gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 2 december 2013 10:23 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was ik 6e, nu 1e
Jepquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef JochemP het volgende:
Even ter bevestiging, ik ben net begonnenIk train op positiespel, dus zet ik 5 jonge (17-19) spelers met minstens 'redelijk' voor positiespel op het middenveld (in mijn geval speel ik 3-5-2), zodat ze getraind worden. Voor de doordeweekse oefenpotjes zet ik 5 andere spelers neer, met dezelfde criteria, zodat ik 10 spelers train. Denk ik nu juist?
Ohw....da's kutquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Zelf op doelsaldo kampioenschap misgelopen..
help...direct gepromoveerd naar IIIquote:
zie nu ook pas, dat ik vorige week onterecht verloren heb van de kampioen..quote:
Yep!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoi!
Ik ben net weer begonnen. Nieuw clubje,. maar ik zie geen wedstrijden in de planning. Zitten we in een tussentijd?
Loontechnisch is het altijd handiger jaquote:Op zondag 15 december 2013 11:16 schreef augurkenkoning het volgende:
Tnx Gijs_!
Nog een vraagje: ik ben nu trainees aan't kopen (verdedigers) en ik richt me nu vooral op nederlanders ivm het loon. Is dit verstandig? Het is wel een kleine markt namelijk..
Dit dusquote:Op maandag 16 december 2013 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Note to self: Niet vergeten mijn training om te zetten naar passing de komende weken
Afhankelijk van je type training trainen er spelers. Als je naar help gaat en dan puntje 6 training kiest kan je zien hoe het precies werkt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik snap het tussenseizoen niet helemaal. Ik ben dus net begonnen, dus val hier midden in.
Is er ergens een overzichtje van wat wanneer gebeurd?
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of
- ik nu maar de helft van m'n spelers kan trainen (net 10 trainees gekocht)
- of de seizoenskaarten nog gekocht worden of al gekocht zijn (gaat lekker geld opleveren)
- wanneer ik m'n team moet hebben klaarstaan voor de competitite
De VIII was gesloten en iedereen die erin zat gaat naar de VII. Hoewel de VIII nu opeens weer open lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef JochemP het volgende:
Huh? Ik ben derde geeindigd in divisie 8 maar toch gepromoveerd?
Beetje op blijven letten hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar gepromoveerd naar divisie VII zonder dat ik kampioen ben geworden... is dat iets nieuws omdat ze de botteams naar beneden hebben geschoven ofzo?
edit: lezen TV
Er komt zoveel op me af in dit spelquote:
Ik heb het seizoenen lang getraint.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:22 schreef Questular het volgende:
Is passing aan te raden om een heel seizoen te trainen?
Da's ook wel weer zoquote:Op woensdag 18 december 2013 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komt zoveel op me af in dit spel
Gooi een muntje op en stick with itquote:Op woensdag 18 december 2013 11:04 schreef MrMoon het volgende:
pff.. ik lijk wel een wijf..
ik weet nu nog niet of ik zal switchen van positiespel training naar verdedigen training..
haha, ik heb al meerdere momenten op het punt gestaan om het te doen, maar dan slaat toch de twijfel weer toe..quote:
Heb je komend seizoen hogere midratings nodig?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha, ik heb al meerdere momenten op het punt gestaan om het te doen, maar dan slaat toch de twijfel weer toe..
kan ik mn mids niet beter nog een niveautje bijtrainen op positiespel.. of maakt het niet uit?
In HT altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je komend seizoen hogere midratings nodig?
Dan lekker switchenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In HT altijd. Maar ik haal nu mooie middenveld ratings, die me dit seizoen aan de 2de plaats hebben geholpen.
ik heb een 3-tal middenvelders die al wat verdedigen hebben (uitmuntend, redelijk en goed), die zouden daar voor in aanmerking kunnen komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan lekker switchen
Als ik het goed begrijp, ga je je mids op verdedigen trainen?
Die kun je natuurlijk dubbel laten spelen....zo doe ik het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een 3-tal middenvelders die al wat verdedigen hebben (uitmuntend, redelijk en goed), die zouden daar voor in aanmerking kunnen komen.
hmm scheelt wel in aankopenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk dubbel laten spelen....zo doe ik het ook
Tsja...als je ook wilt blijven presteren is hoger altijd beter natuurlijk. En je moet even bekijken of je die salarislasten dan ook kunt dragenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm scheelt wel in aankopen
die 3 middenvelders hebben nu wereldklasse qua positiespel, zou dat wel voldoende zijn? Of kan ik beter nog naar bovennatuurlijk gaan?
En in die eerste regel vat je precies de reden van mijn twijfel samenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Tsja...als je ook wilt blijven presteren is hoger altijd beter natuurlijk. En je moet even bekijken of je die salarislasten dan ook kunt dragen
Met bovennatuurlijk kan je sowieso nog ff vooruit, ook als je promoveert. En daar zat je nu al dicht tegenaanquote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
En in die eerste regel vat je precies de reden van mijn twijfel samen
Maakt wereldklasse of bovennatuurlijk veel verschil?
Enige nadeel is alleen wel, dat als ik nog 1 seizoen wacht, die spelers eigenlijk wat te oud zijn om nog verdedigen te trainen..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Met bovennatuurlijk kan je sowieso nog ff vooruit, ook als je promoveert. En daar zat je nu al dicht tegenaan
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Enige nadeel is alleen wel, dat als ik nog 1 seizoen wacht, die spelers eigenlijk wat te oud zijn om nog verdedigen te trainen..
20 jaar..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze?
En wat is de toegevoegde waarde dan als je nu switcht? Want ook dan zijn ze over een seizoen te oud
Ik train ook pas sinds kort verdedigen, met spelens die minimaal 21 zijn. Op lagere levels gaat dat best wel snelquote:
Hmm, op zich is een seizoen wachten dus ook nog wel mogelijk..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik train ook pas sinds kort verdedigen, met spelens die minimaal 21 zijn. Op lagere levels gaat dat best wel snel
Ja hoor! Vul alles hier maar eens in: http://ht-box.ru/training.phpquote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm, op zich is een seizoen wachten dus ook nog wel mogelijk..
handig linkjequote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja hoor! Vul alles hier maar eens in: http://ht-box.ru/training.php
Ik koop jonge 19/20/21 jarige spelers met hoge mainskill.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Questular het volgende:
Iedereen koopt, traint en verkoopt jonge spelers. Vraag me af wie die spelers dan uberhaupt kopen
quote:Jozias van Groningen: Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van wonderbaarlijk (12) naar wereldklasse (13).
quote:Jozias van Groningen (VL) (309678334)
Netherlands 26 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 24-01-2014
Vorm: matig (5) Conditie: goed (7)
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig (5) ervaring en is een matig (5) leider.
Clubtrouw: goddelijk (20)
Eigenaar: Dynamo Groningen
Total Skill Index (TSI): 98 370
Loon: 9 550 ¤/week
152 800 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig (1)
Verdedigen: 9/20 formidabel (9)
Positiespel: 13/20 wereldklasse (13)
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse (13)
Passen: 7/20 goed (7)
Scoren: 4/20 zwak (4)
Spelhervatting: 7/20 goed (7)
quote:Je trainer Jens Iversen heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Rocky Trotman Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk (6) naar goed (7).
Vaardigheidsniveau gestegen! Mike Brookes Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk (6) naar goed (7).
Vaardigheidsniveau gestegen! Ventura João de Jesus Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig (5) naar redelijk (6).
Vaardigheidsniveau gestegen! Raúl Ubaque Zag zijn mate van passen toenemen van redelijk (6) naar goed (7).
Sluiten
ik gebruik niks..quote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Hallo, ben weer eens begonnen na jaren niks gedaan te hebben. Welk programma gebruiken jullie om de opstelling te maken? Ik had vroeger HT Ratings? Volgens mij? Anyhow, wat is een aanrader?
paar keer per week is nog steeds voldoende in mijn belevingquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef velofiets het volgende:
Hier nog iemand die er over nadenkt opnieuw te gaan beginnen. Ik heb er lange tijd veel plezier aan beleeft. Daarna is het plezier wat afgenomen, met name door drukte. Ik heb toen nog lange tijd doorgespeeld en had uiteindelijk zo'n 20 miljoen gespaard. Echter toen ben ik er maar helemaal mee gestopt.
Het lijkt me wel leuk om nu na iets van drie jaren weer opnieuw te beginnen, maar ik zit nog met een paar vragen. Is er bijvoorbeeld veel veranderd sinds 2010 of kan ik met een beetje verdieping best makkelijk opnieuw beginnen? Destijds nam het aantal spelers namelijk behoorlijk af en werden er nieuwe regels ingevoerd. Is het ook nog mogelijk om door een paar keer in te loggen per week alles te regelen, of moet je er echt dagelijks mee bezig zijn?
Ik had er ook eentje ja...maar die heeft na 1 update gelukkig alweer een pleisterquote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef NelisZ het volgende:
Altijd lekker is dat: in de eerste bekerwedstrijd direct maar twee blessures pakken
ik had een of andere dombo die bij een 9-0 voorsprong rood pakt..quote:Op donderdag 26 december 2013 16:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje ja...maar die heeft na 1 update gelukkig alweer een pleister
wereldklasse - bovennatuurlijk denk ik..quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmm. Na lange tijd de draad weer eens opgepakt. Zie wel dat handhaving lastig kan worden. Ik zit in de VII met niveau 48 van 2014.
Ik heb een paar aankopen gedaan waardoor de teamgeest een stuk is gedaald. Ik zoek eigenlijk nog 1 vleugelspeler en 3 goede verdedigers. De spitsen, keeper en een vleugelspeler heb ik inmiddels gekocht en die halen rond de 5 sterren. Welk niveau qua mainstat moet ik nastreven om in de top van de VI/middenmoot V mee te draaien? Want die richting wil ik een beetje op. Ben van plan om wel mijn middenvelders zelf te trainen.
Ik heb ongeveer 16 miljoen op de bank
bleh gaat m toch niet worden.... het kan me niet meer rakenquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef LenP het volgende:
Ik ben ook weer begonnen.
Heb het jaren gespeeld van 2004-2009 ofzo, en vond het echt heel vet, maar ik kwam op een gegeven moment niet meer verder dus toen ging de lol er van af (hoogste divisie die ik heb behaald de IVe divisie). Ik ben benieuwd of het spelletje me nog kan pakken.
Nu een 6-0 overwinningquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Met een 5-1 uitoverwinning meteen de koppositie in de VI gepakt, die geven we niet meer uit handen
Dan heb je het dus toch niet goed gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 08:02 schreef Questular het volgende:
Lekker, ik weet zeker dat ik mijn opstelling goed heb doorgegeven en vervolgens schijnt mn opstelling 3-4-2- te zijn. Waardoor ik dus met 4-1 van een directe concurent verlies.
Dat weet ik eigenlijk niet...probeer het eens bij een andere opstelling.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Questular het volgende:
Dat moge duidelijk zijnMaar krijg je dan geen melding in de trend van: "sukkel stel anders 11 spelers op" ?
Nee ik niet efficiënt. Je kan dan beter vleugels en positiespel trainen voor winters bijvoorbeeld. Genoeg combinaties mogelijk. Wat voor spelers wil je opleiden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Loont het zich in de jeugdopleiding eigenlijk om twee trainingstypen te zetten op individueel? Heb diverse spelers die uitblinken op bepaalde posities dus er gaan dus per speler telkens kostbare trainingen 'verloren'. Hoe kan ik mijn training het beste instellen om er dan het maximale rendement uit te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |