Ik hebt een aantal jaren geleden een meissie gehad, een meisje waar ik smoor en smoor verliefd op was, helaas na een aantal maanden was de relatie al gestrand, maar ik heb nog 2 jaar na de relatie elke dag aan haar gedacht en was heel blij met de momenten die we hebben beleefd. dat ken toch niemand me meer af pakken.
Nu hebben we weer contact met elkander via twitter en ze heb net weer een relatie achter de rug en wou is een keer goed los zei ze is dus ik heb gevraag of ze weer eens met mij naar de hollywood wou want we hadden elkaar daar ook voor het eerst ontmoet in 2011
Nou zo afgesproken zo gedaan dus ik naar Amersfoort rijden ze kende slapen bij mij in Rotterdam (ben zelf hart en nieren rotterdamer) ofnouja de PDD NOS indo swag boykie van Rotterdam noord
Had een doosie 10 pack flugel voor haar gekocht voor onderweg en toen ik haar had opgehaald in Amersfoort zijn we weer naar Rotterdam gereden en ze had ook nog 2 vriendinnen meegenomen!!
Geen probleem want ik had dus aan zo'n coole turkse boy gevraagd in de holly of ie een foto kende maken met mij en die 3 chicks erbij
Dus ik die op facebook oploaden en kreeg gelijk allemaal reacties als
''is dat niet je ex''
''pimp''
''Deze boy regelt die kaolo chicks''
''aiino mattie onmin goeie chicks bradda''
etc
Dus ik helemaal blij, want normaal gaat ik alleen met vrienden uit en nooit met meisjes, enige wanneer ik in holly ben met een chick is als ik gewoon een vreemde schuur maar nu was ik dus opstap met de girls!
Tot opeens mijn hard brak, ik zag mijn ex dansen met een vreemde gozer, een pool (heb niks tegen polen want ben zelf indo) Mijn hart ging kapot, want mijn ex danste en als er een mooie jongen bij haar kwam dansen zag ik haar nog beter haar best doen met haar dans pasjes en steeds kijken naar die jongens... en daar stond ik dan.... ik dacht stiekem dat ik weer misschien een kans bij der had om haar als me meissie te krijgen dat ze opnieuw verliefd in holly op me raakte zoals vroeger maar niks is minder waar.. sterker nog, ze gaf me nauwelijks aandacht
Tranen liepen over me wangen. en ik liep maar naar de buiten ruimte die beach achtige daar bij de hollywood en ging ff een sigarettje roken, ik was kapot.. ik haate op dat moment iedereen die ik in holly zag, en van kwaadheid scheeuwde ik op zijn aller hards uit baldadigheid
ROTTERDAM HOOLIGANS ROTTERDAN ALL DAY HOOLIGANS
En gegeven moment scheeuwde zo'n gozer terug DEN HAAG HOOLIGAAN en gegeven moment gingen er nog meer mensen Rotterdam hooligan schreeuwen en toen kwamen er 3 portiers en eentje pakte me bij me poten en zei ''ga lekker naar bed volgende keer ben je weer welkom''
Zonder mij eerst te waarschuwen van dat ik niet rotterdam hooligan mocht schreeuwen, dus ik zeg ik heb een paar meissies hier binnen die uit Amersfoort komen en geen vervoer of iets zonder mij hebben en ze kennen de weg in Rotterdam niet dus mag ik ze nog ff ophalen?
Dat mocht van die dikke man, en uiteindelijk zonder wat te zeggen zijn we naar mijn huis gereden en zijn de meiden apart in een bed gaan liggen in een 2 persoonsbed en ik op een luchtbed op de grond..
Klacht denken dat de vonk misschien na 2 jaar met je ex overslaat bij haar, en het idee dat we samen tot 6 uur zouden dansen op de hmh afterparty en daarna samen lekker in bed belande is uitgelopen op een hart verscheurende nacht waar ik mijn ex met een anderen jongen zag dansen..
Ook had ze heel erg door dat ik jaloers was, en dat zei ze ook gewoon ''je bent jaloers he'' wat het nog allemaal genanter maakte voor mij.
Klacht 2 van machetloosheid en woede Rotterdam hooligans schreeuwen en daardoor holly uitgezet zijn, sinds wanneer mag dat niet meer..
Dat waren mijn weekend klachten