Woon aan de rand dus ik zit dus wel tussen de huizen, geen weilanden gelukkigquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, vooral niet door de weilanden tussen Sassenheim en Leiden in :x
Nee dat niet, maar de hoeveelheid wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De gemiddelde snelheid echter niet.
Succes dan maar, ik vond het vanochtend die 15 minuten al zwaar, nu is de wind bijna 2 keer zo sterkquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Woon aan de rand dus ik zit dus wel tussen de huizen, geen weilanden gelukkig
Weet iemand hoe het met de andere zwemmer is afgelopen?quote:
Bedankt dat je dat misverstand even uit de wereld helpt. Wij waren allemaal in de veronderstelling dat je het juist wel grappig vond dat er doden vielen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Storm is best lekker, maar dat er nu doden vallen vind ik minder!
Die heeft een nat pakquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:11 schreef Fegalund het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met de andere zwemmer is afgelopen?
Hij had zijn zwembroek niet meegenomen?quote:
Overweeg je dat serieus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Is de afsluitdijk dicht? Ik wil naar mijn mooie Den Helder met dit weer!!! Zit ik in Friesland vast
In noordoost-Gelderland loopt het storm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Pino112 het volgende:
Het regent stormschades in IJsselland.
En dan valt de truck. *SPLAT*quote:
Heeft die storm toch nog wat goeds gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |