SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - ferrybb
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
JostiNSD - Kale - JostiNSD
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
liveevil - liveevil - DosiNL
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
Metioneddcmj - Sjonnie1990 - Mentioneddcmj
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
beter kaal, dan een arm missen, zoals de mevrouw in de douche.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:57 schreef Shadeauw het volgende:
Op en paar van die foto's ben ik ineens kaal
Komt door dat Pig masker
Tiefhoofd heeft volgens mij 99% van de avond rondgebracht in of bij de impoundquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha, lache foto's hoor! Er zijn ook weer een hoop auto's verloren gegaan![]()
Elke keer was er wel iemand die naar Mors Mutual of de impound moest.
ik heb nog nooit een auto opgehaald bij de impoundquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha, lache foto's hoor! Er zijn ook weer een hoop auto's verloren gegaan![]()
Elke keer was er wel iemand die naar Mors Mutual of de impound moest.
Nooit meer opnieuw aangemeld nadat Yepss boos werd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
Trouwens... ik dacht dat ik ook in de crew zat... maar kennelijk toch weer niet?
Werd Yepss boos na de scheiding van PS3/Xbox? Want ik heb een invite gehad en geaccept voor de xbox crew.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:10 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Nooit meer opnieuw aangemeld nadat Yepss boos werd?
http://socialclub.rockstargames.com/member/cryothic deze?
GAM / [GTA Online] [Xbox 360 ONLY] Only got $20 in my pocket #5 verplicht leesvoer, eerste paar pagina'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werd Yepss boos na de scheiding van PS3/Xbox? Want ik heb een invite gehad en geaccept voor de xbox crew.
Ja, dat ben ik
Ik heb me echt de tyfus gelachen toen ik dat als kleine jongen in de bioscoop zag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
Met iemand meerijden in GTA:O
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haal sowieso mijn Comet op als die er staat..... kost een ton gekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een auto opgehaald bij de impoundga niet helemaal daarheen... bekijk t
je hebt toch meer auto's?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haal sowieso mijn Comet op als die er staat..... kost een ton gek
toch jammer dat je als speler niet kunt cross-dressenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef Vendris het volgende:
Jat ik net een auto, komt dít ding er uit..
[ afbeelding ]
Dat weet ik toch ook niet allemaal.... Ik maar braaf mijn Comet halen en met de politie knokken steedsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt toch meer auto's?
ik bel de verzekering, daarna kan ik hem ophalen, maar ik trek gewoon een andere auto uit de garage, of ik laat m'n monteur er eentje bezorgen.
De auto die je dan op zou moeten halen wordt automagisch naar je garage verplaatst want je mag maar 1 personal vehicle op de map hebben
In beslag weet ik niet precies. Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook niet allemaal.... Ik maar braaf mijn Comet halen en met de politie knokken steeds
Maar als ze hem in beslag nemen bel ik mijn monteur voor een andere auto en dan staat mijn Comet weer in de garage dus?
met een 'volgens mij wel' ga ik geen gok wagen met een ton kostende wagen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In beslag weet ik niet precies. Volgens mij wel.
Gisteren ging m'n Sanchez met de politie mee, maar na een auto uit m'n garage gereden te hebben, en later weer terug te komen in m'n garage, stond m'n Sanchez daar weer gewoon.
Ik heb iig nog nooit een auto hoeven ophalen die opgeblazen was waar ik de verzekering voor moest bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |