Nee hoor, Mlapa 3cm > Choupo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds week 2, samen met Mlapa in de spits. Maar Choupo > Mlapa.
Nee hoor, ik wijs je alleen op een feitelijke incorrectheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, jij was die jongen die lengte boven prestaties verkiest
Als het gaat over lichaamslengte gaat wel ja, maar niet als het gaat over gemiddelden:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wijs je alleen op een feitelijke incorrectheid
Heb dit team gebouwd:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds week 2, samen met Mlapa in de spits. Maar Choupo > Mlapa.
Tjah, piekfactor natuurlijk niet meegerekend...?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het gaat over lichaamslengte gaat wel ja, maar niet als het gaat over gemiddelden:
Mlapa: 5 uit 5
Choupo: 7 uit 5
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tjah, piekfactor natuurlijk niet meegerekend...?
Sisiquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb dit team gebouwd:
[ afbeelding ]
Lekker aanvallen.
Hij speelde tegen Hveen in een oefenwedstrijd. Een gastje van 1m50 ofzo, met een snor, die verzoop in zijn shirt. Hebben ons kapot gelachen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb maar gewoon een Spaanse RM gepakt.
Oh lol, die strength![]()
moet ook geen keepers met 4 vingers pakken. die zijn niet zo goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
door dit soort dingen krijg ik dus goals tegen
nemethquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet ook geen keepers met 4 vingers pakken. die zijn niet zo goed
Vind zelf Cerci fijn spelen op RMquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog iets aan veranderen?
Thiago Silva wil ik sowieso proberen, De Rossi is geweldig, Benatia ook en Totti moet erin.
Andere RBquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog iets aan veranderen?
Thiago Silva wil ik sowieso proberen, De Rossi is geweldig, Benatia ook en Totti moet erin.
Ik denk dat Benatia beter op rechts kan staan dan Silva. Minder pace, dus die moet dan zijn goede been wel aan de juiste kant hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Andere RB
of Silva RCB zetten en vd Wiel RB, dan kan Constant op LB voor meer pees op de wingbacks.
Maakt geen flikker uit die benenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat Benatia beter op rechts kan staan dan Silva. Minder pace, dus die moet dan zijn goede been wel aan de juiste kant hebben.
Maar waarom zou je dan Silva nog op rechts willen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit die benenhooguit bij de opbouw een beetje.
Dat legt ie toch uit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan Silva nog op rechts willen?
Omdat Maxwell konkotraag is en ik die niet in mijn team zou willen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan Silva nog op rechts willen?
Wtf, die is ziek hard gedaald danquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Geloven jullie wel als ik nu Lukaku heb verkocht voor 3.8K terwijl je hem al voor 1.8K kan halen.
Maxwell IF doet niet onder voor de restquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Maxwell konkotraag is en ik die niet in mijn team zou willen.
Maar Maxwell is nog uit te breiden met een IF.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Maxwell konkotraag is en die ik niet in mijn team zou willen.
Ja bizar toch? Maar goed, ik maak er wel weer winst mee.quote:
Ja, dan heeft hij 75 pace en moet je tegen Walcott of Navas ofzo spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Maxwell is nog uit te breiden met een IF.
Op zich wel, als de Lukaku's voor 1.8k maar 1 contract heeft en die voor 3.8k 99 contracten heeft en een chemstylequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Geloven jullie wel als ik nu Lukaku heb verkocht voor 3.8K terwijl je hem al voor 1.8K kan halen.
maakt niet uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij 75 pace en moet je tegen Walcott of Navas ofzo spelen.
Burak is een betere spits maar de keuze zal wel niet op rationele basis genomen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel weinig pees
Met shadow lijkt het alsof hij dan 85 pace heeft. Ben ik trouwens de enige die vindt dat spelers langzamer worden als je sentinel erop gooit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mwah, als er een glitch was wist iemand het hier heus welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er klopt echt iets niet hoor. Gomez 3.6K zag ik zojuist
Heb vanmorgen een team met Messi verslagen, niks aan de handquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Godver, tegen Rues, Robben, Thiago Silva, Aubameyang etc etc
Hopen dat de custom tactics me bij mogen staan
Of gewoon IF Lukaku verkopen voor de NIF prijsquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zich wel, als de Lukaku's voor 1.8k maar 1 contract heeft en die voor 3.8k 99 contracten heeft en een chemstyle
Ik vind dat Pace niet zo veel meer uitmaakt als het eerst leek. Ik kan nu vrij goed spelen met spelers die allemaal rond de 75 pace hebben. Totti heeft bijvoorbeeld heerlijke skillstats, dus bij hem kan die 51 pace nog wel(zeker ten opzichte van vorig jaar) en als de rest van de stats matig is, dan is meer pace wel handig inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er gaat iets fout met de cardweight. Kan niet anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, als er een glitch was wist iemand het hier heus wel
1 Turk in je team is eigenlijk al te veelquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Burak is een betere spits maar de keuze zal wel niet op rationele basis genomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |