SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe mascotte en chick komen begin vd avondquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef no1uknow het volgende:
jongens ik heb het weekje gebanned zijn gebruikt om me in e.e.a. te verdiepen
zo blijkt het dat er een verhouding tussen grote voeten is en de lengte van de penis, welke maat hebben jullie??
We wachten in spanning af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:19 schreef no1uknow het volgende:
hier verder:
[..]
nieuwe mascotte en chick komen begin vd avond
dan heeft bulkdreamer nog wel een paar schoenen voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef no1uknow het volgende:
ma
[..]
dus je ene voet is 48 cm en je andere 30????
anders kan ie altijd nog bij deze clubquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef CarbonC het volgende:
Moet je nou ook over schoenmaat beginnen? Straks komt Dima er achter dat zijn potentiele chicks ook nog grotere voeten hebben dan hijzelf.
Net op de manletgrens vriendquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef no1uknow het volgende:
46 hierzo, en dat bij 1,80 lengte
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan heeft bulkdreamer nog wel een paar schoenen voor je
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
anders kan ie altijd nog bij deze club
http://www.bvkm.nl
Oh kijk mij mijn eCupmaat posten.quote:
Plaats een webcam voor hun raam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:54 schreef Drinky het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor werk mijn buren doen dat ze op elk tijdstip van de dag liggen te neuken. Wellicht is het gewoon een underground 3e verdieping bordeel.
47 is nog prima in de meeste winkels verkrijgbaar, wat is het probleem?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Maat 47Willen jullie op water lopen ofzo
Zie alleen maar nadelen aan maat 44+.
Micropenis alert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Maat 47Willen jullie op water lopen ofzo
Zie alleen maar nadelen aan maat 44+.
Hangt ervan af. Echt lekkere (gym)mokkels mogen dat. Pittige-korte-kapsels met 100-100-100 cup B maat niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh kijk mij mijn eCupmaat posten.
Zelfde als gasten die op internet stoer doen over hun pener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |