quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef ueberduitser het volgende:
Nou, het veranderd weer....![]()
Vanochtend zeer vroeg was meisje ontevreden, huilen en uiteindelijk flink spugen.
Direct ziekenhuis opgebeld en meisje weer heen gebracht. Kan een eenmalig iets geweest zijn, maar ze wordt voor de zekerheid opgenomen en wel even door de mangel gehaald.
nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Bleie het volgende:
Jeetje UD, wat heftig allemaal nog steeds.
En Bar: speelt de storm niet ook een rol? In mijn ervaring worden alle kinderen daar druk van (zelfs mijn bijna volwassen studenten). Sterkte in elk geval!
Oh, bah, lastig lijkt me dat. Bij mij hangen ze bij koorts juist als dode vogeltjes tegen je aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukker
Dank je! Het is gewoon heerlijk dat ze er weer is. Een stuk rustiger! De hectiek qua verbouwen gaat door hoor, de badkamer moet af want we hebben donderdag een keuken gekocht...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
Doe rustig aan Ud,jullie kunnen wel wat ontspanning gebruiken,en bijkomen van de hectische tijd.
fijn dat Lenthe weer thuis is,jammer van haar darmen,ik hoop dat het snel beter gaat.
heb je het al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef _Bar_ het volgende:
Roy gaat qua uren net zoveel naar school als een kleuter.
maar hij mag nog een hele dag.
hij is nu de hele dinsdag thuis.
heel gezellig omdat het echt onze dag is,we gaan samen of ontbijten of lunchen,kinderboerderij speeltuin,lekker wandelen enzo.
Maar wanneer maak je de keus om de dinsdag Roy ook naar school te laten gaan.
er komt op dinsdag altijd iemand muziek maken en samen liedjes zingen en spelen met instrumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |