abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:21:05 #201
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135238835
Jeugd blijf ik kut pullen (*17 jaar enzo), dus ik kap daar mee, kost teveel tijd, weinig rendement. Verder ga ik mijn team verkopen, want ik heb niet zuiver getraind en mijn specialiteitein zijn niet goed genoeg. Verder was eerst middenveld, daarna verdedigen de verkeerde volgorde. Het was leuk omdat het jeugdspelers waren, maar niet heel efficient.

Nieuwe plan:

9x < 17 jaar 30 dagen met alleen maar positieve eigenschappen (voorkomen kaarten) en liefst minimaal matig verdedigen + positiespel.

Tezamen met 7 overgebleven spelers train ik deze 1 seizoen lang op passen. Vervolgens gaan die 7 weg, komt er 1 keeper bij van begin 20 jaar en train ik 3 seizoenen lang verdedigen. Vervolgens valt de keeper + 1 centrale def af. Ik koop dan twee spelers met reusachtig vleugelspel van 20 jaar (snel) en train deze tezamen met de overgebleven 8 op positiespel voor 3,5 seizoen. Daarna volgt de aankoop van 3 spitsen (reusachtig scoren + uitmuntend of hoger vleugelspel, onvoorspelbaar, koppen, snel) en die train ik vervolgens tezamen met de overgebleven spelers op een combinatie van wing/passen/spelhervatting. Wing zal ongeveer de helft van het seizoen het geval zijn ivm beker e.d.

Ik blijf vanwege mijn huidige core hopelijk dit seizoen nog in V en anders zit ik in VI en kan ik gemakkelijk handhaven. Door mijn verdedigers al passen mee te geven hoop ik sneller te promoveren uit VI (met counter) en zo door te kunnen stoten naar boven. Plus ik heb straks een lekker centje ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:25:50 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135239044
Aanleiding was overigens een 5-0 WO in de beker omdat ik de opstelling vergeten was :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_135239305
Spannend bekerpotje tegen een stugge counterploeg. Zit zelf in de VI, hij in de V. Halfuurtje onderweg, nog 0-0. Middenveld is voor mij, ik pak zijn aanval normaal gesproken flink in met mijn verdediging en mijn vleugelaanvallen moeten het zijn verdediging wel een beetje lastig kunnen maken (47-53 uit de losse pols denk ik dat de verhoudingen zijn).
Ben benieuwd :)
pi_135240601
En de 1-0 _O_ *O*
pi_135241207
En 2-0, we bekeren zeer waarschijnlijk nog een ronde door!!! :D *O*
pi_135242466
1-3 winst hier.. Hopelijk hebben we wat mazzel met de loting..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135271855
Ik kom hier ook meepraten, maakt het spel zelf ook een stuk leuker.

Ik ben inmiddels al een jaar aan mijn 2e team bezig, maar heb hattrick al een aantal jaren gespeeld.
Wat mij wel opgevallen is aan hattrick dat de waarde van alles wel gedaald is. Je verdient veel minder geld met de verkoop van spelers en ook het jeugdteam levert weinig echt goede spelers op.
In mijn eerste periode maakte ik dik winst op mijn jeugdopleiding (transferopbrengsten - loon van drie scouts), maar sinds ik hattrick weer speel maak ik alleen maar verlies op de jeugdopleiding.
Ervaren jullie dit ook?
pi_135290035
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Ik kom hier ook meepraten, maakt het spel zelf ook een stuk leuker.

Ik ben inmiddels al een jaar aan mijn 2e team bezig, maar heb hattrick al een aantal jaren gespeeld.
Wat mij wel opgevallen is aan hattrick dat de waarde van alles wel gedaald is. Je verdient veel minder geld met de verkoop van spelers en ook het jeugdteam levert weinig echt goede spelers op.
In mijn eerste periode maakte ik dik winst op mijn jeugdopleiding (transferopbrengsten - loon van drie scouts), maar sinds ik hattrick weer speel maak ik alleen maar verlies op de jeugdopleiding.
Ervaren jullie dit ook?
ja die jeugdopleiding levert al seizoenen niks op..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135305643
Fritz Lønholdt Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Trần Quang Tự Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Dicky Jorisse Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van slecht naar zwak.
Berry Aardenburg Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Jesús Suriol Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Robert Kanak Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op conditie steeg hij van goed naar uitstekend.
Răzvan-Marian Iugan Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van goed naar uitstekend.
Răzvan-Marian Iugan Zag zijn mate van passen toenemen van redelijk naar goed.
Fritz Ang Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van zwak naar matig.

Dit wil ik elke week wel zien :)
pi_135305698
op flink wat vormdaling na, helemaal niks..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135306143
Het moeten echt toppers zijn wil het geld opleveren.
Tot op heden nog steeds winstgevend, maar de laatste tijd niet zo.
pi_135306226
Sławomir Fior
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in vleugelspel vooruit van briljant naar wonderbaarlijk.

Volker Baartz
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van mythisch naar magisch

Maxim Gerrits
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van uitmuntend naar briljant

Tenzin Wiegers
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van wonderbaarlijk
naar wereldklasse

Noah Raaijmakers
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van slecht naar zwak
.
pi_135307077
Mijn jeugdopleiding heeft een paar grote klappers gemaakt, waardoor het voor mij uit kan. Soms heb je 2/3 seizoenen toppers, soms heb je 2/3 seizoenen niks.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_135307591
Ik probeer mijn jeugd te gebruiken als trainees. Meer kans dat het wat oplevert.
pi_135307680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik probeer mijn jeugd te gebruiken als trainees. Meer kans dat het wat oplevert.
Alleen zit de winst ten opzichte van het aanschaffen van een andere trainee hem dan in het bedrag wat ie waard is als hij naar de senioren gepromoveerd komt. Als dat <100k is, schiet het ook niet erg op.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_135419200
0-3 overwinning en we staan nog bovenaan, voor het eerst dit seizoen alleenheerser met 2 punten voorsprong :D Had een moeizamere overwinning verwacht vanavond, want heb wat spelers gespaard voor woensdag, maar het liep heerlijk :) Woensdag een spannende pot in de beker en volgende week tegen de nummer 2.
pi_135421307
1-4 winst :)
Volgende week tegen de nr2..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135509227
Komt er binnenkort een plekje vrij in de fok jeugd competitie?
pi_135511602
Mijn eigen jeugd is bagger.
De jeugd van mijn farm juist wel:

De bekende maximum skill:
16 + 29 Redelijk scoren + uitstekend passen
16 + 61 Goed verdedigen + matig passen
16 + 84 Goed verdedigen
16 + 95 Goed verdedigen + matig passen
17 + 9 Goed verdedigen + uitstekend passen + redelijk scoren (pas 44 dagen oud)
pi_135516543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef Questular het volgende:
Komt er binnenkort een plekje vrij in de fok jeugd competitie?
over 3,5 week..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135516946
Ik maakte me zorgen of ik in de 7e divisie wel mee kon komen.. Ik sta nu 2e :D :') Goed, het is na 3 wedstrijden. Maar toch. Ik ben niet volkomen kansloos :D :P
pi_135518110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef MrMoon het volgende:

[..]

over 3,5 week..
Dan geef ik mn jeugd een winterstop van 3,5 week, mits ik in de jeugdcompetitie mee kan doen :)
pi_135526518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Questular het volgende:

[..]

Dan geef ik mn jeugd een winterstop van 3,5 week, mits ik in de jeugdcompetitie mee kan doen :)
ja hoor. We hebben standaard een vrij plekje. Blij dat het door een Fok!ker gevuld gaat worden :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135526862
Ondanks 5 kansen voor mij en 0 voor de tegenstander staat het nog 0-0 tegen een IVe klasser, ik heb met 61% balbezit het middenveld in handen. Blijkbaar heeft hij een aardige defensie neergezet...
pi_135528556
1-0 voor _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')