De HEMA ook. Van melamine, praktisch onverwoestbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:
En ik zag een tijd geleden iemand die goede bakjes had voor zeep?
merci. Als er toevoegingen zijn dan horen wij dat graag.quote:
mooi! Morgen even kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef lukaon het volgende:
[..]
De HEMA ook. Van melamine, praktisch onverwoestbaar.
Hoe bevalt die Jermyn St? Heb hem net namelijk ook besteld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Jermyn st. zeep gekocht (refill) 100 astras en arko voor 22 euros.
Apart inderdaad, laatst was er ook een discussie hierover in het topic. (Al een tijdje geleden weliswaar.) Toen ging het erover dat wij bv hier Proraso heel goed vinden, en zij bv weer De Vergulde Hand top vinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Balea scheercreme? Die kost per tube ook geen drol, blijkbaar een of ander Duits huismerk?
Best grappig dat DE enthousiasten hier in Hongarije de Vergulde Hand e.d. kennen.
vandaag ook besteld bij die engelse site. 3% korting en geen shipping. In vervolg 10% korting op alle ToBS producten daar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Jermyn St? Heb hem net namelijk ook besteld.
Al bekend wat de prijs wordt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef Shaggy8675 het volgende:
Deze week een besluit genomen. Heb mijn groene Wilh Mandt scheermes uit elkaar gehaald. Was nog niet helemaal tevreden over de afwerkingsgraad van het metaal. Nu na nog meer zwoegen eindelijk wel![]()
Dit weekend weer in elkaar zetten, scheerklaar maken, en dan gaat ie in de verkoopKunnen we weer andere leuke dingen voor halen voor de restauraties. Heb prachtig materiaal gezien voor nieuwe handvatten, maar is behoorlijk prijzig, dus dan maar verkopen om centjes te krijgen
[ link | afbeelding ]
_DSC2663 by Remco van de Sanden, on Flickr
Heb iets in gedachten. Moet even kijken hoe duur het slijpen uitpakt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Al bekend wat de prijs wordt?
Ik dacht dat je zelf wilde slijpen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Heb iets in gedachten. Moet even kijken hoe duur het slijpen uitpakt.
Ja, maar heb nog niet alle juiste spullen. Steentjes zijn nogal duur namelijk. Maar ken iemand die er goed bedreven mee is en snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelf wilde slijpen?
Bijzonder fraai en is het mes scheerklaar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vandaag is mijn scheerkwast binnen gekomen. Ze weten bij Mühle wel hoe ze het moeten verpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste het hele setje:
[ afbeelding ]
Zo, dat is toch wel een luxe. Heb je het filmpje van hen al over hun hele bedrijf al gezien? Staat op de Muehle website.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vandaag is mijn scheerkwast binnen gekomen. Ze weten bij Mühle wel hoe ze het moeten verpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste het hele setje:
[ afbeelding ]
Het mes is inderdaad scheerklaar en werkt prima.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:51 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bijzonder fraai en is het mes scheerklaar?
Het is wel prijzig, maar ik zie het ook meer als een hobby. Naast een mes moet je ook een scheerriem kopen om het mes op te richten, deze beginnen ongeveer vanaf ¤35,-, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Het ziet er wel erg mooi uit zo'n open scheermes. Ik heb alleen niet zo'n trek in dat onderhoud en bloedspatters aan de spiegel. Zou niet weten hoe ik met zo'n ding rond m'n adamsappel zou moeten gaan. Heb ik nu al af en toe moeite mee ivm verschillende richting haar.
Vel over je Adams appel heen trekken zodat het ernaast ligt zegmaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Het ziet er wel erg mooi uit zo'n open scheermes. Ik heb alleen niet zo'n trek in dat onderhoud en bloedspatters aan de spiegel. Zou niet weten hoe ik met zo'n ding rond m'n adamsappel zou moeten gaan. Heb ik nu al af en toe moeite mee ivm verschillende richting haar.
mr taylor zit het ook in. Van tobs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:55 schreef IPA35 het volgende:
Mijn Mühle kwast zat gewoon in een kokertje...
Wat vinden jullie trouwens van een geur als lavendel. Ik heb het gekke idee een keer iets van Castle Forbes te bestellen. Ooit.
Bij je adamsappel kun je gewoon de huid een beetje opzij trekken, dan komt het stukje met haar op je hals. Ik scheerde me eerst ook compleet open bij m'n ademsappel, of het nou met een Gillette Fusion, Scheerapparaat( ja echtquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Had een beetje verder moeten lezen zie ik nuquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Vel over je Adams appel heen trekken zodat het ernaast ligt zegmaar.
En ach dat bloeden valt mee
Met een beetje pech snijd je jezelf flinker dan met een DE maar als je oppast valt dat goed mee.
Heb mezelf eigenlijk nog het meest gesneden met een DE tot nu toe. Qua hoeveelheid bloed dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |