Jawel, maar waarom sturen 6 mensen daarvoor 10 liedjes in?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van het item 15 Minute Request?
Het zijn er 18.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom sturen 6 mensen daarvoor 10 liedjes in?
Ik snap het nog altijd niet.
En die gaat Giel nu allemaal draaien?quote:
Nee hij kiest er een x aantal uit die in totaal 15 minuten duren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die gaat Giel nu allemaal draaien?
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hij kiest er een x aantal uit die in totaal 15 minuten duren.
Sky maakt je dom he?
Precies, dat heb ik ook al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'
Je snapt hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'
Dank voor de opheldering.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook al zo vaak gezegd.
Is het ook, want je vraagt ze allemaal aan. Dat ze niet allemaal worden gedraaid is een ander punt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank voor de opheldering.
Ik was zo naief dat ik dacht dat het echt een request was.
Ja maar bij SR geef je geld om je plaat te lijstduwen in feiten. Volgens mij is de Top SR namelijk gebaseerd op hoeveel geld een plaat heeft opgeleverd, toch? Of aantal aanvragen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het ook, want je vraagt ze allemaal aan. Dat ze niet allemaal worden gedraaid is een ander punt.
Bij SR vraagt ook iedereen plaatjes aan, maar niet alles wordt gedraaid.
De Top SR lijkt mij soms gewoon een willekeurige lijst met allemaal meuk erin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar bij SR geef je geld om je plaat te lijstduwen in feiten. Volgens mij is de Top SR namelijk gebaseerd op hoeveel geld een plaat heeft opgeleverd, toch? Of aantal aanvragen?
Top SR klopt over het algemeen wel redelijk qua 3fm-logica hoor. Heb niet het idee dat er belachelijk veel mee gesjoemeld wordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Top SR lijkt mij soms gewoon een willekeurige lijst met allemaal meuk erin.
Maar dat zal (deels) op volgorde van hoeveelheid aanvragen zijn ja.
Ik lees de tekst altijd door.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, aflassen, serieus?
[ afbeelding ]
F. de Boer: "Had niet veel spelers over gehad"
Zeker rechtstreeks gekopieërd zonder door te lezen?
Dode muizen zijn per definitie altijd beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind die van die dode muis beter.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dode muizen zijn per definitie altijd beter.
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.
Ik hoorde gister bij C&S dat er een nieuwe naam was voor "baas".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ha, dus ik ben toch een baas.
Dankjewel muisje XOXOX
Ik vind hem een beetje kinderlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind jouw vos trui echt superlief en knuffelig
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje kinderlijk
Maar ik kom er wel mee weg.
Niet? Foknaam is ook twitter naam, dus zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb jouw fb/twitter/instagram toch niet.
Ah.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Foknaam is ook twitter naam, dus zo moeilijk kan het niet zijn.
Mag ik je er aan herinneren dat je al bezet bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind jouw vos trui echt superlief en knuffelig
kijken maar niet aankomen hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat je al bezet bent
Een schouderklopje mag altijd wel hoorquote:
Pino gaat liever over Tommie heenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino gaat liever over Tommie heen
Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:47 schreef Bronson het volgende:
Krijgt Drake serieus de Ziggo Dome vol?
Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Echt? Heb ik het afgelopen jaar wat gemist?
Ga eens googlen, die gast is in Amerika echt groot. En urban leeft in Europa misschien minder, maar altijd nog genoeg om een Ziggodome te vullen. Dat een artiest niet op 3fm wordt gedraaid wil niet zeggen dat je geen Ziggodome vult.quote:
Hij brengt meteen sensatienieuws mee.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 12:03:47Terug op 't werk en meteen nieuws: “@theoverbruggen: Motel Vught al uur omsingeld. Komt speciaal team met bivakmutsen en zwaar geschut." reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens googlen, die gast is in Amerika echt groot. En urban leeft in Europa misschien minder, maar altijd nog genoeg om een Ziggodome te vullen. Dat een artiest niet op 3fm wordt gedraaid wil niet zeggen dat je geen Ziggodome vult.
Ja, ik begrijp dat er meer is dan alleen 3fm. Maar dat hij hier al zo groot is.. Dat verbaasde mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens googlen, die gast is in Amerika echt groot. En urban leeft in Europa misschien minder, maar altijd nog genoeg om een Ziggodome te vullen. Dat een artiest niet op 3fm wordt gedraaid wil niet zeggen dat je geen Ziggodome vult.
Ah jammer, hij is terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij brengt meteen sensatienieuws mee.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 12:03:47Terug op 't werk en meteen nieuws: “@theoverbruggen: Motel Vught al uur omsingeld. Komt speciaal team met bivakmutsen en zwaar geschut." reageer retweet
Verdomd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Despicable Me 2quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Zit deze daar helemaal in?
Of nou ja, niet helemaal. Minuutje of anderhalf denk ik.quote:
Dat ookquote:
Jij bent wel fan van U2, dat scheelt. Ik vind het eigenlijk alle 4 geen bijzondere liedjes..quote:
Oh help, ik lig daar op dit moment te slapen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van U2, dat scheelt. Ik vind het eigenlijk alle 4 geen bijzondere liedjes..
Het is en blijft Bart Jan natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Overal kans op regen"?
Dat beetje in het noorden?
http://www.buienradar.nl
Er is ook een kans dat vandaag de aliens landenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Overal kans op regen"?
Dat beetje in het noorden?
http://www.buienradar.nl
Nee joh mallerd, wij zijn er toch al?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is ook een kans dat vandaag de aliens landen
TRU / Waarom landen de aliens niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee joh mallerd, wij zijn er toch al?
Ik zet vast thee en koekjes klaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is ook een kans dat vandaag de aliens landen
Ik heb pas 3 regels gelezen, maar wat een kuttopic.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Met je ex avondje uit, mentaal kapot
Ik dacht dat die Hollyyyyy failliet was joh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Met je ex avondje uit, mentaal kapot
De holly is kanjerbaas man, lekker chimi's hosselen tussen alle mocro's in heerlijke feestmuziek van U-niq en Sander van Doorn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Hollyyyyy failliet was joh.
1keer daar geweest. Vreselijke tent.
Sowieso zijn discotheken bagger.
Discotheken zijn AIDS.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De holly is kanjerbaas man, lekker chimi's hosselen tussen alle mocro's in heerlijke feestmuziek van U-niq en Sander van Doorn.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De holly is kanjerbaas man, lekker chimi's hosselen tussen alle mocro's in heerlijke feestmuziek van U-niq en Sander van Doorn.
Terechte klacht.quote:
't Lempke, daar kom ik nu ook nooit.quote:
Niet naar D'n Overkant gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
't Lempke, daar kom ik nu ook nooit.
Gelukkig hebben we alltijd nog de blauwen papegoai![]()
!
Die zit bij de Edison toch?quote:
Ja de beruchte stamkroeg van Huubke en Kees.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit bij de Edison toch?Ik ga nog liever gewoon dood.
Coldplayquote:
Die zit inderdaad in m'n geheugen gegrift vanaf toen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En wisten we niet!
Maar dat ga ik nu dus nooit meer vergeten.
Bij mij ook. Zag 'm laatst ook bij DWDD.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zit inderdaad in m'n geheugen gegrift vanaf toen.
Was die uit de reeks Oostblok Excursies?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Beter dan Expeditie Poolcirkel, dat faalde pas.
lachen jaquote:
Voor een vis wegrennen en dan in het water belandenquote:
Voor een zwaardvis zou ik ook rennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor een vis wegrennen en dan in het water belanden
Jamaar er zit in het water toch meer vis?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Voor een zwaardvis zou ik ook rennen
quote:
Hij is flink kwaod jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rabbering was ook even heel erg pissig.
Wie deed dat dan? Producer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rabbering was ook even heel erg pissig.
Midden in het verhaal van de mevrouw over haar overleden dochter werd er een of andere blije jingle van Giel ingestart.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat even niet op te letten. Wat was er?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat even niet te luisteren. Wat was er?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Midden in het verhaal van de mevrouw over haar overleden dochter werd er een of andere blije jingle van Giel ingestart.
Ah niet zo fijn voor de beller.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Midden in het verhaal van de mevrouw over haar overleden dochter werd er een of andere blije jingle van Giel ingestart.
Was toch opgenomen....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah niet zo fijn voor de beller.
twitter:WilbertEsker twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 14:28:34@paul3fm verdwijnt even van het webcam scherm om iemand op zijn bakkes te rossen. #3FM reageer retweet
Ik denk idd dat dat het is jaquote:
Of Fok!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Rickario het volgende:
Zo te zien hebben ze een paar luisteraars uit een sociale werkplaats getrokken
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
WTF, ik zit de Top 750 van de 90's te luisteren.. Kijk ik even de lijst door, zie ik opeens The Doors staan met Light My Fire.
En ik maar denken dat Jim Morrison toen al een tijdje overleden was
Stromaequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze gezichten voorlopig niet meer uit mijn achterhoofd
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze gezichten voorlopig niet meer uit mijn achterhoofd
Hedde druksop?!quote:
Ik vind zijn stem daar zo lijken op die van de zanger van Young The Giant.quote:
GGMMquote:
Daar heb ik ook nog aan gedacht jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Standaard als adres:
Albert Heijn
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
opgeven
quote:
Meer interactie in de kassarijtwitter:ARoelofswaard twitterde op maandag 28-10-2013 om 21:59:57Zullen we voor de grap in de rij bij de supermarkt onze bonuskaart steeds wisselen met degene achter ons in de rij? reageer retweet
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Ah, BJ brengt weer nieuws van vanochtend alsof het net ontdekt is.
Wordt wel beweerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:31 schreef Rickario het volgende:
Jahoor... hoe weet je nu dat een kind daar al die tijd heeft gezeten
Had hij streepjes in de bekleding gekrast?
Jaarringen tellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:31 schreef Rickario het volgende:
Jahoor... hoe weet je nu dat een kind daar al die tijd heeft gezeten
Had hij streepjes in de bekleding gekrast?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Crystal Fighters bij Toppop 3 zaterdag![]()
Prima band, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Crystal Fighters bij Toppop 3 zaterdag![]()
Lol iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag natuurlijk weer maar 1 plaat per artiest, dat vind ik de grootste kutregel van de song vh jaar.
Wanneer wordt de verkiezing voor de song van het jaar weer uitgezonden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag natuurlijk weer maar 1 plaat per artiest, dat vind ik de grootste kutregel van de song vh jaar.
Ze zeiden 14 december, maar dat is op zaterdag. Ik vermoed 11 december want 18 december begint Serious Request al denk ik? Of anders 17 december.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wanneer wordt de verkiezing voor de song van het jaar weer uitgezonden?
Mwoa, zo voorkom je wel dat diehard fans alleen op 1 artiest stemmenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef alors het volgende:
Godver waarom nemen ze alles wat goed is altijd weer uit de handel
Klopt, maar daardoor kan er maar 1 Disclosure, maar 1 Macklemore, enz..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa, zo voorkom je wel dat diehard fans alleen op 1 artiest stemmen
Hibitane, een wondermiddel voor de keel dat niet smaakt naar menthol, drop of andere smerigheden. En verder mijn favoriete lippenbalsems, ALTIJD WEERquote:
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor kan er maar 1 Disclosure, maar 1 Macklemore, enz..
En Buckleys hoestsiroop. Ok, er zaten misschien kankerverwekkende stoffen in. Maar het stopte het hoesten welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hibitane, een wondermiddel voor de keel dat niet smaakt naar menthol, drop of andere smerigheden. En verder mijn favoriete lippenbalsems, ALTIJD WEER
Moet je ze niet per 1 kopen, gewoon hele dozen tegelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hibitane, een wondermiddel voor de keel dat niet smaakt naar menthol, drop of andere smerigheden. En verder mijn favoriete lippenbalsems, ALTIJD WEER
Genoeg alternatieven onder andere namenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als ze van tevoren zeggen dat ze uit de handel worden genomen, dan zou ik dat ook doen. Maar zulke dingen komen altijd zonder aankondiging. Ik heb nog wel een half doosje liggen, maar daar kom ik de winter niet mee door.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je ze niet per 1 kopen, gewoon hele dozen tegelijk.
Een eckte Frysk komt de winter toch door met een fles Beerenburg?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als ze van tevoren zeggen dat ze uit de handel worden genomen, dan zou ik dat ook doen. Maar zulke dingen komen altijd zonder aankondiging. Ik heb nog wel een half doosje liggen, maar daar kom ik de winter niet mee door.
Neem contact op met de fabrikant. Serieus, helpt denk ik wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als ze van tevoren zeggen dat ze uit de handel worden genomen, dan zou ik dat ook doen. Maar zulke dingen komen altijd zonder aankondiging. Ik heb nog wel een half doosje liggen, maar daar kom ik de winter niet mee door.
Ja lekker een slokje Sterilonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven onder andere namen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chloorhexidine
Gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Je kan ook je keel wegsnijdenquote:
wat was het goed he, 10 en een griffel van atzegodquote:
Cambuurquote:
Het is ook gewoon één kutnummer, maar met SR de eerste keer was wel lollig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs buiten SR vind ik er geen klap aan.
Precies.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook gewoon één kutnummer, maar met SR de eerste keer was wel lollig.
Duidelijker krijg je ze niet hoor.quote:
Voor de deur wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijker krijg je ze niet hoor.
Vandaag zijn ze trouwens weer voor de deur bezig. FML.
Met gevelspuit.quote:
Hij heeft het over jou?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
SEX / Reactie vrouwen op micropenis
Een vriend van me...
Nee, ik heb genoeg in de broek.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg in de broek.
Dat wel. Maar deze blijft ook goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Everyday I Work on the Road vond ik wel beter dan deze.
Doet me denken aan toen ik in een karaokebar (quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik in een karaokebar () in Den Haag stond. Kleine tent met ook een enorme ventilator omdat het er anders niet uit te houden is...
Meisje (lekker wijf) was aan het zingen... was klaar, staat vervolgens bij die ventilator in de buurt, ik naar haar toe: Je had in ieder geval 1 fan... (wijzend naar de ventilator)...
Ze snapte hem nietdan geef ik het op
Jezus wat slechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik in een karaokebar () in Den Haag stond. Kleine tent met ook een enorme ventilator omdat het er anders niet uit te houden is...
Meisje (lekker wijf) was aan het zingen... was klaar, staat vervolgens bij die ventilator in de buurt, ik naar haar toe: Je had in ieder geval 1 fan... (wijzend naar de ventilator)...
Ze snapte hem nietdan geef ik het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |