Jawel, maar waarom sturen 6 mensen daarvoor 10 liedjes in?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van het item 15 Minute Request?
Het zijn er 18.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom sturen 6 mensen daarvoor 10 liedjes in?
Ik snap het nog altijd niet.
En die gaat Giel nu allemaal draaien?quote:
Nee hij kiest er een x aantal uit die in totaal 15 minuten duren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die gaat Giel nu allemaal draaien?
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hij kiest er een x aantal uit die in totaal 15 minuten duren.
Sky maakt je dom he?
Precies, dat heb ik ook al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'
Je snapt hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het geen request maar gewoon 'maak een lijstje waar Giel tóch wel uit kiest'
Dank voor de opheldering.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook al zo vaak gezegd.
Is het ook, want je vraagt ze allemaal aan. Dat ze niet allemaal worden gedraaid is een ander punt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank voor de opheldering.
Ik was zo naief dat ik dacht dat het echt een request was.
Ja maar bij SR geef je geld om je plaat te lijstduwen in feiten. Volgens mij is de Top SR namelijk gebaseerd op hoeveel geld een plaat heeft opgeleverd, toch? Of aantal aanvragen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het ook, want je vraagt ze allemaal aan. Dat ze niet allemaal worden gedraaid is een ander punt.
Bij SR vraagt ook iedereen plaatjes aan, maar niet alles wordt gedraaid.
De Top SR lijkt mij soms gewoon een willekeurige lijst met allemaal meuk erin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar bij SR geef je geld om je plaat te lijstduwen in feiten. Volgens mij is de Top SR namelijk gebaseerd op hoeveel geld een plaat heeft opgeleverd, toch? Of aantal aanvragen?
Top SR klopt over het algemeen wel redelijk qua 3fm-logica hoor. Heb niet het idee dat er belachelijk veel mee gesjoemeld wordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Top SR lijkt mij soms gewoon een willekeurige lijst met allemaal meuk erin.
Maar dat zal (deels) op volgorde van hoeveelheid aanvragen zijn ja.
Ik lees de tekst altijd door.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, aflassen, serieus?
[ afbeelding ]
F. de Boer: "Had niet veel spelers over gehad"
Zeker rechtstreeks gekopieërd zonder door te lezen?
Dode muizen zijn per definitie altijd beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind die van die dode muis beter.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dode muizen zijn per definitie altijd beter.
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.
Ik hoorde gister bij C&S dat er een nieuwe naam was voor "baas".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfrolf is tenminste een baas, want die eet wel boomstammen en met Sinterklaas wortels.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ha, dus ik ben toch een baas.
Dankjewel muisje XOXOX
Ik vind hem een beetje kinderlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind jouw vos trui echt superlief en knuffelig
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje kinderlijk
Maar ik kom er wel mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |