4) ervaring en is een redelijk (6) leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 22-05-2012 (14/48), 4s 13wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 57 600
Loon: 3 410 ¤/week
54 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig (1)
Verdedigen: uitmuntend (10)
Positiespel: wonderbaarlijk (12)
Vleugelspel: goed (7)
Passen: uitstekend (8)
Scoren: slecht (3)
Spelhervatting: slecht (3)
Ik train nu reusachtig (en een verdwaalde buitenaards) mids op def. En een PM/Winger. En een WB.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:11 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben zo goed als zeker gedegradeerd en dat gaat ook een trainingsswitch betekenen. Veel pech gehad dit seizoen, aan de andere kant ook niet genoeg kunnen brengen om het geluk af te dwingen, zeker niet in de sterkste III.
Ik ga denk ik ook switchen naar verdedigen en dan leuke multiskillers opleiden. Ik heb al een mythisch keepertje gekocht van 21 met matig def, die gaan we de komende seizoenen maar wat verdedigen bijbrengen. Verder is het nog even zoeken naar de juiste en meest rendabele trainees.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 november 2013 06:12 schreef YUR het volgende:
Vroeger werd alles hier veel leuker gevierd
haha en wat vinden vrouw en kind daar van?quote:Op maandag 25 november 2013 06:50 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksIk zit nog steeds aan de champagne
Das hun probleemquote:Op maandag 25 november 2013 07:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha en wat vinden vrouw en kind daar van?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef YUR het volgende:
5-2 gewonnen, kampioen en 3 punten boven de streep voor directe promotie naar IV
vroeger waren we met meer..quote:Op maandag 25 november 2013 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En ja... vroeger was alles beter...
En vroeger hadden we misschien meer (vrije) tijd...quote:
dat is een ding dat zeker is..quote:Op maandag 25 november 2013 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En vroeger hadden we misschien meer (vrije) tijd...
Vriendin, baby, afstuderen en marathontraining vragen niet zo gek veel tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ook dat? Waar haal je verder de tijd dan vandaan?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Vriendin, baby, afstuderen en marathontraining vragen niet zo gek veel tijd
Voor welke marathon ga je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Vriendin, baby, afstuderen en marathontraining vragen niet zo gek veel tijd
Heb me ingeschreven voor de westland marathon. Dit jaar heb ik Rotterdam gedaan. En de Roparun, die is ook tofquote:
Tof!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb me ingeschreven voor de westland marathon. Dit jaar heb ik Rotterdam gedaan. En de Roparun, die is ook tof
quote:Op maandag 25 november 2013 06:12 schreef YUR het volgende:
Vroeger werd alles hier veel leuker gevierd
Ik vier graag feestjesquote:
quote:Scott Cashmore (356498315)
Canada 21 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2014
Vorm: redelijk (6) Conditie: goed (7)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Eigenaar:
YMFC
(sinds 16-07-2012 (6/49), 4s 7wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 70 900
Loon: 27 660 ¤ (23 050 ¤)/week inclusief 20% bonus
442 560 ¤/ seizoen
HTMS Punten: Vaardigheid: 969 / Potentieel: 1890
Huidige vaardigheden
Positiespel: reusachtig (15) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: uitstekend (8)
Scoren: slecht (3) Spelhervatting: waardeloos (2)
http://www.hagonline.org/ daar kun je veel vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef JochemP het volgende:
Ik speel nu sinds een weekje ofzo. ALs ik nu bij de trainingsresultaten krijg zie ik dat alle spelers qua vorm omhoog zijn gegaan, maar hoe maak ik ze nu beter wbt eigenschappen als 'Scoren' en 'positiespel' enzo? Ik vind he tallemaal maar ingewikkeld
Ga je die mids ook op verdedigen trainen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef MrMoon het volgende:
Hmm.. Ik twijfel een beetje wat te doen..
Ik heb de afgelopen seizoenen middenvelders getraind. Ze zijn inmiddels wereldklasse in positiespel, maar ik wil toch wel graag weer verdedigers gaan trainen en dus counteren.. Zal ik ze naar bovennatuurlijk trainen of op wereldklasse laten?
twee of drie.. Die hebben ook al een bertje verdedigen namelijk..quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga je die mids ook op verdedigen trainen?
Nja...het kost je waarschijnlijk nog een seizoen pm trainen om ze zo ver te krijgenquote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
twee of drie.. Die hebben ook al een bertje verdedigen namelijk..
mja ik gok half seizoen tot volledig seizoen.. En op zich hoeven ze niet mee te draaien in verdedigen.. Maar ik ben wat aan het bedenken en kijken wat mn mogelijkheden zijn..quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja...het kost je waarschijnlijk nog een seizoen pm trainen om ze zo ver te krijgen
In dezelfde situatie zit ik. Zit er toch wel aan te denken om te gaan motsen.quote:Op maandag 2 december 2013 03:53 schreef maniack28 het volgende:
Hmm.. ik sta 4e in V met 19 puntne. Nummer 3 en nummer 5 hebben 20 en 19 punten. Volgende week speel ik uit tegen 5 en 3 speelt tegen nummer 8. Als ik win van 5 hoef ik geen P/D te doen, anders wel. Wat zouden jullie doen?
Ik neig ernaar om te motsen voor behoud, hij zal zelf ook willen piccen ivm p/d of hij moet dezelfde achterlijke neiging hebben als ik.
gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 2 december 2013 10:23 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was ik 6e, nu 1e
Jepquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef JochemP het volgende:
Even ter bevestiging, ik ben net begonnenIk train op positiespel, dus zet ik 5 jonge (17-19) spelers met minstens 'redelijk' voor positiespel op het middenveld (in mijn geval speel ik 3-5-2), zodat ze getraind worden. Voor de doordeweekse oefenpotjes zet ik 5 andere spelers neer, met dezelfde criteria, zodat ik 10 spelers train. Denk ik nu juist?
Ohw....da's kutquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Zelf op doelsaldo kampioenschap misgelopen..
help...direct gepromoveerd naar IIIquote:
zie nu ook pas, dat ik vorige week onterecht verloren heb van de kampioen..quote:
Yep!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoi!
Ik ben net weer begonnen. Nieuw clubje,. maar ik zie geen wedstrijden in de planning. Zitten we in een tussentijd?
Loontechnisch is het altijd handiger jaquote:Op zondag 15 december 2013 11:16 schreef augurkenkoning het volgende:
Tnx Gijs_!
Nog een vraagje: ik ben nu trainees aan't kopen (verdedigers) en ik richt me nu vooral op nederlanders ivm het loon. Is dit verstandig? Het is wel een kleine markt namelijk..
Dit dusquote:Op maandag 16 december 2013 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Note to self: Niet vergeten mijn training om te zetten naar passing de komende weken
Afhankelijk van je type training trainen er spelers. Als je naar help gaat en dan puntje 6 training kiest kan je zien hoe het precies werkt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik snap het tussenseizoen niet helemaal. Ik ben dus net begonnen, dus val hier midden in.
Is er ergens een overzichtje van wat wanneer gebeurd?
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of
- ik nu maar de helft van m'n spelers kan trainen (net 10 trainees gekocht)
- of de seizoenskaarten nog gekocht worden of al gekocht zijn (gaat lekker geld opleveren)
- wanneer ik m'n team moet hebben klaarstaan voor de competitite
De VIII was gesloten en iedereen die erin zat gaat naar de VII. Hoewel de VIII nu opeens weer open lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef JochemP het volgende:
Huh? Ik ben derde geeindigd in divisie 8 maar toch gepromoveerd?
Beetje op blijven letten hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar gepromoveerd naar divisie VII zonder dat ik kampioen ben geworden... is dat iets nieuws omdat ze de botteams naar beneden hebben geschoven ofzo?
edit: lezen TV
Er komt zoveel op me af in dit spelquote:
Ik heb het seizoenen lang getraint.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:22 schreef Questular het volgende:
Is passing aan te raden om een heel seizoen te trainen?
Da's ook wel weer zoquote:Op woensdag 18 december 2013 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komt zoveel op me af in dit spel
Gooi een muntje op en stick with itquote:Op woensdag 18 december 2013 11:04 schreef MrMoon het volgende:
pff.. ik lijk wel een wijf..
ik weet nu nog niet of ik zal switchen van positiespel training naar verdedigen training..
haha, ik heb al meerdere momenten op het punt gestaan om het te doen, maar dan slaat toch de twijfel weer toe..quote:
Heb je komend seizoen hogere midratings nodig?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha, ik heb al meerdere momenten op het punt gestaan om het te doen, maar dan slaat toch de twijfel weer toe..
kan ik mn mids niet beter nog een niveautje bijtrainen op positiespel.. of maakt het niet uit?
In HT altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je komend seizoen hogere midratings nodig?
Dan lekker switchenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In HT altijd. Maar ik haal nu mooie middenveld ratings, die me dit seizoen aan de 2de plaats hebben geholpen.
ik heb een 3-tal middenvelders die al wat verdedigen hebben (uitmuntend, redelijk en goed), die zouden daar voor in aanmerking kunnen komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan lekker switchen
Als ik het goed begrijp, ga je je mids op verdedigen trainen?
Die kun je natuurlijk dubbel laten spelen....zo doe ik het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een 3-tal middenvelders die al wat verdedigen hebben (uitmuntend, redelijk en goed), die zouden daar voor in aanmerking kunnen komen.
hmm scheelt wel in aankopenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk dubbel laten spelen....zo doe ik het ook
Tsja...als je ook wilt blijven presteren is hoger altijd beter natuurlijk. En je moet even bekijken of je die salarislasten dan ook kunt dragenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm scheelt wel in aankopen
die 3 middenvelders hebben nu wereldklasse qua positiespel, zou dat wel voldoende zijn? Of kan ik beter nog naar bovennatuurlijk gaan?
En in die eerste regel vat je precies de reden van mijn twijfel samenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Tsja...als je ook wilt blijven presteren is hoger altijd beter natuurlijk. En je moet even bekijken of je die salarislasten dan ook kunt dragen
Met bovennatuurlijk kan je sowieso nog ff vooruit, ook als je promoveert. En daar zat je nu al dicht tegenaanquote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
En in die eerste regel vat je precies de reden van mijn twijfel samen
Maakt wereldklasse of bovennatuurlijk veel verschil?
Enige nadeel is alleen wel, dat als ik nog 1 seizoen wacht, die spelers eigenlijk wat te oud zijn om nog verdedigen te trainen..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Met bovennatuurlijk kan je sowieso nog ff vooruit, ook als je promoveert. En daar zat je nu al dicht tegenaan
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Enige nadeel is alleen wel, dat als ik nog 1 seizoen wacht, die spelers eigenlijk wat te oud zijn om nog verdedigen te trainen..
20 jaar..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze?
En wat is de toegevoegde waarde dan als je nu switcht? Want ook dan zijn ze over een seizoen te oud
Ik train ook pas sinds kort verdedigen, met spelens die minimaal 21 zijn. Op lagere levels gaat dat best wel snelquote:
Hmm, op zich is een seizoen wachten dus ook nog wel mogelijk..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik train ook pas sinds kort verdedigen, met spelens die minimaal 21 zijn. Op lagere levels gaat dat best wel snel
Ja hoor! Vul alles hier maar eens in: http://ht-box.ru/training.phpquote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm, op zich is een seizoen wachten dus ook nog wel mogelijk..
handig linkjequote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja hoor! Vul alles hier maar eens in: http://ht-box.ru/training.php
Ik koop jonge 19/20/21 jarige spelers met hoge mainskill.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Questular het volgende:
Iedereen koopt, traint en verkoopt jonge spelers. Vraag me af wie die spelers dan uberhaupt kopen
quote:Jozias van Groningen: Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van wonderbaarlijk (12) naar wereldklasse (13).
quote:Jozias van Groningen (VL) (309678334)
Netherlands 26 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 24-01-2014
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig (5) ervaring en is een matig (5) leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
Total Skill Index (TSI): 98 370
Loon: 9 550 ¤/week
152 800 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig (1)
Verdedigen: 9/20 formidabel (9)
Positiespel: 13/20 wereldklasse (13)
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse (13)
Passen: 7/20 goed (7)
Scoren: 4/20 zwak (4)
Spelhervatting: 7/20 goed (7)
quote:Je trainer Jens Iversen heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Rocky Trotman Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk (6) naar goed (7).
Vaardigheidsniveau gestegen! Mike Brookes Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk (6) naar goed (7).
Vaardigheidsniveau gestegen! Ventura João de Jesus Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig (5) naar redelijk (6).
Vaardigheidsniveau gestegen! Raúl Ubaque Zag zijn mate van passen toenemen van redelijk (6) naar goed (7).
Sluiten
ik gebruik niks..quote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Hallo, ben weer eens begonnen na jaren niks gedaan te hebben. Welk programma gebruiken jullie om de opstelling te maken? Ik had vroeger HT Ratings? Volgens mij? Anyhow, wat is een aanrader?
paar keer per week is nog steeds voldoende in mijn belevingquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef velofiets het volgende:
Hier nog iemand die er over nadenkt opnieuw te gaan beginnen. Ik heb er lange tijd veel plezier aan beleeft. Daarna is het plezier wat afgenomen, met name door drukte. Ik heb toen nog lange tijd doorgespeeld en had uiteindelijk zo'n 20 miljoen gespaard. Echter toen ben ik er maar helemaal mee gestopt.
Het lijkt me wel leuk om nu na iets van drie jaren weer opnieuw te beginnen, maar ik zit nog met een paar vragen. Is er bijvoorbeeld veel veranderd sinds 2010 of kan ik met een beetje verdieping best makkelijk opnieuw beginnen? Destijds nam het aantal spelers namelijk behoorlijk af en werden er nieuwe regels ingevoerd. Is het ook nog mogelijk om door een paar keer in te loggen per week alles te regelen, of moet je er echt dagelijks mee bezig zijn?
Ik had er ook eentje ja...maar die heeft na 1 update gelukkig alweer een pleisterquote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef NelisZ het volgende:
Altijd lekker is dat: in de eerste bekerwedstrijd direct maar twee blessures pakken
ik had een of andere dombo die bij een 9-0 voorsprong rood pakt..quote:Op donderdag 26 december 2013 16:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje ja...maar die heeft na 1 update gelukkig alweer een pleister
wereldklasse - bovennatuurlijk denk ik..quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmm. Na lange tijd de draad weer eens opgepakt. Zie wel dat handhaving lastig kan worden. Ik zit in de VII met niveau 48 van 2014.
Ik heb een paar aankopen gedaan waardoor de teamgeest een stuk is gedaald. Ik zoek eigenlijk nog 1 vleugelspeler en 3 goede verdedigers. De spitsen, keeper en een vleugelspeler heb ik inmiddels gekocht en die halen rond de 5 sterren. Welk niveau qua mainstat moet ik nastreven om in de top van de VI/middenmoot V mee te draaien? Want die richting wil ik een beetje op. Ben van plan om wel mijn middenvelders zelf te trainen.
Ik heb ongeveer 16 miljoen op de bank
bleh gaat m toch niet worden.... het kan me niet meer rakenquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef LenP het volgende:
Ik ben ook weer begonnen.
Heb het jaren gespeeld van 2004-2009 ofzo, en vond het echt heel vet, maar ik kwam op een gegeven moment niet meer verder dus toen ging de lol er van af (hoogste divisie die ik heb behaald de IVe divisie). Ik ben benieuwd of het spelletje me nog kan pakken.
Nu een 6-0 overwinningquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Met een 5-1 uitoverwinning meteen de koppositie in de VI gepakt, die geven we niet meer uit handen
Dan heb je het dus toch niet goed gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 08:02 schreef Questular het volgende:
Lekker, ik weet zeker dat ik mijn opstelling goed heb doorgegeven en vervolgens schijnt mn opstelling 3-4-2- te zijn. Waardoor ik dus met 4-1 van een directe concurent verlies.
Dat weet ik eigenlijk niet...probeer het eens bij een andere opstelling.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Questular het volgende:
Dat moge duidelijk zijnMaar krijg je dan geen melding in de trend van: "sukkel stel anders 11 spelers op" ?
Nee ik niet efficiënt. Je kan dan beter vleugels en positiespel trainen voor winters bijvoorbeeld. Genoeg combinaties mogelijk. Wat voor spelers wil je opleiden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Loont het zich in de jeugdopleiding eigenlijk om twee trainingstypen te zetten op individueel? Heb diverse spelers die uitblinken op bepaalde posities dus er gaan dus per speler telkens kostbare trainingen 'verloren'. Hoe kan ik mijn training het beste instellen om er dan het maximale rendement uit te halen?
ja die jeugdopleiding levert al seizoenen niks op..quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Ik kom hier ook meepraten, maakt het spel zelf ook een stuk leuker.
Ik ben inmiddels al een jaar aan mijn 2e team bezig, maar heb hattrick al een aantal jaren gespeeld.
Wat mij wel opgevallen is aan hattrick dat de waarde van alles wel gedaald is. Je verdient veel minder geld met de verkoop van spelers en ook het jeugdteam levert weinig echt goede spelers op.
In mijn eerste periode maakte ik dik winst op mijn jeugdopleiding (transferopbrengsten - loon van drie scouts), maar sinds ik hattrick weer speel maak ik alleen maar verlies op de jeugdopleiding.
Ervaren jullie dit ook?
Alleen zit de winst ten opzichte van het aanschaffen van een andere trainee hem dan in het bedrag wat ie waard is als hij naar de senioren gepromoveerd komt. Als dat <100k is, schiet het ook niet erg op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik probeer mijn jeugd te gebruiken als trainees. Meer kans dat het wat oplevert.
over 3,5 week..quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef Questular het volgende:
Komt er binnenkort een plekje vrij in de fok jeugd competitie?
ja hoor. We hebben standaard een vrij plekje. Blij dat het door een Fok!ker gevuld gaat wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan geef ik mn jeugd een winterstop van 3,5 week, mits ik in de jeugdcompetitie mee kan doen
oef.. dat was wel een krappe overwinning..quote:Op maandag 20 januari 2014 08:24 schreef Questular het volgende:
Lastige uitwedstrijd voor mij, na 90 minuten spanning uiteindelijk toch met 11-0 weten te winnen..
Die van mij zijn tevreden en heeft er eentje opgezegdquote:Op maandag 27 januari 2014 08:26 schreef MrMoon het volgende:
WTF! Fans zijn content en tóch heeft er een opgezegd
Inderdaad. Elke divisie heeft een soft cap en een hard cap, waarbij de hard cap het absolute maximum aantal fans is in die divisie. Kwam op het NL forum deze tabel eens tegen, waar het eerste getal de soft cap is en het tweede getal de hard cap:quote:Op maandag 27 januari 2014 14:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Die van mij zijn tevreden en heeft er eentje opgezegd
Komt doordat je dan relatief veel fans hebt (voor je competitieniveau). Dan wordt het moeilijker er fans bij te krijgen en gaan ze eerder weg.
ik speel VI en heb minder dan 2000 fans.. Nog lang niet in de buurt van die 2300 dus..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke divisie heeft een soft cap en een hard cap, waarbij de hard cap het absolute maximum aantal fans is in die divisie. Kwam op het NL forum deze tabel eens tegen, waar het eerste getal de soft cap is en het tweede getal de hard cap:
division X 1100 - 1200
division IX 1400 - 1500
division VIII 1700 - 1800
division VII 2000 - 2100
division VI 2300 - 2400
division V 2600 - 2700
division IV 2900 - 3000
division III 3200 - 3300
division II 3500 - 3600
division I 3800 - 3900
Je bent uitgenodigd voor het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan geef ik mn jeugd een winterstop van 3,5 week, mits ik in de jeugdcompetitie mee kan doen
Gewoon laten spelen en hopen... Conditiepercentage niet te hoog (15% hooguit ongeveer).quote:Op maandag 17 februari 2014 08:19 schreef Questular het volgende:
3-3 tegen de nummer 1 waar ik vorige week nog met 4-1 van verloren heb...
Mijn team is echt verschrikkelijk uit vorm, hoe krijg je de vorm eigenlijk weer terug?
Niet.. vorm is zo goed als helemaal random. Gewoon je spelers laten spelenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:19 schreef Questular het volgende:
3-3 tegen de nummer 1 waar ik vorige week nog met 4-1 van verloren heb...
Mijn team is echt verschrikkelijk uit vorm, hoe krijg je de vorm eigenlijk weer terug?
lekker bezigquote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef YUR het volgende:
Ik heb overigens verrassenderwijs al 10 punten te pakken in mn eerste jaar IV, zonder daarvoor mijn trainingsstrategie op te hoeven geven
Maar het zal lastig worden om directe degradatie te voorkomen. En als dat al lukt, moet ik mezelf nog maar eens door een P/D heen zien te werken.
Maar ik kan in ieder geval terugvallen op 2 tactieken: Counter en met een sterk middenveld. Over het algemeen speel ik de uitwedstrijden counter+PIC en de thuiswedstrijden 3-5-2+PIN. Dat leverde gisteren mooie stats op, ondanks een pullback-event. En de overwinning
Meestal 523quote:Op maandag 17 februari 2014 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker bezig
Speel je counter met 532?
Mja, het scheelt niet eens zo heel erg veel. En ik heb de extra aanvalskracht dan hard nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
523 zelfs.. Heb je dan niet heel erg weinig middenveld?
hmm ja precies zo maak je in thuiswedstrijden meer kans op winst..quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, het scheelt niet eens zo heel erg veel. En ik heb de extra aanvalskracht dan hard nodig.
Maar ik moet zeggen dat ik er niet zo veel punten mee pak hoor. Toevallig laatst een gelijkspelletje. Het is wel belangrijk dat ik door die wedstrijd te counteren ook kan PICcen, want dat levert dan in mijn thuiswedstrijden weer meer middenveld op
Je aanval zit je wel tegen hier. Je komt niet echt door zijn verdediging heen, dus maakt weinig kansen af ondanks dat je er meer krijgt vanwege je hogere middenveld. Met een beetje meer mazzel had je hier wel gewonnen.quote:zondag 23 februari 2014 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:[/b]
0-1 verloren en geen kans gehadTerecht?
[ afbeelding ]
klinkt als lekker bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef YUR het volgende:
Nog wel gewonnen. Met een beetje geluk kan ik misschien zelfs nog een P/D voorkomen
quote:Robin Krijnen
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in vleugelspel vooruit van uitstekend (8) naar formidabel (9).
quote:Robin Krijnen (350845970)
22 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 25-03-2014
Vorm: redelijk (6) Conditie: uitstekend (8)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Eigenaar:
Dynamo Groningen
Total Skill Index (TSI): 81 490
Loon: 6 770 ¤/week
108 320 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig (1)
Verdedigen: 10/20 uitmuntend (10)
Positiespel: 13/20 wereldklasse (13)
Vleugelspel: 9/20 formidabel (9)
Passen: 8/20 uitstekend (8)
Scoren: 3/20 slecht (3)
Spelhervatting: 3/20 slecht (3)
Jij ook al...bij mij is het de laatste weken raak. Kan het gelukkig redelijk opvangenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond de koppositie weer heroverd, maar wederom een blessure opgelopen..
blessures en schorsingen is een beetje de rode draad van mijn seizoen aan het worden..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij ook al...bij mij is het de laatste weken raak. Kan het gelukkig redelijk opvangen
quote:Raúl Ubaque (355255281)
USA 22 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 10-04-2014
Vorm: goed (7) Conditie: goed (7)
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft matig (5) ervaring en is een matig (5) leider.
Eigenaar:
YMFC
(sinds 25-06-2012 (3/49), 5s 9wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 124 190
Loon: 29 628 ¤ (24 690 ¤)/week inclusief 20% bonus
474 048 ¤/ seizoen
HTMS Punten: Vaardigheid: 1326 / Potentieel: 2070
Huidige vaardigheden
Positiespel: reusachtig (15) Passen: goed (7)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: briljant (11)
Scoren: zwak (4) Spelhervatting: rampzalig (1)
Geen idee!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mooie speler yur. Bij mij brgint het ook ergens op te lijken. Nu door naar passing:
19 jaar en 102 dagen, volgende verjaardag: 24-03-2014
Vorm: uitstekend Conditie: goed
Total Skill Index (TSI): 78 100
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 8/20 uitstekend
Wat denken jullie dat dit op moet leveren? Transfervergelijk zegt niks...
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef YUR het volgende:
Mn langetermijnprojecten beginnen eindelijk ergens op te lijken....vannacht gestegen naar brilajnt verdedigen:
[..]
Hoe lang is het inmiddels al geleden dat ze dat voor het eerst beloofden?quote:
Neu da's waar maar als ik zo rondlees weet ik niet of dit nou de oplossing is..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe lang is het inmiddels al geleden dat ze dat voor het eerst beloofden?ik zie er wel wat in, het huidige personeelssysteem is ook niet echt wat imo.
Ja...waarom doe je dat dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef MrMoon het volgende:
Zucht.. Het is weer eens zo ver.. Er worden weer eens punten verspeeld tegen een counteraar.. Sterker nog ik verspeel weer op dezelfde manier als vorig seizoen het kampioenschap...
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef NelisZ het volgende:
Nog steeds niet officieel gedegradeerd vanuit de III
Alleen moet ik nu volgende week (thuis) winnen van de koploper (die nog niet zeker kampioen is) en ben ik afhankelijk van een goed resultaat bij de wedstrijd tussen de nummer 5 en 6. Dat kan nog spannend worden, maar grote kans dat ik volgend jaar weer IV speel
ik weet niet waarom het maar niet lukt om te winnen van counteraars..quote:
feliquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef YUR het volgende:
2-3 gewonnen en zeker van nog een seizoen IV![]()
of mn tegenstander van volgende week moet ineens een team gaan kopen...
Zonde.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voel me aardig genaaid
[ afbeelding ]
Zij hadden 1 kans, 1 goal. 1-1 gespeeld en waarschijnlijk degradatie (tenzij opheffing van de VIII)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |