Ik houd van kwaliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelul, Het maakt geen flikker uit wat je drinkt. Een feest heeft andere prioriteiten.
1 - Estrella Damm (Catalunya)quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ehm misschien als je compleet shitfaced bent.
maar ik houd het op de volgende merken.
1 Grolsch![]()
2 pilsner urquell![]()
3 Palm![]()
4. corona![]()
5. Miller![]()
6. Warssteiner![]()
7.Brand![]()
8 Hertog Jan![]()
9. Dors![]()
10. Klok
En dan zet je Miller op 5???quote:
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - Estrella Damm (Catalunya)
2 - Club Colombia Roja (Colombia)
3 - Brand (Nederland)
4 - HertogJan (Nederland)
5 - Leffe Blond (België)
dquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
die edit, daar gaat hem om.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.quote:
Ja als lekker warm is, valt deze goed te doen. word hier ook gebrouwen maar moeilijk te krijgen :/quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan zet je Miller op 5???
Miller is echt een van de goorste bieren die er is. Wordt hier alleen geschonken als men je aan de sterke drank of water + pilletjes wil hebben.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Nope, alleen in Colombia. Erg lekker, heeft ook prijzen gewonnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?
Of worden die niet ge exporteert?
okequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Moet zeggen dat ze in de Bijlmer nog niet eens zo vel tegen zwartepieten zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zijn blij dat insomnia_ terug is!![]()
De rest is vertrouwelijke informatie en mag pas in VS stijl pas over 50 jaar vrijgegeven worden.
Wij vermoeden het volgende
- ontvoerd door aliens
- geheimen laten lekken over de Illuminatie ( tijdelijk onder gebracht Guantanamo bay )
- Ondergedoken voor wraak actie Pec zwolle supporters
- om Tjacka te pesten
- weg gewaaid tijdens de storm en door middel van rubber bootje weer aanbeland in Nederland
- tijdelijk in rusland ( green peace protest )
- Verkleed als zwarte piet belaagd in de bijlmer en was opgesloten in een kelder daar
- verslapen
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]zekers.
daarom heeft ie ook een fanclub
hmm word keer tijd dat heel BNW zich dan maar een keer aanmeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel langquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel lang
Dag schatje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar lekker.
Zeg ik alvast welterustenen tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |