Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Chanty het volgende:
Poppejans wat een mooie kans
Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit
Oh dat zou fijn zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Nee niet echt hequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben.
Niet handig met een kantoorbaan.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Onze echo was ook goed. Nog steeds 2 jongetjes en alles erop en eraan, geen zichbare afwijkingen in ieder geval. Zelfs vingertjes en teentjes geteld.![]()
Ik ben 4 weken van tevoren gegaan. Met het idee dat het altijd eerder kan als het niet gaat. Mijn vervangster was al vrij vlot ingewerkt dus dan zou ik me niet schuldig hoeven voelen als het niet meer zou gaan. Ben blij dat ik het vol heb kunnen maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, wanneer nemen jullie verlof, 4 of 6 weken van te voren?
Vier weken, dus mijn laatste week wordt de eerste week van januari. Inderdaad met het idee dat als het niet meer gaat, ik dan nog wel een of twee weken eerder weg kan. Al moet ik zeggen dat ik nu soms denk dat ik het niet ga redden tot vier weken van tevoren..quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
ZEZ kan je aanvragen tot 2 weken vantevoren. Dus je zou ook nog wat later kunnen beslissen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:27 schreef Burdie het volgende:
Betreft verlof, ik ben zelfstandig ondernemer, en weet niet zeker of ik mjn verlofdatum nog kan aanpassen als ik de ZEZ eenmaal heb aangevraagd. Dat ga ik nog wel even bij het UWV navragen . Zelf denk ik ook aan 4 weken idd .
Verlof 4wk van te voren. Heb alleen nog 900 uur vakantie staan, dus neem daar al 2,5 extra vooraf op. Met kerst zit ik thuis. wiehoe!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
Heb al een paar keer op het punt gestaan om naar een hotel te gaan, helaas word dat een te duur grapje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Purple010 het volgende:
Angelatje dat je daar allemaal tegen kan, pfff knap hoor. Ik zou helemaal gek worden!
Om ons heen zijn het ook allemaal jongens van de 5 zwangeren zijn het 4 jongens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
niet normaal he? Ook opvallend: van de 8 - 5 jongens, 2 meisjes en 1 nog onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |