Ik heb de zyxel P-2612HW-F1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dat stond er los van, ik heb alleen ineens gigantische zin in Top Fun II gekregen.
[..]
Interessant, ga ik doorspelenBedankt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.
In die missie heb je 2 teams, 't team met de vliegtuigen jaagt op de autos.
Droeftoeter.
[..]
misschien had je die al toen je vorige keer wegging? dan blijf je die houden tot je een gamedag hebt afgemaakt....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Bizar. Ik ga naar gta online naar een privat friends sessie die ik zelf op, spawn in mijn garage en ik krijg direct van een npc 9000 bounty op mijn hoofd. Wtf ik heb nog niet eens iets gedaan.
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
misschien had je die al toen je vorige keer wegging? dan blijf je die houden tot je een gamedag hebt afgemaakt....
die krijg je ook opnieuw.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.
Ook die krijg je dan opnieuw, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.
correct.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ook die krijg je dan opnieuw, heb ik ook wel eens gehad.
Ik geloof dat die je free mode tijd die je de vorige keer met die bounty hebt besteed, wel onthoudt. Dus je hoeft niet weer 48 minuten te wachten tot die weggaat.
Je krijgt op een gegeven moment de optie zelf Merryweather te bellen. Dan is het een eitje die truck te halen, dus ik zou even wachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:51 schreef Vendris het volgende:
Wat een tyfus missie die titan of a job (ben lvl 11, kreeg invite)
Ga je dood in die hangar, op de laatste mob, spawn je BUITEN het hek van het vliegveld, moet je helemaal om lopen omdat het hek dicht is...
Resultaat: iedereen gaat verder, weer geen Merryweather MEsa.
Duurt veel te lang, ben pas level 11quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je krijgt op een gegeven moment de optie zelf Merryweather te bellen. Dan is het een eitje die truck te halen, dus ik zou even wachten.
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeepquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Duurt veel te lang, ben pas level 11
48 minuten in een openbare lobby rondrijden als een baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Vendris het volgende:
48 min afken in solo session en bounty zelf opstrijken.
Gelukkig ben ik er achter waarom ik hem kwijt was de eerstequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeep
Heb ik laatst ook bij TiefHoofd gedaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er achter waarom ik hem kwijt was de eerstegeen verzekering erop gehad (die moet je er zelf opzetten) heb nu de nieuwe helemaal gepimpt en is echt spuug lelijk geworden alleen echt hilarisch als langs andere spelers komt moeten die vooral lachen om de kleuren
jammer dat ik niet thuis ben anders had ik even een foto gemaaktquote:
Vooralsnog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeep
Heb ik laatst ook bij TiefHoofd gedaan.
vind t maar vaag. Hoe zit het met ingame chat? doen jullie dat via de xbox party of?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Lamar is inderdaad een beetje zielig. Maar dat was ook de bedoeling, vermoed ik. Zo'n kruimeldief die denkt dat hij heel wat is.
ja dat is dus ook de reden waarom ik t vraagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Heb nog niet met andere FOK!kers gesproken in GTA5, maar mijn ervaring met andere games is dat de in-game chat meestal kraakt en hapert en dat de Xbox Party Chat vaak stukken beter werkt.
Maaaaaarrrrrr.... Met de ingame chat beweegt je mond mee op wat je zegtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Heb nog niet met andere FOK!kers gesproken in GTA5, maar mijn ervaring met andere games is dat de in-game chat meestal kraakt en hapert en dat de Xbox Party Chat vaak stukken beter werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |