Nee hoor, Mlapa 3cm > Choupo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds week 2, samen met Mlapa in de spits. Maar Choupo > Mlapa.
Nee hoor, ik wijs je alleen op een feitelijke incorrectheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, jij was die jongen die lengte boven prestaties verkiest
Als het gaat over lichaamslengte gaat wel ja, maar niet als het gaat over gemiddelden:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wijs je alleen op een feitelijke incorrectheid
Heb dit team gebouwd:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds week 2, samen met Mlapa in de spits. Maar Choupo > Mlapa.
Tjah, piekfactor natuurlijk niet meegerekend...?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het gaat over lichaamslengte gaat wel ja, maar niet als het gaat over gemiddelden:
Mlapa: 5 uit 5
Choupo: 7 uit 5
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tjah, piekfactor natuurlijk niet meegerekend...?
Sisiquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb dit team gebouwd:
[ afbeelding ]
Lekker aanvallen.
Hij speelde tegen Hveen in een oefenwedstrijd. Een gastje van 1m50 ofzo, met een snor, die verzoop in zijn shirt. Hebben ons kapot gelachen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb maar gewoon een Spaanse RM gepakt.
Oh lol, die strength![]()
moet ook geen keepers met 4 vingers pakken. die zijn niet zo goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
door dit soort dingen krijg ik dus goals tegen
nemethquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet ook geen keepers met 4 vingers pakken. die zijn niet zo goed
Vind zelf Cerci fijn spelen op RMquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog iets aan veranderen?
Thiago Silva wil ik sowieso proberen, De Rossi is geweldig, Benatia ook en Totti moet erin.
Andere RBquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog iets aan veranderen?
Thiago Silva wil ik sowieso proberen, De Rossi is geweldig, Benatia ook en Totti moet erin.
Ik denk dat Benatia beter op rechts kan staan dan Silva. Minder pace, dus die moet dan zijn goede been wel aan de juiste kant hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Andere RB
of Silva RCB zetten en vd Wiel RB, dan kan Constant op LB voor meer pees op de wingbacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |