Het is pas geleden vervangen (en aangevuldquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
rond de 10 vervang ik het zelf meestal, soms nog eerder
Dan maar iets met tegenzin doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal stront aan de knikker
Met mijn vader heb ik nog steeds heel erg weinig contact. Mn moeder die vangt dat helaas op en die zoekt nu dubbel zoveel contact. Maar daar ga ik het nog wel even met haar over hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
en het weer verbreken dan? of zie je dat niet zitten vanwege de rest?
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is pas geleden vervangen (en aangevuld).
Jij zou het wel weten? Vertel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar iets met tegenzin doen
Ik zou het wel weten
wordt het toch wel met de wat oudere motoren....quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart worden
Ja dingen moet je wel bespreken als je het anders wilt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik nog steeds heel erg weinig contact. Mn moeder die vangt dat helaas op en die zoekt nu dubbel zoveel contact. Maar daar ga ik het nog wel even met haar over hebben.
Woon ik op mezelf, laten ze me nog niet met rust
Dat geef je op als je honderd keer hetzelfde hebt besproken en er niet naar geluisterd wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dingen moet je wel bespreken als je het anders wilt!
270k en na 10km is de olie nog steeds niet zwart, wel donkerder, maar kan niet zeggen dat die zwart uitgeslagen is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
wordt het toch wel met de wat oudere motoren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan maar stront aan de knikker zou ik denken...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar iets met tegenzin doen
Ik zou het wel weten
Er zat nog wat olie in toen her aangevuld was. Nu moet ik het weer aanvullen want olie onder minimum en sta bij mijn werk. Vanmiddag even bespreken wat dealer gaat doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart worden
Als je mijn familie zou kennen zou je daar wel 2x over nadenken. Geloof me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dan maar stront aan de knikker zou ik denken...
maarja...
heb je ook wel een punt.... dan gewoon de telefoon niet meer zo vaak opnemenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geef je op als je honderd keer hetzelfde hebt besproken en er niet naar geluisterd wordt.
Iedere situatie is anders toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zou het wel weten? Vertel.
en die ken ik niet... dus heb ik makkelijk praten daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je mijn familie zou kennen zou je daar wel 2x over nadenken. Geloof me.
Ze bellen niet, maar sturen berichten op facebookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ook wel een punt.... dan gewoon de telefoon niet meer zo vaak opnemen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze bellen niet, maar sturen berichten op facebookEn als ik mijn moeder van facebook zou halen heb ik dezelfde stront aan de knikker
![]()
Anyways, klaar nu. Thanks voor het meedenken jij en Lola
Waren mn ouders maar gescheidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen gescheide familie hebt. Das ingewikkeld
dealer? ik hoop dat je de gewone garage bedoeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zat nog wat olie in toen her aangevuld was. Nu moet ik het weer aanvullen want olie onder minimum en sta bij mijn werk. Vanmiddag even bespreken wat dealer gaat doen.
Eensch.quote:
Ja garage jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dealer? ik hoop dat je de gewone garage bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |