Steigers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat?
Steigers of een markt?
Den Haag, verder weet ik er niks van...quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
oei dit is minder, waar is dit en hoe is het met eventuele gewonden?
Terminologie ligt gevoelig bij weerliefhebbers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, jaNeem mij niet zo letterlijk met die windhoos. Je snapt wat ik bedoelde.
Het hoogtepunt is hier nog niet bereikt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo te lezen zijn Engeland en Frankrijk veel harder getroffen.
twitter:MeteoConsult twitterde op maandag 28-10-2013 om 10:29:27IJmuiden om 10.20 uur windkracht 11 (56 knopen); een zeer zware storm en een maximale windstoot van 69 knopen. reageer retweet
.quote:Oorzaak
Tussen Leiden C. en Haarlem rijden geen treinen door een boom op het spoor.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen
Mwah heb meer het idee dat vooral UK erg slecht voorbereid is op zoiets.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo te lezen zijn Engeland en Frankrijk veel harder getroffen.
kan erger ...quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:39 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zie hier mensen met een klein bootje aan het varen, wat een idioten.
quote:10:35:28 28-10-13 -ALPHA- Prio 1, Zwemmer in problemen / vermist, HIN1,HIN2
1735052 Kustwachtcentrum (Lichtkrant GMK Friesland)
De windsnelheden die ze in de UK hebben gehad worden hier niet verwacht hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:39 schreef -0- het volgende:
[..]
Mwah heb meer het idee dat vooral UK erg slecht voorbereid is op zoiets.
Windkracht is daar niet hoger geweest als hier nu en wat betreft neerslag hoorde ik sommen van 20-40 mm voorbij komen. Onbegrijpelijk dat dit zoveel problemen geeft. Dat gebeurde hier in september en oktober op grote schaal met 50 - 100 mm. (En ik vermoed dat ze daar in de UK ook wel ervaring mee moeten hebben?
quote:
terugkomend op het weer:quote:Op de A2 richting Utrecht tussen Breukelen en Maarssen zijn drie rijstroken vanwege een gekantelde vrachtwagen, meldt de ANWB
Echt? Ik heb het idee dat op de meeste plekken dit van nu wel het hoogtepunt is, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |