quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Hou je het nog vol zonder je vriend?
Ga jij hem voor mij aanvragen dan lavje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
Je zou er bijna een ban voor willen.
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij hem voor mij aanvragen dan lavje?
Mag ik dan een positieve note.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
@Tjacka (kan niet meer quoten) Nee natuurlijk niet!
Ik bedoel dat je protestplaatje zo mooi is dat ik er bijna een ban voor zou willen om ook zoiets moois te krijgen
Oh dat is niet gek zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:10 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week komt mijn nieuwe speeltje: Retina Macbook Pro. Dank u werk
Is zo voorbij, was laatst ook even op verlofquote:
whehehe die tweedequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is zo voorbij, was laatst ook even op verlof
OW YEAAAAHHH DROP THE BASS!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar werkze en kusje terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond!
Whoppa, ik ga weer werken! Tot later! Kusjes voor iedereen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
..en ter nagedachtenis van Mr. Lou Reed![]()
en
Daar is het nooit de laat voor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat maar werkze en kusje terug
Lekker gewerkt? voorlopig geen deadlines?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is het nooit de laat voor!Hell, daar mag je me zelfs voor wakker maken!
.
En bedankt. Laptop gaat nu dicht, dus nog even genieten van de uurtjes die resteren. Denk dat ik maar een aflevering The Walking Dead ga kijken.
Haha, ja werken was aardig, het zat eens mee voor de veranderingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker gewerkt? voorlopig geen deadlines?
Th walking dead. Opwekkend zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |