Zodra ik er weer ben ga ik ze zoeken!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De aldi heeft ze met een yoghurtlaagje, die zijn echt heerlijk!
Heather Nova!quote:
Oh die is mooi!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:08 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mijn moeders lievelingsnummer is dit.
Heather beats Neil hoor
No wayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:14 schreef oh-oh het volgende:
( zo erg dat ik nu niet eens meer ga als ze in Maastricht speelt, truestory! )
Moggetjes!quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No wayWat leuk dat je haar zo vaak gezien hebt
Oh die is wel heel tof ja!
Ik vind het verder ook een mooi mens. Altijd goed haar, goeie kop, goed lijf
Wat leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Happy
![]()
Thessa zingt deze zo heerlijk mee ook.
Maar het lekkerst zingen we samen Royals
ZuigNappie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
Niets aan de hand, normale dag, drie octopussen in m'n bento.
van 17 tot 22quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Lekker ja, het is er weer voor. Tot hoe laat moet je?
Oh dat valt nog wel mee, zeker op een dag als vandaag best wel fijn, wat een weer nog steeds he!quote:
Ja wist ik, ik kijk soms even kort live op de webcam wie ze in de studio hebben!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, gisteren ook zo een topdag he!
Pis, ik zie dat Wicked Games net een cover was live van die Anneke kuttekop die er is.
Sjonquote:
Goed zo, lekker kalm aan doen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net chinees besteld, ik moest van het idee dat ik boodschappen moest doen al bijna huilen, ik doe met morgen wel
![]()
quote:
En nu droom je ervan dat mevrouw Stirling er op gaat spelen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Vers terug van de vioolbouwer na een welverdiende restauratie, mijn beste vriendin van de middelbare school
[ afbeelding ]
Ze mag m'n strijkstok vasthoudenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu droom je ervan dat mevrouw Stirling er op gaat spelen?![]()
Ja. Bibliotheek leden hebben recht op een gratis exemplaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat tof, krijg je dat boek dan kado?
Ik herinner me dat ik dat onwijs leuk vond vroeger!
What did you doooooooooo???quote:
And how did you do it?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Chinese thee-eitjes gemaakt
[ afbeelding ]
Hmm, met de eiwitprinter die NASA wilt maken zou het kunnen.quote:
Zat ook een boekenlegger in zag ik gister, leuk!quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Zo "Erik of het Klein Insectenboek" gehaald![]()
Daarop staat een code, waarmee je een prijs kan winnen. Ik had helaas geen prijsquote:Op zondag 3 november 2013 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zat ook een boekenlegger in zag ik gister, leuk!
Goeiesmorgens!
Oeh! Dit dacht ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben je ouders ook zo'n leuke oude auto, of romantiseer ik het in m'n hoofd teveel?
quote:Op maandag 4 november 2013 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie de vader van Oh zo, na 20x afslaan, de motorkap even een beuk geven en dat ie dan weer doet.
Weet ik veel!quote:Op maandag 4 november 2013 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben ze zo'n superzuinig eco dingetje?![]()
Nu wil ik het type weten ook!
Ja, no way hier, want is gewoon mijn halve cd collectie heur!quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
In de container?
Als je ze nu al op wil bergen, hoe groot is dan de kans dat je er ooit nog iets mee wil?Ik pleur echt alles weg
Het zijn er 5 geloof ik!quote:Op maandag 4 november 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Godskanonne, die alltimefaves kun je ook downloaden als je ze nog eens wil zien
![]()
Alles groter dan een enkel cd'tje is hoerig om te versturen ja!quote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Boeken geef ik wel allemaal weg of ik breng ze naar de kringloop.
Kleding geef ik weg of doe ik in de kledingbak.
Die cd's dat is dus echt een hoerenwerk, goed inpakken, en die zijn zwaar hoor, dus dat doe ik echt nietEr zit amper iets bij wat jij wil ook. En stuk voor stuk uitzoeken is me al te veel werk hoor, echt.
Ik was zaterdag op zoek naar mijn e-reader, ik heb zo een halve kast in een vuilniszak leeggegooid.
Al die zooi ligt alleen maar in de weg
ik heb gister de boel eens uitgezocht zoals je op fb zag, weggooien vond ik zonde maar zo te zien geen interesse dus ik mik t dan ook in n doos en naar kringloop ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
In de container?
Als je ze nu al op wil bergen, hoe groot is dan de kans dat je er ooit nog iets mee wil?Ik pleur echt alles weg
Ja maar jij woont nog steeds thuis toch ook?quote:Op maandag 4 november 2013 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb weinig spullen, dus hoef ik ook weinig te versturen of weg te gooien. Ik ben wel heel blij met m'n e-reader. Dat scheelt een hoop boekenspul! Enige is dus dat ik nu een dvd-collectie heb. Al slank ik die nu ook af. Er staat veel bij dat ik nog niet heb gezien. Vind ik ze niet tof genoeg om te houden, doe ik ze weg.
Ik stuur binnenkort weer een doos op naar een vriendin die op haar tuinderij zo een leeskast heeft waar iedereen boeken kan brengen en halen. Omdat ik dat zo leuk vindt, dat idee!quote:Op maandag 4 november 2013 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb gister de boel eens uitgezocht zoals je op fb zag, weggooien vond ik zonde maar zo te zien geen interesse dus ik mik t dan ook in n doos en naar kringloop ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |