Je hebt 3 meters:quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja gewoon plek van lampje zegmaar.
Bij bmw altijd een liter!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is wel bizar veel! Je weet dat het een tijdje duurt voordat alle olie onderin de motor is he? Meestal is het verschil tussen bovenste en onderste punt op de pijlstok een halve tot 3/4 liter!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet zo goed, vaker controleren man!
ow, dus dan zou dat het gewoon zijn dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is wel bizar veel! Je weet dat het een tijdje duurt voordat alle olie onderin de motor is he? Meestal is het verschil tussen bovenste en onderste punt op de pijlstok een halve tot 3/4 liter!
Maar nooit 2 literquote:
+1quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nooit 2 literZo weinig olie levert bijna altijd schade op aan de motor.
Foto maken Aldo, zo weten ze nog nietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt 3 meters:
links benzine, midden snelheid, rechts klok
rechtsboven naast de benzineen dus linksboven de snelheidsmeter
Ik hoop voor je dat het gewoon verbrand/eruit gepompt wordt, want teveel olie kan ook erg slecht zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ow, dus dan zou dat het gewoon zijn dan?
is niet teveelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gewoon verbrand/eruit gepompt wordt, want teveel olie kan ook erg slecht zijn.
Tip, wacht met peilen een kwartier nadat de auto gestopt is en na het bijvullen ook een kwartier wachten.
Das wel heel voorzichtig. 5 minuten is lang zat. Zeker als het warm is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Tip, wacht met peilen een kwartier nadat de auto gestopt is en na het bijvullen ook een kwartier wachten.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
2liter zegt niks, helemaal niet als een auto warm is.
2 liter te weinig terwijl hij al warm is.... dat zegt mij die koop ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
2liter zegt niks, helemaal niet als een auto warm is.
Dat is wel zo ja, dan mag je iets sneller kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel heel voorzichtig. 5 minuten is lang zat. Zeker als het warm is.
Je oliepeil is lager als die warm is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]2 liter is echt altijd teveel om bij te vullen.
Ja dan moet je gaan etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |