quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook altijd vervelend inderdaad.
[ afbeelding ]
Zo fucking droog. Kon een glimlach niet stoppen though.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heen en weer rijden om drie van die hoeren op te halen en dan ook nog een doos flugel mee nemen.... gvd zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef djakkaa3033 het volgende:
Had een doosie 10 pack flugel voor haar gekocht voor onderweg en toen ik haar had opgehaald in Amersfoort zijn we weer naar Rotterdam gereden en ze had ook nog 2 vriendinnen meegenomen!!
Valt me trouwens wel op dat het taalgebruik van mensen uit Zuid-Holland sowieso bedroevend slecht is.quote:
Juist ja...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef djakkaa3033 het volgende:
PDD NOS indo swag boykie van Rotterdam noord![]()
Het kan niet witter dan deze white knightquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heen en weer rijden om drie van die hoeren op te halen en dan ook nog een doos flugel mee nemen.... gvd zeg
Ja dat hoop ik, ik krijg nauwelijks zoveel likes als op deze foto dus mensen hebben toch meer respect voor je, dus hoop dat het wat oplevert, maar eigenlijk vind ik alleen mijn ex leuk,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef eXplorer1 het volgende:
boeie, je hebt toch die pica op FB, FB chickies gaan je adoreren.
Dat laatste zou ik dus gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik, ik krijg nauwelijks zoveel likes als op deze foto dus mensen hebben toch meer respect voor je, dus hoop dat het wat oplevert, maar eigenlijk vind ik alleen mijn ex leuk,
toen ze op de achterbank zat van de auto keek ik steeds door mijn achteruit kijk spiegel, en wauw, het is in mijn ogen de enige prinses op de wereld haha, maarja, als het van haar kant stop ken ik ook niks, maar ga vandaag ook ff een acountje aanmaken op badoo dus wie weet
Klopt, ik had al haar drankies betaald, en de benzine plus een cadeautje, en allemaal lekkere ontbijt dingen gekocht, en ze danste niet eens met mij, maar wel met onbekende die helemaal NIKS voor haar hebben gedaan, het is echt zo oneerlijk, ik vind haar al jaren leuk, en geef echt veel om haar en betaal alles, en zij gaat met iemand dansen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef stephano1990 het volgende:
Uitgaan met je ex was bij voorbaat al een slecht idee! Dat hoef je als man maar een keer aan den lijve te ondervinden om het af te lerenThis was your lesson bro!
Pure poëzie dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Kap het af, totale radiostilte tot aan je graf.
Hun wel, want dan hebbie gratis entree, maar ik betaalde gewoon die 5 euro wat het tot 23:00 kost, ik doe niet mee aan die gekkigheidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef HulkHeld het volgende:
Een gozer waarmee ik heb gewerkt is Pools en was afgelopen zaterdag ook in Hollywood, heb je een beschrijving voor me van die gozer?
Had trouwens gehoord dat het een Halloween-event was, had je ook een leuk pakje aan TS?
Nee met Haan uitgaan is lekker, kansloze Mocroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel zover afgezakt dat het overwegen om een trein te koppen het wel waard is.
Maar heb je geen beschrijving van die Pool dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hun wel, want dan hebbie gratis entree, maar ik betaalde gewoon die 5 euro wat het tot 23:00 kost, ik doe niet mee aan die gekkigheid![]()
maar veel waren zonder costum, op de site lijkt net alsof iedereen een pakkie aan had, maar de enige die dat aan hadden hebben ze bij de eerste 20 foto's geplaatst haha.
Haan is een baasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee met Haan uitgaan is lekker, kansloze Mocro
Je hebt echt helemaal gelijk, want ze zei eerstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Anyway, nooit meer doen. Je hebt en houdt een zwak voor haar, een eventuele vriendschap zit er in dit geval niet in. Ze ziet je niet meer als iemand waar ze het leuk mee heeft en misschien heeft ze ook nog wel milde gevoelens voor je maar niet genoeg om je (weer) als relatie te zien. Kap het af, totale radiostilte tot aan je graf.
Met traantjes in de ogen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Moet een schattig gezicht zijn: zo´n klein indootje dat met overslaande stem Rotterdam Hooligans staat te roepen.
Ach, weet je dat ook weer. Ik heb er tien jaar over gedaan dus het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal gelijk, want ze zei eerst
''Ja het werkt toch niet tussen ons maar ik blijf toch gevoelens voor je houden haha, wij gekke meiden ook''
Dus ik dacht dat het misschien weer wat werd, maar ze hield me onwijs op afstand, en in de auto ging ze niet eens naast me zitten maar met haar vriendin op de achterbank, maarja, bedankt voor je advies, een harde leerles was het zeker
quote:
Haha, ja ik had wel tranen maar niemand zag het echt, en toen ik ze mocht ophalen van de portier en ze met me mee gingen waren de tranen gelukkig al weg, dus dat hebben ze niet gezien anders was het helemaal een en al genant..quote:
Je bent een man (at least i hope so), dus als je een meid vind die nog knapper is ben je de naam van je ex al breed vergetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik, ik krijg nauwelijks zoveel likes als op deze foto dus mensen hebben toch meer respect voor je, dus hoop dat het wat oplevert, maar eigenlijk vind ik alleen mijn ex leuk,
toen ze op de achterbank zat van de auto keek ik steeds door mijn achteruit kijk spiegel, en wauw, het is in mijn ogen de enige prinses op de wereld haha, maarja, als het van haar kant stop ken ik ook niks, maar ga vandaag ook ff een acountje aanmaken op badoo dus wie weet
Is goed. Vergeten wij even dat het uitgaan en 'mooi verhaal' isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef wickedmen het volgende:
The day after kwaliteits uitgaangsverhalen
Mooie verhaal TS.
Laat ik effe in de vergetelheid dat je hard ipv hart schrijft.
Nou dat gaat wat ver vind ik, maar huilen ook :squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel zover afgezakt dat het overwegen om een trein te koppen het wel waard is.
quote:
quote:Tranen liepen over me wangen. en ik liep maar naar de buiten ruimte die beach achtige daar bij de hollywood en ging ff een sigarettje roken, ik was kapot..
Hij danste op een verhoogd podium in de hoofdzaal, lange jongen, best wel een oude jongen / man 25 jaar ongeveer, of ietsjes ouder en verder een wit t shirte dacht ik en niet al te knap..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar heb je geen beschrijving van die Pool dan?
Spontaaniteit, nigga say whut?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:42 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hij danste op een verhoogd podium in de hoofdzaal, lange jongen, best wel een oude jongen / man 25 jaar ongeveer, of ietsjes ouder en verder een wit t shirte dacht ik en niet al te knap..
Terwijl ik 1,70 ben en wel redelijk knap, alleen omdat ik autisme heb komt die spontaniteit wat ik in me heb er niet altijd uit misschien dat daarom meisjes op me afknappen ben wel gespierd
Voor de ingang vd toiletten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:42 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hij danste op een verhoogd podium in de hoofdzaal, lange jongen, best wel een oude jongen / man 25 jaar ongeveer, of ietsjes ouder en verder een wit t shirte dacht ik en niet al te knap..
Terwijl ik 1,70 ben en wel redelijk knap, alleen omdat ik autisme heb komt die spontaniteit wat ik in me heb er niet altijd uit misschien dat daarom meisjes op me afknappen ben wel gespierd
Je denkt dat je zeker alles bent?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:42 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
Ik kreeg een foto van die Pool doorgestuurd, is dit een van die 3 chicks? http://hmh.nl/Partypics/A(...)to/10151908763387107
Hij stond ook op een verhoogd podiumpje, voor de ingang vd toiletten, en dit was 1 van die chicks die daar ook stond voor lange tijd.
Eigenlijk best n lelijk wijf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
Ik kreeg een foto van die Pool doorgestuurd, is dit een van die 3 chicks? http://hmh.nl/Partypics/A(...)to/10151908763387107
Hij stond ook op een verhoogd podiumpje, voor de ingang vd toiletten, en dit was 1 van die chicks die daar ook stond voor lange tijd.
Whollah zwemmel je hebt spijt a mattie, topiek is tantoe hard.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef roislecxe het volgende:
Het verhaal had potentie, maar ben ergens halverwege afgehaakt vanwege het meest idiote taalgebruik.
Ja ik weet niet of het er 1 van die groep is hoor die TS bedoeld. Kan helaas geen foto vinden van mijn maat, die Pool, waarover TS het had. Ben wel benieuwd of het dezelfde is als hij bedoelde.quote:
Wow, ik schok best, maar nee dat is ze niet, mijn ex is al wat ouder!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
Post foto dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Wow, ik schok best, maar nee dat is ze niet, mijn ex is al wat ouder!
Maar ze had wel zo'n rood knipperend duivels dingetje op haar hoofd hangen, maar ze is het niet.. wel een mooi meisje trouwens!
Je hebt wel gelijk, ik deed gewoon te veel mijn best..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Spontaaniteit, nigga say whut?
Dat meisje rook de wanhopigheid uit je porien en zeker met alle offers die je haar bracht, zij was simpel gezegd niet geinterreseerd in je omdat zij je al had en er niet eens 1 seksuele spanning is opgebouwd, dan ken je net zo knap zijn als George Clooney.
Idioot, gewoon opbouwen en in het begin weinig interresse tonen, toont ze geen wederzijdse interresse dan heb je 2 FUCKING ALTERNATIEVEN die ze voor je nota bene heeft meegebracht achterin de auto.
![]()
Ik had zowiezo 1 van die wijven geneukt thuis, nadat zij met een ander zat te sjansen.
Ja stuur eens een foto in een DM dan, dan kan ik navragen of het haar wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Wow, ik schok best, maar nee dat is ze niet, mijn ex is al wat ouder!
Maar ze had wel zo'n rood knipperend duivels dingetje op haar hoofd hangen, maar ze is het niet.. wel een mooi meisje trouwens!
Briljante verkapte 'pics van je ex' methode.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja stuur eens een foto in een DM dan, dan kan ik navragen of het haar was
De foto's staan op mijn tablet, ik denk dat ik je wel stuur maar wel eens eerder gedaan met afgeschermde ogen, en toen wist een fokker die zwarte paint strookjes bij haar ogen weg te halen en zo'n boykie had ook opeens de naam van het meisje gevonden......quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja stuur eens een foto in een DM dan, dan kan ik navragen of het haar was
Ja hij heeft het over een Pool, een maat van mij gaat daar ook altijd heen en was daar afgelopen weekend ook, stond ook op een verhoogd podium en gaat daar altijd met nog een vriend van hem heen. Dus ben benieuwd of hij het was waarover TS het heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:06 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Briljante verkapte 'pics van je ex' methode.
Ja zo ben ik dan weer niet.. ik ben alleen benieuwd welke meid het was en geen namen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:07 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
De foto's staan op mijn tablet, ik denk dat ik je wel stuur maar wel eens eerder gedaan met afgeschermde ogen, en toen wist een fokker die zwarte paint strookjes bij haar ogen weg te halen en zo'n boykie had ook opeens de naam van het meisje gevonden......
Toen heb ik aan opa bakkebaard ofzo gezegd dat al mjin privasy op fok terecht is gekomen en heeft hij het gehele topic laten verdwijnen
Zou best kunnen want die man was idd met een anderen man, en ze danste best uitbundig op dat podium, als je je mail dm't stuur ik via mijn mail adres wel de foto van het meisje!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja hij heeft het over een Pool, een maat van mij gaat daar ook altijd heen en was daar afgelopen weekend ook, stond ook op een verhoogd podium en gaat daar altijd met nog een vriend van hem heen. Dus ben benieuwd of hij het was waarover TS het heeft.
Is die helemaal rechts die jongen waar je het over had? het meisje is niet mijn ex op die foto trouwens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:09 schreef Mikezor het volgende:
Is het dit wijf?
http://hmh.nl/Partypics/A(...)to/10151908766397107
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Is die helemaal rechts die jongen waar je het over had? het meisje is niet mijn ex op die foto trouwens.
Hij staat godverdomme wel op dezelfde pagina als die foto van mij hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:09 schreef Mikezor het volgende:
Is het dit wijf?
http://hmh.nl/Partypics/A(...)to/10151908766397107
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij staat godverdomme wel op dezelfde pagina als die foto van mij haha
Spijt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Whollah zwemmel je hebt spijt a mattie, topiek is tantoe hard.
Mja, nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat je het niet hebt afgelezen
En dat is waar het haar precies om te doen was, mijn beste. Doorzie de women games en je komt nooit meer voor verrassingen te staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ook had ze heel erg door dat ik jaloers was, en dat zei ze ook gewoon ''je bent jaloers he'' wat het nog allemaal genanter maakte voor mij.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef jogy het volgende:
Oh en de volgende keer dat je je nog een keer over laat halen om haar avondslaafje te zijn beloof me dan dat je eerst ook nog even voor de spiegel gaat staan om je zelf uit te lachen.
Keihart.quote:
Jij haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef Keukendrol het volgende:
TS is Indo.
De jongen in kwestie is Pools.
TS heeft niets tegen de Pool omdat TS Indo is.
Logisch TS..
Haha! Heaumeaux!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Klopt, ik had al haar drankies betaald, en de benzine plus een cadeautje, en allemaal lekkere ontbijt dingen gekocht, en ze danste niet eens met mij, maar wel met onbekende die helemaal NIKS voor haar hebben gedaan, het is echt zo oneerlijk, ik vind haar al jaren leuk, en geef echt veel om haar en betaal alles, en zij gaat met iemand dansen..
Dan snap ik ook echt niet van haar uit, dat ze niet gelijk naar me toe gaat als ze me gebroken ziet helemaal met mijn hoofd naar beneden bij de bar, en toen ik naar buiten liep kwam ze niet achter me aan niks, ze bleef gewoon dansen, het leek wel de hell of night, de slechtste helloween party van me leven iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja TS, welke is je vriendin op de echte foto? (dus geen van bovenstaanden), als het de 2e van links is, kudo's.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
TS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofWatn inteeltbendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja TS, welke is je vriendin op de echte foto? (dus geen van bovenstaanden), als het de 2e van links is, kudo's.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha echt he, mijn beeld van Rotterdam wordt er niet beter opquote:
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Nou idd, dacht dat die boerenuithoeken erg waren maar dit is niets beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha echt he, mijn beeld van Rotterdam wordt er niet beter op* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha achja, als ik gelijk heb en ik dus de foto van TS heb gevonden, dan valt het nog wel enigszins mee qua vrouwen. (eigenlijk eentje maar)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou idd, dacht dat die boerenuithoeken erg waren maar dit is niets beter.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
TS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofIk vind die jongen op die laatste foto welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja TS, welke is je vriendin op de echte foto? (dus geen van bovenstaanden), als het de 2e van links is, kudo's.![]()
![]()
![]()
Ze gaat ook met indo ecto mooiboys uit Rotterdam Noord dus die pool kan d'r ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat moet je ex met zo'n cholera Pool dan?![]()
![]()
Jij bent echt niks gewend hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:51 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind die jongen op die laatste foto wel
En altijd het laatste woord.![]()
Kijk anders even naar die meisjes, die hebben geen snor i.t.t. jou.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:51 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind die jongen op die laatste foto wel![]()
![]()
Ik heb helemaal geen snorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kijk anders even naar die meisjes, die hebben geen snor i.t.t. jou.![]()
![]()
Wtf is er mis metjouquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:51 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind die jongen op die laatste foto wel![]()
![]()
Hij kijkt alsof hij een chromosoompje teveel heeft zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij kijkt zo schattig![]()
Oké hij is best welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij een chromosoompje teveel heeft zul je bedoelen.![]()
![]()
![]()
Kom je als Indo duizende kilometers met de boot naar NL reizen, verzaak je t om zo snel mogelijk op te kkere uit die aidsstad![]()
![]()
Heeft TS al zelfmoord gepleegd?[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Denken dat de "PDD NOS indo swag boykie van Rotterdam noord" zelfmoord pleegtquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Heeft TS al zelfmoord gepleegd?
Centrum van het universum ben ik..![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Denken dat de "PDD NOS indo swag boykie van Rotterdam noord" zelfmoord pleegt
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
TS.... De eerste fout die je al maakt is om naar Snollywood te gaanAls er 1 tent is waar ik niet bepaald erg snel naar binnen stap is het daar wel. In het begin toen ik uit ging paar keer geweest daar maar je leert al wel snel genoeg dat er stukken leukere uitgaansgelegenheden te vinden zijn in Roffa.
In de oude Waterfront (Van voor die dicht en weer open ging onder andere organisatie) ook altijd iedereen ROTTERDAM HOOLIGANS!
In Watt toen daarna ook
Eigenlijk een hoop feestjes in Rotterdam waar dat gewoonlijk is. Maar ja, Holly... Ken begrijpen dat ze er daar moeilijk over doen...
Toen ik jaren geleden met een groepje daar was en we daar buiten stonden aan de achterkant gingen 2 maatjes van mij voor de grap samen ff pogo-en. Gewoon met z'n 2en, niemand anders erbij betrokken.. Alsnog werden we gewoon eruit gekicktOok al legde we uit dat het 2 vrienden zijn die gewoon een beetje elkaar aan het duwen waren
![]()
![]()
Wrijf het er nog ff lekker inquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Channie83 het volgende:
Waarom ga je dan met je ex opstap?
wanhoop actie of?
Centrum van het universum ben ik..![]()
Godver TS hoe krijg je al die onzin uit je toetsenbord.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.![]()
TS is 14
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Zo kwam het op mij over! Ik zeg niet dat ik het ook zo zie.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Man, man..was dan zelf met haar gaan dansen! Wat doortastender en dan was het vast niet zo afgelopen.![]()
koning in de discotheek?quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:54 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Je bent een sucker voor de liefde.Centrum van het universum ben ik..![]()
ik deed het al bij de teksten:quote:En daarbij somt hij Hollywood Music Hall op die afgelopen weekend een groot feest hadden en om daar heen te gaan en je vervolgens uit het veld te laten slaan door je ex terwijl het daar wemelt van gewillige tienermeisjes,is m.i.quote:...Deze boy regelt die kaolo chicks''
''aiino mattie onmin goeie chicks bradda'![]()
![]()
Dat is een kukri.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik wacht nog steeds vol smacht op een nieuw topic van deze TSOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: