abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132647322
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_132647345
Laat maar weten of er wijzigingen nodig zijn.
pi_132647706
Nee joh. Geen verdoving! Ik is bikkel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132648228
Wow, idd bikkel.
pi_132648534
Was zo gepiept. Nu schrijnt t een beetje.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:27:41 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132648666
TAP wat een berg narigheid bij elkaar, kan me voorstellen dat je betere nachten hebt gehad :*

@Burdie: In de infobrief die ik opgestuurd kreeg stond dat de termijnecho gemaakt wordt tussen de 12 en 14 weken. Verder staat er nergens iets over een eerdere echo. Ik denk dat ze dat alleen eerder doen als er een aanleiding voor is.

KP veel plezier straks *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132648794
Stoere meid Mo! Die flitsen, mis je dan ook zicht in dat gebied? Ik heb ooit vroeger wel vlekken gezien die even aanhielden en ook zicht wegnamen. Bijzonder irritant. Is migraine inderdaad.
Verder heb ik regelmatig een sterrenhemel na inspanning, puur door lage bloeddruk. Dus ik doe lekker niets zwaars nu O-)

*O* voor de kwispeldagdames

*O* voor (20-weken) echo dames

verder nog welkom aan Bouke :W

en de rest al weer vergeten.

PS. Goed nieuws, blokkade van site is weg op werk ook een *O* waard.
pi_132648866
Oeh,ik ga 14/11 proefpersoon zijn voor verloskundigen in opleiding die moeten leren echo's maken.
Mag ik een uur naar de baby kijken (en zij meten de baby e.d) en krijg foto's mee op een stickje. Ennn als de baby er goed voorligt ook meteen een geslachtsbepaling!
Leuk zoiets voor niks! :-D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:06:55 #9
52229 Chanty
pi_132650177
Poppejans wat een mooie kans O+

Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit :')
pi_132650826
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Chanty het volgende:
Poppejans wat een mooie kans O+

Kan het zijn dat je misselijker bent als je gewoon achter de pc zit te werken? Van het weekend eigenlijk geen last gehad van misselijkheid en nu weer het gevoel dat ik zo naar de wc moet rennen. Vraag me af of het nou gewoon tussen mijn oren zit :')
Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Home is where the O+ is...
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:27:42 #11
52229 Chanty
pi_132650964
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ja, dan kan aan je beeldscherm liggen. Heeft te maken met de instellingen dan. Er zijn mensen die ook normaliter last van hebben, ik had het in het begin van m'n zwangerschap toevallig ook.
Oh dat zou fijn zijn :') Kon jij er toen nog iets tegen doen qua instellingen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:46:24 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132651654
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben :).
Niet handig met een kantoorbaan :').
KuikenGuppy
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:09:24 #13
52229 Chanty
pi_132652478
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik heb het ook sinds ik zwanger ben :).
Niet handig met een kantoorbaan :').
Nee niet echt he :+ Maar ik ga ervan uit dat het weg gaat en gewoon bij die eerste drie maanden hoort.
pi_132653165
KP hoe was de echo?

Ik mag zometeen om 14:30 uur en het is een uitgebreide echo in het ziekenhuis, dus ik verwacht dat we wel twee uur bezig zullen zijn. Harde buiken zijn weer even weg gelukkig. Nu fingers crossed dat alles oké is straks bij de echo, ik ben er misselijk van.
pi_132653308
Veel succes Nikki!!
Tralalalaaa
pi_132653652
Ik leef nog.. Van centrum terug naar huis moeten lopen, omdat er geen trams reden en taxi's niet stoppen voor hoogzwangere bollo's. Doodeng en hevige buikpijn. On the brightside: mijn haar zit wel goed voor de bevalling! *)
pi_132653671
Even kijken wat ik nog uit het vorige topic heb onthouden..

Welkom Bouke! Fijn dat alles goed is, altijd prettig om te weten dat je baby twee armen, twee benen en één hoofdje heeft ;)

Poeh Bla, die bekkenproblemen klinken écht niet goed. Houd je het nog een klein beetje vol?

Chanty, dat eten niet weg kunnen krijgen herken ik heel goed. Vooral avondeten. En dan een half uurtje erna toch denken 'hongerrr!'

Dot, hoe was de SEO?

Wat een moeilijke nachten heeft iedereen. Bah, en net nu we allemaal extra slaap nodig hebben! :*
(En een extra :* voor TAP, als alles zo lekker achter elkaar aan komt is het helemáál naar. )

Kim hoe was de echo??

En hup Nikki, laat je ons weten hoe de echo was?

Ik moet zometeen nog een uur in de auto zitten voor een overleg waar ál mijn collega's voor hebben afgezegd, ik moet wel want de klant verwacht het. Nu bel ik de klant al vanaf vanmorgen 10:00 omdat hij altijd ontzettend verstrooid en vergeetachtig is en ik zeker wil weten dat hij nog wel weet dat we een overleg hebben, krijg ik hem niet te pakken. Dus ik stap zo maar in mijn blauwe monster, hopelijk niet voor niks met dit weer. Man man.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132653977
Nou succes dan maar RFR!

Kim, hoop dat alles goed is met jullie meisje!

Nikki succes zo, hopelijk is alles goed en wordt je buik ook weer rustig.

Ha Limone, dat klinkt als een hele toer voor een mooi kapsel. Fijn dat je weer thuis bent.

Ik ben toch ook maar even op pad geweest, vriend naar school gebracht, spulletjes bij As gehaald en rondje winkelcentrum. Nu op de bank met mn fleecedekentje :)
Zijn jullie ook zo lomp? Ik stoot regelmatig mijn buik tegen toonbanken ed maar sinds vandaag doet mijn navel heel erg pijn (vriendje draaide zich hard om met rugzak op rug... boem zo de punt in mijn navel :X ) Nu dus iedere keer als ik weer zo stom ben om te stoten voelt het of mijn navel scheurt ofzo. Auw auw auw! :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:03:37 #19
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132654485
Hooooi!

Mo wat ben je stoer, poeh!

RFR Good luck!

Fanatieke dames, aan de wandel en t shoppen! Hier ook lomp Mabawa, maar das nooit anders geweest. :')

Echo was helemaal in orde! Alles erop en eraan, maar wel een madame die niet van plan was nog even lekker te gaan liggen voor wat goede plaatjes. Echo mevrouw moest weer erg haar best doen!

We zijn erg opgelucht O+

Nik, succes strakjes!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132654816
Fijn Kim O+
pi_132655214
Ik vind dit toch mooie plaatjes Kim! Fijn dat alles goed was
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132655436
Zo! De lijst zwangeren is lang he! Of ligt dat nu aan mij?
pi_132655699
Fijn kim!!

En mawaba ja die buik zit soms echt in de weg he ;)
Pijnlijke navel lijkt me wel ruk.

Ik zou vandaag niks doen..maar ik kan t niet :')
Dus gestofzuigd, keukenkastjes uitgesopt en opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd en was afgehaald. Ik wou ons bed ook nog verschonen, maar denk dat dat niet slim is. Dus hopen dat ik mezelf de rest van de dag gedeist kan houden ;)
pi_132655937
Ik hoefde op het laatste moment toch mooi niet onderweg *O*

Mooie foto's Kim!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132655976
Mooi dat alles goed is Kim en de echoscopiste heeft toch nog mooie foto's kunnen maken. :Y

Nikki, ben benieuwd hoe het gegaan is.

Hier vanmorgen bij de vk opeens in huilen uitgebarsten. Combinatie van (bekken)pijn, hormonen en vermoeidheid, denk ik. Heb een lijstje meegekregen van bekkenfysio's. Verder was alles wel goed. Nog maar een week of 8 te gaan, gelukkig. :@

Bla, jemig wat fanatiek. :o Rustig aan nu hoor, jij had ook last van je bekken las ik..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')