Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
hij moet eerder vrijquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
Lief dat je zo voor je vriend opkomt Tjacka![]()
Nog even drie dagen volhouden, dan is Insomnia_ er weer en is het team weer compleet.
Ik dacht eerst dat het een drol op een bordje was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
[ afbeelding ]
Nope maare is niet de eerste keer van Inso...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een drol op een bordje was.
Goed verstopt die vijl, valt helemaal niet op
Dat voetbal momenteel slaat toch helemaal nergens op?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope maare is niet de eerste keer van Inso...
Misschien toch maar fan worden van een clubje die wat beter presteerdPec Zwolle of zo..
Neuh niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat voetbal momenteel slaat toch helemaal nergens op?
Het is gewoon schrikbarend
En dat die Pelle met zijn kopstoot. Schandalig . Is dat nou gewoon onmacht?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh niet echt.
ze zijn allemaal even sterk of even slap, ligt beetje aan hoe je het bekijkt.
ik hoop dat hij 5 wedstrijden krijgtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat die Pelle met zijn kopstoot. Schandalig . Is dat nou gewoon onmacht?
Ben benieuwd hoe het vanavond besproken gaat worden bij VI.
Ja, minstens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat hij 5 wedstrijden krijgt
Nee geen verstand van hoor. Gewoon mijn logicahoofd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan geloof ik het. jij zal er wel verstand van hebben.
die wel mooi is trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee geen verstand van hoor. Gewoon mijn logicahoofd.
Ik heb er over gelezen maar heb het zelf niet gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat die Pelle met zijn kopstoot. Schandalig . Is dat nou gewoon onmacht?
Ben benieuwd hoe het vanavond besproken gaat worden bij VI.
quote:
Oh is dat al zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
ik hoorde van iemand waar ik de naam niet van kan noemen dat hij 3 wedstrijden krijgt
dat wint fnoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is dat al zeker?
Nou, zat ik er niet ver naast he? Hij moet en zal meedoen tegen PSV .
Dat zou kunnen inderdaadquote:
die krijgt ajax nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaadmaar zover is het nog niet. Nog vele elleboogjes en kopstoten te gaan.
tadic gaat in de winter wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ajaxde beker
fc Twentecompetitie
Ga nou maar snel een taart met een vijl bakken en laat de competitie uitslagen aan de ( kuch kuch )quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tadic gaat in de winter weg
ajax kampioen
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ga nou maar snel een taart met een vijl bakken en laat de competitie uitslagen aan de ( kuch kuch )
profesionals over.. zoals ik en lav
koken is voor mietjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan geen taart bakken?
http://www.deleukstetaarten.nl/recepten/4/eitje
nee hoor, ik wou dat ik kon koken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt aan Joop Braakhekke? In dat geval klopt het.
Ah je lijkt op een huisgenoot.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hoor, ik wou dat ik kon koken.
maar ik ben zo zielig dat ik dat niet durf toe te geven he
Jij kan ook koken. Niet meteen te ingewikkeld maken. Eenvoudige recepten om mee te beginnen. En als het dan lukt krijg je er lol in . Geloof me maar Tjackquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hoor, ik wou dat ik kon koken.
maar ik ben zo zielig dat ik dat niet durf toe te geven he
jij moet motivator worden ofzo lavjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij kan ook koken. Niet meteen te ingewikkeld maken. Eenvoudige recepten om mee te beginnen. En als het dan lukt krijg je er lol in . Geloof me maar Tjack![]()
We kunnen niet allemaal zo goed zijn in de keuken als theguyver. Dat is echt een meesterkok. Vooral zijn pannenkoeken zijn wereldberoemd
ik heb het ook nog nooit geprobeerd hoor daar niet vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah je lijkt op een huisgenoot.
Zodra die gaat koken laat ik de bezoekers / vrienden van hem zien waar de brandtrap is.
Ik check of de baterij nog goed is van het brand alarm en zet de brandblusser in de keuken en klap de branddeken uit en ze de verbanddoos klaar.
Diesnuggere henkie laat nog een krop sla aanbranden
Tjacka!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet motivator worden ofzo lavje
voor zijn tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Emile Ratelband is ook motivator (en maf) en die roept altijd tjacka!
Bestaat nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef theguyver het volgende:
Motivator?
Nee joh ze kan erger overdrijven dan ik.
Wereld beroemd... eeeh dan moeten ze bekend zijn uit alle continenten...
ken niemand uit australie!!
En komend weekend de is het weer tijd voor de Quatrippele heartatack MAN burger!!!
Deze 3 kilo zware hamburger is niet alleen fucking huge maar ook zeer lekker.
Je overdrijft weer ...quote:
Hoe doe je dat in vredesnaam? Dat is toch niet te hanteren? En hoe krijg je dat gaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je overdrijft weer ...![]()
btw geen grapje die 3 kilo grote hamburger
Simpel men neme 2 evengrote pannen de hamburger is afhankelijk van de grote van de pan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in vredesnaam? Dat is toch niet te hanteren? En hoe krijg je dat gaar?
Ja, handig!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel men neme 2 evengrote pannen de hamburger is afhankelijk van de grote van de pan.
dus maximale grote wat mij gelukt is 3 kilo.
meer paste er niet in .
Je begint in 1 pan en als je moet omdraaien leg je de 2e pan er bovenop en draait dus 180% en je flipt zo de burger.zie het als een soort wafel ijzer maar dan 2 bak pannen
[ afbeelding ]
Ligt er beetje aan ben zo'n 3 uur bezig, maken van de burger het brood en bakken etc etcquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, handig!
En hoe lang moet je dat dan bakken?
Pfff wat een werk. Nou, ik hoop dat het lukt én dat het lekker smaaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan ben zo'n 3 uur bezig, maken van de burger het brood en bakken etc etc
Komende zaterdag pas he, bedoel is erg veel tijd en voorbereiding.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff wat een werk. Nou, ik hoop dat het lukt én dat het lekker smaakt
Kost ook een klap geld denk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komende zaterdag pas he, bedoel is erg veel tijd en voorbereiding.
1 turks broodquote:
Eigenlijk supergoedkoop dus !quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
1 turks brood
2,5 kilo gehakt
2 pakjes chedder
1 krop sla
1 blik mais
1 pakje broodkruimels
3 verschillende kruiden.
Ongeveer 20 euro, maar je kan er met 6 a 7 man van eten misschien wel meer.
ja het turkse brood is enige wat groot genoeg is die beleg je helemaal met chedderkaas en verhit je even..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk supergoedkoop dus !
En lekker.
Oh je gebruikt cheddarkaas?
Zo jammer he, dat de lekkerste dingen vaak tevens het ongezondst zijn. Uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja het turkse brood is enige wat groot genoeg is die beleg je helemaal met chedderkaas en verhit je even..
De beide kanten zijn dan rijkelijk belegd
We ik en huisgenoot hebben wel een regel dat deze niet vaker dan 1 x per 2 maand gemaakt mag worden, is super ongezond maar goddikkie zo lekker, mits goed gekruid.
Las dat de mensen deze week bericht kregen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer he, dat de lekkerste dingen vaak tevens het ongezondst zijn. Uitzonderingen daargelaten![]()
Zo, de werkdag schiet alweer lekker op.
Heb jij al uitsluitsel over of die baan in die gameshop doorgaat?
*duimen gaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Las dat de mensen deze week bericht kregen.
Dus wacht in volle spanning (220 volt) af
Mocht ik op moeten voor gesprek is het kat in het bakkie.quote:
Komt goed dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mocht ik op moeten voor gesprek is het kat in het bakkie.
Ik lul iedereen onder tafel tijdens een gesprek.
Een meisje waar ik verkikkerd op ben, op een date vragen, holy sjit!quote:
Hier was het bar en boos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo, vond de wind maar tegenvallen hier op schouwen. Noord-west is voor ons een stuk serieuzer.
Joh, heel ander beeld dus dan hier. Niks bijzonders gezien. Oosterschelde kering was nog wel even dicht(voor verkeer dus).quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier was het bar en boos.
En nu begint het weerGaat gepaard met fikse regenbuien
![]()
Mijn pergola staat helemaal scheef en een tuinbankje ligt op het gazon.
Maar voor zover ik weet geen pannen van het dak .
Over en achterburen hebben geen schutting meer en verderop in de buurt lag een boom tegen het huis aan.
En takken zover het oog reikt. Takkeh
Gek he? Je zou denken dat Zeeland de volle laag zou krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh, heel ander beeld dus dan hier. Niks bijzonders gezien. Oosterschelde kering was nog wel even dicht(voor verkeer dus).
Dat kwam ook in WKN voorbij, dat SC topic haha.. Maar bleek handmatig te zijn aangepast haha..quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he? Je zou denken dat Zeeland de volle laag zou krijgen.
Ik heb vandaag trouwens zo gelachen. Tot mijn schande, dat wel.
Er stond een berichtje ergens weet niet meer waar, geloof RTV Utrecht: In Veenendaal is een man zwaar gewond geraakt toen hij geraakt werd door een grote kat.
![]()
Oh, dus het klopte niet. Maar blijft grappig he? Je ziet het voor je, die kat die ineens aan komt zeilen en pátsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kwam ook in WKN voorbij, dat SC topic haha.. Maar bleek handmatig te zijn aangepast haha..
Hahaha ja, ik zag het ook voor me, briljantquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dus het klopte niet. Maar blijft grappig he? Je ziet het voor je, die kat die ineens aan komt zeilen en páts
Zometeen VI. Zit je er klaar voor?
En, was ze blij met haar kado van oom Scrummie? Vast wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zag het ook voor me, briljant.
Idd, net terug van m'n nichtjes verjaardag, precies op tijdWord weer smullen.
Was echt niet gewoon een tijger? Of de Veluwe-poema natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he? Je zou denken dat Zeeland de volle laag zou krijgen.
Ik heb vandaag trouwens zo gelachen. Tot mijn schande, dat wel.
Er stond een berichtje ergens weet niet meer waar, geloof RTV Utrecht: In Veenendaal is een man zwaar gewond geraakt toen hij geraakt werd door een grote kat.
![]()
Het was een regijtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was echt niet gewoon een tijger? Of de Veluwe-poema natuurlijk.
Misschien stond die man op zo'n strepen. Dan krijg je k dat.quote:
Uhuhquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien stond die man op zo'n strepen. Dan krijg je k dat.
1 kant...niet 1 kat.quote:
Komen we uit bij Cat Stevensquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
1 kant...niet 1 kat.
Oh wacht, dat staart er ook.
Staat, sorry
En die man had nog geluk. Kon ook zo eindigen.
Jammer dat het niet op zijn LP Teaser And The FireCat staat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen we uit bij Cat Stevens
Mooi cirkeltje toch?
Ook zo'n leuke over kattenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op zijn LP Teaser And The FireCat staat.
Moet dat niet Ugly Kid Joe zijn?quote:
Ja origineel is van Chapin, maar ik vind deze ook wel leuk. Zeker omdat het door deze groep gebracht wordt. Daar verwacht je alleen maar ruige nummers van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet dat niet Ugly Kid Joe zijn?Althans, de jaren '90-versie. Origimeel is die van wijlen Harold Chapin.
G&R altijd +1 heb hier nog drum stokjes van Steven Adler liggen ..quote:
Oh wat tof! Gekregen of zaten ze per ongeluk in je zak?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
G&R altijd +1 heb hier nog drum stokjes van Steven Adler liggen ..
Maar deze is dus niet van GnR.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja origineel is van Chapin, maar ik vind deze ook wel leuk. Zeker omdat het door deze groep gebracht wordt. Daar verwacht je alleen maar ruige nummers van.
Nee, soms zijn het rustige kerelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar deze is dus niet van GnR.
Die trouwens ook Patience hebben gemaakt. Ook niet echt een beuknummer.
En patience brengt ons bij kaarten en dus bij Kenny Rogersquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar deze is dus niet van GnR.
Die trouwens ook Patience hebben gemaakt. Ook niet echt een beuknummer.
gekregen 2 jaar terug dacht ik metropool enschede hij trad er op met zijn eigen band adlers apetite.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat tof! Gekregen of zaten ze per ongeluk in je zak?
Alan Parsons Project heeft daar ook iets over.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En patience brengt ons bij kaarten en dus bij Kenny Rogers
Mooi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alan Parsons Project heeft daar ook iets over.
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Ferdo het volgende:
Voor het contrast kan ik natuurlijk het nieuwe Pietennummer van Zanger Rinus hier posten.
Die man maakt de titel 'zanger' niet waarquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is dat
Sorry!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is dat
Gaat natuurlijk wel ver, Alan Parsons en "Zanger" Rinus in twee opeenvolgende posts noemen.quote:
Ja, best welquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel ver, Alan Parsons en "Zanger" Rinus in twee opeenvolgende posts noemen.
I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.
En nu ga ik naar bed, Truste Tjacka en allemaal
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.
En nu ga ik naar bed, Truste Tjacka en allemaal
Hoi Ferdo. Heb je gelezen dat van der Roest toch wachtgeld wil? Ik dacht eigenlijk dat hij inmiddels op kosten van de samenleving gehuisvest was.Niet dus.quote:
Waarom ben ik weer niet verbaasd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Ferdo. Heb je gelezen dat van der Roest toch wachtgeld wil? Ik dacht eigenlijk dat hij inmiddels op kosten van de samenleving gehuisvest was.Niet dus.
Ja, maar als je hem aan wilt klagen begint zijn partijvoorzitter te janken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet toch wel het gore lef hebben om dit te durven vragen. Hij hoort in de bak.
Ja, want daar heeft hij ook lekker mee staan bieren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar als je hem aan wilt klagen begint zijn partijvoorzitter te janken.
All animals are equal...but some animals are more equal than othersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft hij ook lekker mee staan bieren.
Begrijp eigenlijk niet waarom hij niet net als iedere andere crimineel opgepakt wordt.
animal farmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All animals are equal...but some animals are more equal than others
"...er is genoeg voor iedereen"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Yes we can!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan zullen we werk...quote:
Dan zullen we graaien, zeven dagen lang, dan zullen we graaien voor onszelfquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Hou je het nog vol zonder je vriend?
Ga jij hem voor mij aanvragen dan lavje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
Je zou er bijna een ban voor willen.
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij hem voor mij aanvragen dan lavje?
Mag ik dan een positieve note.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
@Tjacka (kan niet meer quoten) Nee natuurlijk niet!
Ik bedoel dat je protestplaatje zo mooi is dat ik er bijna een ban voor zou willen om ook zoiets moois te krijgen
Oh dat is niet gek zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:10 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week komt mijn nieuwe speeltje: Retina Macbook Pro. Dank u werk
Is zo voorbij, was laatst ook even op verlofquote:
whehehe die tweedequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is zo voorbij, was laatst ook even op verlof
OW YEAAAAHHH DROP THE BASS!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar werkze en kusje terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond!
Whoppa, ik ga weer werken! Tot later! Kusjes voor iedereen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
..en ter nagedachtenis van Mr. Lou Reed![]()
en
Daar is het nooit de laat voor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat maar werkze en kusje terug
Lekker gewerkt? voorlopig geen deadlines?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is het nooit de laat voor!Hell, daar mag je me zelfs voor wakker maken!
.
En bedankt. Laptop gaat nu dicht, dus nog even genieten van de uurtjes die resteren. Denk dat ik maar een aflevering The Walking Dead ga kijken.
Haha, ja werken was aardig, het zat eens mee voor de veranderingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker gewerkt? voorlopig geen deadlines?
Th walking dead. Opwekkend zeg
Dat soort series kijk ik niet. Dat betekent dat ik met het licht aan moet slapenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja werken was aardig, het zat eens mee voor de verandering. En jawel, deadlines genoeg! Maar grootste is 8 november, dan eindigt *groot* project, dus daar ben ik nog wel wat avonden mee zoet. Daarna hopelijk een wat rustigere tijd, misschien dat ik zelfs nog een keer vakantie kan nemen voor 't einde van het jaar.
Ken je de serie The Walking Dead? Mijn hemel, zó spannend
Hahaha, is het zo erg?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat soort series kijk ik niet. Dat betekent dat ik met het licht aan moet slapen.
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, is het zo erg?. Blaadjes wil je vast wel beschermen 's nachts
Haha ernstig! Kan me niet indenken hoe dat zou zijn eerlijk gezegd. Hou er wel van op z'n tijd hehe..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .
Ik ben echt bang . Durf dan niet eens mijn been naast het bed te laten hangen in de angst dat er ineens iemand mijn been vastgrijpt. Zelfs nu ik dit schrijf voel ik de rillingen over mijn rug gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ernstig! Kan me niet indenken hoe dat zou zijn eerlijk gezegd. Hou er wel van op z'n tijd hehe..
Kijk dit stukje van Theo Maassen ff herkenbaar??? vooral het einde!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben echt bang . Durf dan niet eens mijn been naast het bed te laten hangen in de angst dat er ineens iemand mijn been vastgrijpt. Zelfs nu ik dit schrijf voel ik de rillingen over mijn rug gaan
Wat was dat voor film dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .
Nou, ik moet nu echt even niet terugdenken aan die enge films anders slaap ik zometeen niet goed.quote:
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik moet nu echt even niet terugdenken aan die enge films anders slaap ik zometeen niet goed.
Lafjoeequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat geeft troost. Blij dat ik niet de enige ben.
En nu naar bed
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?quote:
En raad eens uit de koker van welke partij? Juist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?
Knap dat ze zelfs GroenLinks tegen zich in het harnas wisten te jagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En raad eens uit de koker van welke partij? Juist.
Dan moet je wel van heel goede trollhuize komen inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Knap dat ze zelfs GroenLinks tegen zich in het harnas wisten te jagen.
Ik vind dat niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?
Stamhóófden dan? Of opperhoofden?quote:
Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat vinden de medicijnmannen er eigenlijk van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.
Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
De kinderen van Z/O moeten hun heil elders zoeken als het aan de PvdA ligt.
Stelletje idioten.
Alsof het kinderen wat uitmaakt dat sommige volwassenen een probleem verzinnen.
Die willen ook een pofbroek en een grote kraag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die willen ook een pofbroek en een grote kraag?
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.
Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!
De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.
Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
En een mooie muts met pluim.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mama, wat is razimse?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen
Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor
Gevalletje:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen
Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor
Dat inderdaad.quote:
En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.
Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!
De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.
Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.
Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Pfff
Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Pfff
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man!
Eigenlijk droeg hij ook liever een witte puntmuts.
V¤r¤na $h¤ph¤rd eerder...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.
Dan hebben de jankerds het voor elkaar gekregen en zijn ze blij.
Zeker als er nog wat geld achteraan komt, want ze koppelen het graag aan de 'herstelbetalingen'. Zie->Verena Shepherd.
Jeugdsentiment!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt beter idd![]()
Gooi ik Henk en Henk er nog maar eens in
"de beste vrienden van ons allemaal,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!
En natúúrlijk Zwarte Piet!
hmm eigenlijk is er wel een goed idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"de beste vrienden van ons allemaal,
voor altijd en eeuwig, altijd en eeuwig"
Laten we het hopen. Voor de kinderen.
quote:
Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?quote:
quote:Bill: I wasn't that drunk....
Frank: Dude, you threw my hamster at me and yelled "I choose you Pikachu!!!"
Bill:...
haha ken mquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?
[..]
Om maar even in de bedrukte sfeer te blijvenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?
[..]
Prachtlig liedje!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om maar even in de bedrukte sfeer te blijven
![]()
Nee hoor. Mooie song
thanksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welcome back inso_ Tjacka miste je verschrikkelijk
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prachtlig liedje!Kutherinneringen
. Dat was het liedje van m'n ex en mij
Dat mag Tjackaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.
Wat is ons liedje Tjacka?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.
Jaquote:
Moge blaadjes... was bang dat je afgeloopen week weg gewaait was.quote:
Ja man, echt fantastisch. 80% was verkleed en van die groep echt 80-90% zo...quote:
Hey Divje, we misten je al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:44 schreef Divje het volgende:
GO IJSSELMEERVOGELS
Owja, ik leef nog hoor
Geweldige outfitquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Happy Halloween allemaal!
[ afbeelding ]
quote:
Zo goeie morgen. Was in slaap gevallen achter de tvquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge blaadjes... was bang dat je afgeloopen week weg gewaait was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch niet onder de tv?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Zo goeie morgen. Was in slaap gevallen achter de tvnou ja voor de tv.
Haha nee, maar ik heb nachtdienst en morgen ga ik naar ajax maar eerst Adam nog even in dus wordst om 12 uur opgehaald. Dus ik dacht dan ga ik vandaag pas laat slapen want morgen kan ik niet echt slapen na m'n dienst. plannetje mislukt.quote:
Dit soort plannen faalt vaak. Slaap laat zich gewoon niet plannen he? Zeker als je het graag wilt. Zo stom is dat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik heb nachtdienst en morgen ga ik naar ajax maar eerst Adam nog even in dus wordst om 12 uur opgehaald. Dus ik dacht dan ga ik vandaag pas laat slapen want morgen kan ik niet echt slapen na m'n dienst. plannetje mislukt.
Ja heb er zin in!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort plannen faalt vaak. Slaap laat zich gewoon niet plannen he? Zeker als je het graag wilt. Zo stom is dat.
Oeh, naar Ajax, tof
Mits je de andere hooligans thuislaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja heb er zin in!
Na de wedstrijd kom ik bakkie doen he? Of was je dat vergeten?
Tuurlijk, de enige die jou gaat hooligannen ben ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mits je de andere hooligans thuislaat
Dat klinkt.. weird.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk, de enige die jou gaat hooligannen ben ik.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
Have fun morgen, Ik ga weekend inluiden met een kratje grolsh!
[ afbeelding ]
Als je gaat zuipen maakt het geen flikker uit wat er staat. ls er maar alcohol in zitquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
[ afbeelding ]
oke, dus ... wat ik uit pis mag jij wel hebben akkoord?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je gaat zuipen maakt het geen flikker uit wat er staat. ls er maar alcohol in zit
Alleen als je nieren de alcohol er niet uit gefilterd hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke, dus ... wat ik uit pis mag jij wel hebben akkoord?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen als je nieren de alcohol er niet uit gefilterd hebben.
Kom op man. Boeie wat je zuipt. et heef altijd met alcohol te maken. Merk is gewoon dom gelul.
Dus als jij op een feestje komt en er is niks van jouw top 10 dan drink je niks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ehm misschien als je compleet shitfaced bent.
maar ik houd het op de volgende merken.
1 Grolsch![]()
2 pilsner urquell![]()
3 Palm![]()
4. corona![]()
5. Miller![]()
6. Warssteiner![]()
7.Brand![]()
8 Hertog Jan![]()
9. Dors![]()
10. Klok
Dat is niet voorgekomen, aangezien 7 op de 10 feestjes ik organiseerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als jij op een feestje komt en er is niks van jouw top 10 dan drink je niks?
Dat paardje heeft 4 gaatjes in zijn slurfquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
[ afbeelding ]
We zijn blij dat insomnia_ terug is!quote:
Valt jou wel weer op hequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat paardje heeft 4 gaatjes in zijn slurf
Gelul, Het maakt geen flikker uit wat je drinkt. Een feest heeft andere prioriteiten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is niet voorgekomen, aangezien 7 op de 10 feestjes ik organiseer![]()
![]()
![]()
![]()
Btw wijntje gaat er ook goed in hoor
Ik houd van kwaliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelul, Het maakt geen flikker uit wat je drinkt. Een feest heeft andere prioriteiten.
1 - Estrella Damm (Catalunya)quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ehm misschien als je compleet shitfaced bent.
maar ik houd het op de volgende merken.
1 Grolsch![]()
2 pilsner urquell![]()
3 Palm![]()
4. corona![]()
5. Miller![]()
6. Warssteiner![]()
7.Brand![]()
8 Hertog Jan![]()
9. Dors![]()
10. Klok
En dan zet je Miller op 5???quote:
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - Estrella Damm (Catalunya)
2 - Club Colombia Roja (Colombia)
3 - Brand (Nederland)
4 - HertogJan (Nederland)
5 - Leffe Blond (België)
dquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
die edit, daar gaat hem om.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.quote:
Ja als lekker warm is, valt deze goed te doen. word hier ook gebrouwen maar moeilijk te krijgen :/quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan zet je Miller op 5???
Miller is echt een van de goorste bieren die er is. Wordt hier alleen geschonken als men je aan de sterke drank of water + pilletjes wil hebben.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Nope, alleen in Colombia. Erg lekker, heeft ook prijzen gewonnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?
Of worden die niet ge exporteert?
okequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Moet zeggen dat ze in de Bijlmer nog niet eens zo vel tegen zwartepieten zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zijn blij dat insomnia_ terug is!![]()
De rest is vertrouwelijke informatie en mag pas in VS stijl pas over 50 jaar vrijgegeven worden.
Wij vermoeden het volgende
- ontvoerd door aliens
- geheimen laten lekken over de Illuminatie ( tijdelijk onder gebracht Guantanamo bay )
- Ondergedoken voor wraak actie Pec zwolle supporters
- om Tjacka te pesten
- weg gewaaid tijdens de storm en door middel van rubber bootje weer aanbeland in Nederland
- tijdelijk in rusland ( green peace protest )
- Verkleed als zwarte piet belaagd in de bijlmer en was opgesloten in een kelder daar
- verslapen
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]zekers.
daarom heeft ie ook een fanclub
hmm word keer tijd dat heel BNW zich dan maar een keer aanmeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel langquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel lang
Dag schatje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar lekker.
Zeg ik alvast welterustenen tot morgen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze druilerige morgen![]()
Niks lekkerder dan de dag te beginnen met Bruce![]()
Leuke middag gehad dus?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker gewinkeld, leuke spulletjes gekocht bij The Sting. Alles afgeprijsd
Ja. Altijd leuk om samen met een van de neefjes op stap te gaan. Wel duur though, maar dat is mijn eigen schuldquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet me niet voor de fop houden guyvie.
Ik dacht even dat je me hier uitlachte door een domme vraag te stellen.quote:
Beetje wel, dacht die let wel op had al eerder foto van mezelf geplaatst..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me hier uitlachte door een domme vraag te stellen.
Oh, die moet ik gemist hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef theguyver het volgende:
Beetje wel, dacht die let wel op had al eerder foto van mezelf geplaatst..
Smink en instangramdinges..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, die moet ik gemist hebben
En ik zag niet zo goed dat het vrouw was, dacht misschien man met lang haar
Nouja toen je het zei zag ik wel dat ze een vrouwelijk gezicht heeft, maar in eerste oogopslag zag ik het niet zo snel met die schminkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Smink en instangramdinges..
het is je vergeven, in real life most awesome chick on the planet
true, was ook de bedoeling, ze had ook zo'n haar band dinges in..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja toen je het zei zag ik wel dat ze een vrouwelijk gezicht heeft, maar in eerste oogopslag zag ik het niet zo snel met die schmink
leuk gehad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
true, was ook de bedoeling, ze had ook zo'n haar band dinges in..
moest jack uit nightmare before christmas voor stellen en ik the crow.. eric draven, maar werd meer uncle fester
Altijd, maar ga ff snel eten, de eerste gasten zijn er al voor pre atak party nr zoveel ..quote:
have funquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd, maar ga ff snel eten, de eerste gasten zijn er al voor pre atak party nr zoveel ..![]()
Ik was ook naar Ajax, Tjacka niet gezien. Jammer dat we verloren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen lekker zaterdagavond aan het vierenveel plezier Guyvie. Je zag er echt geweldig uit
En Tjacka naar Ajax.
Rustig avondje op BNW
Zeker jammer. Hetgeen betekent dat AZ nu bovenaanstaat ? Wel mooie wedstrijd gezien ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik was ook naar Ajax, Tjacka niet gezien. Jammer dat we verloren.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik was ook naar Ajax, Tjacka niet gezien. Jammer dat we verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |