Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nip, weet je ook niet wat voor soort bedrijfje ze heeft?

Ja, dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bah, deze dagen zit ik altijd met een knoop in de maag, vandaag de 11de sterfdag van mijn moeder, morgen de 5de van pap en overmorgen (op meneer Knoblauch's verjaardag) de 7de van mijn lievelingsoom.
Ben altijd weer blij las het 1 november is en iedereen nog leeft![]()
Was vanmorgen weg en zag thuis dat mijn tante gebeld heeft, ik durf niet terug te bellen want 1 oom leeft nog net en daar het eind oktober is... i know, struisvogelpolitiek dan wel paranoïde

ok. mysterieus isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, ik ben een vrouw (soort van) maar vergeet het steeds aan te passen, maar dan ben ik iig mysterieus

Ik heb 21 jaar bij een handelsinformatieburo gewerkt waar in de eerste 10 jaar als een soort detectivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.

Net een kalender gevonden die wel wat voor jou is denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht

Kper vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:34 schreef Ynske het volgende:
goed idee, voor bij ons, ik maak de foto's wel maar dan nog een lekkere vent fixen

Kill it before it breeds!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet even naar Volendam, Monique Smit is weer vrijgezel lees ik.

Nou ja, ik zit niet echt op kinderen te wachten, maar dat oefenen met breeden wil ik wel met haar oefenen hoor.quote:

Op voorwaarde dat ze echt geen woord zegt danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit niet echt op kinderen te wachten, maar dat oefenen met breeden wil ik wel met haar oefenen hoor.

wil je daar overheen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet even naar Volendam, Monique Smit is weer vrijgezel lees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |