Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Chanty het volgende:
Poppejans wat een mooie kans
Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit
Oh dat zou fijn zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Nee niet echt hequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben.
Niet handig met een kantoorbaan.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Onze echo was ook goed. Nog steeds 2 jongetjes en alles erop en eraan, geen zichbare afwijkingen in ieder geval. Zelfs vingertjes en teentjes geteld.![]()
Ik ben 4 weken van tevoren gegaan. Met het idee dat het altijd eerder kan als het niet gaat. Mijn vervangster was al vrij vlot ingewerkt dus dan zou ik me niet schuldig hoeven voelen als het niet meer zou gaan. Ben blij dat ik het vol heb kunnen maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, wanneer nemen jullie verlof, 4 of 6 weken van te voren?
Vier weken, dus mijn laatste week wordt de eerste week van januari. Inderdaad met het idee dat als het niet meer gaat, ik dan nog wel een of twee weken eerder weg kan. Al moet ik zeggen dat ik nu soms denk dat ik het niet ga redden tot vier weken van tevoren..quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
ZEZ kan je aanvragen tot 2 weken vantevoren. Dus je zou ook nog wat later kunnen beslissen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:27 schreef Burdie het volgende:
Betreft verlof, ik ben zelfstandig ondernemer, en weet niet zeker of ik mjn verlofdatum nog kan aanpassen als ik de ZEZ eenmaal heb aangevraagd. Dat ga ik nog wel even bij het UWV navragen . Zelf denk ik ook aan 4 weken idd .
Verlof 4wk van te voren. Heb alleen nog 900 uur vakantie staan, dus neem daar al 2,5 extra vooraf op. Met kerst zit ik thuis. wiehoe!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Heb al een paar keer op het punt gestaan om naar een hotel te gaan, helaas word dat een te duur grapje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Purple010 het volgende:
Angelatje dat je daar allemaal tegen kan, pfff knap hoor. Ik zou helemaal gek worden!
Om ons heen zijn het ook allemaal jongens van de 5 zwangeren zijn het 4 jongens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
niet normaal he? Ook opvallend: van de 8 - 5 jongens, 2 meisjes en 1 nog onbekend.
Fijn, weer een stickertje!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en ik en beeb zijn weer goedgekeurd.
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk flowerbox! Online staat er een hoop meer leuks bij H&M dan ik afgelopen weekend in de winkel zag![]()
Ik ben op zoek naar een effen zwart rokje, met stretch. M'n normale kleding gaat nog wel maar ik merk wel dat het aan het einde van de dag wat gaat irriteren bij m'n buik. Bij de h&m wat van die zwangerschapsdingen gepast maar dat is echt nog geen gezicht![]()
Iemand tips over waar ik een stretch rokje kan vinden waar ik de winter mee door kan?!
Daar heb je helemaal gelijk in, hoor! Maar ik kon op dat moment niemand bedenken en de echtgenoot was op dat moment nog in een andere provincie. Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik mag zo ook weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aahw limoentje wat rottig!
Wel fijn dat het nu weer goed is alle al. Maar volgende keer beter iemand bellen ipv stug te gaan lopen (al zou ik dat zelf ook hebben gedaan hoor)
Leuk tuniek! Geen kleren meer voor mij...zonde voor zo'n korte tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:17 schreef flowerbox het volgende:
Oh en net deze besteld (mét korting). Mijn hormonen vonden dat ik niet iets leuks had om aan te trekken.
Gelijk maar mijn b-day outfit van maken dan.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36353810
Het is geen zwangerschapsrok, maar kan prima onder de buik gedragen worden. Ik draag 'm nu vaak icm een leuk truitje of tuniekje.
Edit: ze hebben 'm kennelijk ook als zwangerschapsrokje: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_45511200
Vorige keer moest ik echt een kwartier bijkomen in de auto voordat ik kon rijdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mawaba goedgekeurd, fijn!
En niet kunnen plassenik kan aaaaltijd.
Kun je niet gewoon afbellen?
Flowerbox de laatste x had ik kleuter ook bij me..normaal sleep ik mijn moeder altijd mee..maar mijn dametje zorgde ook voor fijne afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:57 schreef Mabawa. het volgende:
Zo het bezoek is weg en had nog taart meegenomen ook! Vond het wel gezellig hoor alleen kan ik er vooraf dan tegenop zien.![]()
Ja heel stom Bla, toen we naar de poli.liepen zei ik nog tegen mijn vriend dat ik moest plassen maar dat ik het op zou houden omdat de dok misschien een ekr wilde doen. Uiteindelijk lukte het dus niet zelfs nog iets gedronken in t zh maar geen resultaat. denk eerlijk gezegd ook dat het komt omdat ik ook voor nummer2 moest maar dat niet kon/wilde laten gaan daar![]()
action! in allerlei kleuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk flowerbox! Online staat er een hoop meer leuks bij H&M dan ik afgelopen weekend in de winkel zag![]()
Ik ben op zoek naar een effen zwart rokje, met stretch. M'n normale kleding gaat nog wel maar ik merk wel dat het aan het einde van de dag wat gaat irriteren bij m'n buik. Bij de h&m wat van die zwangerschapsdingen gepast maar dat is echt nog geen gezicht![]()
Iemand tips over waar ik een stretch rokje kan vinden waar ik de winter mee door kan?!
Normaal gesproken niet. Ik heb sowieso vrij weinig last van hoofdpijn. Slapen hielp helaas ook niet, dus hopelijk is het morgen gewoon weg, anders moet ik de vk bellen van m'n vriend. Maar wat kan die doen dan? Arie is nog steeds erg beweeglijk en ik lig al de halve dag plat, dus rustiger aan doen kan niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot. rothoofdpijn. Misschien van de spanning van de echo van gisteren? Of heb je daar geen last van?
Jammer dat je dan weer in de rommel zit maar goed dat het nu in ieder geval geen obstakel is!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:51 schreef martine1984 het volgende:
Badkamer moet van het voorjaar weer opnieuw. Maar eerst moeten we schadeloos worden gesteld. Kleuterkamer is redelijk klaar maar moeten nog wel details gebeuren. Overloop moet nog helemaal. Maar het is leefbaar en netjes. We hebben nog genoeg te doen maar dat kan en mag wachten tot na de bevalling.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef Limone het volgende:
Mijn man zei in de auto terug: "Oh! De baby moet natuurlijk ook nog kleren aan, die moet je ook maar in die tas doen!" Ja duh, Sherlock!![]()
![]()
Dat kan! Heb ik meerdere keren gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve mensen ik kom even binnenvallen zonder bijlezen: net na rozeverlies/afscheiding bij het afvegen.kan iemand eventjes zeggen dat dat komt doordat ik even daarvoor voor nr.2 naar t toilet geweest ben? Ik vind t niet zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat kan! Heb ik meerdere keren gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja dit Kim!
Hoewel het ook wel vaginaal kan komen, door druk een gesprongen adertje, het is zoveel beter doorbloed daar.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat kan! Heb ik meerdere keren gehad.Dank! Ik heb het er even warm van. 'Dat kan toch niet na zon goede seo gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!' Het komt wel echt uit t juiste (of eigenlijk verkeerde) kanaal, dat heb ik gecheckt. Hmpf.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik zal jullie de rest van het verhaal besparenquote:
Nee hoor, vind ik heel redelijk. Mijn 'geen avondafspraken na 37 weken' geldt eigenlijk ook stilzwijgend voor hem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Mabawa. het volgende:
Ben ik trouwens erg onredelijk als ik niet wil dat vriendlief komende vrijdag gaat stappen (en daarbij lekker wat biertjes neemt?) Hij mag best iets gaan drinken maar ik wil sowieso dat hij thuis slaapt en eigenlijk liever helemaal geen alcoholHij is sinds zaterdag weer thuis na een week weg maar vanaf nu wil ik gewoon niet alleen slapen.
Ja ielll dat moet ik dus echt niet!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik heel redelijk. Mijn 'geen avondafspraken na 37 weken' geldt eigenlijk ook stilzwijgend voor hem.Al is het maar om die ranzige kegel die dan mee gaat puffen
![]()
Ze hebben nog niks gekeken. Het is gewoon niet duidelijk of ik 7 of 8 weken ben omdat mijn cyclus onregelmatig was en ik twee weekenden een positieve ovutest had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een moeilijkheden in je pufclub, Momo. Ik zou mezelf ook bijna bezwaard gaan voelen omdat bij mij alles dan zo goed gaat en zo 'vanzelf' is gegaan![]()
Bla, is toch fijn dat de kleine naar opa en oma kan. Mag jij lekker even bijkomen en genieten van de rust.
Chanty, waarom konden ze het niet zien? Konden ze ook geen schatting maken?
Voor je het weet is het dinsdag!
Mooi Flower! Die onthoud ik even
[..]![]()
![]()
Wat lief Kursor! Al echt een grote zus!
Fazz, altijd even een slikmomentje als je zoiets hoort, of niet? Ik kan nu echt geen spannende verhalen over zwangerschappen meer horen..
Vanmiddag hoorde ik via via dat een 'verre' collega haar drieling, kort nadat ze op de twintig weken-echo had gezien dat alles goed was, heeft verloren. Ik Wil Het Niet Horen!![]()
Vanavond lekker in mijn pyjama op de bank, morgen de eerste keer zwangerschapsyoga. Ik ben heel benieuwd
Ben jij mij?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 03:05 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff verhuisd naar de bank. Ik kon niet meer slapen lag al een uur te draaien. Hetvoelt alsof ik klaarwakker ben. Maar ben moehoeee
Twee setjes kleding. Duhhh. Ik moet ook 24 tot 48 uur blijven maar ik heb er nooit over nagedacht dat er toch wel een tweede setje kleding mee moet. En dat zou ik denk ik ook niet bedacht hebben als ik jouw post niet gelezen had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niet onredelijk mawaba.
En ik moet ook 24 tot 48 uur blijven en neem t volgende mee qua kleding:
1 nachthemd
1 pyama
1 huispak
En voor baby 2 setjes kleding en een vestje en een dekentje
Ow en roze verlies is wel even schrikken, maar schijnt indd gewoon door nr 2 te kunnen komen
Eens! Hier ook manlief gewaarschuwd dat hij ten allen tijden moet kunnen rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat vind ik niet onredelijk nee. Stel de bevalling begint en je moet naar het ziekenhuis en hij is die nacht net stomdronken.
Wat je zegt, mocht ie de deur uit gaan, dan wel in de buurt en geen drank. Eventueel telefoonnummer van de kroeg ofzo ook even achter laten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Mabawa. het volgende:
Ben ik trouwens erg onredelijk als ik niet wil dat vriendlief komende vrijdag gaat stappen (en daarbij lekker wat biertjes neemt?) Hij mag best iets gaan drinken maar ik wil sowieso dat hij thuis slaapt en eigenlijk liever helemaal geen alcoholHij is sinds zaterdag weer thuis na een week weg maar vanaf nu wil ik gewoon niet alleen slapen.
Ik hoop voor haar nog lekker in bedquote:
Nee, helaas!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:06 schreef martine1984 het volgende:
Momo 2 dagen flits vrij, joepie!
Lekkende tetten voor kim.
Skip 34 weken al weer, Jeetje waar blijft de tijd? jij bent voor mijn gevoel pas net zwanger. Maar ik vergeet nog wel eens dat niet alleen bij mij de tijd door tikt.
Mawaba ik hoop dat je inmiddels de slaap terug gevonden hebt.
Limone is er al een baby?
quote:Vluchttas moet ik ook nog inpakken. Zal ik van de week eens doen.
Bij mijn vorige bevalling had ik ook maar een setje kleding mee voor Jamie. Had er nooit over nagedacht dat hij kon spugen en poepen. Gelukkig wonen we dichtbij het ziekenhuis en kon manlief wat meenemen. Al had hij geen idee van mijn zeer logische kastindelingdus dat zal ik hem nu wel even uitleggen.
Oh oh, nog geslapen ondertussen? Hier hazeslaapjes gedaan en ik kan vandaag geen middagdutje doenquote:
Ah ik heb ongeveer 4 setjes ingepakt voor baby. En voor mezelf lijkt het een beetje op wat jij zegt. Komt vast goed dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niet onredelijk mawaba.
En ik moet ook 24 tot 48 uur blijven en neem t volgende mee qua kleding:
1 nachthemd
1 pyama
1 huispak
En voor baby 2 setjes kleding en een vestje en een dekentje
Ow en roze verlies is wel even schrikken, maar schijnt indd gewoon door nr 2 te kunnen komen
whehehehe. Ik met mijn trackrecord weet ook niet of ik dit keer iets voor hem zou pakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik weiger te denken aan een bevalling die zolang duurt dat man zich tussendoor moet opfrissen!!
Ik heb steeds tussen de 6-8 weken een eerste echo gehad, maar ik heb idd een medische indicatie. Maar sinds mijn eerste zwangerschap is het voor mij vooral een schijnzekerheid. Toen zag ik met 6 weken een hartje kloppen, en met 8 weken kreeg ik een miskraam. Dus tja, vooral die eerste 12 weken (of eigenlijk tot na een goede termijnecho) blijf ik dus extra voorzichtig, zeg maar. Ook al heb je natuurlijk nooit 100% zekerheid, maar zover weiger ik te gaan qua voorzichtigheid/onzekerheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef Chanty het volgende:
@Burdie: In de infobrief die ik opgestuurd kreeg stond dat de termijnecho gemaakt wordt tussen de 12 en 14 weken. Verder staat er nergens iets over een eerdere echo. Ik denk dat ze dat alleen eerder doen als er een aanleiding voor is.
Internetshoppen voor de toekomstige beeb is óók een heel nuttige bezigheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zou vandaag niks doen..maar ik kan t niet![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef Soempie het volgende:
Hier vanmorgen bij de vk opeens in huilen uitgebarsten. Combinatie van (bekken)pijn, hormonen en vermoeidheid, denk ik. Heb een lijstje meegekregen van bekkenfysio's. Verder was alles wel goed. Nog maar een week of 8 te gaan, gelukkig.![]()
Ik denk vier. Dat komt het beste uit met mijn werk. Ben docent, en dan kan ik namelijk het derde blok zelf afronden. Anders moet ik de laatste lessen overdragen aan een vervanger en dat vind ik vervelend/jammer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Ah, dat is inmiddels al over minder dan een weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef Chanty het volgende:
Intake gehadomdat niet duidelijk is Hoe ver ik ben wordt er volgende week dinsdag een echo gedaan
Toen ik tijdens de zwangerschap van Saar in dit topic zat, waren álle novemberbaby's jongetjes! Ik wist toen niet wat het zou worden, maar bleek uiteindelijk een c-c-c-combobreakerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Om ons heen zijn het ook allemaal jongens van de 5 zwangeren zijn het 4 jongens.
Ik zie het echt overal
Fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en ik en beeb zijn weer goedgekeurd.
Had ik de lijst maar bewaard die ik destijds heb verzameld voor de uitnodiging van onze bruiloft. Of daarna voor de geboorte van Saar. Maar ik ben slordig en wat laks, dus het draait erop uit dat ik iedere keer weer opnieuw aan het verzamelen komquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb gisteren alle adressen opgezocht voor de kaartjes en de begroting van babyspullen gemaakt. Heerlijk om even wat te doen.
Fijn! Benieuwd naar de echo volgende weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef Mabawa. het volgende:
Hier ook goedgekeurd. Onderdruk loopt iets op maar nog niet zorgwekkend. Wel nog een groeiecho volgende week. Had eigenlijk al moeten gebeuren maar verloskundigen vonden het niet nodig en de gyn dus wel.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Kursor het volgende:
Ik ben weer een heel klein stapje verder...We hebben zondagochtend onze dochter verteld dat er een baby in m'n buik zit. Ze vond het heel leuk. Wel verteld dat het nog heel lang wachten is, dat ze eerst vier jaar wordt en naar school mag en dan duurt het niet meer heel erg lang. De baby mag wel op haar kamer vind ze en het wordt een zusje , want dat wil ze graag. Ehm...we gaan een eigen kamertje maken voor de baby... "Oh, dan moeten we een bed kopen en spullen en een kinderwagen en...en...en..." Helemaal enthousiast mijn kleine ding
. Ze wilde gelijk een cadeautje knutselen voor de baby. En de volgende ochtend: "Jij nog geen dikke buik mama? Nog heel lang wachten voor de baby 'heboren' wordt."
Je mag zo meteen anders wel +1 doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 05:34 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder vind ik dit niet hét tijdstip voor het maken van mijn mega inhaalpost, dus ik hoop dat jullie nog een klein beetje geduld hebben.
No worries! De mijne duurde ruim 50u en manlief heeft zich geen moment tussendoor opgefristquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik weiger te denken aan een bevalling die zolang duurt dat man zich tussendoor moet opfrissen!!
En een labello! Ik had ook al die dingen bij me, en uiteindelijk maar heel weinig gebruiktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whehehehe. Ik met mijn trackrecord weet ook niet of ik dit keer iets voor hem zou pakken.
Maarre, verder wordt wel eens genoemd voor in de tas:
- dextro / energiedrankjes / snacks
- muziek / dvd / wat te lezen
- muntje voor kluisje en / of rolstoel
Ik heb laatst een keer met ijskoud water gedoucht (douchen is een groot woord, ik heb het beperkt tot mijn kop onder de koude kraan en de rest met een washandjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:35 schreef Dot. het volgende:
Wow Coco! Kudos!
Ik hoop niet dat we de hele ketel hoeven te vervangen, maar hopelijk heeft de oom van mn vriend vanavond tijd, die is monteur geweest. De radiatoren op de eerste verdieping lagen eraf, zodat er gestuct kon worden, maar waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het terugplaatsen. En anders hebben we nog een elektrisch kacheltje staan, maar dat lost het doucheprobleem natuurlijk niet op.
Dat muntje staat trouwens ook in het boekje van het ziekenhuis dat we kregenJe moet een 2 euro munt hebben bij ons ziekenhuis, dus dat is ook wel onhandig.
Ik wilde wel, maar Saar niet.quote:
We hebben een keukenboilertje, dus daar hebben we nog warm water gelukkig om idd mn hoofd even onder de kraan te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer met ijskoud water gedoucht (douchen is een groot woord, ik heb het beperkt tot mijn kop onder de koude kraan en de rest met een washandje) omdat de stroom was uitgevallen. Mehhhhh! Niet tof! Dus hoop dat het snel is gefixt bij jullie!
[..]
Ik wilde wel, maar Saar niet.
Ik 'werk' thuis op woensdag. Ben er ook heel duidelijk in dat ik niet 'echt' werk als Saar wakker is. Dan beperk ik me tot mails beantwoorden, en kleine dingetjes. De rest haal ik in op andere dagen, in de avonden en in het weekend. Tot nu toe prima te doenEn mijn werk vindt het prima, zolang ik maar doe wat ik moet doen, zeg maar. Ik heb heel fijn werk
![]()
Ik heb het ook weleens en voor mijn gevoel waren het groeispurtjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Burdie het volgende:
Even ego, buikkramp (alsof je.ongesteld moet worden) is niet iets om me zorgen over te maken, toch?
"Het is een schijnbaar onschuldig ding om te doen, maar het creëert grote problemen voor de baby"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef DJMomo het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ende-babyheupen.html
Is het echt een specifieke 'beurse plek', of gewoon je hele buik?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..
Ik heb de laatste week echt veel pijn in mijn buik! Voelt als een harde buik maar of dat nou daadwerkelijk zo is? Lopen kan ik dan bijna niet meer, zo'n pijn doet het. Het voelt ook heel gespannen dan van binnen en met allemaal steken.
Ik las iets over bandenpijn maar dat zou aan de zijkant van je buik moeten zitten ik heb het echt vooral aan de voorkant. Weet 1 van jullie wat het is en is het herkenbaar?
ben nu 22 weken
Het voelt vanaf mijn schaambot tot aan mijn navel ongeveer. En dan vooral echt aan de voorkant. De pijn is stekend en erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het echt een specifieke 'beurse plek', of gewoon je hele buik?
Idd het voelt echt als baarmoederpijn.. als ik loop en ik heb het, moet ik echt stil staan en rustig ademhalen om de pijn weg te krijgen. Als ik zit of even rustig doe, dan kan ik een min of 3 weer normaal lopen en dan begint het weer..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:30 schreef Limone het volgende:
Ik had rond de 22 weken een soort van groeipijnen. Enorm pijnlijke baarmoeder en steken die ik een beetje weg moest puffen. Ik heb toen ook mijn enige harde buik van de hele zwangerschap gehad.
Heb je al je urine laten onderzoeken? Ah ik zie nu dat je dat gaat doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..
Ik heb de laatste week echt veel pijn in mijn buik! Voelt als een harde buik maar of dat nou daadwerkelijk zo is? Lopen kan ik dan bijna niet meer, zo'n pijn doet het. Het voelt ook heel gespannen dan van binnen en met allemaal steken.
Ik las iets over bandenpijn maar dat zou aan de zijkant van je buik moeten zitten ik heb het echt vooral aan de voorkant. Weet 1 van jullie wat het is en is het herkenbaar?
ben nu 22 weken
hihiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Heb je al je urine laten onderzoeken? Ah ik zie nu dat je dat gaat doen![]()
Zolang het niet regelmatig is neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Burdie het volgende:
Even ego, buikkramp (alsof je.ongesteld moet worden) is niet iets om me zorgen over te maken, toch?
Tuurlijk! Bellen die hap!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Egopost:
vanaf vanmorgen voel ik de baby niet meer. Kan natuurlijk zijn dat ze gedraaid is maar ik word er wel lichtelijk nerveus van. Heb net de verloskundigepraktijk gebeld maar die zijn niet meer bereikbaar. Mag ik dan het spoednummer bellen?
Voel je 'm normaal wel altijd 's ochtends? Heb je iets anders gedaan/ben je iets anders aan het doen dan normaal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Egopost:
vanaf vanmorgen voel ik de baby niet meer. Kan natuurlijk zijn dat ze gedraaid is maar ik word er wel lichtelijk nerveus van. Heb net de verloskundigepraktijk gebeld maar die zijn niet meer bereikbaar. Mag ik dan het spoednummer bellen?
Ik ook niet, al helemaal niet op dit gebied. Altijd alleen doen met deskundige hulp lijkt me.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ben geen expert!
Normaal 's ochtends, tegen het middaguur en rond deze tijd vaak ook. Zit net als elke woensdag thuis te werken dus heb extra tijd om me druk te makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voel je 'm normaal wel altijd 's ochtends? Heb je iets anders gedaan/ben je iets anders aan het doen dan normaal?
Je bent iets van 27,5 week nu? Dan mag je in principe de baby nog wel een tijdje niet voelen.
Tja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik wil niet het spoednummer bellen voor iets dat eigenlijk heel normaal is. En ik wil ook niet 'voor niks' en in dikke stress die kant op en er dan achter komen dat ik me heb aangesteldquote:Maar, als jij je echt zorgen maakt, dan zou ik bellen. Vraag je wel even af wat je ermee wilt bereiken. Wil je *nu* een echo? Wil je gewoon geruststellende woorden?
Zou me dat afvragen zodat je niet na het gesprek alsnog met een ongerust gevoel zit
Nou, ik zou me daar niet druk om maken hoor. Die zullen dat wel snappen. Maar niet dat je belt, en je je dan na het gesprek alsnog zorgen maakt. Dat bedoel ik meer. Als het echt niet goed voelt, en je wilt nu een echo omdat je het niet vertrouwt, dan is dat wat anders.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Normaal 's ochtends, tegen het middaguur en rond deze tijd vaak ook. Zit net als elke woensdag thuis te werken dus heb extra tijd om me druk te maken![]()
Ik ben 25 weken, dus ik hoef nog niet elke dag wat te voelen. 't Is alleen zo raar als j het gewend bent en je voelt niks meer.
[..]
Tja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik wil niet het spoednummer bellen voor iets dat eigenlijk heel normaal is. En ik wil ook niet 'voor niks' en in dikke stress die kant op en er dan achter komen dat ik me heb aangesteld
Heel toevallig nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waar woon je ergens? Niet toevallig in zuid-limburg? Dan kom ik je mn doppler wel brengen en kun je zelf even checken
Neuj! Ik moet nog vanaf vorige week vrijdag! En daar ga ik nu aan beginnen. Tot over een uurtje of tweequote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je mag zo meteen anders wel +1 doen![]()
go skip!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Neuj! Ik moet nog vanaf vorige week vrijdag! En daar ga ik nu aan beginnen. Tot over een uurtje of twee.
Als ze ze verstopt lijkt het me niet dat het al wereldkundig isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Burdie het volgende:
Een paar huizen verderop zie ik ineens een blauw krat naast de voordeur staan. Tactisch 'verborgen' naast de groene container, maar ik zag 'm toch.
Is het raar om het buurmeisje ernaar te vragen? Weet niet of ze (al) behoefte heeft om het te delen.
Hangt af hoe goed het contact met je buuf isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Burdie het volgende:
Een paar huizen verderop zie ik ineens een blauw krat naast de voordeur staan. Tactisch 'verborgen' naast de groene container, maar ik zag 'm toch.
Is het raar om het buurmeisje ernaar te vragen? Weet niet of ze (al) behoefte heeft om het te delen.
Mijn Hema weigert nog steeds om heul veul leuke rompers in het assortiment op te nemen.. Ik wil een mega Hema. Zo, hup. Hele centrum plat en dan Hema.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef Soempie het volgende:
Die met de hobbelpaardjes zijn ook schattig.Sowieso vind ik de kleertjes van de Hema vaak erg leuk. Heb er een shirtje met blauw hertje gekocht (om even aan te geven dat ik ook wel een normale smaak heb).
Oeh, da's morgen! Ben je er al helemaal klaar voor? Vanavond nog een gezichtsmaskertje? Je vent je teennagels laten lakken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef angelatje het volgende:
Wij hebben donderdag een zwangerschapsfotoshoot. Eerder dan verwacht...nu een beetje stress over wat we aan moeten trekken![]()
Iemand nog leuke tips voor de foto's ??
Ik word echt helemaal vrolijk van die foto! Nu wil ik mezelf vingerverven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb zojuist mijn dochter mijn buik laten vingerverven..leuk!
Ik vind het ook he-le-maal niets en werk ze hetzelfde naar binnen als dat jij doet. Alhoewel ik moet zeggen dat het inmiddels wel wat went.. Maar er als een snoepje er op zuigen zoals sommige mensen doen.. Yugh!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie rennies wegkrijgen. Ik heb ze toen ik zwanger was van peuter wel gehad, maar heb ze met neus dicht kapot gebeten en snel doorgespoeld met water, zo enorm smerig vond ik ze! En als ik er nu weer aan denk.... Bah bah en nog eens bah, wat een ranzige dingen zijn dat zeg!!
En we kunnen niet zonder onze hormonsterkaart. Hoppa. Wij mogen die spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:11 schreef flowerbox het volgende:
Alhoewel, ik heb vandaag mijn hormomonster kaart uitgespeeld. Er is namelijk nog niets aan het kamertje gedaan. En dat eh... zinde me niet.
- En lompheid. Ik zat laatst vast met m'n buik in de supermarkt, omdat ik dacht nog wel tussen een schap en een winkelende vrouw door te kunnen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mabawa. het volgende:
Zijn jullie ook zo lomp? Ik stoot regelmatig mijn buik tegen toonbanken ed maar sinds vandaag doet mijn navel heel erg pijn (vriendje draaide zich hard om met rugzak op rug... boem zo de punt in mijn navel) Nu dus iedere keer als ik weer zo stom ben om te stoten voelt het of mijn navel scheurt ofzo. Auw auw auw!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
En kijk, hiervoor doe je hetKijk mijn super schattige geweldige awesome bijna-1-jarige dochter nou! Is ze niet supercute, lief en schattig?
![]()
MOET. HEBBEN. Maar huuuuu, zo groot al in een jaar? Levensgevaarlijk! Die gaat mij bijna voorbij met m'n 1.56 meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder doen we het voor klokkijkende kinderen en andere dingen waar we trots op mogen zijn!
--
Welkomshetingen en Jompels
Welkom Bouke! Leuk! En wat er inderdaad gezegd wordt, wij zijn hier allemaal super lief en helemaal niet zo hormonaal.
Een grote centrale jompel voor iedereen die sinds vorige week vrijdag een jompelmoment heeft gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor goede intakes (Chanty), en goede SEO's (Nikki, KP, Dot.)!
En Theeleuter die ook op het werk weer gezellig mee kan doen hier omdat de blokkade weg is!
--
Overig en knuffelsWat een heftige dingen in je pufgroep Momo.. Dan voel je je inderdaad bijna schuldig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:58 schreef DJMomo het volgende:
Vanavond eerste pufles trouwens!Benieuwd of het een beetje leuk groepje is. Vorige keer had ik gewoon een doorlopend groepje zeg maar. Vond het toen wel jammer dat je daardoor niet zo veel aansluiting had.
--
Tap gecondoleerd nog..
--
Soempie, knuffel voor je huilbui bij de vk.
--
Lekkere Limone met eindelijk weer eens goed zittend haar die genegeerd wordt door taxi's..
--
Martine voor het belabberde gevoel. Wel fijn dat de schilder gaat schilderen!
--Verlof hier 6 weken van te voren ivm ziektewet en ik weet eigenlijk niet wat ik gekozen zou hebben als ik had mogen kiezen. Ik denk dat ik geprobeerd zou hebben om tot 4 weken van te voren te werken, omdat ik zo lang mogelijk met mini wil zijn na de bevalling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Over verlof gesproken trouwens: ALS ik nog gewerkt had, dan was vandaag mijn laatste werkdag geweest. Ik mag nu ook zeggen dat ik zwangerschapsverlof heb!
C&A heeft ook veel basic stretch! Ik leef er in!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Iemand tips over waar ik een stretch rokje kan vinden waar ik de winter mee door kan?!En een extraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Kursor het volgende:
Ik ben weer een heel klein stapje verder...We hebben zondagochtend onze dochter verteld dat er een baby in m'n buik zit. Ze vond het heel leuk. Wel verteld dat het nog heel lang wachten is, dat ze eerst vier jaar wordt en naar school mag en dan duurt het niet meer heel erg lang. De baby mag wel op haar kamer vind ze en het wordt een zusje , want dat wil ze graag. Ehm...we gaan een eigen kamertje maken voor de baby... "Oh, dan moeten we een bed kopen en spullen en een kinderwagen en...en...en..." Helemaal enthousiast mijn kleine ding
. Ze wilde gelijk een cadeautje knutselen voor de baby. En de volgende ochtend: "Jij nog geen dikke buik mama? Nog heel lang wachten voor de baby 'heboren' wordt."
voor Kursor.
Ik vind van niet. Ik zou ook eisen dat ik niet een hele nacht alleen ben en dat vriend me kan rijden als ik ineens los ga.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Mabawa. het volgende:
---
Zo, en vanaf hier was ik weer bij. Nu nog even van een gedeelte van vandaag:
Dot, ruk van de CV ketel!Slapen? Wat is dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:14 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Oh oh, nog geslapen ondertussen? Hier hazeslaapjes gedaan en ik kan vandaag geen middagdutje doen... want ik ga shoppen! Alles laatste dingen voor de baby. Mijn lijstje gaat mee
[..]
Ah ik heb ongeveer 4 setjes ingepakt voor baby. En voor mezelf lijkt het een beetje op wat jij zegt. Komt vast goed dus.
Skips 34 weken en Paars 36!!! JOehoeeee!
Shirt voor man is ook wel goeie Mo! Had wel een tandenborstel maar niet aan ander shirt gedacht.Mwehe, nee, en ik kreeg er ook nog een soort van buikgriep bij, die nu inmiddels op wonderbaarlijke wijze al weer minder lijkt te worden.
Hier ook gehad rond die termijn! En dan vond mijn hoofd dat de gedachte voorbij moest komen dat 'dit nog niets voorstelt bij de bevalling'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Idd het voelt echt als baarmoederpijn.. als ik loop en ik heb het, moet ik echt stil staan en rustig ademhalen om de pijn weg te krijgen. Als ik zit of even rustig doe, dan kan ik een min of 3 weer normaal lopen en dan begint het weer..
Ik breng morgen ook even mijn urine weg, wie weet toch ook iets met een blaasontsteking ofzo?.
Hoe is het nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Heel toevallig niet![]()
Maar lief aangeboden!
Ik denk dat ik het nog even aankijk en inderdaad even op de bank ga zitten om tot rust te komen.
---
Zo. En nu ga ik weer verder niets doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 31-10-2013 08:48:56 ]
Ik las iets heeeeeel anders.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik word echt helemaal vrolijk van die foto! Nu wil ik mezelf vingerverven.
Ik zit hier gewoon heel puberaal er hard om te gniffelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik dus ook toen ik het na het plaatsen nog even teruglas op spelfouten etcetera.
quote:
Mwehe! Maar ja, normaal lees ik ook iets meer bij en post ik ook meer, dus ik had nu echt idioot veel om in te halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Skips jij bent goeeed! Ik kan t vaak niet eens opbrengen om 1 bladzijde terug te lezen
Wattes? *Google aanslingert*quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehe! Maar ja, normaal lees ik ook iets meer bij en post ik ook meer, dus ik had nu echt idioot veel om in te halen.
En ik had tijd over. En ik had het beloofd, al twee dagen.
[..]
Wattes? *Google aanslingert*
Edit: Kreng! "Too Long; Did Not Read".
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehe! Maar ja, normaal lees ik ook iets meer bij en post ik ook meer, dus ik had nu echt idioot veel om in te halen.
En ik had tijd over. En ik had het beloofd, al twee dagen.
[..]
Wattes? *Google aanslingert*
Edit: Kreng! "Too Long; Did Not Read".
Hahaha. Gezellllllig ook. Ik verwacht m eigenlijk ook binnenkort. Welke verzekering zit jij?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef WupWup het volgende:
En toen stond er een postbode voor de deur met het kraampakketDat is wel heul vroeg! Mag nog zo'n 15 weken stofhappen.
Heel irritant ja, maar ik heb dan ook apps erop die ze leuk vindt zoals Angela. Helaas kan ze ook de extra opties nu aanzetten en dus keer op keer op keer op keer het filmpje met liedje. Zit nu dus in m'n hoofdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier ook wel eens, alhoewel ik haar meestal gewoon negeer en dan gaat het heel snel over (bijv. als ze mn telefoon wil maar niet krijgt)
Jup, ik keil hem er straks op tijd weer uit. En ik zal je welkom heten als nieuwe volger op Twitter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef DJMomo het volgende:
Rfr, fijn dat mini zich weer meldde. Japie werd zwaar druk van de yoga, mss bij jou ook? veel plezier iig.
skip, je weet dat je echte naam in die link staat die je plaatste in je mega post?
Jij bent leuk btw!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, ik keil hem er straks op tijd weer uit. En ik zal je welkom heten als nieuwe volger op Twitter.
Aahww!quote:
Ik heb zó keihard gelachen toen ze er mee bezig waren dat m'n buik er zeer van deed en ik bang was om per direct te bevallen.quote:
Goeie tipquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:31 schreef Theeleuter het volgende:
De 10 euro pampers kortingsbon in blije doos gaat samen met de huidige actie van wehkamp, dus maandbox new born luiers voor 22,50 ipv ...
Mocht je vragen hebben over een tweelingbevalling die eindigt in een ks dan kun je me altijd pm-en.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vond de ruggeprik al brrrrr om te zien. Een keizersnede moeten is echt een van mijn worst fears van zwanger zijn. Terwijl mijn man me liever nu al een papiertje zou laten tekenen waarop ik instem met een geplahde keizersnede. Thank god heeft hij het op voorhand niet voor het zeggen.
En de naam van het kindje... Die mensen zijn gewoon ikea fan, dat zag je overal in huis. Dus ja dan vernoem je je dochter naar de Billy boekenkast.
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:44 schreef Dot. het volgende:
Billie vind ik heel leuk voor een meisjeMaar ik heb niet gekeken, lag al lekker om half 10 te slapen
zou die ook op maat 3 werken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah de korting van 10 euro telt ook voor maat 2handig aangezien ik al voorzien was in maat 1
Als het new baby is denk ik van wel. Gewoon proberen, je kunt de bestelling altijd nog cancelenquote:
Volgens mij is new baby alleen maat 1 en 2.quote:
Wij waren vrij vlot uit maat 1, heb nu 4 pakken liggen en denk dat dat voldoende moet zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar als we dan toch groots gaan inslaan: hoe veel pakken 1 en 2 gebruik je sowieso wel?
nee hoor, heb onlangs bij etos voor 5 euro per pak ook maat 3 van new baby gehaald.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Volgens mij is new baby alleen maat 1 en 2.
Overigens hadden wij dus totaal geen extra luiers nodig.....Alvast voor de 3e zeggen we dan maar
Ik kreeg de 29e een mail, toen ik dus precies 19 weken was en heb hem gisteren opgehaald. Felicitas box heb ik al langer binnen, geloof met 16 weken mail gehad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:
In welke week krijg je die doos eigenlijk? Volgens mij heb ik me wel ingeschreven, maar eigenlijk niks meer van gehoord.
Ik mis mijn vakantieIk ben zo ontzettend moe en ik heb de hele tijd honger. Ik heb vannacht gewoon van 21.30 tot 7.00 geslapen en ik wil nu weer een dutje doen
hahaha, hoezo die voorraad? Ik heb ook zeker 10 pakken ofzo liggen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Theeleuter het volgende:
Serieus? Ach, maat 3 hebben we ook nog op voorraad......Had ik al gezegd dat we meer dan genoeg pampers hebben?
Overigens vind ik baby dry fijner dan new born. Vond die luiers op den duur stinken als er een plasje in was gedaan. Al werkt dat wel goed als plasindicator, want die zit geloof ik alleen bij maat 1
Hm, vreemd. Ik moet ook zeggen trouwens dat ik die Wij-tijdschriften ook al een tijd niet gezien heb. Ach, misschien komt het nogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:15 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik kreeg de 29e een mail, toen ik dus precies 19 weken was en heb hem gisteren opgehaald. Felicitas box heb ik al langer binnen, geloof met 16 weken mail gehad.
Oh, en ik moet die van kruidvat nog regelen![]()
Van 21:30 tot 7 is niets, ik ben destijds wel eens rond 8 uur naar bed gegaan. Niet leuk, gelukkig gaat het weer voorbij
Hoe lost eerder opstaan het moe zijn op? Gooi gewoon eens een balletje op bij je leidinggevende. Zonde om er je eigen verlofuren aan te spenderen, wanneer dat, wettelijk gezien, niet nodig is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef Dot. het volgende:
ik ben alleen maar moe en als ik gewoon vroeger opsta kan ik ook eerder op mijn werk zijn zegt mijn hoofd.
Welke korting?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah de korting van 10 euro telt ook voor maat 2handig aangezien ik al voorzien was in maat 1
Dat lost het niet op, maar ik ben voor mezelf nogal streng in waarvoor ik thuis blijf en moe zijn valt daar niet onder. Hevige pijn, koorts of overgeven vind ik 'geldige' redenen, terwijl ik ieder ander idd ook aan zou raden vooral de rust te nemen als dit nodig is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Hoe lost eerder opstaan het moe zijn op? Gooi gewoon eens een balletje op bij je leidinggevende. Zonde om er je eigen verlofuren aan te spenderen, wanneer dat, wettelijk gezien, niet nodig is.
De bon uit de Blije Doosquote:
Volgens mij zou ik er hetzelfde instaan als jijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef Dot. het volgende:
Dat lost het niet op, maar ik ben voor mezelf nogal streng in waarvoor ik thuis blijf en moe zijn valt daar niet onder. Hevige pijn, koorts of overgeven vind ik 'geldige' redenen, terwijl ik ieder ander idd ook aan zou raden vooral de rust te nemen als dit nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |