"Ja man, toen voelde ik ineens zo'n harde wind aan m'n bladeren rukken, en ik probeerde natuurlijk nog met m'n wortels de kade vast te houden, maar er was geen redden aan, en daar ging ik"quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden een ooggetuigenverslag van de boom?
van iemand die de boom op een vrouw zag vallen, en wat voor een afschuwlijk geluid het maakt als iemand ligt te gillen en je niet kan helpen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden een ooggetuigenverslag van de boom?
whehehehe/quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
"Ja man, toen voelde ik ineens zo'n harde wind aan m'n bladeren rukken, en ik probeerde natuurlijk nog met m'n wortels de kade vast te houden, maar er was geen redden aan, en daar ging ik"
Whehehe; daar is gelukkig de CAR verzekering voor. Die dekt alle schade tijdens de bouw.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
dit is ook wel knaak...:P
[ afbeelding ]
ik zit lekker binnen hoor, ben blij dat ik lekker thuis kan werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat doe jij buiten? Ga is met de wiederweerga naar binnen!![]()
Het viel me al op dat er erg weinig meldingen in Amersfoort zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Studiotje het volgende:
Amersfoort is een klein briesje, lekker zonnetje en goede temperatuur, straks een lekker ijsje eten op het terras :-)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
dit is ook wel knaak...:P
[ afbeelding ]
Maar de dierentuin is wel dicht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel me al op dat er erg weinig meldingen in Amersfoort zijn.
Ik hou u graag up to date van de perikelen in de stad waarvan iedereen gehoord heeft, maar of ze er ooit geweest zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel me al op dat er erg weinig meldingen in Amersfoort zijn.
Ja, olifanten in de wind, dan worden hun slurfjes kleinquote:
Kleine slurfjes is bij kou toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, olifanten in de wind, dan worden hun slurfjes klein
Ja. Over verzekering gesproken. Ik hoop dat die mongool die met z'n caravan ging rijden niets vergoed krijgtquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Whehehe; daar is gelukkig de CAR verzekering voor. Die dekt alle schade tijdens de bouw.
Ik heb de P2000 van Gelderland Midden en regio Utrecht openstaan (m'n huis op de Veluwe is nog niet leeg), en het verschil in meldingen tussen Amersfoort en Arnhem is enorm, maar tussen Amersfoort en Barneveld bijvoorbeeld ook al.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik hou u graag up to date van de perikelen in de stad waarvan iedereen gehoord heeft, maar of ze er ooit geweest zijn
[..]
Ja, olifanten in de wind, dan worden hun slurfjes klein
je kan live meekijken (als mensen de camera met rust laten)quote:
quote:Door de omgewaaide bouwschutting voor Amsterdam Centraal zijn inderdaad enkele mensen gewond geraakt. Dat bevestigde een woordvoerster van de gemeente. Om hoeveel slachtoffers het gaat en hoe ze eraan toe zijn is niet bekend.
Ik let daar niet eens op! Al wat gebeurd in Amersfoort?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de P2000 van Gelderland Midden en regio Utrecht openstaan (m'n huis op de Veluwe is nog niet leeg), en het verschil in meldingen tussen Amersfoort en Arnhem is enorm, maar tussen Amersfoort en Barneveld bijvoorbeeld ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |