quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is bonton om dom te zijn, ben je slim/intelligent behoor je tot 'de elite' en ben je fout.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
En je hier ook niet voor te schamen (en het actief te uiten) lijkt het.
Fred is mijn favoriete nichtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:35 schreef deprimist het volgende:
Komt over als een sympathieke nicht. Ik mag hem wel.
Ik denk omdat het komt dat mensen ook wel eens hun verstand op 0 willen zetten in plaats van de hele avond goed onderbouwde informatieve programma's te kijken na een dag werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik snap dat ook werkelijk niet. De ganze bevolking kijkt liever naar jokertje, roy donders, matsoe, gyspy weddings, dat ene camping programma en dan natuurlijk de rest vd sbs6 programma's en andere bullshit tv... waarom? Maar echt, waarom??
En dan iemand tippen over bijv. een interessant stuk uit bijv. Tegenlicht en ze kijken jou aan of je niet wijs bent
volgens mij is het vnl. desinteresse. het merendeel interesseert zich gewoon niet meer in dingen die er toe doen. ze zien liever anderen zichzelf belachelijk maken en kijken luchtige crap om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk omdat het komt dat mensen ook wel eens hun verstand op 0 willen zetten in plaats van de hele avond goed onderbouwde informatieve programma's te kijken na een dag werken.
Natuurlijk heb je ook types die dat gewoon echt leuk vinden.
Ja steeds Pawn Stars enzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
volgens mij is het vnl. desinteresse. het merendeel interesseert zich gewoon niet meer in dingen die er toe doen. ze zien liever anderen zichzelf belachelijk maken en kijken luchtige crap om zichzelf beter te voelen.
daarbij, het is bijzonder moeilijk om tegenwoordig nog een fatsoenlijk programma te vinden buiten de publieke omroep. Ik moet hard denken, maar ik kom er gewoon niet op.
zelf van origine 'goede' zenders als discovery en nat.geographic hebben ingeboet en zenden alleen nog maar crap uit. volgens mij was daar ook laatst nog een KLB topic over.
Hey, ik snap dat en dat moet ook kunnen. Maar niet de hele godganse tijd toch. Zelf heb ik een guilty pleasure aan Amerikaanse sitcoms als Everybody Loves Raymond, King of Queens, etc. Kan ik er wel eens een paar van wegtikken als ik zin heb. Of als ik er in val blijf ik hangen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk omdat het komt dat mensen ook wel eens hun verstand op 0 willen zetten in plaats van de hele avond goed onderbouwde informatieve programma's te kijken na een dag werken.
Natuurlijk heb je ook types die dat gewoon echt leuk vinden.
Natuurlijk, daar ben ik het ook mee eens. Maar er zijn blijkbaar inderdaad mensen die alleen maar dat soort zooi kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey, ik snap dat en dat moet ook kunnen. Maar niet de hele godganse tijd toch. Zelf heb ik een guilty pleasure aan Amerikaanse sitcoms als Everybody Loves Raymond, King of Queens, etc. Kan ik er wel eens een paar van wegtikken als ik zin heb. Of als ik er in val blijf ik hangen.
Maar er is toch meer...
Of die je raar aankijken als je zegt dat je graag naar een toneelstuk gaat in het theater...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben ik het ook mee eens. Maar er zijn blijkbaar inderdaad mensen die alleen maar dat soort zooi kijken
Wat je meer noemt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Luigi het volgende:
Hey, ik snap dat en dat moet ook kunnen. Maar niet de hele godganse tijd toch. Zelf heb ik een guilty pleasure aan Amerikaanse sitcoms als Everybody Loves Raymond, King of Queens, etc. Kan ik er wel eens een paar van wegtikken als ik zin heb. Of als ik er in val blijf ik hangen.
Maar er is toch meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |