quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht
Lust 'ie nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar idd, midden in het dorp. Als ik hem kan ontdekken morgen breng ik hem een appeltaartje of zo
Ewwquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ben je mal, ik heb zijn overhemden al gestreken, zijn eten gekookt dus hij doet het maar met het handdoekje van de wc, dat was net schoon![]()
Verder ben ik al 30 jaar zijn verder wel liefdevolle echtgenote hoor, en hij plakt nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ander taartje dan of een stokbroodquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lust 'ie niet![]()
Ik zal je wel even een foto dm-en
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eww
Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eww
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het een schat hoor
Waar het stinkt is het warm.
Als je afdrogen vertaald naar het Limburgs betekend het soms iets minder liefsquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.
in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
aaf'drüeje of te wel afdrogen maar dan óf letterlijk afdrogen dan wel iemand een pak rammel verkopen![]()
Dus als ik in Antwerpen loop en ik ben kletsnat moet ik gewoon aan iemand vragen of die mij een "cintroeng oep mijn bakkes gevet" en dan word ik afgedroogd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.
edit: toch niet.
een cintroeng oep z'n bakkes geve (iemand een pak rammel geven)
Meh, ik ben voor de meeste die me horen toch direct de Leienaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker, maar als Limburgse van geboorte met een nogal Rotterdamse tongval ben ik voor sommigen nog steeds blijkbaar een "verdwaalde Belg". De humor ook
![]()
Haha wat leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Yashaa dat ze de dader(s) maar te pakken krijgen.
Mijn moeder belde gisteren dat ze 13dec een verrassing voor mijn zus en mij heeft. Ik moet 17:00 bij ze zijn.
Even gegoogled en op 13 dec is er oa het volgende te doen:
-sterren in concert
-de chippendales
-Theo maasakkers.
Ik gok dat we naar de chippendales gaan omdat ze van het weekend vroeg of ik daar ooit geweest was en of ik het leuk zou vinden.
Ze gaat zelf niet mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wat leukAl lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten
Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamtequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wat leukAl lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten
Dat doen ze nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamte
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet zietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat doen ze nietze staan hooguit in een string.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |