abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 10:14:25 #1
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132646869
Vorig deel: OUD / Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 5

Een topic voor wanneer het allemaal anders gaat dan je verwacht had. Je kind wordt te vroeg geboren, te klein geboren, ziek geboren of wordt later ziek. Wat gebeurt er in het ziekenhuis? Hoe gaat het erna?

Het topic is niet bedoeld als medische vraagbaak. Het doel is om elkaar te ondersteunen door ervaringen door te geven, bijvoorbeeld over de praktische kant aan een ziekenhuisopname of de ontwikkeling van je kind of over jouw verwerkingsproces.

Linkjes:
Waar zijn de Ronald McDonald huizen
Vereniging Ouders van Couveusekinderen
Borstvoedingsprotocol prematuren
Heb je linkjes voor in de OP? Meld het even, dan wordt de link erbij gezet!

Als je kindje een Autisme Spectrum Stoornis (ASS) heeft kun je eventueel ook hier posten: Topicreeks: (ouders van) jonge kinderen met autisme
Als je kindje overleden is kun je eventueel ook hier posten: Topicreeks: Ouders van Prachtige Engeltjes
  maandag 28 oktober 2013 @ 10:15:06 #2
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132646889
m'n laatste post uit het vorige deeltje...

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef ueberduitser het volgende:
Nou, het veranderd weer.... -O-
Vanochtend zeer vroeg was meisje ontevreden, huilen en uiteindelijk flink spugen.
Direct ziekenhuis opgebeld en meisje weer heen gebracht :{ . Kan een eenmalig iets geweest zijn, maar ze wordt voor de zekerheid opgenomen en wel even door de mangel gehaald.

maandag 28 oktober 2013 @ 10:30:33 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_132647280
He bah, hopelijk is het inderdaad een eenmalig iets, maar het is wel heel naar dat ze zich nu weer zo slecht voelt :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_132647283
Ach nee Ud wat een naar bericht weer.
sterkte.

pfff waarom zijn zieke kinderen vaak zo druk,of is dat alleen bij de mijne... Breekt hier alles af en is echt stout. :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_132653755
Wat een arm kind.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 13:59:19 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132654311
ach ach, het zit haar niet mee :{

beterschap lenthe!
pi_132658088
Jeetje UD, wat heftig allemaal nog steeds.

En Bar: speelt de storm niet ook een rol? In mijn ervaring worden alle kinderen daar druk van (zelfs mijn bijna volwassen studenten). Sterkte in elk geval!
pi_132658152
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Bleie het volgende:
Jeetje UD, wat heftig allemaal nog steeds.

En Bar: speelt de storm niet ook een rol? In mijn ervaring worden alle kinderen daar druk van (zelfs mijn bijna volwassen studenten). Sterkte in elk geval!
nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukker
pi_132658210
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukker
Oh, bah, lastig lijkt me dat. Bij mij hangen ze bij koorts juist als dode vogeltjes tegen je aan.
pi_132667096
Wat naar UD. Ik hoop dat het iets eenmaligs is. Wel fijn, dat het ziekenhuis toch het zekere voor het onzekere neemt en haar heeft opgenomen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132670730
UD, wat vervelend :{. Hopelijk toch een eenmalig iets :*.

Bar, ik heb geen idee, maar beterschap voor je mannetje :*
Fake it till you make it...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:02:32 #12
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132714817
Het gaat goed met meisje. Het enige wat ze kunnen vinden is een kronkel in haar darmen, maar die zat er vlak na de operatie ook al.
Ze heeft flinke dunne ontlasting, neigt naar diarree, dus ze denken dat ze een maag-darm infectie heeft opgelopen.
Ze eet verder goed, drinkt voldoende en is steeds beter te pas, snel haar huis als het aan ons ligt.
pi_132715759
Zo, dat klinkt een stuk beter. Op naar verder herstel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 november 2013 @ 09:13:24 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132817326
Paar dagen weggeweest, las dat Lenthe thuis was maar toch weer naar het ziekenhuis moest -O-

Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat met haar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:13:42 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_132817755
Hoe is het nu UD ? Is Meisje weer thuis ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132826871
Ja ben ook benieuwd of ze al lekker bij jullie thuis is :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:08:17 #17
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132838160
Ja hoor ze is er weer!!! Sinds donderdagmiddag is ze weer thuis. Heb het erg druk gehad, dus had me hier nog niet gemeld.
Meisje is goed tevreden en wordt steeds ontspannender, maar heeft nog wel flink last van haar darmen en is nog aan de diarree, maar het gaat steeds beter. Zal morgen eens een foto van prinsesje maken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 november 2013 @ 22:11:43 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132838324
Fijn dat ze weer thuis is. Nu maar gauw weer helemaal beter worden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132838709
Doe rustig aan Ud,jullie kunnen wel wat ontspanning gebruiken,en bijkomen van de hectische tijd.

fijn dat Lenthe weer thuis is,jammer van haar darmen,ik hoop dat het snel beter gaat.
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:43:53 #20
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132839675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
Doe rustig aan Ud,jullie kunnen wel wat ontspanning gebruiken,en bijkomen van de hectische tijd.

fijn dat Lenthe weer thuis is,jammer van haar darmen,ik hoop dat het snel beter gaat.
Dank je! Het is gewoon heerlijk dat ze er weer is. Een stuk rustiger! De hectiek qua verbouwen gaat door hoor, de badkamer moet af want we hebben donderdag een keuken gekocht...
pi_132847960
Goed dat ze thuis is! hopelijk ook snel rust in haar lichaam! succes met de verbouwing!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 3 november 2013 @ 11:37:13 #22
386633 Adnap
I love Life !
pi_132847992
Fijn dat ze thuis is, jullie succes met alle verbouwingen. Klinkt heftig !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132864754
UD fijn dat je meisje thuis is. Geniet van haar thuiszijn en succes met de verbouwing.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:48:14 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132921372
Roy gaat qua uren net zoveel naar school als een kleuter.
maar hij mag nog een hele dag.

hij is nu de hele dinsdag thuis.
heel gezellig omdat het echt onze dag is,we gaan samen of ontbijten of lunchen,kinderboerderij speeltuin,lekker wandelen enzo.

Maar wanneer maak je de keus om de dinsdag Roy ook naar school te laten gaan.
er komt op dinsdag altijd iemand muziek maken en samen liedjes zingen en spelen met instrumenten.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 14:47:37 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132925257
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef _Bar_ het volgende:
Roy gaat qua uren net zoveel naar school als een kleuter.
maar hij mag nog een hele dag.

hij is nu de hele dinsdag thuis.
heel gezellig omdat het echt onze dag is,we gaan samen of ontbijten of lunchen,kinderboerderij speeltuin,lekker wandelen enzo.

Maar wanneer maak je de keus om de dinsdag Roy ook naar school te laten gaan.
er komt op dinsdag altijd iemand muziek maken en samen liedjes zingen en spelen met instrumenten.
heb je het al eens geprobeerd?
zoals ik het lees geniet je erg van je dinsdag met roy
hoe reageert hij op de muziek? is hij geïnteresseerd of reageert hij er (nog) niet op.
als jij denkt dat het (nog) geen meerwaarde voor roy heeft en jullie op dinsdag een leuke dag hebben, zou ik het zo laten.
of misschien een andere dag vrijhouden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')