quote:
quote:
twitter:LarsRoos twitterde op maandag 28-10-2013 om 07:28:38Watch out!!!! Voel me vandaag net als het weer. ONSTUIMIG en WINDERIG #coderood U bent gewaarschuwd! reageer retweet
quote:
quote:
Vlucht maar voor deze Duitser. Weer een 10 gehaald.quote:
knulquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahha prima knul. Wat jij wil.
Ah, apart. Ik heb er toch echt 4 verkocht. Maar mooi dat er een team onderzoek op is gestart. Bewijzen kan ik het toch niet meer, dus ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Vertonghen boven de 10K gegaan hoor
Concurrent van Lindgren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:LarsRoos twitterde op maandag 28-10-2013 om 07:28:38Watch out!!!! Voel me vandaag net als het weer. ONSTUIMIG en WINDERIG #coderood U bent gewaarschuwd! reageer retweet
Ik zeg toch ook dat ik de argwaan snap? Ik snap zelf ook niet waarom mijn spelers wel verkocht worden (Ook niet alles hoor, mijn Bernard of mijn Fellaini raak ik niet kwijt.)quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
knul![]()
je moet opzich toegeven dat het wat vreemd is dat jij om de paar uur een speler voor veel te veel verkoopt terwijl de rest zijn kaarten niet aan de straatstenen kwijt raakt.
ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Concurrent van Lindgren?Die tweede is kut btw. Die achternaam komt me wel bekend voor....
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Concurrent van Lindgren?Die tweede is kut btw. Die achternaam komt me wel bekend voor....
Jij kringspiermusketier!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ookheb er bepaalde lichaamsdelen in gehad
Wie is dat?quote:
Hoe vaak list je die spelers dan wel niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik de argwaan snap? Ik snap zelf ook niet waarom mijn spelers wel verkocht worden (Ook niet alles hoor, mijn Bernard of mijn Fellaini raak ik niet kwijt.)
Jan Roos van Pownews.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij kringspiermusketier!
[..]
Wie is dat?
Jan Roosquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij kringspiermusketier!
[..]
Wie is dat?
Vaak wel elke 2 uur een keertje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vaak list je die spelers dan wel niet?
Gast, daar kom je best laat achterquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kandji spotted:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, daar kom je best laat achter
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kandji spotted:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ookheb er bepaalde lichaamsdelen in gehad
Ik heb hem sinds week 2, samen met Mlapa in de spits. Maar Choupo > Mlapa.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh
Ben pas sinds een paar weekjes weer actief aan het Futten.
ik niet maar ken wel een roosquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik weet over wie Zhano het heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |