SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 30-10-2013 12:51:01 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kwam gisteren trouwens een mede-loper tegen van een of andere blog die met een nieuw model Garmin liep. een FR 620 en de gadget-lover in mij dacht direct ...![]()
Komt blijkbaar eind van het jaar uit met een pittig prijskaartje, net als de PS4.![]()
![]()
Ik ben er wel achter dat de Garmin 410 die ik nu heb al zoveel opties heeft die ik niet gebruik, dat ik eigenlijk de volgende keer wel een goedkoper model kan aanschaffen.
Afstand, tempo, looptijd dat is eigenlijk het enige wat ik gebruik.
en dan kan die Ps4 makkelijkIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh, woon je ook in Den Haag?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef YUR het volgende:
Wat las ik nou? Nog een stadsgenoot? Welkom CrackLeuk!
Waar loop jij meestal? Ik vind Den Haag maar rot, overal stoplichten!
Baby darling doll face honey![]()
Nee, dat doe ik niet. Ik heb wel een andere tactiek bedacht..quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
StoplichtenZolang je er maar niet als een jogger gaat staan hupsen tot 't groen wordt
Gewoon vóór het stoplicht naar links lopen (of naar rechts.. maar net waar je kunt lopen) en dan vervolgens een stukje verder (waar dus geen stoplichten staan) oversteken
.
Kan dus alleen als het geen mega drukke weg is..Baby darling doll face honey![]()
Uhm, ja op het eind van de Weimarstraat richting het centrum. Dus tegen de elandstraat aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Heel goed!Waar in DH woon je ongeveer?
Geen idee hoe bekend je bent in Den Haag.
Baby darling doll face honey![]()
Ben er opgegroeid en heb er 23 jaar gewoondquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ja op het eind van de Weimarstraat richting het centrum. Dus tegen de elandstraat aan.
Geen idee hoe bekend je bent in Den Haag.
Dus ja, dat ken ik wel..
En ja, dan ben je wel redelijk ingebouwd mbt lopen... Eindje fietsen richting Madestein/Kijkduin/Scheveningen Noord (richting Noordwijk/Katwijk lopen) een optie? Lekker door de duinen enzo?Ja doei.![]()
@Crack_: Welkom. Ik ben geen enorme kenner van de lokale loopjes, maar zowel in Delft als in het Westland (toch redelijk dichtbij) zijn redelijk wat kleinschalige loopjes. Vind ik zelf ook een stuk plezieriger. Aankomende zondag is LVML (Laan van Meerdevoortloop). Die is ég suppûh groot, en je kan alleen nog op de dag zelf inschrijven, maar volgens velen ook tering gaaf!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Welkom Crack. Goeie tijd voor een eerste wedstrijd!
Op www.hardloopkalender.nl staan heel veel wedstrijdjes. Kun je zoeken op een xxkm straal vanaf je postcode.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop meestal in het Westduinpark, Ockenburgh, Madestein, De Uithof en op het strand. En ik ken veel kleine wedstrijdjes in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, woon je ook in Den Haag?Leuk!
Waar loop jij meestal? Ik vind Den Haag maar rot, overal stoplichten!
F means you're fucked![]()
De juiste schrijfwijze is supâh. Inhoudelijk: de LVML is niet supergroot, maar wel bovengemiddeld.quote:![]()
@crack_ Of natuurlijk het Scheveningse bos. Is goed bereikbaar zonder al te veel verkeerslichten waar ik ook een schurfthekel aan heb.![]()
Eindelijk een hoekje ingericht voor alle medailles
En de startnummers hangen boven de trap.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed zo. Elke dag even een kruisje slaan, anders blijven de effecten alsnog uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
En de startnummers hangen boven de trap.
Ik hoop dat ik mijn fietstocht straks overleef door 015 hoogbouw![]()
![]()
Vnavond mezelf maar eens weg laten waaien.. Eerste stuk kijk ik niet tegenop, wind mee, maar ik vrees voor de 2e helft..![]()
De wind is al aardig gaan liggen hier hoor. Valt denk ik mee op straatquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed zo. Elke dag even een kruisje slaan, anders blijven de effecten alsnog uit
Ik hoop dat ik mijn fietstocht straks overleef door 015 hoogbouw
Zal er wierook bij branden, 2014 word het jaar van PR's crushen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hier hangen ze aan de kastdeur in de woonkamerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
En de startnummers hangen boven de trap.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vandaag aangemeld voor de CPC in maart hahahaha!
Wordt vanuit mijn werk weer geregeld, lekker handigNu mezelf niet meer laten afschrikken omdat ik zenuwachtig word hahaha!
edit: ik zal wel dom zijn, maar ik snap de instructie over hoe ik me kan toevoegen aan de CPC in de OP niet. Kan iemand het nog een keer uitleggen voor n00bs? Thank you!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als het loopje al bestaat:
gewoon zeggen dat je erbij wilt en welke afstand.
Als het loopje nog niet bestaat tussen [code] [ /code] de gegevens zetten:
[b] Datum [url=www.vanhetloopje.nl ]Naam van het loopje[/ url][/ b]
[ * ] Naam - afstand.
Zonder de spaties in de code dan dus.Ja doei.![]()
ok, dank je wel motorbloempje
bij deze, ik zou er graag bij willen bij de city pier city op 9 maart, 10 km
succes met evy jokkebrokje bent al een flink eind!!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh, spannendquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef Murmeli het volgende:
Vandaag aangemeld voor de CPC in maart hahahaha!
Wordt vanuit mijn werk weer geregeld, lekker handigNu mezelf niet meer laten afschrikken omdat ik zenuwachtig word hahaha!
edit: ik zal wel dom zijn, maar ik snap de instructie over hoe ik me kan toevoegen aan de CPC in de OP niet. Kan iemand het nog een keer uitleggen voor n00bs? Thank you!Ja, daar ga ik 's avonds wel eens een. Vanuit mn huis naar het bos toe, daar een rondje lopen en weer terug. Fijn rondjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Manual het volgende:
@crack_ Of natuurlijk het Scheveningse bos. Is goed bereikbaar zonder al te veel verkeerslichten waar ik ook een schurfthekel aan heb.. Kom wel een boel stoplichten tegen maar 's avonds valt springen die vaak automatisch op groen!
Zijn ook meer zij-stoplichten
Chilliebilliequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop meestal in het Westduinpark, Ockenburgh, Madestein, De Uithof en op het strand. En ik ken veel kleine wedstrijdjes in de buurtHoi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:12 schreef Corniel het volgende:
@Crack_: Welkom. Ik ben geen enorme kenner van de lokale loopjes, maar zowel in Delft als in het Westland (toch redelijk dichtbij) zijn redelijk wat kleinschalige loopjes. Vind ik zelf ook een stuk plezieriger. Aankomende zondag is LVML (Laan van Meerdevoortloop). Die is ég suppûh groot, en je kan alleen nog op de dag zelf inschrijven, maar volgens velen ook tering gaaf!Ohh, nou ik hou het in de gaten
. Jaa, De LVML leek mij ook echt een leuke loop maar helaas kan ik niet
.
Oh, ja en zoveel is het niet verandertquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben er opgegroeid en heb er 23 jaar gewoondDus ja, dat ken ik wel..
En ja, dan ben je wel redelijk ingebouwd mbt lopen... Eindje fietsen richting Madestein/Kijkduin/Scheveningen Noord (richting Noordwijk/Katwijk lopen) een optie? Lekker door de duinen enzo?.
Ja, dat moet wel.. Zo rond de vijf km kan hier in de buurt nog wel maar langere afstanden kan echt niet meer. Moet even goed kijken want ik loop 3x in de week.. en om nou 3x in de week te fietsen. Mwah mwah![]()
Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: