Maar ze zingen wel Hava Naquila Havaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef XSbig het volgende:
Weleens tegen dat VOC gespeeld. Verschrikkelijke kakkers-club.
'Druk een punt !' ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef XSbig het volgende:
Weleens tegen dat VOC gespeeld. Verschrikkelijke kakkers-club.
Hans redde zich er wel goed uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef Max23 het volgende:
Hoe die Hans ook nog even voor gek zet met dat aftikken gedoe. Alsof die niet weet wat Hansie bedoelt
Hans is de kale man bij Bennie Hill. Die werd op z'n kale kop geslagen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef Max23 het volgende:
Hoe die Hans ook nog even voor gek zet met dat aftikken gedoe. Alsof die niet weet wat Hansie bedoelt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans is de kale man bij Bennie Hill. Die werd op z'n kale kop geslagen.
Ajax shirt in Abe Lenstra stadion alles.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetbalhooligans.
Binnenkort met Rens.
Seedorfquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Seedorf is trouwens wel de eerste gast, sinds Frank de Boer, dat ik echt weer interesse heb om Derkse & te kijken!
Beetje vechten ja toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetbalhooligans.
Binnenkort met Rens.
Smakelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
net op tijd terug
met een bord pasta
Nee.quote:
Ik zie dat die Ewout van voetbalfans gewoon doen, zo'n interview met Rens dan achter z'n pc.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zie dat die Ewout van voetbalfans gewoon doen, zo'n interview met Rens dan achter z'n pc.
"Ja hoe uit je dan jouw hooligan-visie?"
"Nou hier op dit forum zit echt zo'n kutkakkerlak godverdomme, ik ga nu in CAPS LOCK TYPEN DAN WEET HIJ DAT IK SERIEUS BEN: JODUUUUUUUH"
'tring...tring...'
"Ja uh hallo met de opa van Rens, kom je lekker met een Friesche koek en bakkie thee mee naar Heerenveen?"
"Ja graag opa, daar ligt mijn hart"
[..]
Ik zie dat die Ewout van voetbalfans gewoon doen, zo'n interview met Rens dan achter z'n pc.
"Nou hier op dit forum zit echt zo'n kutkakkerlak godverdomme, ik ga nu in CAPS LOCK TYPEN DAN WEET HIJ DAT IK SERIEUS BEN: JODUUUUUUUH"
'tring...tring...'
"Ja uh hallo met de opa van Rens, kom je lekker met een Friesche koek en bakkie thee mee naar Heerenveen?"
Hmmm... niet echt grappig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
'tring...tring...'
Slimme speler.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Nu is het ergens in november, en in november is het januari, en januari is het mei, en in mei is het klaar. Toivonen
[..]
'tring...tring...'
Slimmigheidjequote:
Hij had dit geretweet: "Waarom weer die Toivonen op 10? Die eikel tekent niet eens bij", retweet Maher. "Geef Maher toch eens een kans op 10."quote:
Terechtequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij had dit geretweet: "Waarom weer die Toivonen op 10? Die eikel tekent niet eens bij", retweet Maher. "Geef Maher toch eens een kans op 10."
D Davyquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft PSV in diskrediet gebracht??
A. Ronald Waterreus
B. Pieter van den Hoogenband
C. De kantinejosti
Serieus? Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er wel mee aan gewerkt maar ik heb het niet gelekt.
Godverquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het:
A Ooijer
B van Aerle
C van der Weerden
?
De krekels zijn uit het rapport verwijderd, Davy.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er wel mee aan gewerkt maar ik heb het niet gelekt.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs moet zelf maar directeur worden.
Het is Bogelundquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het:
A Ooijer
B van Aerle
C van der Weerden
?
PSV en de rechtsbackquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Pascalus het volgende:
"Ik ben Hans Kraaij Junior."
- Hans Kraaij Junior.
Stef de Bont werkt al heel lang bij VIquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef marcodej het volgende:
Johan had deze knakker nooit aangenomen.
Uh, dat heeft 'ie wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef marcodej het volgende:
Johan had deze knakker nooit aangenomen.
Ook Johan heeft wel eens mindere momenten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Stef de Bont werkt al heel lang bij VI
Niet z'n eerste keer, dit.quote:
Dit is niet zijn debuut. Jij bent echt geen VI Hooligan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Bij nader inzien doet hij het voor een debuut wel goed.
Zit een goeie kop op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Bij nader inzien doet hij het voor een debuut wel goed.
Oh... hij voelt zich ongemakkelijk maar hij houdt zich groot. Voor de eerste keer wel redelijk. Maar hij is dus al een paar keer eerder geweest?quote:
Ik ben benieuwd of hij nog gaat huilen tijdens het interviewquote:
Een van de meest bescheiden voetballers die als persoon door de jaren heen ondanks zijn succes vooral zichzelf is gebleven. Altijd hard en gedisciplineerd heeft getraind en zijn best heeft gedaan voor zijn club (helaas minder voor Oranje), in tegenstelling tot andere spelers van zijn generatie zoals Davids, Kluivert en Bogarde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind Clarence Seedorf een arrogant kwalletje.
Het lijkt onze lieve heer wel zeg.
Ultieme eindbaas.quote:
Waardeloze gasten, idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
youtube is altijd genereus met het verstrekken van rechten.
PSV wint ook een keer eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijken allemaal naar de afgang van jong Ajax.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Neymarja tegen een zwakke real madrid, laat dat eens zien tegen een Zlatan
4de winst in 14 wedstrijden, niet echt top.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Al een paar keer in een paar weken.
faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |