Noem ze gelijk tokkies en PVV'ers hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn ook echt allemaal taalgehandicapten die zo reageren. Treurig volk.
Ze had geen ongelijk getuige de reacties.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het acceptabele reacties zijn? Ik zeg dat ik geen medelijden met haar heb. Doodsbedreigingen etc is nooit goed te praten. Maar als ik Anouk fan () was geweest en toevallig ZP leuk vind, dan kan ik me voorstellen dat je niet zo blij bent als Anouk je voor racist uitmaakt.
Die reacties zijn dan ook beneden elk niveau.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Iedere Nederlander voor keiharde racist uitmaken en dan huilie doen over de reacties. Tsja.
Is niveau verplicht dan? Of tel je dan niet mee?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die reacties zijn dan ook beneden elk niveau.
Neuh. Ik vind het treurig volk, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef Walder_Frey het volgende:
Noem ze gelijk tokkies en PVV'ers hebben we dat ook weer gehad.
De reacties zijn racistisch ja. ZP echter niet. Ik denk ook niet dat die mensen niet meer racistisch zullen zijn als we ZP verbannen, of denk je van wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ze had geen ongelijk getuige de reacties.
Of zijn deze niet racistisch volgens jou?
Miljoenen mensen als racist bestempelen is wel van enig niveau??quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die reacties zijn dan ook beneden elk niveau.
Het ging mij meer om de reacties en dat er mensen zijn die deze reacties dus normaal vinden i.p.v. een discussie te voeren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De reacties zijn racistisch ja. ZP echter niet. Ik denk ook niet dat mensen niet meer racistisch zullen zijn als we ZP verbannen, of denk je van wel?
Dan ben je wel echt een dom viswijf hoorquote:WE DUTCH PEOPLE ARE MAKING FOOLS OF OURSELVES !
And not even one township wants to make a change.
Shame On You !!
#BlackPeteNeedsToGo
Ik denk dat Anouk de Nederlander nog wel uit gaat maken voor nazi. Zo is ze dan wel weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Miljoenen mensen als racist bestempelen is wel van enig niveau??
Zij maakt zich al jaren berucht door te doen alsof haar mening relevant is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Was deze van Anouk hier al gequote
[..]
Dan ben je wel echt een dom viswijf hoor
Ik denk dat er wel consensus is dat deze reacties niet horen. Maar dat Anouk niet moet miepen over een beetje tegengas (die reacties zijn er ook, alhoewel begraven in de domme posts) ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de reacties en dat er mensen zijn die deze reacties dus normaal vinden i.p.v. een discussie te voeren.
Tegengas middels een discussie is prima, maar niet middels racisme. En dat laatste gebeurt nu op facebook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel consensus is dat deze reacties niet horen. Maar dat Anouk niet moet miepen over een beetje tegengas (die reacties zijn er ook, alhoewel begraven in de domme posts) ben je toch wel met me eens?
Waar heeft ze het volk voor racist uitgemaakt? Toen ze dat artikel linkte?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Iedere Nederlander voor keiharde racist uitmaken en dan huilie doen over de reacties. Tsja.
Het is natuurlijk al langer dan vandaag bekend dat ze niet helemaal stabiel is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Was deze van Anouk hier al gequote
[..]
Dan ben je wel echt een dom viswijf hoor
Jij volgt de discussie nog niet zo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heeft ze het volk voor racist uitgemaakt? Toen ze dat artikel linkte?
We zijn het eensquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tegengas middels een discussie is prima, maar niet middels racisme. En dat laatste gebeurt nu op facebook.
Pardon, wat bewijst dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwam even dit stukje droppen van Asha ten Broeke, over kleurenblindheid als wit privilege! Vond ik wel interessant
[..]
Uhm nouuuu je bent wellicht tijdens de discussie wel wat plaatjes tegengekomen toch?![]()
Bij dit artikel staan een paar plaatjes.
Verder was de originele 'blackface' met zwarte schminck en rode lippen (zie hier een stukje daarover).
Het is gewoon echt dom dat mensen zo reageren.... geen eenvoudiger manier om haar gelijk te bewijzen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tegengas middels een discussie is prima, maar niet middels racisme. En dat laatste gebeurt nu op facebook.
Ik lees alleen dat ze die opmerking op FB gezet heeft dat we ons moesten schamen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij volgt de discussie nog niet zo?
Waarom denk je dat we ons moeten schamen? Wat zeggen de tegenstanders van Zwarte Piet precies? Waarom denk je dat Anouk wil dat we ons moeten schamen als de tegenstanders van Zwarte Piet vinden dat ZP racistisch is? Wat denk je dat Anouk wil insinueren met deze update? Je geeft zelf net al zelf het antwoord:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat ze die opmerking op FB gezet heeft dat we ons moesten schamen?
Waar heeft ze dat van het racisme gezet dan?
Welk gelijk doel je op? Precies, racistische uitingen. Anouk vind dat wij, de vierders van Sinterklaas, allemaal racisten zijn omdat we ZP in stand houden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon echt dom dat mensen zo reageren.... geen eenvoudiger manier om haar gelijk te bewijzen.
Verrassend. Iedereen weet immers dat weldoordachte stellingen van het type "Vlees eten is moord", "Katholieken zijn pedofiel" en "Jullie profeet is een massamoordenaar" normaliter garant staan voor een constructieve gedachtenwisseling op basis van rationele argumenten.quote:
Dat is dus je eigen interpretatie, ze stelt alleen dat we voor lul staan en ons moeten schamen, en dat Zwarte Piet weg moet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we ons moeten schamen? Wat zeggen de tegenstanders van Zwarte Piet precies? Waarom denk je dat Anouk wil dat we ons moeten schamen als de tegenstanders van Zwarte Piet vinden dat ZP racistisch is? Wat denk je dat Anouk wil insinueren met deze update? Je geeft zelf net al zelf het antwoord:
[..]
Welk gelijk doel je op? Precies, racistische uitingen. Anouk vind dat wij, de vierders van Sinterklaas, allemaal racisten zijn omdat we ZP in stand houden.
Je schreef zelf:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus je eigen interpretatie, ze stelt alleen dat we voor lul staan en ons moeten schamen, en dat Zwarte Piet weg moet.
Dat is toch echt wat anders dan "alle Nederlanders zijn racisten".
Wat voor gelijk doel je op? Je weet zelf ook wel dat Anouk insinueerde dat ZP voorstanders racisten zijn. En dat is niet erg, ze zegt het niet hardop, maar ze wijst heel erg nadrukkelijk in die richting.quote:Het is gewoon echt dom dat mensen zo reageren.... geen eenvoudiger manier om haar gelijk te bewijzen.
Wat mij betreft bewijst het dat de associatie met zulke historische figuren heel begrijpelijk is. Sommigen interpreteren het weer anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Pardon, wat bewijst dat?
Zo'n zwitserse gardist, indien kleurling, ziet er ook uit als Zwarte Piet.
Misschien stamt hij daar wel van af.
Overigens zijn niet alle zwarte piet zwart geschminkt. Sommigen zijn bruin geschminkt, sommigen zijn gewoon bruin of zwart van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |