quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef ueberduitser het volgende:
Nou, het veranderd weer....![]()
Vanochtend zeer vroeg was meisje ontevreden, huilen en uiteindelijk flink spugen.
Direct ziekenhuis opgebeld en meisje weer heen gebracht. Kan een eenmalig iets geweest zijn, maar ze wordt voor de zekerheid opgenomen en wel even door de mangel gehaald.
nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Bleie het volgende:
Jeetje UD, wat heftig allemaal nog steeds.
En Bar: speelt de storm niet ook een rol? In mijn ervaring worden alle kinderen daar druk van (zelfs mijn bijna volwassen studenten). Sterkte in elk geval!
Oh, bah, lastig lijkt me dat. Bij mij hangen ze bij koorts juist als dode vogeltjes tegen je aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nee dit is telkens als Roy ziek is zo druk,hyper,stout.hoe hoger de koorts hoe drukker
Dank je! Het is gewoon heerlijk dat ze er weer is. Een stuk rustiger! De hectiek qua verbouwen gaat door hoor, de badkamer moet af want we hebben donderdag een keuken gekocht...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
Doe rustig aan Ud,jullie kunnen wel wat ontspanning gebruiken,en bijkomen van de hectische tijd.
fijn dat Lenthe weer thuis is,jammer van haar darmen,ik hoop dat het snel beter gaat.
heb je het al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef _Bar_ het volgende:
Roy gaat qua uren net zoveel naar school als een kleuter.
maar hij mag nog een hele dag.
hij is nu de hele dinsdag thuis.
heel gezellig omdat het echt onze dag is,we gaan samen of ontbijten of lunchen,kinderboerderij speeltuin,lekker wandelen enzo.
Maar wanneer maak je de keus om de dinsdag Roy ook naar school te laten gaan.
er komt op dinsdag altijd iemand muziek maken en samen liedjes zingen en spelen met instrumenten.
Volgens mij ben jij er in ieder geval nog niet aan toe als ik dat zo lees, geniet nou maar lekker op dinsdag van hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef _Bar_ het volgende:
Roy gaat qua uren net zoveel naar school als een kleuter.
maar hij mag nog een hele dag.
hij is nu de hele dinsdag thuis.
heel gezellig omdat het echt onze dag is,we gaan samen of ontbijten of lunchen,kinderboerderij speeltuin,lekker wandelen enzo.
Maar wanneer maak je de keus om de dinsdag Roy ook naar school te laten gaan.
er komt op dinsdag altijd iemand muziek maken en samen liedjes zingen en spelen met instrumenten.
he ud, je hebt het zeker erg druk op het moment? je blog loopt achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er in ieder geval nog niet aan toe als ik dat zo lees, geniet nou maar lekker op dinsdag van hem.
ja behoorlijk! Ben nu net weer klaar met klussen voor vandaag. Hoop morgen even tijd voor de blog vrij te maken. Het gaat goed met meisje, dus dat mag ook wel even gemeld worden op de blog.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he ud, je hebt het zeker erg druk op het moment? je blog loopt achter
Blog bijgewerkt hoor!quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he ud, je hebt het zeker erg druk op het moment? je blog loopt achter
Tja.... Er zijn meerdere mogelijkheden. Het kan nog wat stijf zijn. Kan nog wat aan de onderbuik trekken. Kan ook zijn dat ze even niet meer weet hoe, of het is weer zo'n tijdelijke tick, daar heeft ze er meer van namelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
hoe komt het dat ze dr benen niet gebruikt? heeft ze er de kracht nog niet voor?
een rugzakje die je aandoet en waar dan een koord aan zitquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een wandelrugzaktuigje? (leuk woord voor galgje)
Misschien eens aan een goede schoenmaker vragen of die iets voor je kunnen maken? Voorbeeld meenemen zodat ze zien hoe het eruit moet zien. Of anders aan een orthopedisch instrumentmaker?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje: waar kun je "ruimere"wandelrugzak tuigjes vinden? degene die ik gevonden heb gaan maar tot 4 jaar. En die van ons begint krap te zitten.
Polsbandje accepteerd Roy niet.
Voordeel is dat er dan vaak een clip op de borst zit zodat ze het rugzakje zelf niet af kunnen doen.. Wij hebben er 1 van Littlelife... en die hebben ook grotere Bv deze:quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef Bleie het volgende:
Zou dat niet vrij eenvoudig zelf aan een passend rugzakje te maken zijn?
poe, dat is heftigquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ga er eens naar kijken lamb dank je.
pfff ik ben helemaal stil,hoorde dat het kindje van een oudklasgenootje overleden is 5dagen na de geboorte. Zuurstof gebrek bij de geboorte.
ik heb een kaart gekocht maar er is nog geen letter op geschreven.
pas nog hebben we samen naar boxen staan kijken.
![]()
Op m'n werk gebruiken we iets vergelijkbaars voor ouderen die snel overprikkelt raken en daar erg onrustig (schreeuwen, slaan op deuren etc.) van worden. Werkt bij de meesten erg goed en worden er zichtbaar rustig en ontspannen van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
iemand ervaring met http://www.barryemons.nl/p/q/turtle+/Tranquil_Turtle_Aqua/BE02060
de bewegingen zijn ook rustig? Zit met epilepsie en te drukke snelle lichtflitsen lokken hier nog al eens een aanval uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op m'n werk gebruiken we iets vergelijkbaars voor ouderen die snel overprikkelt raken en daar erg onrustig (schreeuwen, slaan op deuren etc.) van worden. Werkt bij de meesten erg goed en worden er zichtbaar rustig en ontspannen van.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de bewegingen zijn ook rustig? Zit met epilepsie en te drukke snelle lichtflitsen lokken hier nog al eens een aanval uit.
Sterkte en beterschap met je vrouw, dat de infusen snel mogen aanslaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ueberduitser het volgende:
Wat naar van de aanvallen Bar en ik snap best dat je nog even wacht met nieuwe medicatie.
Hoeveel luiers krijg je vergoed? Wij krijgen ze hier in Duitsland ook vergoed, tot 5 stuks per dag, daarboven moeten we bijbetalen.
Het WMO is leuk he? Ik heb kennissen in NL met een gehandicapt kindje en die worden alleen maar tegengewerkt door het WMO loket van de gemeente. Zo oneerlijk.
Hier gaat het goed met meisje!![]()
Vrijdag heeft ze met moeders proefgedraaid op de KiGa en vanaf eergisteren gaat ze weer normaal met het busje heen en weer.
Met moeders gaat het stukken minder, ze heeft weer een chub. Dezelfde als 2 jaar geleden toen MS werd ontdekt. Ze kreeg weer een doof, tintelend gevoel in haar rechterhand vorige week. Sinds het weekend is het verder uitgebreid naar de hele rechterkant van haar lichaam. neuroloog dus gebeld en ze heeft dus vanochtend de eerste van een reeks cortison-infusen gehad. Op de MRI van een aantal weken geleden zag alles er goed uit en waren verschillende ontstekingen kleiner geworden t.o.v. de laatste MRI.
Echter, de stress van de afgelopen maand met meisje zal wel weer het e.e.a. getriggert hebben![]()
Hopen dat de klachten snel afnemen, we rollen van het een in het ander zo.
schatje is het toch he...quote:Op zondag 1 december 2013 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Wat een heerlijke lach!En wat heeft ze gave schoenen zeg!
Ik vind ze echt super!quote:Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef ueberduitser het volgende:
schatje is het toch he...
Meisje kan dan niet lopen, maar daarom kan ze nog wel leuke schoentjes aan.
wat heerlijkquote:Op zondag 1 december 2013 10:21 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zegt genoeg volgens mij...het gaat goed!
Jazeker, ze staat er perfect in. De fysiotherapeute was erg tevreden, we moeten het nog wel aan de orthopeed in Oldenburg laten zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:03 schreef Cathmar het volgende:
Ze wordt echt lang ja, die knappe meid!
Werkt het goed met die nieuwe ortheses?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ha Knappe Lenthe wat zie je er weer Super uit!
fijn dat het zo goed gaat ud!
geeft vast een hoop rust
Dank!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
fijn dat er goede berichten van lenthe zijn!
ze heeft altijd van die leuke kleding aan!
Stevige stoel!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:23 schreef _Bar_ het volgende:
Met Roy gaat het ook goed.
op school wat minder,hij kan de drukte van de groep maar net aan,komt daardoor overstuur thuis en krijgen hem thuis maar moeilijk terug vrolijk en blij.
hij heeft weinig zin om werkjes te doen,en probeert soms weg te lopen uit de klas wat niet gaat.
verder is Roy zijn hoek bijna helemaal klaar,straks komen ze de bepolstering aanbrengen.
en dan maar hopen dat hij daar wat rust vind.
en we hebben een loekie stoel aangevraagd voor thuis omdat zijn kinderstoel te gevaarlijk word doordat hij er mee springt door de kamer.
en straks beginnen met de curcus Nederlands met ondersteunende gebaren deel 2.
druk en bezig hier dus.
Hier even tijdens de foto niet, maar normaal gesproken wel hoor. Het is een hele andere beleving voor haar. Niet zitten of liggen,m maar "staan" op eigen benen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef _Bar_ het volgende:
het ziet er wel fijn uit, geniet ze er zelf ook van om erin te staan?
Spannend, maar ik kan me voorstellen dat het voor Roy beter zou zijn! Voor jezelf is het inderdaad wel jammer, dat had moeders hier net zo.quote:We waren er al even mee bezig om Roy een hele week naar de opvang te laten gaan, aan de ene kant hield het ons enorm tegen, hij is nog jong, het is ook wel leuk zo een dagje samen.
Maar het werd grotendeels niet meer zo leuk, Roy kreeg buien dat hij weer veel ging gooien met vanalles, hij begon te slaan. veel huilen, boos zijn om niks.
En vooral op dagen dat het slecht weer was dan was het echt drama, paar keer dan ook echt samen laarzen aangetrokken,regenpakken aan en zo naar buiten.
We hebben er lang samen over gepraat,met de leiding van de opvang gesproken, de orthopedagoog erbij betrokken en samen besloten het het voor Roy fijner is om vanaf deze week 5 dagen te gaan.
Structuur,regelmaat. de regelmaat kunnen wij bieden structuur ook wel maar minder dan daar op de opvang.
Hij zal idd de komende weken moe zijn en misschien mopperen maar het gaat om Roy en dat Roy plezier heeft en kan genieten. en vooral dat hij vooruit blijft gaan.![]()
En ja ik ga onze leuke momenten ook missen het zal stil zijn, en onze speciale uitstapjes(kinderboederij,samen lunchen,lekker ontbijten,speeltuin)
En wat ook fijn om te lezen was, Ze gaan met Roy nu geregeld naar de andere groep dan mag hij daar zijn werkjes doen en gewoon tot rust komen, zomaar met een paar kindjes en een leiding. Dat trekt Roy ook beter en als je dan leest dat hij daar ook minder huilt en weer werkjes doet, dan is dat goed.![]()
![]()
Leuk toch?Ze vallen ons ook erg mee, gezien de duitse smaak hadden ze er ook heel anders uit kunnen zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een leuk printje op de evo's ub! En ze staat er mooi bij .. Wat wordt ze groot zeg
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef Lamb29 het volgende:
Die olifantjes klinken idd geweldig ubhaha... Dit is inderdaad erg leuk. Je ziet soms dat het zo anders uitvalt dan het kleine voorbeeldplaatje.
klinkt goed !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef _Bar_ het volgende:
Roy moest wennen vandaag,veel huilen als de fysio andere klasgenootjes kwam halen en Roy mocht niet mee.
wel heeft hij genoten van de muziek speel man, nog lief gespeeld en daarna rustig gaan slapen.
kortom een fijne dag.
De boegspriet is inderdaad erg groot, en wordt volgens mij ook vooral gebruikt als logeerhuis voor meerdere mensen tegelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef ueberduitser het volgende:
Mooi mensen! Hier kan ik wel wat mee. Het is voor een gezin met 2 kinderen waarvan een jongen geheel hulpbehoevend is. Hoog-laagbed en alleszonder drempels is een pre.
Zeeuws-vlaanderen is eigenlijk te ver, maar Oostvoorne is een hele goede optie. Zal ze eens bekijken en allemaal doorgeven...
Dank!!!
Edit: zie net dat de boegspriet te groot is. En Bio in Arnhem is een goede kanshebber, al zit men liever wat dichter bij de kust.
Mogguh!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
hoi ud!
hoe gaat het met de beenortheses en de nieuwe schoenen?
went het al?
Je vroeg me in het andere topic naar foto's van Roy zijn hoekje die we in huis gemaakt hebben, we zijn ondertussen een heel eind opgeschoten.quote:
Kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:49 schreef _Bar_ het volgende:
Roy vind het leuk, en hij blijft maar naar boven kijken![]()
Breath holding spell is een bewust ingezet iets door kinderen. Ze gebruiken het als machtsmiddel: ik hou mijn adem in totdat ik ... . Dat kan tijdens oversture/boze bui gebeuren, maar is echt een bewuste actie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef _Bar_ het volgende:
Breath holding spell ? Iemand ervaring mee?
is dat alleen bij totaal overstuur zijn of kan dat ook bij even boos zijn?
Roy moest even huilen omdat hij ergens niet door kon,en plots valt hij op de grond en was zo slap als iets,ineens weer bijkomen en niks aan de hand.
twijfel tussen epilepsie en dat breath holding spell.
ik heb zijn ogen niet zien weg draaien. Hij huilde omdat hij met zijn bal niet voorbij een paar stoelen kwam,ik wilde helpen en ineens viel Roy als een slap poppetje in elkaar. Ik kom hem alleen maar op zijn zij leggen en even op zijn wangen tikken Roy kom op. En toen sprong hij als het ware weer op en niks meer aan de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:36 schreef Twinky het volgende:
[..]
Breath holding spell is een bewust ingezet iets door kinderen. Ze gebruiken het als machtsmiddel: ik hou mijn adem in totdat ik ... . Dat kan tijdens oversture/boze bui gebeuren, maar is echt een bewuste actie.
Dat van Roy klinkt niet zo.
Draaiden zijn ogen weg? Enige activiteit tijdens de 'aanval'? Hoe lang duurde het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 22:10:09 ]
dit is echt onzin. meestal gebeurt dat helemaal niet bewust.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:36 schreef Twinky het volgende:
Breath holding spell is een bewust ingezet iets door kinderen. Ze gebruiken het als machtsmiddel: ik hou mijn adem in totdat ik ... . Dat kan tijdens oversture/boze bui gebeuren, maar is echt een bewuste actie.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Logician2.0 het volgende:
Oh bah zeg..
Mocht het weer gebeuren, probeer het dan eens te filmen en check dan of hij reageert op stem/aanraking (bijv. van de wimpers).
Zag het er zo ong. uit?onderstaand filmpje gebeurd hier ook, heel herkenbaar, alleen bij ons gebeurd dat na een grote aanval, dus eigenlijk als Roy aan het bijkomen is, dan dat schokkende ademen,ogen wegdraaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het knap dat je zo kunt blijven zingen,Dat lukt mij echt niet, ik zit met een hoge hartslag mijn tranen binnen te houden, en alleen maar over zijn wang aaien.
bovenste filmpje je zou het ermee kunnen vergelijk denk ik, alleen dan in elkaar zakken tijdens je spel in dit geval voetballen (of nou ja boos zijn omdat je er niet langs kon met je bal)Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Dat lijkt me ook rot en moeilijk om te zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:10 schreef ueberduitser het volgende:
Leuke foto Bar!
Die filmpjes...![]()
Ik ken het fenomeen niet, ons meisje had iets anders. Zij deed(en nu af en toe nog) aan zelfstimulatie(inclusief adem inhouden) waarbij ze ook altijd even van de wereld was.
Nou, de eerste keer dat ze dat deed, was op het KDV en er was er behoorlijk paniek. Ik kreeg een telefoontje dat ze helemaal buiten westen was, een soort aanval had gehad en lag te zweten als een otter. Je wil niet weten hoe snel ik op het KDV was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook rot en moeilijk om te zien.
Ze had eergisteren een van 6min dan heb ik het ook wel moeilijk hoor, en af en toe huil ik ook wel mee stiekem..quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
onderstaand filmpje gebeurd hier ook, heel herkenbaar, alleen bij ons gebeurd dat na een grote aanval, dus eigenlijk als Roy aan het bijkomen is, dan dat schokkende ademen,ogen wegdraaien.
Ik vind het knap dat je zo kunt blijven zingen,Dat lukt mij echt niet, ik zit met een hoge hartslag mijn tranen binnen te houden, en alleen maar over zijn wang aaien.
bovenste filmpje je zou het ermee kunnen vergelijk denk ik, alleen dan in elkaar zakken tijdens je spel in dit geval voetballen (of nou ja boos zijn omdat je er niet langs kon met je bal)
Daar is wel over gesproken maar omdat ze nu net begint te staan en lopen raden ze dit af ivm haar ontwikkeling, de oplossing kwam van de neuroloog en zijn dikkere mutsjes voor als je er niet zelf bijstaat. Maar je wilt niet weten hoe allert een mens qua "modus" kan zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:52 schreef _Bar_ het volgende:
Heb je niet al eens een helmpje overwogen Logican?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft een vriend op school
![]()
Met Elias achter elkaar rennen en lol dat ze dan hebben en samen in de schommel of Roy in de auto en Elias er achter om hem te duwen. Echte vrienden die twee.
Oh wat leuk voor Roy en zijn vriendjequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft een vriend op school
![]()
Met Elias achter elkaar rennen en lol dat ze dan hebben en samen in de schommel of Roy in de auto en Elias er achter om hem te duwen. Echte vrienden die twee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Logician2.0 het volgende:
Troeta, ze had haar eerste aanvalletje met 5wk oud en sindsdien ziekenhuis in ziekenhuis uit, verdenking is epilepsie. Ze heeft een soort staar aanvalletjes en slap val aanvalletjes en verschillende soorten stuiptrekkingen.
Nog geen medicatie tot we zeker weten welke vorm.
Op goede dagen heeft ze misschien 5, en op slechte dagen of als ze ziek is zo 30 tot 40 aanvalletjes.
En hier nooit gepost omdat ik probeer te focussen op de leuke verhalen, maar toen ik Bar's berichtje las wou ik toch even reageren.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:46 schreef _Bar_ het volgende:
Roy kreeg (ietwat laat) vandaag een uitnodiging voor een kinderfeestje a.s zondagmiddag.
meisje zit bij Roy in de klas en word 4jr.
En omdat haar ouders beseften dat onze kinderen eigenlijk nooit een echt kinderpartijtje kunnen beleven.
nodigen wij gewoon een paar kinderen met hun ouders uit. En vieren we samen feest.
we kijken er naar uit.
geweldig!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:50 schreef _Bar_ het volgende:
Feestje was een succes,we hadden natuurlijk het weer mee en de locatie was perfect,een boerderij dus de kinderen konden naar hartelust spelen,en wij als ouders er bij gezellig in het zonnetje genietend van een drankje en zo nu en dan een ouder die achter zijn kind aan moest.
Super he, zijn soms van die verassend kleine dingen die je versteld doen staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Wow Roy komt net uit de taxi,vraag ik aan Roy,doe jij je jas uit.
Roy grijpt zijn rits vast,trekt hem los en doet zo zijn jas uitik ben helemaal verbaasd en trots
he bahquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef _Bar_ het volgende:
Straks de kinderarts bellen,alweer een absence,smakken,blauwe lippen,geen contact. En daarna weer vrolijk verder zijn boterham opeten.
hij is verkouden misschien speelt dit mee. Heb in overleg Roy wel weer naar school laten gaan,omdat hij er geen last van lijkt te hebben, verkouden en of de absences. Ze bellen mocht het toch niet gaan.
Fijn te horen dat het goed gegaan is!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:25 schreef Logician2.0 het volgende:
Hier is alles goed gegaan we zijn alweer terug en mevrouw heeft honger![]()
Nee helaas is het nog niet mogelijk om kleiner te gaan. Maar Roy zit daar echt op zijn plek. We hebben het daarmee zo getroffen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef livelink het volgende:
Bar, wat lijkt me dat toch eng, al die absences. Gelukkig dat school gebeld heeft. Het klinkt als een fijne school voor Roy, waar hij goed op zijn plek is.
Zit hij nu weer in een kleinere groep?
wij hebben een epilepsie agenda,waar je de aanvallen in vermeld,deze gaat overal mee naartoe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Logician2.0 het volgende:
bah ... wel typisch dat hij dan meer last had, is hier vaak een voorbode.
Hou je het ook bij in een schriftje ivm patroonherkenning?
Beterschap!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef ueberduitser het volgende:
Ik ben me de afgelopen dagen gaan beseffen hoe bijzonder dit dus is. Als dit het eerste stapje is....
Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef livelink het volgende:
Heb je enig idee hoe het komt? Gaat het lichamelijk zoveel beter, dat ze er nu aan toekomt misschien?
Wauwquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:47 schreef Twinky het volgende:
Ik kwam dit tegen en moest meteen aan Lenthe denken. http://twentytwowords.com(...)-walk-around-family/
Dat is bijzonder!!! We gaan eens even overleggen of dat wat voor haar is. Zou wel heel erg leuk zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:47 schreef Twinky het volgende:
Ik kwam dit tegen en moest meteen aan Lenthe denken. http://twentytwowords.com(...)-walk-around-family/
Dat wilde ik ook zeggen: toen mijn kinderen klein waren zwommen we in het begin een half uurtje, en dan was dat meer dan genoeg. Ik zou het nog een keer kort proberen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef Logician2.0 het volgende:
Van het zwemmen was echt jammer, maar ze vond het wel heel erg leuk dus ik ga het dinsdag nog een keer proberen maar dan zet ik de klok er op dat we een half uurtje proberen.
Nee, ik denk dat het dusdanig anders was toen ik er was (namelijk met mijn moeder, die uiteindelijk een auto-immuun ziekte bleek te hebben), dat je daar weinig aan hebt. Het nadeel van Sein vond ik de wachttijden, maar het grote voordeel de heel betrokken en enorm kundige mensen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef Logician2.0 het volgende:
Ud wat moooi zeg!
Gaoxing wat kan ik ong verwachten weet jij dat?
Ik neem aan dat je hardcopies hebt, gedateerd?quote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef _Bar_ het volgende:
Na zo'n 9weken niks gehoord te hebben vandaag de verzekering maar eens opgebeld. Over de aangepaste stoel.
mevrouw wij hebben helemaal niks ontvangendigitaal en per post naar ze opgestuurd.
kunnen we van voor af aan beginnen![]()
zucht ik ben niet blij
Yep tijd datum enzo.quote:Op maandag 7 april 2014 14:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hardcopies hebt, gedateerd?
Zo herkenbaar dit! Succes
Sla ze er mee om de oren dan! Wat nou 9 weken vertraging, binnen 2 weken reactie nu!quote:
Ik ken het helaas.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef _Bar_ het volgende:
Hahaha het word leuker,welzorg ja hallo we hebben een verzerlings nummer van ze en het is al bij de leverancier ook.
Ik heb van Sein ook goede verhalen gehoord. Zelf heb ik veel ervaring met Kempenhaeghe in Heeze, en ben daar ook erg positief over.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef Logician2.0 het volgende:
Ud wat moooi zeg!
Gaoxing wat kan ik ong verwachten weet jij dat?
Hij heeft binnen een eigen plek die je af kunt sluiten, en waar Roy veilig alleen kan spelen,snoezelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:27 schreef poemojn het volgende:
Wat zwaar, Bar
Heb je buiten een plekje waar hij zonder direct toezicht veilig kan spelen, zoals een box, of is dat ook binnen niet mogelijk voor hem (en dus buiten ook niet)?
Sterkte, ik hoop dat je een beetje rust krijgt de komende tijd.
jammer, dat zou je wat rust kunnen geven, dacht ik. Mensen die ik kennen hadden voor hun peuter met gewone tuinhekjes en gaas ed een stuk afgeschermd waar ze dan veilig kon spelen, gewoon vanwege heel grote tuin. Ik dacht dat zoiets voor Roy ook wat kon zijn misschien.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hij heeft binnen een eigen plek die je af kunt sluiten, en waar Roy veilig alleen kan spelen,snoezelen.
Buiten lukt dat nog niet. Roy vraagt daarin nog heel veel aandacht. het is wel dat de tuin afgesloten is dus hij kan veilig spelen.
Maar de tuin moeten we nog eens goed opnieuw indelen en zo een mooie veilige plek voor Roy maken. (we hebben een zand/water tafel die we graag op een fijne plek in de tuin willen hebben) en de glijbaan daar word Roy nu te groot voor die gaat weg, maar weten nog niet wat we ervoor terug gaan zetten. een losse glijbaan die neemt Roy overal binnen de tuin mee naartoe.
alleen zonder toezicht buiten spelen gaat dus nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |