abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132647322
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_132647345
Laat maar weten of er wijzigingen nodig zijn.
pi_132647706
Nee joh. Geen verdoving! Ik is bikkel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132648228
Wow, idd bikkel.
pi_132648534
Was zo gepiept. Nu schrijnt t een beetje.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:27:41 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132648666
TAP wat een berg narigheid bij elkaar, kan me voorstellen dat je betere nachten hebt gehad :*

@Burdie: In de infobrief die ik opgestuurd kreeg stond dat de termijnecho gemaakt wordt tussen de 12 en 14 weken. Verder staat er nergens iets over een eerdere echo. Ik denk dat ze dat alleen eerder doen als er een aanleiding voor is.

KP veel plezier straks *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132648794
Stoere meid Mo! Die flitsen, mis je dan ook zicht in dat gebied? Ik heb ooit vroeger wel vlekken gezien die even aanhielden en ook zicht wegnamen. Bijzonder irritant. Is migraine inderdaad.
Verder heb ik regelmatig een sterrenhemel na inspanning, puur door lage bloeddruk. Dus ik doe lekker niets zwaars nu O-)

*O* voor de kwispeldagdames

*O* voor (20-weken) echo dames

verder nog welkom aan Bouke :W

en de rest al weer vergeten.

PS. Goed nieuws, blokkade van site is weg op werk ook een *O* waard.
pi_132648866
Oeh,ik ga 14/11 proefpersoon zijn voor verloskundigen in opleiding die moeten leren echo's maken.
Mag ik een uur naar de baby kijken (en zij meten de baby e.d) en krijg foto's mee op een stickje. Ennn als de baby er goed voorligt ook meteen een geslachtsbepaling!
Leuk zoiets voor niks! :-D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:06:55 #9
52229 Chanty
pi_132650177
Poppejans wat een mooie kans O+

Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit :')
pi_132650826
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Chanty het volgende:
Poppejans wat een mooie kans O+

Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit :')
Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Home is where the O+ is...
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:27:42 #11
52229 Chanty
pi_132650964
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Oh dat zou fijn zijn :') Kon jij er toen nog iets tegen doen qua instellingen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:46:24 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132651654
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben :).
Niet handig met een kantoorbaan :').
KuikenGuppy
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:09:24 #13
52229 Chanty
pi_132652478
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben :).
Niet handig met een kantoorbaan :').
Nee niet echt he :+ Maar ik ga ervan uit dat het weg gaat en gewoon bij die eerste drie maanden hoort.
pi_132653165
KP hoe was de echo?

Ik mag zometeen om 14:30 uur en het is een uitgebreide echo in het ziekenhuis, dus ik verwacht dat we wel twee uur bezig zullen zijn. Harde buiken zijn weer even weg gelukkig. Nu fingers crossed dat alles oké is straks bij de echo, ik ben er misselijk van.
pi_132653308
Veel succes Nikki!!
Tralalalaaa
pi_132653652
Ik leef nog.. Van centrum terug naar huis moeten lopen, omdat er geen trams reden en taxi's niet stoppen voor hoogzwangere bollo's. Doodeng en hevige buikpijn. On the brightside: mijn haar zit wel goed voor de bevalling! *)
pi_132653671
Even kijken wat ik nog uit het vorige topic heb onthouden..

Welkom Bouke! Fijn dat alles goed is, altijd prettig om te weten dat je baby twee armen, twee benen en één hoofdje heeft ;)

Poeh Bla, die bekkenproblemen klinken écht niet goed. Houd je het nog een klein beetje vol?

Chanty, dat eten niet weg kunnen krijgen herken ik heel goed. Vooral avondeten. En dan een half uurtje erna toch denken 'hongerrr!'

Dot, hoe was de SEO?

Wat een moeilijke nachten heeft iedereen. Bah, en net nu we allemaal extra slaap nodig hebben! :*
(En een extra :* voor TAP, als alles zo lekker achter elkaar aan komt is het helemáál naar. )

Kim hoe was de echo??

En hup Nikki, laat je ons weten hoe de echo was?

Ik moet zometeen nog een uur in de auto zitten voor een overleg waar ál mijn collega's voor hebben afgezegd, ik moet wel want de klant verwacht het. Nu bel ik de klant al vanaf vanmorgen 10:00 omdat hij altijd ontzettend verstrooid en vergeetachtig is en ik zeker wil weten dat hij nog wel weet dat we een overleg hebben, krijg ik hem niet te pakken. Dus ik stap zo maar in mijn blauwe monster, hopelijk niet voor niks met dit weer. Man man.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132653977
Nou succes dan maar RFR!

Kim, hoop dat alles goed is met jullie meisje!

Nikki succes zo, hopelijk is alles goed en wordt je buik ook weer rustig.

Ha Limone, dat klinkt als een hele toer voor een mooi kapsel. Fijn dat je weer thuis bent.

Ik ben toch ook maar even op pad geweest, vriend naar school gebracht, spulletjes bij As gehaald en rondje winkelcentrum. Nu op de bank met mn fleecedekentje :)
Zijn jullie ook zo lomp? Ik stoot regelmatig mijn buik tegen toonbanken ed maar sinds vandaag doet mijn navel heel erg pijn (vriendje draaide zich hard om met rugzak op rug... boem zo de punt in mijn navel :X ) Nu dus iedere keer als ik weer zo stom ben om te stoten voelt het of mijn navel scheurt ofzo. Auw auw auw! :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:03:37 #19
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132654485
Hooooi!

Mo wat ben je stoer, poeh!

RFR Good luck!

Fanatieke dames, aan de wandel en t shoppen! Hier ook lomp Mabawa, maar das nooit anders geweest. :')

Echo was helemaal in orde! Alles erop en eraan, maar wel een madame die niet van plan was nog even lekker te gaan liggen voor wat goede plaatjes. Echo mevrouw moest weer erg haar best doen!

We zijn erg opgelucht O+

Nik, succes strakjes!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132654816
Fijn Kim O+
pi_132655214
Ik vind dit toch mooie plaatjes Kim! Fijn dat alles goed was
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132655436
Zo! De lijst zwangeren is lang he! Of ligt dat nu aan mij?
pi_132655699
Fijn kim!!

En mawaba ja die buik zit soms echt in de weg he ;)
Pijnlijke navel lijkt me wel ruk.

Ik zou vandaag niks doen..maar ik kan t niet :')
Dus gestofzuigd, keukenkastjes uitgesopt en opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd en was afgehaald. Ik wou ons bed ook nog verschonen, maar denk dat dat niet slim is. Dus hopen dat ik mezelf de rest van de dag gedeist kan houden ;)
pi_132655937
Ik hoefde op het laatste moment toch mooi niet onderweg *O*

Mooie foto's Kim!
It will set you free
pi_132655976
Mooi dat alles goed is Kim en de echoscopiste heeft toch nog mooie foto's kunnen maken. :Y

Nikki, ben benieuwd hoe het gegaan is.

Hier vanmorgen bij de vk opeens in huilen uitgebarsten. Combinatie van (bekken)pijn, hormonen en vermoeidheid, denk ik. Heb een lijstje meegekregen van bekkenfysio's. Verder was alles wel goed. Nog maar een week of 8 te gaan, gelukkig. :@

Bla, jemig wat fanatiek. :o Rustig aan nu hoor, jij had ook last van je bekken las ik..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132656007
@limone ..nah! Stomme taxi's
Zoveel lopen is niet fijn, zeker niet als dat eindigd in buikpijn.
Maar wel je haar goed ;)
pi_132656081
Aahw soempie :*
Stom he die bekkenpijn..helemaal in combi met vermoeidheid. Hopelijk kan de fysio wat verlichting brengen!
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:19:18 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132657042
KP wat fijn dat alles goed is met je meisje O+.

Soempie, ik ben ook al een aantal keer bij de bekkenfysio geweest en heb veel handige en nuttige tips gehad om erger te voorkomen (ik heb dus ook bekkenklachten). Je hoeft niet lang meer, maar ik zou zsm bellen voor een afspraak! Met heel weinig moeite kan je al een heel groot verschil merken :).

Tip geldt overigens voor alle dames die niet zo lekker 'bekken' :+ ;). Hoe vroeger je er bij bent, hoe gemakkelijker het is om erger te voorkomen.
KuikenGuppy
pi_132657851
Oh soemp. Wat ruk :(
En limone oef. Wat flauw ook geen taxi!
Inmiddels meer last van de pleister dan het wondje. Maar nog open. Dus die pleister moet echt ff blijven.

Had ik bouk al welkom geheten?
En een hoera voor Kim!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132658190
KP *O* En ondanks dat ze niet meewerkte toch mooie foto's van je meisje. O+

Onze echo was ook goed. Nog steeds 2 jongetjes en alles erop en eraan, geen zichbare afwijkingen in ieder geval. Zelfs vingertjes en teentjes geteld. O+ *O*
pi_132658221
Jeuj!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132658228
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Onze echo was ook goed. Nog steeds 2 jongetjes en alles erop en eraan, geen zichbare afwijkingen in ieder geval. Zelfs vingertjes en teentjes geteld. O+ *O*
*O*
Nu hopen dat het ook een positieve weerslag heeft op je lichaam, geen harde buiken meer enzo.
It will set you free
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:57:47 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132658298
Fijn Nikki! *O*

20 vingertjes in je buik O+.
KuikenGuppy
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:58:30 #34
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132658319
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Burdie het volgende:
Fijn Nikki! *O*

20 vingertjes in je buik O+.
dat moet erg kietelen!! *O*
pi_132658546
Fijn nikki! Hopelijk geeft dat wat rust :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:28:20 #36
52229 Chanty
pi_132659512
Nikki en KP fijn dat de echo goed was *O*
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:34:15 #37
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_132659764
Fijn dat er goede echo's voorbijkomen!
Nikki hoop dat je harde buiken minder worden, niet fijn als je er nu al zoveel hebt.
pi_132661040
Fijn Nikki en KP! Ik moet eerst even proberen thuis te komen met al die treinen drama en dan mag ik ook. Spannend!
pi_132661072
Ik hoop ook dat dit voor minder harde buiken en rust gaat zorgen. Ik wil nu zo snel mogelijk het kamertje af hebben en lijstjes maken met wat we allemaal nog nodig hebben, zodat ik ook echt rust in mijn hoofd krijg. Ik denk dat ik dat gewoon even nodig heb, orde, rust en regelmaat ofzo.

Ze hebben ook mijn baarmoedermond nog even opgemeten omdat ik dat vroeg en die was 4 cm, prima lengte volgens de echomevrouw. Mijn man wilde erg graag dat er even naar gekeken werd en gelukkig wilde ze dat wel even doen. :)

En mijn placenta ligt niet meer voor de baarmoedermond. Die lag tot vorige echo nog een klein stukje ervoor, maar nu dus niet meer. Dat staat dan een normale bevalling in ieder geval niet meer in de weg. *O* En beide placenta's liggen wel aan de voorkant, daarom voel ik de kindjes dus voornamelijk aan de zijkant trappelen. Gisteren voelde ik echt een paar schopjes aan de buitenkant. Die ga ik snel aan manlief laten voelen als het weer gebeurt. O+

Dot succes vanavond!!
pi_132661173
Kim, wat fijn dat de SEO goed was. Mooie foto's, hoor. Ik blijf het bijzonder vinden dat een kindje bij 20 weken al een heel eigen gezichtje heeft O+

Hallooooo Bla! :D Ga eens op je kont zitten! Bij ieder ander had ik dit gezegd: nesteldrang? O-) , maar bij jou? :D

Ach Soempie.. Tis ook af en toe zwaar, pijnlijk en hormonaal. :*

Fijn Nikki, dat alles goed is met jou en je jongens!
pi_132661274
Fijn Nikki, alles goed met je jongens! Hopelijk geeft dat iets rust :*

Bla, bezige bij doe eens rustig aan jij!

Soempie :*
pi_132661278
Nikki en kim goede echo's *jompel*

Egopost
Net een extra bezoek aan de verloskundige gebracht. Voel me zo belabberd. Hoofdpijn, spierpijn, vocht in voeten en handen, moe en was een beetje benauwd. Gelukkig was mn bloeddruk prima en het hartje van de baby klopte prima. Wel een spoortje eiwit in mn urine. Advies gekregen om vooral rustig aan te doen. Woensdag weer op de normale controle. Mn tranen zitten heel hoog, heb in de wachtkamer en bij de verloskundige zitten huilen. Manlief is aan het werk dus ik ben alleen met mijn kleuter thuis. Het liefst zou ik gewoon in bed gaan liggen en morgen pas weer wakker worden.
Einde egopost
pi_132661590
Martine bluh dat is niet leuk! Vanavond als man thuis is maar lekker vroeg naar bed of op de bank met een kruikje. En doe zoveel mogelijk rustig aan, al is dat vast niet makkelijk met loslopende kleuter. :*

En jompelwaardig, mijn man heeft net het behang in de babykamer van de muur getrokken. *O*
pi_132661796
Ah Martine wat ontzettend balen! Kan me voorstellen dat rusten ontzettend lastig is met kleuter. Kun je dutten als hij op school is? Of 's avonds vroeg naar bed, desnoods met kop thee en boekjes? :* Nog effe meid!
pi_132662249
Kp en Nikki fijn dat de echo's goed zijn.

Dot hoop dat je op tijd bent met al die vertraging op het spoor.

Bla, rustig aan doen hoor.

Martine rustig aan hoor, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan met een kleuter thuis.

Nikki fijn dat je man nu gelijk aan de slag gaat.
pi_132662740
Knuffel voor Martine!

Net terug van de verloskundige, we zijn allebei weer goed gekeurd en baby is ingedaald, vandaag dat gerommel in mijn buik! Wel flink last van mn rug en de bekende steken in den doosch.

En waarom stoppen er geen taxi's voor bollos? We zijn heus niet allemaal van plan in een taxi te gaan bevallen!
pi_132662807
Aahw martine :* is ook best lastig met een kleuter in huis!
Ik hoop dat je de kans ziet even rustig aav te doen en kleuter even uit te besteden.

Ghehe ja rustig aan doen...ik doe mijn best, echt! ;)
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:13:17 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132663170
Vraagje, wanneer nemen jullie verlof, 4 of 6 weken van te voren?
KuikenGuppy
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:18:06 #49
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132663352
5, bur!

Even n grote jompel voor nik *O*

En alle te drukke dames; ruuuustig O+
pi_132664571
Ik 6. Mijn contract moet verlengd worden en ik ben liever wat langer na m'n verlof in de picture. En ik ben nu al de hele tijd zo moe, kan me niet voorstellen dat ik dat trek tot 4 weken vooraf. Maar ik ga wel ouderschapsverlof opnemen om 1 dag minder te hoeven werken.
pi_132664581
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Ik ben 4 weken van tevoren gegaan. Met het idee dat het altijd eerder kan als het niet gaat. Mijn vervangster was al vrij vlot ingewerkt dus dan zou ik me niet schuldig hoeven voelen als het niet meer zou gaan. Ben blij dat ik het vol heb kunnen maken.
pi_132664706
Ik zou 4 weken van tevoren gaan.
pi_132664840
Snik, dakpannen tegen de auto gewaaid. Nu deuken in de zijkant en linkerspiegel eraf :'(
Garagedeuren ook stuk (zijn van glas, was eerst een winkel)
Bouwbedrijf die bezig was met het dak was er even om de garage dicht te maken en die zeggen dat het dak ook heel veel schade heeft. Dus alles bij elkaar zo'n tienduizend eurie schade.

Martine, soempie en bla rustig aan jullie :*

Limone wat stom dat niemand voor je stopte -O-
pi_132665057
quote:
Vier weken, dus mijn laatste week wordt de eerste week van januari. Inderdaad met het idee dat als het niet meer gaat, ik dan nog wel een of twee weken eerder weg kan. Al moet ik zeggen dat ik nu soms denk dat ik het niet ga redden tot vier weken van tevoren..

Balen Angela! Wordt wel verzekeringswerk mag ik hopen?
It will set you free
pi_132666305
Angela wat een drama eerst al de verbouwing, en dan nu dit er ook nog eens bij. :*

Heb mijn zoontje extra vroeg in bed gestopt en probeer zelf een beetje te ontspannen in een warm bad. Moet zeggen dat helpt wel. Vanavond zelf ook vroeg naar bed en dan gaat het morgen vast een stuk beter.
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:27:58 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132666308
Jeetje angela, daar zit je ook niet op te wachten... :{. De verzekering dekt wel, hoop ik?

Zijn jullie buikbabies ook zo druk vandaag? Hier is het de hele dag al feest, zou het door de storm komen?

Betreft verlof, ik ben zelfstandig ondernemer, en weet niet zeker of ik mjn verlofdatum nog kan aanpassen als ik de ZEZ eenmaal heb aangevraagd. Dat ga ik nog wel even bij het UWV navragen :). Zelf denk ik ook aan 4 weken idd :).
KuikenGuppy
pi_132666536
Pff mooi klote angela!

Ik zou 4 wkn vantevoren gaan, maar ben uiteindelijk een week eerder aan mijn verlof begonnen. Met 5 wkn dus.

Goedzo martine! Hopelijk voel je je morgen wat beter.
pi_132666628
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:27 schreef Burdie het volgende:
Betreft verlof, ik ben zelfstandig ondernemer, en weet niet zeker of ik mjn verlofdatum nog kan aanpassen als ik de ZEZ eenmaal heb aangevraagd. Dat ga ik nog wel even bij het UWV navragen . Zelf denk ik ook aan 4 weken idd .
ZEZ kan je aanvragen tot 2 weken vantevoren. Dus je zou ook nog wat later kunnen beslissen.
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:39:48 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132666799
Klopt, maar ik wil het geregeld hebben :@
KuikenGuppy
pi_132667608
Schade word waarschijnlijk wel vergoed gelukkig. Maar is wel balen allemaal. Het was zelfs zo erg dat ik van de mannen van het bouwbedrijf alleen in het achterste deel van het huis mocht komen omdat de rest niet veilig was :X

En verlof hier 6 weken van te voren ivm staand werk 8-)

Lekker badderen Martine! Zou ik ook wel willen :P
pi_132667908
Ik werk in de gehandicaptenzorg op een deels verzorgende groep en ben bij de eerste met 6 weken voor de uitgerekenee datum met verlof gegaan.
Als alles zo goed blijft gaan zoals nu, ga ik 4 weken voor die tijd.
Lekker 2 weken langer thuis
pi_132668891
Angela het zit jullie ook echt niet mee hè met jullie huis.

Martine fijn dat je nu even lekker rustig aan kan doen.

Dot, hoe was je echo?

Ik heb net onze eerste "les" haptonomie ingepland, 11 november mogen we. *O* Heerlijk een uurtje samen met manlief en de haptonomiemevrouw focussen op de babies. O+
Maar wel 85 :X euro per les. Gelukkig vergoed mijn verzekering 460 euro per jaar voor alternatieve geneeswijzen, dus als het goed is hoef ik niets zelf te betalen. *O*

En deze avond geen harde buiken voor de verandering. Ik hoop dat het zo blijft de komende periode.
pi_132670057
En ook bij ons was alles goed O+ eerste wat in beeld kwam was meneers piemel, dus het is echt een jongen :P En verder waren alle metingen netjes binnen de marge met het hoofd en het buikje ietsje groter en de beentjes ietsje kleiner, maar dat is genetisch prima te verklaren :) En alles was netjes dicht en goed aangelegd O+

Angela, wat een pech zeg!
pi_132670372
6 weken gedaan, wist niet echt wat ik moest verwachten met zo'n eerste kindje.

Daarbij heb ik nog flink verlof staan (en hoef ik in december nu niks op te nemen) en ga ik over de jaargrens heen waardoor volgend jaar weer nieuw verlof.

Merk dat mijn lijf wel blij is met deze keuze.

Als laatste weet ik dat mijn moeder maar 3 dagen van verlof heeft kunnen genieten, omdat ik 5,5 week te vroeg kwam.
pi_132670649
Dot ook een goede echo! *O*

Wij hebben ook even laten checken of het geslacht wel klopte, maar ze waren echt niet te missen. Volgens mij is zelfs de papa jaloers op de grote pielemuizen van de jongens. Ik vind die dingen echt enorm vergeleken met de rest van het lijfje. :@
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:59:52 #66
52229 Chanty
pi_132671294
Dot fijn dat alles goed was *O*

Angelatje wat een tegenslag :( Hopelijk dekt de verzekering alles.

Ik ga slapen, hoe sneller ik slaap, hoe eerder het morgen is en ik hopelijk weet waar ik aan toe ben :W
pi_132671833
Slaap lekker Chanty!

Dot ook een goede seo, fijn is dat!

Martine goed zo even tijd voor jezelf :*

Angelatje wat ontzettend rot zeg! Succes met het regelwerk.
pi_132672135
Angelatje dat je daar allemaal tegen kan, pfff knap hoor. Ik zou helemaal gek worden!
pi_132673009
Egopost: ik heb voor het allereerst iets creatiefs gemaakt voor de baby! Wilde zo graag iets maken dat ik mijn moeder heb gevraagd me te leren breien.
Het is niet zo mooi als op de video en volgens mij iets te lang (vs breedte), maar ik ben er blij mee. *O*

It will set you free
pi_132673093
O+ Zelfgemaakt is altijd leuk! Lieve kleur ook!
pi_132673448
Leuk RFR.

Voor degenen die het interessant vinden... woensdagavond komt er om 21:25 uur op NED 1 een live keizersnede op televisie.
pi_132673860
Rfr, wat schattig! Zal wel lekker zacht zijn. Wint het toch altijd van in de winkel kopen.
pi_132674131
quote:
Verlof 4wk van te voren. Heb alleen nog 900 uur vakantie staan, dus neem daar al 2,5 extra vooraf op. Met kerst zit ik thuis. wiehoe!

martine, rustg aan meis.

angela, schiet niet op zo met t dak :(

Rfr, schattig!

en dot ook een goede echo!

Net eerste pufles gehad. Jemig, wat is dat heftig! uit de 8 vrouwen:
no 1 heeft vorig jaar haar kindje op 5jarige leeftid verloren aan kanker
no 2 heeft al een tweeling van 10, en heeft bij die zwangerschap vanaf 22w aan de weeenremmers gelegen
no 3 heeft hiervoor een miskraam gehad bij 15 of 16 weken
no 4 had bij de 20w echo een hartslag van baby van maar 70, ipv 140. Dag erna op vakantie. Op vakantie ook nog controles gehad, de een was goed, de ander weer zo laag. Nu was ze 24w, en de laatste 2 controles waren goed
no 5 heeft al een zoontje van 2,5jr, met een zeer zeldzame genafwijking (5 gevallen in europa). Hij kan daardoor niet thuis wonen. Met 8wkn zwangerschap van hun 2e kindje (nu dus) kwamen ze er achter wat het was, en toen zijn ze als een gek deze baby op alle mogelijke manieren gaan testen. "Gelukkig" treft het gendefect alleen jongens en krijgt ze nu een meisje
En de rest was "gewoon" BI, of zwanger van hun 1e kindje (of ikke met mijn flitsen)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132674651
Pfoeh Momo wat een ellende op je pufclub. -O-
pi_132674835
niet normaal he? Ook opvallend: van de 8 - 5 jongens, 2 meisjes en 1 nog onbekend.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132674867
6 Weken van tevoren gestopt en dat bevalt goed. Moet in mijn hoofd nog wel even omschakelen. Maar daar heb ik nu de tijd voor.

Purple fijn dat jullie goedgekeurd zijn.
pi_132675183
Heb gewoon een pagina gemist :@

Angelaatje wat een ellende zo met de stormschade en het gedoe met het dak.

Dot fijn dat de echo goed is.

Momo jeetje wat een boel ellende bij je medezwangeren van de pufclub.
pi_132681800
Klaarwakker! Van ellende maar uit bed gegaan en kop thee gemaakt.
pi_132681966
M'n buik moet nog wennen aan wintertijd. Honger!
pi_132681967
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Purple010 het volgende:
Angelatje dat je daar allemaal tegen kan, pfff knap hoor. Ik zou helemaal gek worden!
Heb al een paar keer op het punt gestaan om naar een hotel te gaan, helaas word dat een te duur grapje.
Nu bijna de hele nacht wakker gelegen. Ben vooral bang dat de baby eerder komt en het dak dan nog niet klaar is. Heb er buikpijn van -O-
pi_132682053
Ach angelatje! Ik word er helemaal naar van. Kan je niet naar je moeder ofzo? Of naar een vriendin? Of als de bevalling begint dat je dan naar hun huis gaat?

Wat een ellende in je pufclub, Momo. Is het dan nog wel leuk, vraag ik me af. :@

Ik voelde me gister na die wandeling zo beroerd. Ik was ook best wel bang geweest. Het was echt zwangerschaps-bang. En mijn buik is de hele avond onrustig geweest. Zo onrustig dat ik dacht hoopte dat het begonnen was. Na een nachtje slapen is alles weer rustig. Slapen O+
pi_132682190
Idd Angela kun je ergens heen in het geval dat? Kan me voorstellen dat het geen fijn idee is.

Limoen gedwongen een stuk lopen is ook niet prettig. Gelukkig heb je goed geslapen.

Ik moet straks naar de gyn. Daarna maar weer een dutje doen. Was weer veel te vroeg wakker. Ik krijg vanmiddag iemand op bezoek maar als ik moe ben dan ben ik nogal chago.
pi_132682454
Als er echt nood is kan ik wel ergens heen gelukkig, maar het is natuurlijk geen fijn idee

Momo, wat een ellende in de pufclub zeg. -O-

Over pufclub gesproken...vanavond mag vriendje mee. Ben benieuwd :D
pi_132682507
Aahw limoentje wat rottig!
Wel fijn dat het nu weer goed is alle al. Maar volgende keer beter iemand bellen ipv stug te gaan lopen (al zou ik dat zelf ook hebben gedaan hoor)

Angelaatje ik kan het me helemaal voorstellen dat je daar buikpijn van krijgt.
Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat alles nou eens ops hiet.

Ik heb vandaag weer een rustige dag. Zo eerst naar de gyn en daarna niks! Kleuter gaat na school naar opa en oma en wordt na het etrn thuisgebracht. Gister was ze na school al bij de andere opa en oma en morgen komt oma hierheen om beetje te helpen. Ben zo blij hiermee, ook al voel ik me soms schuldig dat we niet zo veel leuke dingen kunnen doen als normaal.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:42:01 #85
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132682543
VL gaat voor het verlof minder werken omdat ze het anders niet volhoudt, dus moet daarom 6 weken van te voren, hoezeer ze daar ook van baalt.
pi_132682718
Slapen doet vaan wonderen!

Bla, voor je kleine is het toch ook leuk bij opa en oma? Dan ben jij de andere uren weer meer waard!
pi_132682777
Ja dat is ook zo hoor :) maar het knaagt evengoed wel een beetje. We hebben het er ook gewoon over en ze snapt het ook allemaal, maar toch ;)
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:03:32 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132682866
Er komt nog een mega inhaalpost, maar ik moet even ego:

Kan het zijn dat mini aan het indalen is? 33w6d vandaag. Ik heb een behoorlijk pijnlijke 'buik'pijn op de plek waar de bolling van m'n buik ophoudt en m'n schaamhaar begint (als ik het niet weggeschoren zou hebben, that is :+ ) . Het is een soort golvende pijn die steeds zeurend aanwezig is en dan weer extra aantrekt.

Iemand een idee? En kan ik er een pittenzak tegenaan leggen, of beter niet doen?
pi_132683039
Kan best hoor Skips, mijn mini begon al met 32 weken met indalen. Moet zeggen dat het toen echt mn schaambot was dat pijn deed en niet zozeer mijn onderbuik. Bij bepaalde bewegingen werd het erger, bijvoorbeeld uit de auto stappen takelen of traplopen. Warmte zorgde voor ontspanning maar veel minder werd de pijn er niet van. Juist als ik meer deed werd het minder.

Bla, fijn zo'n rustige dag. Fijn dat je een grote dochter hebt die het wel begrijpt allemaal!
pi_132683051
Zou kunnen skips!
Sowieso blijft dat (bij mij in elk geval) een gevoelig plekje
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:19:03 #91
52229 Chanty
pi_132683096
Intake gehad :) omdat niet duidelijk is Hoe ver ik ben wordt er volgende week dinsdag een echo gedaan *O*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:19:44 #92
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132683109
Oké, danku! Ik dacht ik vraag voor de zekerheid even wát het is en of die pittenzak kan. Zal je zien dat er inderdaad ingedaald wordt en ik mini weer wegjaag met de warmte ofzo. Weet ik veel. :D

Ik ga de zak opwarmen én rondwaggelen.
pi_132683183
Fijn Chanty! Die week is zo om, zul je zien :)

Ik ben weer onderweg naar huis. Had gisteravond al hoofdpijn en die was vanochtend niet weg, maar dacht dat het wel ging. Niet dus... Gelukkig zat ik in een stoptrein en kon ik snel uitstappen.

Klinkt pijnlijk skippy, hopelijk werkt de warmte :)
pi_132683240
Fijn Chanty!! Aftellen nu *O*

Oh blugh Dot, lekker je bed in met een pot thee en boekjes :*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:30:09 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132683275
@Momo, je vroeg gisteren of 26 weken nog een mijlpaa was, maar ik bedenk me nu dat dit inderdaad zo is: precies een half jaar zwanger *O*

Wat fijn Chanty :D *O*

Skips, sterkte met de pijn! kan je mij je mailadres sturen? Dan mail ik je even over de mobile.
KuikenGuppy
pi_132683307
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
niet normaal he? Ook opvallend: van de 8 - 5 jongens, 2 meisjes en 1 nog onbekend.
Om ons heen zijn het ook allemaal jongens van de 5 zwangeren zijn het 4 jongens.
Ik zie het echt overal :D
pi_132683392
Kunnen wel indalingsweeen zijn, skippy. Misschien ff een warm bad nemen?

Angela kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt met deze drama's. Ik duim heel hard voor je dat het snel wordt opgelost.

Bla heel herkenbaar dat de aandacht die je wilt geven gewoon niet lukt. Ik heb hier te vaak een kort lontje. Vind dat zo erg, mn zoon is echt heel lief voor me maar het blijft een kind met de bijbehorende streken. Gisteren ging hij uit zich zelf een kussen halen en die onder mn benen leggen. Schatje ♡
Heb helaas weinig uitwijkmogelijkheden voor hem dus als hij klaar is op school heb ik hem hier.

Zojuist de schilder gebeld om te vragen of hij mn meubeltjes verder wil schilderen. Mn man doet zijn best maar hij heeft het heel druk met zijn werk en thuis moet er nog heel veel gebeuren. We hebben ook nog geen kaartje en dat terwijl ik aanstaande vrijdag al weer 37 weken ben. Gisteren was ik zelf gaan schilderen maar dat resulteerde in het extra bezoek aan de verloskundige. Mag nu geen kwast meer aanraken van mn man :( en de schilder kan zaterdag pas. Duurt mij allemaal veel te lang. Net de kleertjes van zolder gesleept ga dit maar eens uitzoeken en wassen.
pi_132683749
Poging tot bijlezen :7

TAP, wat een narigheid om je heen. Sterkte :*

Wat leuk Poppejans, dat babygluren! Kan het dan al, een geslachtsbepaling?

Nikki, wat fijn dat de echo goed was! Wel zo geruststellend na al die harde buiken. :) Wat houdt die cursus Haptonomie in? Ik ken dat helemaal niet.

Kim, mooie plaatjes! O+

Angela, wat erg zeg de stormschade aan je huis. Hopelijk wordt het snel (op tijd!) allemaal gefixt

RFR, wat een schattig mutsje. Leuk hoor dat je speciaal wilde leren breien. :) Zo ben ik nu bezig met een naaicursus om behalve voor mezelf, ook allemaal leuks voor de baby te kunnen maken O+

Wat goed Dot! Alles erop en eraan :s)

Momo wat een ellende op je pufclub :'( Lijkt me heel heftig dat soort verhalen.

Chanty, wat goed dat je volgende week een echo krijgt!!! *O* Wachten tot 12 weken is wel erg lang...

Martine, vervelend hoor als je nog zo veel moet/wil doen en je lijf werkt niet mee. Nog een paar weken :*

Ik ben gelukkig niet misselijk van m'n beeldscherm op werk. :{w wel van een stuk bananenvlaai op werk gister :r Ik hoop dat ik ook 4 weken van te voren met verlof kan, dan ben ik mooi heel de zomer met verlof 8-) Vorige week had ik het kdv even gemaild voor wat info en die vroegen me per wanneer ik opvang nodig heb... uhmmm... even rekenen maar. Ik denk dat, als ik wat vakantie na m'n verlof plan dat rond 1 september zal zijn :o :o

A.s. vrijdag eindelijk de 12 weken echo en combinatie test. Hopelijk is alles goed en kan ik daarna echt gaan genieten. Het is soms net alsof het nog steeds niet geland is dat we echt zwanger zijn...
pi_132684249
Fijn chanty dat je dinsdag al een echo hebt :)

Dot hoofdpijn is vervelend! Goed dat je naar huis gaat. Doe maar lekker rustig aan vandaag.

Wat lief martine!! En ja kort lontje is zo herkenbaar.
Jammer dat jij geen uitwijkmogelijkheden hebt. Mischien een speeldate met een klasgenootje regelen ;)

En goed dat je de schilder hebt gevraagd!
pi_132684262
Ow en ik en beeb zijn weer goedgekeurd.
pi_132684920
Fijn Bla, op naar de volgende keuring!
pi_132685994
Ja, ik heb er 3 vooruit gepland. ..maar zou het niet erg vinden als de laatste of laatste 2 niet meer nodig zijn ;)
pi_132686946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn, weer een stickertje! :)

Ik heb gisteren alle adressen opgezocht voor de kaartjes en de begroting van babyspullen gemaakt. Heerlijk om even wat te doen.

Verder vanochtend naar het lab. geweest voor bloed prikken. Vind ik altijd wat zenuwslopend omdat ik vaak licht wordt in mijn hoofd maar viel nu mee gelukkig ^O^ . Bijna kleuter was mee, dat gaf afleiding. Volgens mij hoef ik nu niet weer deze zwangerschap *O* .
Weer wat van mijn lijstje afgestreept :s)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132687014
Oh en net deze besteld (mét korting :9 ). Mijn hormonen vonden dat ik niet iets leuks had om aan te trekken.

Gelijk maar mijn b-day outfit van maken dan.
pi_132687239
Leuk flowerbox! Online staat er een hoop meer leuks bij H&M dan ik afgelopen weekend in de winkel zag :{

Ik ben op zoek naar een effen zwart rokje, met stretch. M'n normale kleding gaat nog wel maar ik merk wel dat het aan het einde van de dag wat gaat irriteren bij m'n buik. Bij de h&m wat van die zwangerschapsdingen gepast maar dat is echt nog geen gezicht :X
Iemand tips over waar ik een stretch rokje kan vinden waar ik de winter mee door kan?!
pi_132687301
Bla een sticker, fijn!

Leuk ding Flowerbox!

Hier ook goedgekeurd. Onderdruk loopt iets op maar nog niet zorgwekkend. Wel nog een groeiecho volgende week. Had eigenlijk al moeten gebeuren maar verloskundigen vonden het niet nodig en de gyn dus wel. Ook nog een plasje inleveren voor eiwit, just in case. Alleen lukte plassen echt niet dus heb het potje maar meegenomen naar huis en zal morgen of overmorgen het potje vol terugbrengen.
Ik krijg zo bezoek... blugh helemaal geen zin in want ik wil slapen!!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:41:52 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132687591
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk flowerbox! Online staat er een hoop meer leuks bij H&M dan ik afgelopen weekend in de winkel zag :{

Ik ben op zoek naar een effen zwart rokje, met stretch. M'n normale kleding gaat nog wel maar ik merk wel dat het aan het einde van de dag wat gaat irriteren bij m'n buik. Bij de h&m wat van die zwangerschapsdingen gepast maar dat is echt nog geen gezicht :X
Iemand tips over waar ik een stretch rokje kan vinden waar ik de winter mee door kan?!
Ik heb deze:

http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36353810

Het is geen zwangerschapsrok, maar kan prima onder de buik gedragen worden. Ik draag 'm nu vaak icm een leuk truitje of tuniekje.

Edit: ze hebben 'm kennelijk ook als zwangerschapsrokje: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_45511200
KuikenGuppy
pi_132688281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aahw limoentje wat rottig!
Wel fijn dat het nu weer goed is alle al. Maar volgende keer beter iemand bellen ipv stug te gaan lopen (al zou ik dat zelf ook hebben gedaan hoor)

Daar heb je helemaal gelijk in, hoor! Maar ik kon op dat moment niemand bedenken en de echtgenoot was op dat moment nog in een andere provincie. Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik mag zo ook weer.

Leuk angelatje, partnerles! Ik vond het één van de leukste lessen. Voor die mannen is het namelijk nog meer een ver-van-hun-bed-show. :D O+ Mijn man zei in de auto terug: "Oh! De baby moet natuurlijk ook nog kleren aan, die moet je ook maar in die tas doen!" Ja duh, Sherlock! :') :D

Wat fijn Chanty!

Oh Mabawa ook weer goedgekeurd! Vervelend van dat bezoek. Resulteert bij mij altijd in een huilbui achteraf :{ Ligt niet aan het bezoek zelf ;)
pi_132689198
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:17 schreef flowerbox het volgende:
Oh en net deze besteld (mét korting :9 ). Mijn hormonen vonden dat ik niet iets leuks had om aan te trekken.

Gelijk maar mijn b-day outfit van maken dan.
Leuk tuniek! Geen kleren meer voor mij...zonde voor zo'n korte tijd.

Wel een nieuwe stofzuiger, die van ons had t begeven en dan kan manlief natuurlijk niet aan de slag.
pi_132689582
Mawaba goedgekeurd, fijn!
En niet kunnen plassen :P ik kan aaaaltijd.
Kun je niet gewoon afbellen?

Flowerbox de laatste x had ik kleuter ook bij me..normaal sleep ik mijn moeder altijd mee..maar mijn dametje zorgde ook voor fijne afleiding :)
pi_132690233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb deze:

http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36353810

Het is geen zwangerschapsrok, maar kan prima onder de buik gedragen worden. Ik draag 'm nu vaak icm een leuk truitje of tuniekje.

Edit: ze hebben 'm kennelijk ook als zwangerschapsrokje: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_45511200
^O^ ik ga meteen even kijken deze week
pi_132691554
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mawaba goedgekeurd, fijn!
En niet kunnen plassen :P ik kan aaaaltijd.
Kun je niet gewoon afbellen?

Flowerbox de laatste x had ik kleuter ook bij me..normaal sleep ik mijn moeder altijd mee..maar mijn dametje zorgde ook voor fijne afleiding :)
Vorige keer moest ik echt een kwartier bijkomen in de auto voordat ik kon rijden :X . Dat viel nu mee!

ik heb het hobbelpaardenpakje gekocht O+
pi_132692631
Zo het bezoek is weg en had nog taart meegenomen ook! Vond het wel gezellig hoor alleen kan ik er vooraf dan tegenop zien. ;)

Ja heel stom Bla, toen we naar de poli.liepen zei ik nog tegen mijn vriend dat ik moest plassen maar dat ik het op zou houden omdat de dok misschien een ekr wilde doen. Uiteindelijk lukte het dus niet zelfs nog iets gedronken in t zh maar geen resultaat. denk eerlijk gezegd ook dat het komt omdat ik ook voor nummer2 moest maar dat niet kon/wilde laten gaan daar :@
pi_132692979
Ik ben weer een heel klein stapje verder...We hebben zondagochtend onze dochter verteld dat er een baby in m'n buik zit. Ze vond het heel leuk O+. Wel verteld dat het nog heel lang wachten is, dat ze eerst vier jaar wordt en naar school mag en dan duurt het niet meer heel erg lang. De baby mag wel op haar kamer vind ze en het wordt een zusje , want dat wil ze graag. Ehm...we gaan een eigen kamertje maken voor de baby... "Oh, dan moeten we een bed kopen en spullen en een kinderwagen en...en...en..." Helemaal enthousiast mijn kleine ding O+. Ze wilde gelijk een cadeautje knutselen voor de baby. En de volgende ochtend: "Jij nog geen dikke buik mama? Nog heel lang wachten voor de baby 'heboren' wordt."
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:10:58 #115
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132693040
Ahhhhhh....lief!
pi_132693043
Mabawa & Bla, fijn weer goedgekeurd :)

Even in spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132693049
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:57 schreef Mabawa. het volgende:
Zo het bezoek is weg en had nog taart meegenomen ook! Vond het wel gezellig hoor alleen kan ik er vooraf dan tegenop zien. ;)

Ja heel stom Bla, toen we naar de poli.liepen zei ik nog tegen mijn vriend dat ik moest plassen maar dat ik het op zou houden omdat de dok misschien een ekr wilde doen. Uiteindelijk lukte het dus niet zelfs nog iets gedronken in t zh maar geen resultaat. denk eerlijk gezegd ook dat het komt omdat ik ook voor nummer2 moest maar dat niet kon/wilde laten gaan daar :@

:D Wordt ook zo'n smeerboel..

Lekker taart. Wat voor een was het? Chocolade? :9~

Ik ben ook weer goedgekeurd. Nellie was weer behoorlijk ingedaald en lag vast. ik denk dat de trip van gister daar toch aan bijgedragen heeft :Y) Verder had ze volgens de vk, lekkere dikke billen. O+
pi_132693152
Dikke billen O+

Fazz schrikken zeg! Wel goed dat ze zo alert yebben gereageerd!

Mawaba fijn dat het toch gezellig was..en taart! :9
pi_132693256
Aardbeienroom O+ :9

Nellies dikke billen hihi O+
pi_132693318
Angela wat een gedoe bij jullie thuis. Ik kan me goed voorstellen dat je er inmiddels echt slapeloze nachten van krijgt. :*

Chanty volgende week een echo. Yeey! *O*

Dot. rothoofdpijn. Misschien van de spanning van de echo van gisteren? Of heb je daar geen last van?

Blabla een sticker. :)

Fazz ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook haptonomie gedaan. Het klinkt heel zweverig maar ik heb er echt veel aan gehad. Destijds voor gekozen omdat mijn man heel zenuwachtig was en ik hem er flink bij wilde betrekken zodat het misschien beter met hem ging. Uiteindelijk draait het om contact maken met de kindjes en we hebben goede tips voor de bevalling gekregen. Dat je bijvoorbeeld "ruimte" (dus ontsluiting) moet maken voor de baby zodat hij eruit kan. En man heeft ook goede tips gekregen hoe hij mij kon ondersteunen en dat hebben we daar geoefend. :X Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat het ons de bevalling doorgeholpen heeft.

En jompel voor mezelf. 20 weken vandaag. *O*

En wat een schrik Fazz. Gelukkig gaat het nu wel oke met de beeb en waren ze er op tijd bij.

Kursor wat schattig! Leuk hè hoe die iets grotere kindjes reageren op de komst van een broertje/zusje. O+
pi_132693521
quote:

action! in allerlei kleuren.
pi_132693570
Fazz dat is schrikken maar gelukkig gaat alles goed met hun en komt het allemaal goed.

Net wel bijgelezen maar alles weer vergeten.

De schilder komt morgen ochtend al langs om de meubels af te maken. Ben echt super blij. Dat scheelt weer een paar dagen :) het lijkt er op dat het kamertje toch gaat lukken.
pi_132694169
Jeeej Martine dat is fijn! Hoe staaat het met de rest van het huis??
pi_132694307
Badkamer moet van het voorjaar weer opnieuw. Maar eerst moeten we schadeloos worden gesteld. Kleuterkamer is redelijk klaar maar moeten nog wel details gebeuren. Overloop moet nog helemaal. Maar het is leefbaar en netjes. We hebben nog genoeg te doen maar dat kan en mag wachten tot na de bevalling.
pi_132694746
'mag wachten tot na de bevalling' klinkt heel rustig! Fijn :)

Aardbeienroom :9

Ach Fazz, zo'n kleintje.. Goed dat ze er op tijd bij waren.
pi_132695091
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef _NIKKI_ het volgende:

Dot. rothoofdpijn. Misschien van de spanning van de echo van gisteren? Of heb je daar geen last van?
Normaal gesproken niet. Ik heb sowieso vrij weinig last van hoofdpijn. Slapen hielp helaas ook niet, dus hopelijk is het morgen gewoon weg, anders moet ik de vk bellen van m'n vriend. Maar wat kan die doen dan? Arie is nog steeds erg beweeglijk en ik lig al de halve dag plat, dus rustiger aan doen kan niet.

Kursor, lief lijkt me dat O+
pi_132695482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:51 schreef martine1984 het volgende:
Badkamer moet van het voorjaar weer opnieuw. Maar eerst moeten we schadeloos worden gesteld. Kleuterkamer is redelijk klaar maar moeten nog wel details gebeuren. Overloop moet nog helemaal. Maar het is leefbaar en netjes. We hebben nog genoeg te doen maar dat kan en mag wachten tot na de bevalling.
Jammer dat je dan weer in de rommel zit maar goed dat het nu in ieder geval geen obstakel is!

Ja die taart was lekker. Heb nu net een snickerijsje op en het rundvlees staat op t vuur te pruttelen, is denk ik over 30 a 45 minuten klaar. Jummie! /vreetbui
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:36:48 #128
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132697413
Lieve mensen ik kom even binnenvallen zonder bijlezen: net na rozeverlies/afscheiding bij het afvegen. :o kan iemand eventjes zeggen dat dat komt doordat ik even daarvoor voor nr.2 naar t toilet geweest ben? Ik vind t niet zo grappig :{
pi_132697425
Wat een moeilijkheden in je pufclub, Momo. Ik zou mezelf ook bijna bezwaard gaan voelen omdat bij mij alles dan zo goed gaat en zo 'vanzelf' is gegaan :{

Bla, is toch fijn dat de kleine naar opa en oma kan. Mag jij lekker even bijkomen en genieten van de rust.

Chanty, waarom konden ze het niet zien? Konden ze ook geen schatting maken?
Voor je het weet is het dinsdag!

Mooi Flower! Die onthoud ik even ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef Limone het volgende:
Mijn man zei in de auto terug: "Oh! De baby moet natuurlijk ook nog kleren aan, die moet je ook maar in die tas doen!" Ja duh, Sherlock! :') :D
:D _O-

Wat lief Kursor! Al echt een grote zus!

Fazz, altijd even een slikmomentje als je zoiets hoort, of niet? Ik kan nu echt geen spannende verhalen over zwangerschappen meer horen..
Vanmiddag hoorde ik via via dat een 'verre' collega haar drieling, kort nadat ze op de twintig weken-echo had gezien dat alles goed was, heeft verloren. Ik Wil Het Niet Horen! :'(

Vanavond lekker in mijn pyjama op de bank, morgen de eerste keer zwangerschapsyoga. Ik ben heel benieuwd :)
It will set you free
pi_132697523
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve mensen ik kom even binnenvallen zonder bijlezen: net na rozeverlies/afscheiding bij het afvegen. :o kan iemand eventjes zeggen dat dat komt doordat ik even daarvoor voor nr.2 naar t toilet geweest ben? Ik vind t niet zo grappig :{
Dat kan! Heb ik meerdere keren gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It will set you free
pi_132697725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

SPOILER
:D

Maar ja dit Kim!
Hoewel het ook wel vaginaal kan komen, door druk een gesprongen adertje, het is zoveel beter doorbloed daar. :*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:45:21 #132
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132697750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

SPOILER
Dank! Ik heb het er even warm van. 'Dat kan toch niet na zon goede seo gister :'( ?!' Het komt wel echt uit t juiste (of eigenlijk verkeerde) kanaal, dat heb ik gecheckt. Hmpf.
pi_132697805
En nr2 kan ook via de wand voor prikkeling van de bmm zorgen. En aangezien die goed doorbloed is, kun je dan wat verliezen. Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten. Vertrouw op je gevoel en hou hoop.
pi_132697826
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik zal jullie de rest van het verhaal besparen :P

Maar Kim, anders is het advies altijd: even de vk bellen. Zij zal je beter dan wij gerust kunnen stellen.
It will set you free
pi_132697903
Ben ik trouwens erg onredelijk als ik niet wil dat vriendlief komende vrijdag gaat stappen (en daarbij lekker wat biertjes neemt?) Hij mag best iets gaan drinken maar ik wil sowieso dat hij thuis slaapt en eigenlijk liever helemaal geen alcohol :@ Hij is sinds zaterdag weer thuis na een week weg maar vanaf nu wil ik gewoon niet alleen slapen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:51:45 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132697992
Vind ik niet onredelijk, Mabawa, maar ik heb makkelijk praten met een huismus die vastgeroest zit aan het bankstel.

Als ik straks moet plassen dan check ik nog ns en/of als ik ineens buikpijn krijg ofzo en als t gekker wordt dan roze dan bel ik de vk!
pi_132698236
Dat vind ik niet onredelijk nee. Stel de bevalling begint en je moet naar het ziekenhuis en hij is die nacht net stomdronken. :{w
pi_132698723
Nee dat was dus ook mijn gedachte. Ga even een gesprekje voeren :P
pi_132699575
KP -O- bluh dat is niet leuk. Als het je niet lekker zit gewoon even bellen naar de vk hoor. :*
pi_132700046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Mabawa. het volgende:
Ben ik trouwens erg onredelijk als ik niet wil dat vriendlief komende vrijdag gaat stappen (en daarbij lekker wat biertjes neemt?) Hij mag best iets gaan drinken maar ik wil sowieso dat hij thuis slaapt en eigenlijk liever helemaal geen alcohol :@ Hij is sinds zaterdag weer thuis na een week weg maar vanaf nu wil ik gewoon niet alleen slapen.
Nee hoor, vind ik heel redelijk. Mijn 'geen avondafspraken na 37 weken' geldt eigenlijk ook stilzwijgend voor hem. :@ Al is het maar om die ranzige kegel die dan mee gaat puffen :r :X
pi_132701866
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik heel redelijk. Mijn 'geen avondafspraken na 37 weken' geldt eigenlijk ook stilzwijgend voor hem. :@ Al is het maar om die ranzige kegel die dan mee gaat puffen :r :X
Ja ielll dat moet ik dus echt niet!

Pfff ik ben mijn tas aan het inpakken maar heb al 3x de outfits verwisseld. Wat nemen jullie mee naar het zh? Ik moet sowieso 24 uur blijven en zodra er maar een beetje eiwit in mijn urine zit wordt dit minimaal 48 uur. Vriend kan ik echt niet vragen voor spullen dus wilde minimaal 3 'outfits' meenemen. Hihihi outfit klinkt alsof ik uitga :D Maarrem is dus gewoon joggingbroek + truitje of legging met jurkje. En voor de baby?
pi_132701893
Niet onredelijk hoor, mabawa.

Kim, gewoon bellen als je het niet vertrouwd hoor. Daar zijn ze voor.

Rfr, leuk hè? Ben gek op tuniekjes.
pi_132703339
Niet onredelijk mawaba.
En ik moet ook 24 tot 48 uur blijven en neem t volgende mee qua kleding:
1 nachthemd
1 pyama
1 huispak
En voor baby 2 setjes kleding en een vestje en een dekentje

Ow en roze verlies is wel even schrikken, maar schijnt indd gewoon door nr 2 te kunnen komen
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:12:56 #144
52229 Chanty
pi_132704570
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een moeilijkheden in je pufclub, Momo. Ik zou mezelf ook bijna bezwaard gaan voelen omdat bij mij alles dan zo goed gaat en zo 'vanzelf' is gegaan :{

Bla, is toch fijn dat de kleine naar opa en oma kan. Mag jij lekker even bijkomen en genieten van de rust.

Chanty, waarom konden ze het niet zien? Konden ze ook geen schatting maken?
Voor je het weet is het dinsdag!

Mooi Flower! Die onthoud ik even ;)

[..]

:D _O-

Wat lief Kursor! Al echt een grote zus!

Fazz, altijd even een slikmomentje als je zoiets hoort, of niet? Ik kan nu echt geen spannende verhalen over zwangerschappen meer horen..
Vanmiddag hoorde ik via via dat een 'verre' collega haar drieling, kort nadat ze op de twintig weken-echo had gezien dat alles goed was, heeft verloren. Ik Wil Het Niet Horen! :'(

Vanavond lekker in mijn pyjama op de bank, morgen de eerste keer zwangerschapsyoga. Ik ben heel benieuwd :)
Ze hebben nog niks gekeken. Het is gewoon niet duidelijk of ik 7 of 8 weken ben omdat mijn cyclus onregelmatig was en ik twee weekenden een positieve ovutest had.
pi_132705475
Tweede flitsloze dag op rij! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132706099
*O* voor DJMomo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:51:46 #147
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132709783
Mooo! Hou dat vast vrouwke! *O*

Hier geen roze meer gezien, dus t zal wel goed zijn ofzo? Om t circus nog ff compleet te maken wel een lekkende tet op rechts :'). Ook zo'n normale ontwikkeling zeker? Haha. ):O
pi_132710124
Ja lekkende tepels is heel normaal :D
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:02:19 #149
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132710259
Ik moest er hartelijk om lachen. Vriendlief topt 'em af door op een ' I love you' een 'I love you koe' terug te gooien ipv 'too', de toon is gezet :D hahaha.
pi_132714323
Pfff verhuisd naar de bank. Ik kon niet meer slapen lag al een uur te draaien. Hetvoelt alsof ik klaarwakker ben. Maar ben moehoeee :O
  woensdag 30 oktober 2013 @ 05:19:28 #151
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132714418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 03:05 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff verhuisd naar de bank. Ik kon niet meer slapen lag al een uur te draaien. Hetvoelt alsof ik klaarwakker ben. Maar ben moehoeee :O
Ben jij mij?

Mogguh mensen.. :O
  woensdag 30 oktober 2013 @ 05:30:05 #152
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 05:34:06 #153
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132714434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niet onredelijk mawaba.
1 nachthemd
1 pyama
1 huispak

Ow en roze verlies is wel even schrikken, maar schijnt indd gewoon door nr 2 te kunnen komen
Twee setjes kleding. Duhhh. Ik moet ook 24 tot 48 uur blijven maar ik heb er nooit over nagedacht dat er toch wel een tweede setje kleding mee moet. En dat zou ik denk ik ook niet bedacht hebben als ik jouw post niet gelezen had. :'). Arm kind.

--

Kim, fijn dat het verlies gestopt is!

Oh, en mijn vriend noemt me hier sinds week 17 (toen mijn beide tiet0n begonnen te lekk0n) ook 'koetje' en maakt soms van die speengeluiden. ):O

--

Verder vind ik dit niet hét tijdstip voor het maken van mijn mega inhaalpost, dus ik hoop dat jullie nog een klein beetje geduld hebben ;).
pi_132714518
skip! waar blijft de tijd! 34w! wtf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132714552
Momo 2 dagen flits vrij, joepie!

Lekkende tetten voor kim.

Skip 34 weken al weer, Jeetje waar blijft de tijd? jij bent voor mijn gevoel pas net zwanger. Maar ik vergeet nog wel eens dat niet alleen bij mij de tijd door tikt.

Mawaba ik hoop dat je inmiddels de slaap terug gevonden hebt.

Limone is er al een baby?

Vluchttas moet ik ook nog inpakken. Zal ik van de week eens doen.
Bij mijn vorige bevalling had ik ook maar een setje kleding mee voor Jamie. Had er nooit over nagedacht dat hij kon spugen en poepen. Gelukkig wonen we dichtbij het ziekenhuis en kon manlief wat meenemen. Al had hij geen idee van mijn zeer logische kastindeling :) dus dat zal ik hem nu wel even uitleggen.

Kleuter heeft vandaag een vrije dag van school dus ik mocht een beetje uitslapen, wordt ik nog om half zeven wakker :(
pi_132714591
Hier is gisteren de cv ketel ermee opgehouden toen vriend de radiator terughing in de babykamer. Brr! Had ik ook nog eens de katten buiten gesloten de hele nacht :X Maar, geen hoofdpijn meer *O*

Hopelijk hebben de bankdames nog wat kunnen slapen.
pi_132714608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat vind ik niet onredelijk nee. Stel de bevalling begint en je moet naar het ziekenhuis en hij is die nacht net stomdronken. :{w
Eens! Hier ook manlief gewaarschuwd dat hij ten allen tijden moet kunnen rijden.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 07:27:43 #158
386633 Adnap
I love Life !
pi_132714613
Meiden, wellicht (of misschien juist niet ) interessant, maar vanavond is er een live keizersnede op tv.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 30 oktober 2013 @ 07:55:32 #159
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132714771
quote:
Wat je zegt, mocht ie de deur uit gaan, dan wel in de buurt en geen drank. Eventueel telefoonnummer van de kroeg ofzo ook even achter laten.
pi_132714928
Jompel voor alle goede SEO'S, echos en andere mooie mijlpalen *O* !

Skip! 34 weken, wat gaat het snel zeg!

Kursor wat een lieve zus krijg je baby O+!

KP, dat is schrikken, gelukkig heb je er nu geen last van! Lekkende tiet! Die heb ik nog niet, lijkt me ook zo'n shock momentje ;)

Mabawa vind het ook niet onredelijk! Stel dat je weg moet dan is het fijn als hij je kan rijden en aanspreekbaar is! :*

Dot, rot van de CV maar fijn van je hoofdpijn! Hopelijk blijft ie weg!

Martine jij gaat ook hard ja haha! Gek he dat je jezelf een beetje vergeet in dat opzicht.

Ik mag vandaag week 22 binnenstappen! Nog 12 weken tot verlof, woei!
Stiekem kan me de tijd niet snel genoeg gaan, ik kijk zo uit naar de bevalling! Maar eerst het kamertje gaan doen, wat helaas pas aankomende maand gaat gebeuren.
Heb vrij weinig te melden behalve dat ik zo futloos blijf! Ik zie elke dag tegen mijn werkdag op, ik kan me er niet toe zetten bah!

Wel een leuke droom gehad na al die ellendige l! Ik droomde over dat ik verliefd werd op m'n vriend en ik hem nog moest overtuigen om met mij te gaan :') , terwijl in real life het andersom was! Heerlijk dat verliefde gevoel wat je de eerste maanden hebt! Waar is dat heftige gevoel toch gebleven, oja dat heeft plaatst gemaakt voor heftige liefde O+
♥ J & S
pi_132714934
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 05:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Ohja, 34 weken vandaag! *O*
Wah, hier een 36 weker!

Soms staat de tijd stil, maar daarna vliegt hij weer.
pi_132714943
Ennuh, waar is Limone?
pi_132715157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:16 schreef Purple010 het volgende:
Ennuh, waar is Limone?
Ik hoop voor haar nog lekker in bed ;)

Mawaba heb je nog een beetje kunnen slapen?

En die 2 setjes zitten er ook alleen in omdat ik dat laatst ergens las ;) bij dana had ik maar 1 setje bij me en toen heb ik 3 dgn in het ziekenhuis gelegen. Ze heeft al die tijd gewoon kleertjes van t ziekenhuis aan gehad.

*O* voor 34 wkn skips!
En ook voor de andere wisseldagen natuurlijk :)

Dot geen hoofdpijn meer, fijn! En de cv..is hij nu helemaal kapot of gewoon een storing?

Martine dat is ook niet handig!..half 7 pfff. Ik heb dana geleerd dat ze ons op vrije dagen om 8 uur mag roepen en is ze eerder wakker mag ze zelf naar beneden tv kijken.
pi_132715353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 07:06 schreef martine1984 het volgende:
Momo 2 dagen flits vrij, joepie!

Lekkende tetten voor kim.

Skip 34 weken al weer, Jeetje waar blijft de tijd? jij bent voor mijn gevoel pas net zwanger. Maar ik vergeet nog wel eens dat niet alleen bij mij de tijd door tikt.

Mawaba ik hoop dat je inmiddels de slaap terug gevonden hebt.

Limone is er al een baby?

Nee, helaas! :D Ik had gisteravond wel pijnen, maar niets geen weeën. Ik heb er maar een paracetamolletje voor genomen en daarna echt heerlijk geslapen!

quote:
Vluchttas moet ik ook nog inpakken. Zal ik van de week eens doen.
Bij mijn vorige bevalling had ik ook maar een setje kleding mee voor Jamie. Had er nooit over nagedacht dat hij kon spugen en poepen. Gelukkig wonen we dichtbij het ziekenhuis en kon manlief wat meenemen. Al had hij geen idee van mijn zeer logische kastindeling :) dus dat zal ik hem nu wel even uitleggen.

pi_132715402
Vergeet ook niet een fris shirt ofzo voor je man mee te nemen. Als de bevalling wat lang duurt in het zh, is een opfrismoment voor je partner ook wel prettig. En meerdere setjes kleding voor baby is sowieso handig, mn als je wat groter en kleiner vallend setje (of meerdere maatjes) meeneemt. Zo heeft je kindje hoe dan ook een passend pakje aan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132715532
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 05:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ben jij mij?

Mogguh mensen.. :O
Oh oh, nog geslapen ondertussen? Hier hazeslaapjes gedaan en ik kan vandaag geen middagdutje doen :( ... want ik ga shoppen! Alles laatste dingen voor de baby. Mijn lijstje gaat mee :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niet onredelijk mawaba.
1 nachthemd
1 pyama
1 huispak

Ah ik heb ongeveer 4 setjes ingepakt voor baby. En voor mezelf lijkt het een beetje op wat jij zegt. Komt vast goed dus. :)

Skips 34 weken en Paars 36!!! JOehoeeee! *O*

Shirt voor man is ook wel goeie Mo! Had wel een tandenborstel maar niet aan ander shirt gedacht.
pi_132715577
Ik weiger te denken aan een bevalling die zolang duurt dat man zich tussendoor moet opfrissen!!
pi_132715604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik weiger te denken aan een bevalling die zolang duurt dat man zich tussendoor moet opfrissen!!
whehehehe. Ik met mijn trackrecord weet ook niet of ik dit keer iets voor hem zou pakken. :P

Maarre, verder wordt wel eens genoemd voor in de tas:
- dextro / energiedrankjes / snacks
- muziek / dvd / wat te lezen
- muntje voor kluisje en / of rolstoel
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132715736
Even wat bijlezen vanaf het begin van dit topic. Ik lig wat achter dus :+

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef Chanty het volgende:
@Burdie: In de infobrief die ik opgestuurd kreeg stond dat de termijnecho gemaakt wordt tussen de 12 en 14 weken. Verder staat er nergens iets over een eerdere echo. Ik denk dat ze dat alleen eerder doen als er een aanleiding voor is.
Ik heb steeds tussen de 6-8 weken een eerste echo gehad, maar ik heb idd een medische indicatie. Maar sinds mijn eerste zwangerschap is het voor mij vooral een schijnzekerheid. Toen zag ik met 6 weken een hartje kloppen, en met 8 weken kreeg ik een miskraam. Dus tja, vooral die eerste 12 weken (of eigenlijk tot na een goede termijnecho) blijf ik dus extra voorzichtig, zeg maar. Ook al heb je natuurlijk nooit 100% zekerheid, maar zover weiger ik te gaan qua voorzichtigheid/onzekerheid :+

Poppejans, leuke kans idd! :Y

Kim, fijn van de goede echo, en mooie foto's :)

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zou vandaag niks doen..maar ik kan t niet :')
Internetshoppen voor de toekomstige beeb is óók een heel nuttige bezigheid :Y

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef Soempie het volgende:
Hier vanmorgen bij de vk opeens in huilen uitgebarsten. Combinatie van (bekken)pijn, hormonen en vermoeidheid, denk ik. Heb een lijstje meegekregen van bekkenfysio's. Verder was alles wel goed. Nog maar een week of 8 te gaan, gelukkig. :@
:* Heb je al contact opgenomen met een fysio inmiddels? Hopelijk nemen de klachten dan wat af/ worden ze in ieder geval niet erger.

Nikki, hoera voor de goede echo *O* Hoe gaat het sinds de goede echo met de harde buiken?

He, Martine. Beetje mosterd na de maaltijd, maar alsnog een dikke smakkerd :* omdat je je zo belabberd voelt/voelde hopelijk dat laatste.

quote:
Ik denk vier. Dat komt het beste uit met mijn werk. Ben docent, en dan kan ik namelijk het derde blok zelf afronden. Anders moet ik de laatste lessen overdragen aan een vervanger en dat vind ik vervelend/jammer.

Echt ideaal trouwens, mijn zomervakantie zit eraan vast. Dus heb sowieso 6 weken extra verlof na de bevalling O+

Jee, angelatje, wat een gezeik allemaal -O- Inmiddels alweer het een en ander kunnen (laten) repareren?

Momo, wat erg allemaal, die verhalen van de mensen uit je pufclub. Krijg ik gewoon rillingen van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef Chanty het volgende:
Intake gehad :) omdat niet duidelijk is Hoe ver ik ben wordt er volgende week dinsdag een echo gedaan *O*
Ah, dat is inmiddels al over minder dan een week *O* Min of meer :+

Dot, hoe gaat het vandaag met je hoofdpijn? -> en toen las ik iets verder bij, fijn dat de hoofdpijn vandaag weg is :)

quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Om ons heen zijn het ook allemaal jongens van de 5 zwangeren zijn het 4 jongens.
Ik zie het echt overal :D
Toen ik tijdens de zwangerschap van Saar in dit topic zat, waren álle novemberbaby's jongetjes! Ik wist toen niet wat het zou worden, maar bleek uiteindelijk een c-c-c-combobreaker :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb gisteren alle adressen opgezocht voor de kaartjes en de begroting van babyspullen gemaakt. Heerlijk om even wat te doen.
Had ik de lijst maar bewaard die ik destijds heb verzameld voor de uitnodiging van onze bruiloft. Of daarna voor de geboorte van Saar. Maar ik ben slordig en wat laks, dus het draait erop uit dat ik iedere keer weer opnieuw aan het verzamelen kom :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef Mabawa. het volgende:
Hier ook goedgekeurd. Onderdruk loopt iets op maar nog niet zorgwekkend. Wel nog een groeiecho volgende week. Had eigenlijk al moeten gebeuren maar verloskundigen vonden het niet nodig en de gyn dus wel.
Fijn! Benieuwd naar de echo volgende week :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Kursor het volgende:
Ik ben weer een heel klein stapje verder...We hebben zondagochtend onze dochter verteld dat er een baby in m'n buik zit. Ze vond het heel leuk O+. Wel verteld dat het nog heel lang wachten is, dat ze eerst vier jaar wordt en naar school mag en dan duurt het niet meer heel erg lang. De baby mag wel op haar kamer vind ze en het wordt een zusje , want dat wil ze graag. Ehm...we gaan een eigen kamertje maken voor de baby... "Oh, dan moeten we een bed kopen en spullen en een kinderwagen en...en...en..." Helemaal enthousiast mijn kleine ding O+. Ze wilde gelijk een cadeautje knutselen voor de baby. En de volgende ochtend: "Jij nog geen dikke buik mama? Nog heel lang wachten voor de baby 'heboren' wordt."
O+ *O*

Fazz, wat een schrik moet zoiets zijn! Gelukkig alles in orde.

Limone, hurrah voor de sticker :)

Jompel voor Nikki: 20w1d vandaag *O*

Kim, kan me goed voorstellen dat je daarvan schrikt. Gelukkig heeft de rest je al geruststelling gegeven :) Jij koe O+ :D

Momo, al twee dagen geen flitsen! Gaan we vandaag voor flitsloze dag nummer 3?

Mabawa, ik snap je reactie wel hoor :Y Ik weet ook van mijn man dat het voor hun vaak wat minder makkelijker te begrijpen is. Je bent toch pas over x weken uitgerekend?? Ja, maar ja, de baby komt wanneer de baby komt he?

Skips, 34 weken *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 05:34 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder vind ik dit niet hét tijdstip voor het maken van mijn mega inhaalpost, dus ik hoop dat jullie nog een klein beetje geduld hebben ;).
Je mag zo meteen anders wel +1 doen :P :+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
No worries! De mijne duurde ruim 50u en manlief heeft zich geen moment tussendoor opgefrist :+

Klaprooss 22 weken! *O*

Purple, 36 weken *O*

Mijlpalen galore! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef DJMomo het volgende:

[..]

whehehehe. Ik met mijn trackrecord weet ook niet of ik dit keer iets voor hem zou pakken. :P

Maarre, verder wordt wel eens genoemd voor in de tas:
- dextro / energiedrankjes / snacks
- muziek / dvd / wat te lezen
- muntje voor kluisje en / of rolstoel
En een labello! Ik had ook al die dingen bij me, en uiteindelijk maar heel weinig gebruikt :D Oplader van de telefoon was ik trouwens ook blij mee!
pi_132715788
+1
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132715808
coco, jouwes duurde gewoon ruim 10x zo lang als mijnes!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132715858
Holy smackers, coco! :D Die post!
pi_132715883
Coco! :D
pi_132715899
Ach, je moet toch iets op je thuiswerkdag. Ik bedoel, wat moet ik anders? Werken? :X
pi_132715925
Wow Coco! Kudos!

Ik hoop niet dat we de hele ketel hoeven te vervangen, maar hopelijk heeft de oom van mn vriend vanavond tijd, die is monteur geweest. De radiatoren op de eerste verdieping lagen eraf, zodat er gestuct kon worden, maar waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het terugplaatsen. En anders hebben we nog een elektrisch kacheltje staan, maar dat lost het doucheprobleem natuurlijk niet op.

Dat muntje staat trouwens ook in het boekje van het ziekenhuis dat we kregen :D Je moet een 2 euro munt hebben bij ons ziekenhuis, dus dat is ook wel onhandig.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:37:39 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132715971
Uitslapen, Coco 8-).
KuikenGuppy
pi_132716041
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:35 schreef Dot. het volgende:
Wow Coco! Kudos!

Ik hoop niet dat we de hele ketel hoeven te vervangen, maar hopelijk heeft de oom van mn vriend vanavond tijd, die is monteur geweest. De radiatoren op de eerste verdieping lagen eraf, zodat er gestuct kon worden, maar waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het terugplaatsen. En anders hebben we nog een elektrisch kacheltje staan, maar dat lost het doucheprobleem natuurlijk niet op.

Dat muntje staat trouwens ook in het boekje van het ziekenhuis dat we kregen :D Je moet een 2 euro munt hebben bij ons ziekenhuis, dus dat is ook wel onhandig.
Ik heb laatst een keer met ijskoud water gedoucht (douchen is een groot woord, ik heb het beperkt tot mijn kop onder de koude kraan en de rest met een washandje :+ ) omdat de stroom was uitgevallen. Mehhhhh! Niet tof! Dus hoop dat het snel is gefixt bij jullie!

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef Burdie het volgende:
Uitslapen, Coco 8-).
Ik wilde wel, maar Saar niet. :+

Ik 'werk' thuis op woensdag. Ben er ook heel duidelijk in dat ik niet 'echt' werk als Saar wakker is. Dan beperk ik me tot mails beantwoorden, en kleine dingetjes. De rest haal ik in op andere dagen, in de avonden en in het weekend. Tot nu toe prima te doen :Y En mijn werk vindt het prima, zolang ik maar doe wat ik moet doen, zeg maar. Ik heb heel fijn werk O+
pi_132716082
Wow, Coco bedankt voor je megapost ik kan nu inderdaad gewoon +1 doen :+

Proj en mabawa, wat rot van jullie nacht. Ik heb het ook een paar keer gehad en was helemaal kapot dan overdag. Hopelijk hebben jullie wat slaap kunnen pakken of kan dat nog overdag.
Maar ja als je dan gaat shoppen mabawa dan lukt dat natuurlijk niet idd. Hopelijk krijg je daar energie van :') . Of anders veel pauze's inlassen mét appeltaart :9 .

Dot, wat vervelend van de cv-ketel! Hopen dat die oom wat kan betekenen!

Adnap, Neeeeee geen keizersnee voor mij. Bluuh lijkt me niet leuk om te zien zo live. :N

klaproos, dat futloze gaat echt over. Ik heb het ook gehad. Er komt vast ook een periode van weer meer energie aan.

Coco, ik was ook zo blij met dat adressenbestand. Ik hoef alleen maar even na te gaan of er mensen zijn verhuisd of uitelkaar of uit ons hart zijn.
pi_132716105
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb laatst een keer met ijskoud water gedoucht (douchen is een groot woord, ik heb het beperkt tot mijn kop onder de koude kraan en de rest met een washandje :+ ) omdat de stroom was uitgevallen. Mehhhhh! Niet tof! Dus hoop dat het snel is gefixt bij jullie!

[..]

Ik wilde wel, maar Saar niet. :+

Ik 'werk' thuis op woensdag. Ben er ook heel duidelijk in dat ik niet 'echt' werk als Saar wakker is. Dan beperk ik me tot mails beantwoorden, en kleine dingetjes. De rest haal ik in op andere dagen, in de avonden en in het weekend. Tot nu toe prima te doen :Y En mijn werk vindt het prima, zolang ik maar doe wat ik moet doen, zeg maar. Ik heb heel fijn werk O+
We hebben een keukenboilertje, dus daar hebben we nog warm water gelukkig om idd mn hoofd even onder de kraan te doen :)
pi_132716113
Oh en net boodschappen gedaan;

Dus met cappuccino, schuimpjes én chocola relaxen. :Y) :9
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:58 #181
52229 Chanty
pi_132716515
Zo, even alles bijgelezen van gisteren:

Kursor wat lief O+ :'( O+

Martine fijn dat de schilder komt helpen, toch wel prettig als het kamertje in ieder geval klaar is.

*O* voor de 20 weken van Nikki en ook een *O* voor skippy, purple en klaproos en iedereen die ik vergeten ben

Mabawa ik vind het ook niet meer dan logisch dat je vent de laatste vier weken niet meer de deur uitgaat om zich vol te laten lopen.

Kim dat is even schrikken maar fijn dat het nu weer weg is.

@coco: de vk zei ook dat zo'n echo schijnzekerheid is en dat weet ik ook wel. Maar omdat ik eigenlijk maar weinig klachten heb, vind ik het wel fijn om te zien dat tot nu toe tenminste wel alles goed gaat. Soms denk ik echt dat ik me die hele zwangerschap maar inbeeld (vermoeidheid, misselijkheid, grotere tetten) :') Het is gewoon zo onwerkelijk na twee jaar proberen dat het nu dan echt zover is :'( O+

Gisteren had ik de hele dag vrij genomen, lekker met een vriend het bos in geweest om te fotograferen. Daarna moest ik eerst slapen :') te erg!
pi_132716540
Wat een megapost Coco _O_

Hier is vriendje steeds aan het bellen en mailen met de verzekering. Maar die hebben het erg druk. Dus ben benieuwd hoelang het duurt voor er iemand schade komt opnemen. Bouwbedrijf gaat veel foto's maken en heeft ook al een offerte gemaakt voor de schade. Dus die gaan gewoon door. Is ook geen goede reclame als die bus er steeds staat en er gebeurd voor het oog verder weinig. Vandaag zijn ze binnen bezig met de cv-ketel en morgen verder met het dak.

Op welk net is die keizersnede te zien?
pi_132716765
Nog even *O* voor alle wissels! Ikzelf vandaag ook alweer 30 weken :o . Nog 6 weekjes werken!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:50:57 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132717547
Even ego, buikkramp (alsof je.ongesteld moet worden) is niet iets om me zorgen over te maken, toch? :@
KuikenGuppy
pi_132717693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Burdie het volgende:
Even ego, buikkramp (alsof je.ongesteld moet worden) is niet iets om me zorgen over te maken, toch? :@
Ik heb het ook weleens en voor mijn gevoel waren het groeispurtjes.

Wow coco wat een megapost _O_

Angelaatje had je gisteren de eerste partnerles? Of was dat iemand anders? Was het leuk en leerzaam?

*O* Voor alle wisseldagen *O*
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:03:45 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132717786
Dank je sethiwe :*
KuikenGuppy
pi_132718153
Heb ik in t begin best veel gehad burdie, ik zou me er dus geen zorgen over maken.
pi_132720895
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:47:08 #189
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132721192
quote:
"Het is een schijnbaar onschuldig ding om te doen, maar het creëert grote problemen voor de baby"

Staat in het stuk.....en daarmee ontkracht het stuk zichzelf, want dit beweert dat dat bij elke baby het geval is en dat is natuurlijk niet waar. Het kan grote problemen voor de baby creëren zou beter zijn.
pi_132723543
Storm in glas water dus weer.
pi_132723722
Dames even een vraag..

Ik heb de laatste week echt veel pijn in mijn buik! Voelt als een harde buik maar of dat nou daadwerkelijk zo is? Lopen kan ik dan bijna niet meer, zo'n pijn doet het. Het voelt ook heel gespannen dan van binnen en met allemaal steken. :(

Ik las iets over bandenpijn maar dat zou aan de zijkant van je buik moeten zitten ik heb het echt vooral aan de voorkant. Weet 1 van jullie wat het is en is het herkenbaar?

ben nu 22 weken
♥ J & S
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:23:05 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132724152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef flowerbox het volgende:
Storm in glas water dus weer.
Oh dat weet ik niet, ben geen expert!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:26:00 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132724250
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..

Ik heb de laatste week echt veel pijn in mijn buik! Voelt als een harde buik maar of dat nou daadwerkelijk zo is? Lopen kan ik dan bijna niet meer, zo'n pijn doet het. Het voelt ook heel gespannen dan van binnen en met allemaal steken. :(

Ik las iets over bandenpijn maar dat zou aan de zijkant van je buik moeten zitten ik heb het echt vooral aan de voorkant. Weet 1 van jullie wat het is en is het herkenbaar?

ben nu 22 weken
Is het echt een specifieke 'beurse plek', of gewoon je hele buik?
KuikenGuppy
pi_132724402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is het echt een specifieke 'beurse plek', of gewoon je hele buik?
Het voelt vanaf mijn schaambot tot aan mijn navel ongeveer. En dan vooral echt aan de voorkant. De pijn is stekend en erg ongemakkelijk
♥ J & S
pi_132724413
Ik had rond de 22 weken een soort van groeipijnen. Enorm pijnlijke baarmoeder en steken die ik een beetje weg moest puffen. Ik heb toen ook mijn enige harde buik van de hele zwangerschap gehad.
pi_132724487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:30 schreef Limone het volgende:
Ik had rond de 22 weken een soort van groeipijnen. Enorm pijnlijke baarmoeder en steken die ik een beetje weg moest puffen. Ik heb toen ook mijn enige harde buik van de hele zwangerschap gehad.
Idd het voelt echt als baarmoederpijn.. als ik loop en ik heb het, moet ik echt stil staan en rustig ademhalen om de pijn weg te krijgen. Als ik zit of even rustig doe, dan kan ik een min of 3 weer normaal lopen en dan begint het weer..
Ik breng morgen ook even mijn urine weg, wie weet toch ook iets met een blaasontsteking ofzo?
♥ J & S
pi_132724521
Kan nooit kwaad om op blaasontsteking te testen.

Bij mij ging het vanzelf weer over. :)
pi_132724767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..

ben nu 22 weken
Heb je al je urine laten onderzoeken? Ah ik zie nu dat je dat gaat doen :@
pi_132724798
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Heb je al je urine laten onderzoeken? Ah ik zie nu dat je dat gaat doen :@
hihi :*
♥ J & S
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:45:38 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132724908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Burdie het volgende:
Zolang het niet regelmatig is nee :+ Dat zei mijn vk altijd :P

Klaprooss vervelend zeg :* idd even blaasontsteking uitsluiten lijkt me handig.. en voor de zekerheid even rustig aan! Had je de vk al gebeld of niet?

Hier nog steeds lekker misselijk. Pillen helpen redelijk maar nog wisselt het enorm. Meestal zit ik 's ochtends om 5.00 (als ik dan wakker ben) crackers te eten in bed :')
Ben benieuwd wanneer het minder wordt. Heb iig maandag al de intake + echo O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132725345
Egopost:
vanaf vanmorgen voel ik de baby niet meer. Kan natuurlijk zijn dat ze gedraaid is maar ik word er wel lichtelijk nerveus van. Heb net de verloskundigepraktijk gebeld maar die zijn niet meer bereikbaar. Mag ik dan het spoednummer bellen?
It will set you free
pi_132725441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Egopost:
vanaf vanmorgen voel ik de baby niet meer. Kan natuurlijk zijn dat ze gedraaid is maar ik word er wel lichtelijk nerveus van. Heb net de verloskundigepraktijk gebeld maar die zijn niet meer bereikbaar. Mag ik dan het spoednummer bellen?
Tuurlijk! Bellen die hap!
vervelend zeg :*
♥ J & S
pi_132725474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Egopost:
Voel je 'm normaal wel altijd 's ochtends? Heb je iets anders gedaan/ben je iets anders aan het doen dan normaal?

Je bent iets van 27,5 week nu? Dan mag je in principe de baby nog wel een tijdje niet voelen.

Maar, als jij je echt zorgen maakt, dan zou ik bellen. Vraag je wel even af wat je ermee wilt bereiken. Wil je *nu* een echo? Wil je gewoon geruststellende woorden?
Zou me dat afvragen zodat je niet na het gesprek alsnog met een ongerust gevoel zit
pi_132725546
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet, ben geen expert!
Ik ook niet, al helemaal niet op dit gebied. Altijd alleen doen met deskundige hulp lijkt me.
pi_132725584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voel je 'm normaal wel altijd 's ochtends? Heb je iets anders gedaan/ben je iets anders aan het doen dan normaal?

Je bent iets van 27,5 week nu? Dan mag je in principe de baby nog wel een tijdje niet voelen.
Normaal 's ochtends, tegen het middaguur en rond deze tijd vaak ook. Zit net als elke woensdag thuis te werken dus heb extra tijd om me druk te maken :)
Ik ben 25 weken, dus ik hoef nog niet elke dag wat te voelen. 't Is alleen zo raar als j het gewend bent en je voelt niks meer.

quote:
Maar, als jij je echt zorgen maakt, dan zou ik bellen. Vraag je wel even af wat je ermee wilt bereiken. Wil je *nu* een echo? Wil je gewoon geruststellende woorden?
Zou me dat afvragen zodat je niet na het gesprek alsnog met een ongerust gevoel zit
Tja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik wil niet het spoednummer bellen voor iets dat eigenlijk heel normaal is. En ik wil ook niet 'voor niks' en in dikke stress die kant op en er dan achter komen dat ik me heb aangesteld :@
It will set you free
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:09:00 #206
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132725606
Even tussen de bedrijven door een :* voor RFR. Als je je echt zorgen maakt gewoon bellen! En verder wat Coco zegt.

Ik hoop een deze dagen even deftig bij te lezen :@
pi_132725759
En als je gewoon even met een kopje thee met iets zoets in bed tv gaat kijken? Even rustig aan doen zodat je het beter voelt?
pi_132725764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Normaal 's ochtends, tegen het middaguur en rond deze tijd vaak ook. Zit net als elke woensdag thuis te werken dus heb extra tijd om me druk te maken :)
Ik ben 25 weken, dus ik hoef nog niet elke dag wat te voelen. 't Is alleen zo raar als j het gewend bent en je voelt niks meer.

[..]

Tja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik wil niet het spoednummer bellen voor iets dat eigenlijk heel normaal is. En ik wil ook niet 'voor niks' en in dikke stress die kant op en er dan achter komen dat ik me heb aangesteld :@
Nou, ik zou me daar niet druk om maken hoor. Die zullen dat wel snappen. Maar niet dat je belt, en je je dan na het gesprek alsnog zorgen maakt. Dat bedoel ik meer. Als het echt niet goed voelt, en je wilt nu een echo omdat je het niet vertrouwt, dan is dat wat anders.

Waar woon je ergens? Niet toevallig in zuid-limburg? Dan kom ik je mn doppler wel brengen en kun je zelf even checken ;)
pi_132726360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waar woon je ergens? Niet toevallig in zuid-limburg? Dan kom ik je mn doppler wel brengen en kun je zelf even checken ;)
Heel toevallig niet :D
Maar lief aangeboden!
Ik denk dat ik het nog even aankijk en inderdaad even op de bank ga zitten om tot rust te komen.
It will set you free
pi_132727661
Als je je ongerust maakt kun je daarvoor gewoon het spoednummer bellen is mij op het hart gedrukt.

Ik zou even rustig gaan liggen op je linkerzij en wat zoets eten en drinken. En bij geen reactie gewoon bellen dus
pi_132728129
Oh schrik rfr. Moet zeggen dat Jaap hier vandaag ook van de tamme is. Echt alleen af en toe een hikje. Knuf. Ga maar even compleet relax. En hopen dat ie zich dan snel weer meldt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:18:48 #212
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132728154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

Je mag zo meteen anders wel +1 doen :P :+
Neuj! Ik moet nog vanaf vorige week vrijdag! En daar ga ik nu aan beginnen. Tot over een uurtje of twee :W .
pi_132729120
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:18 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Neuj! Ik moet nog vanaf vorige week vrijdag! En daar ga ik nu aan beginnen. Tot over een uurtje of twee :W .
go skip! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:55:03 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132729307
Een paar huizen verderop zie ik ineens een blauw krat naast de voordeur staan. Tactisch 'verborgen' naast de groene container, maar ik zag 'm toch ;).
Is het raar om het buurmeisje ernaar te vragen? Weet niet of ze (al) behoefte heeft om het te delen :@.
KuikenGuppy
pi_132729651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Burdie het volgende:
Een paar huizen verderop zie ik ineens een blauw krat naast de voordeur staan. Tactisch 'verborgen' naast de groene container, maar ik zag 'm toch ;).
Is het raar om het buurmeisje ernaar te vragen? Weet niet of ze (al) behoefte heeft om het te delen :@.
Als ze ze verstopt lijkt het me niet dat het al wereldkundig is ;)

Ik had net een infomiddag op mn werk, met een markt erna met popcorn, hotdogs en oliebollen. Goed slechte combinatie :Y)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:30:48 #216
52229 Chanty
pi_132730545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Burdie het volgende:
Hangt af hoe goed het contact met je buuf is :P ik bel niet bij de buren aan om te zeggen dat ik zwanger ben :+ maar ze mogen gerust vragen als ik ze zie. Maar ik heb mijn flessen ook niet verstopt. Mijn ouders wonen niet in de buurt en verder mag de straat het best weten. Was gister eigenlijk wel trots op mijn blauwe kratten voor de deur :@
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:32:28 #217
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132730596
Zo. Hah! Ik had het beloofd, dus hierbij.

Mega-inhaal-super-blubber-post!

Eerste pakjes gekwel!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef Soempie het volgende:
Die met de hobbelpaardjes zijn ook schattig. O+ Sowieso vind ik de kleertjes van de Hema vaak erg leuk. Heb er een shirtje met blauw hertje gekocht (om even aan te geven dat ik ook wel een normale smaak heb).
Mijn Hema weigert nog steeds om heul veul leuke rompers in het assortiment op te nemen.. Ik wil een mega Hema. Zo, hup. Hele centrum plat en dan Hema.

Overigens heb ik inmiddels voor het eerste pakje besloten om gewoon een effen romper te kopen en die zelf op te leuken met hippe applicaties etcetera. Verder is mijn moeder nog steeds druk aan de brei. Het eerste mutsje is af en ze is nu druk bezig met een vest.

Soempie, op jouw eerste pakjesverhaal ben ik al plat gegaan van het lachen ivm het terugbrengen en toch maar bijhalen, maar ik doe het gewoon nog een keer: _O-

--
Fotoshootgewauwel

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef angelatje het volgende:

Wij hebben donderdag een zwangerschapsfotoshoot. Eerder dan verwacht...nu een beetje stress over wat we aan moeten trekken :+

Iemand nog leuke tips voor de foto's ??
Oeh, da's morgen! Ben je er al helemaal klaar voor? Vanavond nog een gezichtsmaskertje? Je vent je teennagels laten lakken?

Wij gaan als het goed is de 15e shooten!

Nog steeds jammer dat ik je fotoshootfoto's gemist heb Nikki.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb zojuist mijn dochter mijn buik laten vingerverven..leuk! :Y
Ik word echt helemaal vrolijk van die foto! Nu wil ik mezelf vingerverven.

--

Rennies en andere meuk waar we onmogelijk zonder mee zouden kunnen overleven

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie rennies wegkrijgen. Ik heb ze toen ik zwanger was van peuter wel gehad, maar heb ze met neus dicht kapot gebeten en snel doorgespoeld met water, zo enorm smerig vond ik ze! En als ik er nu weer aan denk.... Bah bah en nog eens bah, wat een ranzige dingen zijn dat zeg!!
Ik vind het ook he-le-maal niets en werk ze hetzelfde naar binnen als dat jij doet. Alhoewel ik moet zeggen dat het inmiddels wel wat went.. Maar er als een snoepje er op zuigen zoals sommige mensen doen.. Yugh!

- Aloë Vera.. Nooooooit over nagedacht. Maar volgens mij ook nooit wat mee gedaan.
- Drop. Ik leef er op. Net als zoethoutthee. Lage bloeddruk nie fijn nie.
- McDonalds.
- Subway
- Chocola
- Nu heb ik honger.

quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:11 schreef flowerbox het volgende:

Alhoewel, ik heb vandaag mijn hormomonster kaart uitgespeeld. Er is namelijk nog niets aan het kamertje gedaan. En dat eh... zinde me niet. :X
En we kunnen niet zonder onze hormonsterkaart. Hoppa. Wij mogen die spelen.

En waar we wel zonder kunnen:

- Grote teugen badwater.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mabawa. het volgende:
Zijn jullie ook zo lomp? Ik stoot regelmatig mijn buik tegen toonbanken ed maar sinds vandaag doet mijn navel heel erg pijn (vriendje draaide zich hard om met rugzak op rug... boem zo de punt in mijn navel :X ) Nu dus iedere keer als ik weer zo stom ben om te stoten voelt het of mijn navel scheurt ofzo. Auw auw auw! :')
- En lompheid. Ik zat laatst vast met m'n buik in de supermarkt, omdat ik dacht nog wel tussen een schap en een winkelende vrouw door te kunnen..

--

Allerlei rotklachten die onzeker maken

Momo, blij dat jij weer flitsvrij bent!

Nikki, fijn dat je harde buiken zijn afgenomen.

En een kus voor iedereen die nog in de fase zit waarin je eigenlijk nog helemaal niets weet en je mini ook nog niet kunt voelen. Ik vond het ook he-le-maal niets. Vooral in het begin ben ik i.v.m. eerdere miskraam zó onzeker geweest. Toen ik me uiteindelijk twee weken lang gek had zitten maken heb ik gebeld en mocht ik langskomen voor een extra echo. O+

Martine met een zoveelste urineweginfectie.. is het nu weer beter?

Oh, en plofkoppen door McDonalds. Maaaaarrrr, het is voor een goed doel! :+
--

Vakanties en vermissingen

Dot weer terug van vakantie!

Over vakantie gesproken: Wij gaan dit weekend er nog even tussenuit. Vriend wilde graag nog een 'laatste-weekendje-weg-voor-alles-los-barst-en-hij-flauw-valt-bij-de-bevalling-en-daarna-heel-lang-poepluiers-moet-verschonen.

Limone toch niet vermist vanmorgen. Pfffft.

--
Huisperikelen, storm en stof

Angela, wat een mega gedoe allemaal. Ik had mezelf al lang in een bunker gestopt. Hoe is het nu inmiddels?

Over stormschade etc. gesproken, jeetje mina.. Hier viel het mee, maar mijn ouders hebben zo veel mazzel gehad. Mijn moeder was vroeger naar huis gegaan van haar werk om alles een beetje in de gaten te houden en ondertussen thuis te werken. Eerst ging er een Hele Grote Boom uit de voortuin omver, die een deel van de tuin omploegde.. M'n moeder schrok zich kapot en ging buiten kijken, waar ze er achter kwam dat een NOG Grotere BOOM naast het huis ook om zou gaan en dat als 'ie zou gaan hij vol op het huis terecht zou komen. Moeder helemaal in paniek natuurlijk, ik in paniek omdat ik 200 kilometer verderop zit en niets kan doen, vader als een malle onderweg vanuit z'n werk om te proberen wat te redden. Uiteindelijk is iemand uit de buurt met een tractor gekomen en die heeft vanuit het naastgelegen weiland de boom 'vastgehouden'. Vervolgens is 'ie gecontroleerd gekapt zodat ze de plaats waar de boom terecht kwam konden sturen.

Verderop hadden ze overigens minder mazzel: [link naar foto op Skips Twitter] Edit:

Martine, jeetje.. en dan ook nog een hele rechtsgang moeten maken. Heel veel succes! Maar fijn dat het kan wachten tot na de bevalling.

--
Waar we het allemaal voor doen

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
En kijk, hiervoor doe je het :Y Kijk mijn super schattige geweldige awesome bijna-1-jarige dochter nou! Is ze niet supercute, lief en schattig? O+ O+ O+

SPOILER
MOET. HEBBEN. Maar huuuuu, zo groot al in een jaar? Levensgevaarlijk! Die gaat mij bijna voorbij met m'n 1.56 meter.

En verder doen we het voor klokkijkende kinderen en andere dingen waar we trots op mogen zijn!

--
Welkomshetingen en Jompels

Welkom Bouke! Leuk! En wat er inderdaad gezegd wordt, wij zijn hier allemaal super lief en helemaal niet zo hormonaal.

Een grote centrale jompel voor iedereen die sinds vorige week vrijdag een jompelmoment heeft gehad.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En voor goede intakes (Chanty), en goede SEO's (Nikki, KP, Dot.)! *O*

En Theeleuter die ook op het werk weer gezellig mee kan doen hier omdat de blokkade weg is!

--
Overig en knuffels

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 08:58 schreef DJMomo het volgende:
Vanavond eerste pufles trouwens! *) Benieuwd of het een beetje leuk groepje is. Vorige keer had ik gewoon een doorlopend groepje zeg maar. Vond het toen wel jammer dat je daardoor niet zo veel aansluiting had.
Wat een heftige dingen in je pufgroep Momo.. Dan voel je je inderdaad bijna schuldig.

--

Tap gecondoleerd nog..

--

Soempie, knuffel voor je huilbui bij de vk.

--

Lekkere Limone met eindelijk weer eens goed zittend haar die genegeerd wordt door taxi's..

--

Martine voor het belabberde gevoel :*. Wel fijn dat de schilder gaat schilderen!

--

quote:
Verlof hier 6 weken van te voren ivm ziektewet en ik weet eigenlijk niet wat ik gekozen zou hebben als ik had mogen kiezen. Ik denk dat ik geprobeerd zou hebben om tot 4 weken van te voren te werken, omdat ik zo lang mogelijk met mini wil zijn na de bevalling.

Over verlof gesproken trouwens: ALS ik nog gewerkt had, dan was vandaag mijn laatste werkdag geweest *O*. Ik mag nu ook zeggen dat ik zwangerschapsverlof heb!

quote:

C&A heeft ook veel basic stretch! Ik leef er in!

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Kursor het volgende:
En een extra O+ voor Kursor.

quote:
Ik vind van niet. Ik zou ook eisen dat ik niet een hele nacht alleen ben en dat vriend me kan rijden als ik ineens los ga.

---

Zo, en vanaf hier was ik weer bij. Nu nog even van een gedeelte van vandaag:

Dot, ruk van de CV ketel!

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:14 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Oh oh, nog geslapen ondertussen? Hier hazeslaapjes gedaan en ik kan vandaag geen middagdutje doen :( ... want ik ga shoppen! Alles laatste dingen voor de baby. Mijn lijstje gaat mee :D

[..]

Ah ik heb ongeveer 4 setjes ingepakt voor baby. En voor mezelf lijkt het een beetje op wat jij zegt. Komt vast goed dus. :)

Skips 34 weken en Paars 36!!! JOehoeeee! *O*

Shirt voor man is ook wel goeie Mo! Had wel een tandenborstel maar niet aan ander shirt gedacht.
Slapen? Wat is dat? ;) Mwehe, nee, en ik kreeg er ook nog een soort van buikgriep bij, die nu inmiddels op wonderbaarlijke wijze al weer minder lijkt te worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:32 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Idd het voelt echt als baarmoederpijn.. als ik loop en ik heb het, moet ik echt stil staan en rustig ademhalen om de pijn weg te krijgen. Als ik zit of even rustig doe, dan kan ik een min of 3 weer normaal lopen en dan begint het weer..
Ik breng morgen ook even mijn urine weg, wie weet toch ook iets met een blaasontsteking ofzo?
Hier ook gehad rond die termijn! En dan vond mijn hoofd dat de gedachte voorbij moest komen dat 'dit nog niets voorstelt bij de bevalling' :').

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Heel toevallig niet :D
Maar lief aangeboden!
Ik denk dat ik het nog even aankijk en inderdaad even op de bank ga zitten om tot rust te komen.
Hoe is het nu? :)

---

Zo. En nu ga ik weer verder niets doen :+.

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 31-10-2013 08:48:56 ]
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:34:20 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132730650
+1

:').
KuikenGuppy
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:34:31 #219
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132730654
Eujz, recordtijd man! 1 uur en 20 minuten!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:35:23 #220
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132730684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:34 schreef Burdie het volgende:
+1

Zeg, jij kan hem nooit zo snel helemaal gelezen hebben! o|O
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:35:54 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132730694
True, ga ik nu doen ;).
KuikenGuppy
pi_132730790
Na, toch niet helemaal quoten ;)

O+ < Skips! En gewoon iedereen behandeld!
pi_132730872
Skips :D _O_ O+ O+ O+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:48:27 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132731037
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik word echt helemaal vrolijk van die foto! Nu wil ik mezelf vingerverven.
Ik las iets heeeeeel anders.

KuikenGuppy
pi_132731061
Skips! _O_ _O_ _O_

Oh, en vriend heeft de cv weer aan de praat gekregen. Ik hou toch zo van mijn klussert O+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:49:53 #226
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132731069
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik dus ook toen ik het na het plaatsen nog even teruglas op spelfouten etcetera :').
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:50:49 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132731100
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:49 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik dus ook toen ik het na het plaatsen nog even teruglas op spelfouten etcetera :').
Ik zit hier gewoon heel puberaal er hard om te gniffelen.
KuikenGuppy
pi_132731127
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D Ik ook.

Megapost, Skips!

Mevrouw laat zich gelukkig weer voelen, paar venijnige schopjes gehad als om te laten merken dat er niks aan de hand is.

Zometeen de eerste les zwangerschapsyoga, lekker rondrollen met mijn bolletje!
It will set you free
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:11:16 #229
52229 Chanty
pi_132731651
Whahah skips halleluja :D _O_
pi_132732042
Skips jij bent goeeed! Ik kan t vaak niet eens opbrengen om 1 bladzijde terug te lezen :@
pi_132732118
Skip TLDNR :P
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:32:02 #232
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132732136
Skips :D wauw!

RFR met een wakker mupske, goed zo!

Ik ben ook niet echt een trouwe bijleesposter, maar ik volg wel trouw. Ik kan alleen na een uur of 50 werken geen pc meer zien O-)
pi_132732321
Ik zit meestal op iPhone of iPad. En dan vind ik het ook te moeilijk. En achter pc is alleen op kantoor. En dan is het dus ff tussendoor.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:41:37 #234
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132732419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Skips jij bent goeeed! Ik kan t vaak niet eens opbrengen om 1 bladzijde terug te lezen :@
Mwehe! Maar ja, normaal lees ik ook iets meer bij en post ik ook meer, dus ik had nu echt idioot veel om in te halen.

En ik had tijd over. En ik had het beloofd, al twee dagen. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:31 schreef DJMomo het volgende:
Skip TLDNR :P
Wattes? *Google aanslingert*

Edit: Kreng! "Too Long; Did Not Read".
pi_132732506
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mwehe! Maar ja, normaal lees ik ook iets meer bij en post ik ook meer, dus ik had nu echt idioot veel om in te halen.

[..]

>:)

Nee hoor skip _O_ :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:44:45 #236
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132732510
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

[..]

_O-
pi_132732560
En een +1 op skips post. Ik zal hem maar niet quoten he? ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132732657
Rfr, fijn dat de kleine weer beweegt ^O^

Hier gaan ze morgen weer verder met het dak *O*

Oja gister partnerles bij de gym...was vooral veel info over de bevalling. En filmpje gekeken van de bevalling van het personage van isa hoes in all stars :D
Verder werd het puffen een keer voor gedaan en moest iedereen het na doen. En masseren van de rug maar dat duurde nog geen 5 minuten -O- dus de mannen hadden geluk. Volgende week nog een keer gymen en dan pas na de bevalling weer verder.

Ik zag nog een nieuwe zwangere voorbij komen *O*

Oja vanochtend naar de bekkentherapeut geweest. Die zei dat ze vocht in mijn benen voelde, dus nu pootjes omhoog. Vanmiddag geshopt voor de fotoshoot. Die heb ik trouwens verzet naar woensdag ivm alle stormschade. Dus nog even meer tijd voor de voorbereidingen ;)
pi_132732837
En toen stond er een postbode voor de deur met het kraampakket :o Dat is wel heul vroeg! Mag nog zo'n 15 weken stofhappen.
pi_132733003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef WupWup het volgende:
En toen stond er een postbode voor de deur met het kraampakket :o Dat is wel heul vroeg! Mag nog zo'n 15 weken stofhappen.
Hahaha. Gezellllllig ook. Ik verwacht m eigenlijk ook binnenkort. Welke verzekering zit jij?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132733354
UMC
pi_132735175
Hulde aan skip voor de mega post!

Om even te reageren op je vragen/ reacties. Morgen laatste dag van mn antibiotica kuur. Daarna weer een plasje naar de huisarts brengen. Schilder komt morgen ochtend nog de laatste dingen afmaken en dan is het klaar. Morgen met manlief rolgordijnen halen dan kunnen die samen met de overgordijnen opgehangen worden. Ook naar de drukker voor het kaartje.

Vandaag nog langs de verloskundige geweest, en een sticker gekregen. Geen eiwit te vinden in mn urine gelukkig. Was ook maar een halve kilo aangekomen in 2 weken. Zit nu op +13 kilo (vorige zwangerschap zat ik nu op ongeveer plus 25). Volgende week weer terug voor controle.

Wup zat er nog een leuk kadotje in?

Rfr fijn dat je meisje zich weer laat voelen! Veel plezier bij yoga.

Angela jammer he dat die massage zo kort was. Misschien moet je aan je man vertellen dat dit zeer essentieel is en dat hij goed moet oefenen ;)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:01:20 #243
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132735567
Soempie wat enorm vervelend van je bekken zeg :* bekkenfysio heeft hier ook wel aardig wat geholpen bij de zwangerschap van mn dochter gelukkig. En goed naar je lijf luisteren en afwisselen van houding (lopen, zitten, staan).
En dat mn dochter besloot met 38w te komen vond ik ook heul niet erg :+ hoop voor jou ook een beetje op tijd! :*

Coco wat lekker gepland met die zomervakantie er nog bij! O+
Ik ben hier ook de zomer vrij, eens zien wat voor vakantiedagen etc ik er achteraan kan plakken.

Heb idd ook in mijn oude wie-een-geboortekaartje-sturen al zitten strepen wie geen kaartje krijgt. Ik gok dat ik 20 kaartjes minder nodig heb :')

Ik doe gewoon even algemene jompels voor alle mijlpaal-weken *O* *G*

Whaha idd ja een euro munt voor de rolstoelen :') Die hadden we idd ook bij ons gelukkig. Ik was ook erg blij met de grote onderbroeken ( :9), oplader, vaseline (lipbalsem) , sloffen en flesje sportdrank :P

RFR wat een schrik :* Fijn dat ze zich weer van zich laat horen!
En bij mijn weten moet je ze dagelijks voelen met 24 weken, is dat patroon anders dan idd gewoon de noodtelefoon bellen hoor voor zoiets..

Ik nam hier voor de maagzuur toen de rennis niet meer holpen gaviscon tabletjes, dat hielp beter vond ik.

Skippy jij altijd met je bazenposts! :D _O_

Martine gaat lekker zo met alle klusjes! :D Fijn dat je een sticker hebt *O*

Aldus mijn poging om hier wat meer mee te gaan posten :+
Ben nog steeds heerlijk misselijk. Kan er soms de lol nog wel van in zien :') Je moet wat. Gelukkig kan ik nog dingen eten en heb ik allemaal neutrale producten zoals bodylotion van neutral, whehe :7
Maandag alweer mijn termijnecho, ben wel heul benieuwd! :D heb ff gebeld maar dochterlief mag gelukkig ook mee, dus hopelijk een gezellig gezinsmomentje.. O+
pi_132738505
Rfr, fijn dat mini zich weer meldde. Japie werd zwaar druk van de yoga, mss bij jou ook? veel plezier iig.

skip, je weet dat je echte naam in die link staat die je plaatste in je mega post?

enne, ik voel me niet schuldig over dat ik relatief weinig leed te melden had tav kindjes of zwangerschap. Enerzijds heb ik mijn portie ook wel een beetje gehad met de MA (hoewel natuurlijk niet te vergelijken met de shitload van anderen), anderzijds ben ik vnl heel blij dat het zo goed gaat allemaal. Overigens 3e flitsloze dag op rij. Ik neem nu telkens als 10 uurtjes een handje drop. Ga ik morgen maar mee stoppen, want wordt er misselijk van ;)

martine en angela, fijn dat er schot in de klussen zit!

Enf, spannend weer, maandag echo!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:05:19 #245
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132739206
Djmomo: Ja toch altijd weer spannend hoor.
Oehhh handjes drop wegwerken! Ik ben benieuwd wanneer ik dat weer kan :D
Ach, kan al gewoon eten binnenhouden dus daar mag ik al blij mee zijn. Maar ik moet echt geen snoep doen dat gaat niet goed ;( Ach, weer goed voor de kilo's zullen we maar zeggen? :')

Coco ik zie nu je filmpje van het vorige topic van Saar :D _O- Was ze zo onwijs moe dat ze zo lekker ging huilen? XD
Hier ook wel eens, alhoewel ik haar meestal gewoon negeer en dan gaat het heel snel over (bijv. als ze mn telefoon wil maar niet krijgt :+)
pi_132740764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier ook wel eens, alhoewel ik haar meestal gewoon negeer en dan gaat het heel snel over (bijv. als ze mn telefoon wil maar niet krijgt :+)
Heel irritant ja, maar ik heb dan ook apps erop die ze leuk vindt zoals Angela. Helaas kan ze ook de extra opties nu aanzetten en dus keer op keer op keer op keer het filmpje met liedje. Zit nu dus in m'n hoofd :{

En sterkte met de misselijkheid, hoop dat je er over een tijdje vanaf bent. Wel fijn dat je wel iets kan eten.

Verder boodschappen vanochtend gedaan en nog even de stad in geweest om blije doos op te halen. Ook even H&M in, had kortingsbon (50% korting op 50-92 kleding). Zag niet echt leuke baby dingen, dus maar wat voor dochter meegenomen.

De 10 euro pampers kortingsbon in blije doos gaat samen met de huidige actie van wehkamp, dus maandbox new born luiers voor 22,50 ipv 49,95. *O*

Oh, en toen was mijn lichaam boos. Blijkbaar toch iets te veel, vergeet soms dat ik toch al weer een tijdje zwanger ben en niet alles meer kan..... 8)7

RFR, fijn dat baby het weer goed heeft gemaakt. Maar op het moment zelf bijzonder irritant, omdat je went aan bepaalde dingen.

En Skips, goed bezig. ^O^
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:37:11 #247
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132740998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef DJMomo het volgende:
Rfr, fijn dat mini zich weer meldde. Japie werd zwaar druk van de yoga, mss bij jou ook? veel plezier iig.

skip, je weet dat je echte naam in die link staat die je plaatste in je mega post?

Jup, ik keil hem er straks op tijd weer uit. En ik zal je welkom heten als nieuwe volger op Twitter. :P
pi_132741318
Volgende stap is je stalken op FB :s)
pi_132741395
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup, ik keil hem er straks op tijd weer uit. En ik zal je welkom heten als nieuwe volger op Twitter. :P
Jij bent leuk btw! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:53:11 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132741712
Die live keizersnede he? Ik vind dat op dit moment echt de beste voorlichting of zo. Kan er nu al emotioneel van worden :+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:56:34 #251
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132741873
Oh en die verlostang dies inderdaad wel heul erg 18e eeuws. :X
pi_132741922
Oeh ik vind de keizersnede echt heel bijzonder om te zien. Ze moeten alleen niet zoveel lullen in dat programma en gewoon snijden want anders slaap ik straks al. :D
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:03:26 #253
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132742208
Ohh ben benieuwd naar de KS! Ik heb 'm opgenomen (ben nu aan het werk :+) dus ga 'm morgen ff kieke :D
pi_132742266
Ga ik morgen maar eens kijken op uitzendinggemist. Ik kom net heerlijk uit bad. Was een hele klim!
pi_132742672
Nog even voor Skips _O_

dank voor de rokjes tips!! Dit weekend even langs de Hema, Action en C&A :s)

Vanavond weer naar bootcamp geweest, ik zal weer goed slapen! Lang ga ik het niet meer volhouden, merk toch wel dat m'n conditie steeds minder wordt :'( nouja, of dat ik het tempo niet meer bij hou.

En over 2 dagen termijnecho, Eindelijk!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:44:09 #256
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132744241
Hoe heet hun 1e dochter nou?!
Iets van Mimi ofzo?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:47:23 #257
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132744373
Juah, Mimi. Ben dan ook benieuwd naar nr. 2!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:51:23 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132744551
Billy of Billie dus ?! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132744598
Ik vond het best een beetje freaky om te zien. Vooral dat scheuren van weesfel. :X
Ik hoop dat onze tweeling gewoon geboren mag worden op de natuurlijke manier.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:00:56 #260
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132744832
Ik vond het ook wel bijzonder nik. Ik ben zoooon verschrikkelijke schijtluis als het aankomt op medische zaken. Waar de controle over wat en hoe het gebeurt eindigt, ligt voor mij een heel dun lijntje naar een grote berg angst.

Billy/ie inderdaad. No thanks :D
pi_132745055
Ik vond de ruggeprik al brrrrr om te zien. Een keizersnede moeten is echt een van mijn worst fears van zwanger zijn. Terwijl mijn man me liever nu al een papiertje zou laten tekenen waarop ik instem met een geplahde keizersnede. Thank god heeft hij het op voorhand niet voor het zeggen. :')

En de naam van het kindje... Die mensen zijn gewoon ikea fan, dat zag je overal in huis. Dus ja dan vernoem je je dochter naar de Billy boekenkast. :D
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:15:12 #262
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_132745458
Ben je daar zo bang voor Nikki?
Heb er 2 gehad nu en ik vond het wel meevallen. Met de hoofdomvang van onze oudste was ik blij dat mijn onderkant nog intakt is... en nr 2 was achteraf niet veel kleiner. Nu weet ik dat mijn onderkant geen littekens gaat krijgen en ik vind het wel een prettig idee. En de ks viel mij mee. Het herstel duurt vooral lang en dat was wel een teleurstelling (plus dat je van je verzekering 6 weken geen auto mag rijden, dat was de ergste straf).

Ik vond het wel mooi om te zien! Maar Billy is ook nms.
pi_132745686
Ja, het lijkt me vreselijk Hobbes. Maar ik zie überhaupt al op tegen een ziekenhuisbevalling, doe mij maar thuis. Het is dat ik het echt niet veilig acht, maar anders zou ik nu met de tweeling zelfs ook het liefste thuisblijven om te bevallen.
pi_132745701
Monsterpost!! :D

Ga morgen de keizersnede kijken :Y

Oh, en voorlopig zet ik in op een jongetje in mah belleh! Ben benieuwd :)
pi_132745745
Ik vond de ruggenprik het ergste om te zien :X
De ks zelf vond ik eigenlijk heel mooi en heel anders dan ik altijd in gedachten had.
Zelf hou ik ook sterk rekening met een ks omdat beeb nog altijd in een onvolkomen stuit ligt -O-
Alleen dat geouwehoer de hele tijd vond ik nogal irritant 8)7
En de namen zouden mijn keuze niet zijn geweest :D
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:56:56 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132746950
Het lijstje met gesloten topics :D :')!!!!
KuikenGuppy
  donderdag 31 oktober 2013 @ 00:27:15 #267
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132747739
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Jij bent leuk btw! O+
Aahww!

--

Hier ook de live keizersnede gekeken. Af en toe ook maar even bewust weggekeken. Helpt niet mee dat vriend dan naast je zit en je hem steeds moeilijker ziet gaan kijken. :'). Maar, ik vond het mooi om te zien; wel jammer dat ze nadat Billy er uit was helemaal niets meer lieten zien van hoe het verder ging (placenta, hechten etc.).

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:56 schreef Burdie het volgende:
Het lijstje met gesloten topics :D :')!!!!
Ik heb zó keihard gelachen toen ze er mee bezig waren dat m'n buik er zeer van deed en ik bang was om per direct te bevallen. :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 00:33:26 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132747902
Inderdaad, wat gebeurde er nou met de placenta? En de hechting zou toch zo mooi worden, waarom hebben we dat niet gezien? Daar was ik juist wel nieuwsgierig naar...
KuikenGuppy
pi_132749436
:O ook gekeken, achteraf slechte keus. Dreumes in bed bij ons, eerste dat ze zegt is "ete?"
Is 5 uur nou te vroeg of 23 uur te laat?

Verder interessant om te zien. Had ook graag het hechten gezien. Maar het was inderdaad beter om de ouders suffe vragen te stellen o|O
pi_132749581
Ik dacht dus echt... laat die mensen lekker even cocoonen met hun kindje en laat even zien hoe de placenta eruit komt, buik dichtgemaakt wordt etc.

Zo, laatste dagje werken vandaag, ik ben aan weekend en shoppen voor de babies toe. O+

En omg die gesloten topics... :o
pi_132749700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:31 schreef Theeleuter het volgende:

De 10 euro pampers kortingsbon in blije doos gaat samen met de huidige actie van wehkamp, dus maandbox new born luiers voor 22,50 ipv ...
Goeie tip :)
pi_132749735
Goedemorgen dames,

Vanmiddag ook de uitzending maar even terugkijken :)
Waarom ben je zo bang voor een keizersnee nikki? Nja niet dat het helpt..maar ik heb het als heel prettig ervaren en die ruggeprik zit er zo in.

Purple lekker badderen..en een hele klim hihi..ik durf nu zelfs niet meer in bad als man er niet is, bang dat ik er niet meer uit kom :D

Verder te vroeg wakker vandaag..maar heb de hele dag niks dus dat is geen ramp.
En ik geloof dat manlief het wat spannender begint te vinden want die begon gister ineens over lijstjes met telefoonnummers en andere dingen die hij echt moest weten terwijl hij vorige week nog riep dat ik dat vast allemaal duidelijk ergens had opgeschreven hihi
pi_132749778
Billie vind ik heel leuk voor een meisje O+ Maar ik heb niet gekeken, lag al lekker om half 10 te slapen :O
pi_132749824
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vond de ruggeprik al brrrrr om te zien. Een keizersnede moeten is echt een van mijn worst fears van zwanger zijn. Terwijl mijn man me liever nu al een papiertje zou laten tekenen waarop ik instem met een geplahde keizersnede. Thank god heeft hij het op voorhand niet voor het zeggen. :')

En de naam van het kindje... Die mensen zijn gewoon ikea fan, dat zag je overal in huis. Dus ja dan vernoem je je dochter naar de Billy boekenkast. :D
Mocht je vragen hebben over een tweelingbevalling die eindigt in een ks dan kun je me altijd pm-en.
:*
  donderdag 31 oktober 2013 @ 08:13:00 #275
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132749983
Mogguh chickies en dudes!
Monsterpost van Skippy zeg......RESPECT!

Ik kom hier niet veel verder dan: 27 weken vandaag! *O*
Pffff gaat snel zeg.

Mmmm...zal ook even wehkamp bestellen, thanx!
pi_132750023
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:44 schreef Dot. het volgende:
Billie vind ik heel leuk voor een meisje O+ Maar ik heb niet gekeken, lag al lekker om half 10 te slapen :O
Ik ook O+ Ook voor een jongen trouwens. Wel als koosnaam voor een Willem-variant. Toch vind ik het in Nederland niet heel handig. Dapper dat zij er wel voor hebben gekozen.

Programma niet gezien. Ik heb geen grote interesse voor dat soort programma's. :s)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 08:57:58 #277
52229 Chanty
pi_132750492
Ik heb niet gekeken. Lijkt me heel interessant maar ik kan geen operaties en zo zien brrrrr. Zou volgens mij kotsend boven de plee hangen :')
pi_132750732
*O* voor de 27 wkn!
pi_132751415
Ah de korting van 10 euro telt ook voor maat 2 :) handig aangezien ik al voorzien was in maat 1
pi_132751448
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah de korting van 10 euro telt ook voor maat 2 :) handig aangezien ik al voorzien was in maat 1
zou die ook op maat 3 werken?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132751473
Ik vond het wel interessant om te zien. Alleen dat scheuren van het buikvlies ;(
Inderdaad jammer dat we de afloop niet zagen.
En de naam was ik het ook niet zo mee eens.
Desondanks wel een mooie uitzending :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 09:50:10 #282
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132751503
Misschien een stomme vraag, maar als we dan toch groots gaan inslaan: hoe veel pakken 1 en 2 gebruik je sowieso wel?

Oh en hoi! Zij die vanaf vandaag ook officieel zwangerschapsverlof hebben groeten u!
pi_132751510
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Als het new baby is denk ik van wel. Gewoon proberen, je kunt de bestelling altijd nog cancelen
pi_132751512
Oh, kan iemand nog (meisje) achter mijn naam in de op zetten?
Bedankt!
pi_132751540
En skips ik heb 1 groot pak en 2 kleine pakken maat 1 en dan zometeen 6 pakken maat 2. Meer zou ik niet durven inslaan
pi_132751869
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Volgens mij is new baby alleen maat 1 en 2.

Overigens hadden wij dus totaal geen extra luiers nodig.....Alvast voor de 3e zeggen we dan maar :D

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar als we dan toch groots gaan inslaan: hoe veel pakken 1 en 2 gebruik je sowieso wel?
Wij waren vrij vlot uit maat 1, heb nu 4 pakken liggen en denk dat dat voldoende moet zijn.
Oh, en maat 2. Euhm, heb nu al 7 pakken liggen en dus extra besteld bij Wehkamp. Ik moest gewoon weten of die code met de huidige actie samenging.....
pi_132751880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Volgens mij is new baby alleen maat 1 en 2.

Overigens hadden wij dus totaal geen extra luiers nodig.....Alvast voor de 3e zeggen we dan maar :D
nee hoor, heb onlangs bij etos voor 5 euro per pak ook maat 3 van new baby gehaald.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132751947
Serieus? Ach, maat 3 hebben we ook nog op voorraad......Had ik al gezegd dat we meer dan genoeg pampers hebben?

Overigens vind ik baby dry fijner dan new born. Vond die luiers op den duur stinken als er een plasje in was gedaan. Al werkt dat wel goed als plasindicator, want die zit geloof ik alleen bij maat 1 _O-
pi_132751956
In welke week krijg je die doos eigenlijk? Volgens mij heb ik me wel ingeschreven, maar eigenlijk niks meer van gehoord.

Ik mis mijn vakantie ;( Ik ben zo ontzettend moe en ik heb de hele tijd honger. Ik heb vannacht gewoon van 21.30 tot 7.00 geslapen en ik wil nu weer een dutje doen :O
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:12:23 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132751980
Ben benieuwd naar de ks. Jammer dat ze het hechten niet lieten zien! Mja.

Bestelling van H&M was binnen gister met positiekleding :') Gaat weer lekker. Spijkerbroek van maat 40 zit los en een tregging in maat 40 zit nu precies goed XD Nouja. Gelukkig pas ik ook nog mn normale broek. Ik hou ze denk wel want ik zal vast nog uitdijen :+ En wat shirtjes ook nog, ook wel fijn. Verder hoop ik nog een tijdje met de truien te kunnen doen die ik nu heb.
Ohja, moet wel op zoek naar een winterjas... op mp :P

Ja coco denk je een jongen? Ik eik ook aangezien ik zo misselijk ben :') Zegt natuurlijk niks :+
pi_132752033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:
In welke week krijg je die doos eigenlijk? Volgens mij heb ik me wel ingeschreven, maar eigenlijk niks meer van gehoord.

Ik mis mijn vakantie ;( Ik ben zo ontzettend moe en ik heb de hele tijd honger. Ik heb vannacht gewoon van 21.30 tot 7.00 geslapen en ik wil nu weer een dutje doen :O
Ik kreeg de 29e een mail, toen ik dus precies 19 weken was en heb hem gisteren opgehaald. Felicitas box heb ik al langer binnen, geloof met 16 weken mail gehad.
Oh, en ik moet die van kruidvat nog regelen :Y

Van 21:30 tot 7 is niets, ik ben destijds wel eens rond 8 uur naar bed gegaan. Niet leuk, gelukkig gaat het weer voorbij :*
pi_132752094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Theeleuter het volgende:
Serieus? Ach, maat 3 hebben we ook nog op voorraad......Had ik al gezegd dat we meer dan genoeg pampers hebben?

Overigens vind ik baby dry fijner dan new born. Vond die luiers op den duur stinken als er een plasje in was gedaan. Al werkt dat wel goed als plasindicator, want die zit geloof ik alleen bij maat 1 _O-
hahaha, hoezo die voorraad? Ik heb ook zeker 10 pakken ofzo liggen..
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132752188
Is voornamelijk restant van dochter. op een gegeven moment passen luiers niet zo lekker meer of krijg je opeens ongelukjes. Meestal reden voor ons om nieuwe maat te pakken en de rest niet meer te gebruiken.
En nu mag kind 2 de restjes opmaken :)
pi_132752292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:15 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik kreeg de 29e een mail, toen ik dus precies 19 weken was en heb hem gisteren opgehaald. Felicitas box heb ik al langer binnen, geloof met 16 weken mail gehad.
Oh, en ik moet die van kruidvat nog regelen :Y

Van 21:30 tot 7 is niets, ik ben destijds wel eens rond 8 uur naar bed gegaan. Niet leuk, gelukkig gaat het weer voorbij :*
Hm, vreemd. Ik moet ook zeggen trouwens dat ik die Wij-tijdschriften ook al een tijd niet gezien heb. Ach, misschien komt het nog :)

En ik hoop dat het voorbij gaat. Mijn moeder zei dat ze er altijd haar hele zwangerschap last van had. Een collega vertelde trouwens dat zij met haar leidinggevende had afgesproken dat ze dat uur extra pauze waar je recht op hebt als je zwanger bent gebruikte om later te beginnen. Wij moeten klokken en ik sta continue in de min sinds ik zwanger ben en ik heb niet meer zoveel verlofuren om het op te vangen, maar ik weet niet of ik het prettig vind om het zo op te lossen. Ik voel me dan toch een beetje een aansteller, ik ben alleen maar moe en als ik gewoon vroeger opsta kan ik ook eerder op mijn werk zijn zegt mijn hoofd.
pi_132754009
Als iemand nog een jas zoekt oid, bij de C&A is nu 25% korting en gratis verzenden bij elke bestelling :)
pi_132754365
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef Dot. het volgende:
ik ben alleen maar moe en als ik gewoon vroeger opsta kan ik ook eerder op mijn werk zijn zegt mijn hoofd.
Hoe lost eerder opstaan het moe zijn op? Gooi gewoon eens een balletje op bij je leidinggevende. Zonde om er je eigen verlofuren aan te spenderen, wanneer dat, wettelijk gezien, niet nodig is.
pi_132754937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welke korting?
pi_132755230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Hoe lost eerder opstaan het moe zijn op? Gooi gewoon eens een balletje op bij je leidinggevende. Zonde om er je eigen verlofuren aan te spenderen, wanneer dat, wettelijk gezien, niet nodig is.
Dat lost het niet op, maar ik ben voor mezelf nogal streng in waarvoor ik thuis blijf en moe zijn valt daar niet onder. Hevige pijn, koorts of overgeven vind ik 'geldige' redenen, terwijl ik ieder ander idd ook aan zou raden vooral de rust te nemen als dit nodig is.

Maar ik sukkel denk ik gewoon een beetje verder, tot ik 20 uur in de min sta ofzo :P

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Welke korting?
De bon uit de Blije Doos
pi_132755279
Die heb ik niet meer gok ik.
nouja luiers genoeg volgens mij ik kan theeleuter de hand schudden.
pi_132755362
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef Dot. het volgende:
Dat lost het niet op, maar ik ben voor mezelf nogal streng in waarvoor ik thuis blijf en moe zijn valt daar niet onder. Hevige pijn, koorts of overgeven vind ik 'geldige' redenen, terwijl ik ieder ander idd ook aan zou raden vooral de rust te nemen als dit nodig is.
Volgens mij zou ik er hetzelfde instaan als jij :+
Er moet behoorlijk wat aan de hand zijn, wil ik me (deels) ziek melden of thuis blijven idd.

Maar, net als jij, tegen ieder ander zou ik zeggen vooral rustig aan te doen ;) Dus ehrm, doe eens rustig aan jij!
pi_132755391
Ik gooi 'm wel even dicht :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')