neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?
Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?
Dan doe je iets verkeerdquote:
Of ik heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik nog niet gezegd hier dat ik vakkundig achter het behang geplakt ben?
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ik heb het niet gelezen.
Maar waarom?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Laysa het volgende:
Ik snap je niet![]()
Maar dat geeft niet
Ik heb het tegen Oognip![]()
Dat had je niet verwacht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waaruit maar blijkt dat jij ook maar een mens bent
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.
Dat komt omdat ik haast je oma had kunnen zijn, en oma's kleffen altijd tegen jong grutquote:
ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt
Meh, dat is nooit leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.
tsja snap haar deels wel. Dat is wellicht het ergste.quote:
Soms komt het zo maar aanwaaien, en daar is geen storm voor nodig, een enkel onverwacht briesje en hóppa=quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.
Nu nog wat relaxtere sfeer op werk en mn leven is oké.
De Friendzone.. aah..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Luister naar deze wijze vrouwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |