Hier windkracht 11! Eerder vandaag is er hier een windvlaag van 136 km/u gemetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef Xanteh het volgende:
Volgens mij wel windkracht 10 daar aan de kust in het noorden
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier windkracht 11! Eerder vandaag is er hier een windvlaag van 136 km/u gemeten
Als ik je nou persoonlijk heb aangevallen zou ik heel de ophef snappen ik zeg alleen dat je dat beter niet kunt doen niet meer en minder en je het "moet" zien dat je niet iets moet doen omdat iedereen dat heeft. Omdat het niet zielig is. Het zieliger is dat ze iets eet waar ze pijn van krijgt. Dat ze al eerder heeft gehad zonder problemen stond er toen niet bij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
Nee hoor Evenstar, maar alle andere adviezen heb ik ook aangenomen van je.
En dat bracht je iets rustiger. Die adviezen waardeer ik.
Ik kan me wel goed voorstellen als je vaak tegen allerlei dingen bent aangelopen, dat je bij een andere moeder denkt: luister gewoon! Maakt het leven zoveel makkelijker en je kind hoeft niet onnodig pijn te hebben.
NTS
Dat is ook lastigjeetje.
Goed idee om na te vragen hoe dat zit met samenstellingen van producten.
Ander onderwerp:
Ons huis waait wegen onze bejaarde buurman viel om.
S is behoorlijk onder de indruk van het weer en de vallende dakpannen ()
Hier bumba, zandkasteel,hiltoon hospitsl,teletubbies,hoela hoep,baby tv allemaal hits. Hoelang? Geen idee ik zet hem eigenlijk nooit uit ze gaat toch altijd spelen tussendoor soms staat baby tv om half 10bsavonds nog aan als ze a l o. Half 7 sliep.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kijken jullie dreumessen TV ? En zo ja: waar naar ? En hoe lang ?
Wat is jullie mening over TV ?
Oh: Kwisted
Ik tuk zo nu en dan mee met de kleine en ik geef gewone melk + Nutrilon 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Echt, dat is zó de moeite van het wachten waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik echt zo op aan het wachten!![]()
Niet de eerste keer hoor. Doen ze geloof ik elk half jaar. Ik geloof dat dit nu de 3e keer al is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara eerste tien minuten gesprekken ....fijnndat ie het zo goed doet!
Ik moest daar even hard om lachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Kyara het volgende:
Lekker natte plakzoeken
Fijn dat alles goed is gegaan, klinkt wel heftig. Sterkte en morgen lekker je meisje knuffelen.
Fijn dat de ab aanslaat Mango!
Hier een trotse moeder. Vanavond 10 minuten gesprekje op het kdv gehad. Ze vinden dat M ontzettend goed, verstaanbaar en veel praat voor zijn leeftijd, ook omdat hij geen oudere broer of zus heeft. Fijne motoriek en cognitieve ontwikkeling vonden ze hem ook voorop lopen. Qua zindelijkheid echt 0,0 interesse maar handjes wassen vindt hij wel leuk dus hij sneakt regelmatig de rij in voor het handjes wassenEn knutselen en kleuren vindt hij heel leuk (net al thuis). En in de kring loopt hij soms weg als hij het niet meer boeiend vindt (sinds zo op stoeltjes zitten ipv in de kinderstoel). Lopen gaat super en bij het naar buiten gaan staat hij nu vooraan om naar buiten te gaan
Herkenbaar. Ik ben van huis uit gewend om pas 's avonds tv te kijken en alleen de tv aan als je kijkt. Bij mijn man staat de tv vaak de hele dag aan en in de weekends staat de tv hier dus ook veelal aan. M kijkt dan eigenlijk nooit. Pas als er kleurtje en liedjes komen vindt hij het boeiend (ik vind het dus NIET okey dat mijn man naar de Simpsons of Southpark kijkt als M wakker is).quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
De hele dag de TV aan ben ik niet gewend en lijkt me heel onrustig. Maar er wordt snel over geoordeeld, dus ben benieuwd of het kwaad kan ? Ik kan er zelf niet tegen en ben benieuwd of het invloed heeft op kinderen. Mn ouders zijn helemaal tegen dus dat heb ik van huis uit.
Ik begrijp je gevoel helemaal, maar over een jaartje kan je tegen dit soort dingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef NotTheSame het volgende:
Vanmorgen een rondleiding bij de psz gehad. Maar ik heb zo nog m'n twijfels.
Draakje mocht wel gewoon al meedoen in de groep en dat ging eigenlijk best goed. Alleen het in de kring zitten was nie zo haar ding, spelen was veeel leuker! Maar dat zou wel goedkomen zodra ze een paar weken mee zou draaien.
Maar ze hadden 2 leidsters op 10 kindjes, naar mijn idee te weinig. Ook mochten grotere kindjes zonder begeleiding met van die spijkerplankjes om kralen op te leggen spelen, waardoor er dus kralen op de grond lagen. Draakje liep een tijdje rond met een potlood in d'r hand, niemand die er wat van zei dus ben ik er zelf achteraan gegaan. Een kindje deed niets anders dan treiteren, heeft Draakje ook gekrabt en geduwd en daar ben ik ook maar weer zelf tussen gesprongen. In het uur dat we binnen waren heeft dat kind dus 5x op de strafstoel gezeten, zonder enig resultaat.
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben geneigd om nee te zeggen vanwege (naar mijn mening) te weinig leidsters waardoor. De incidenten met de potlood en de kralen in 1 uur tijd vond ik erg gevaarlijk, of ben ik nou overbezorgd?
Ik vind het ook niet zo schrikbarend eigenlijk maar volg je gevoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef NotTheSame het volgende:
Dank voor jullie antwoorden dames! Ik heb er idd geen goed gevoel over. Ik heb net met manlief gesproken en die zegt dus ook dat als ik er geen goed gevoel bij heb, we het niet gaan doen. Mijn moeder daarentegen vind dat het allemaal niet zo schrikbarend en vind dat we het gewoon moeten doen.
Het probleem is hier dat er slechts twee overkoepelende organisaties zijn die peuteropvang met subsidieregeling organiseren. En bij die andere staat ze ook ingeschreven alleen daar kan ze pas in april terecht.
Ik ga er nog maar es een nachtje over slapen denk ik.
Twinkle welkom hier!
ik mis hem wel hoor, maar gelukkig pas na een tijdje alleen op de hotelkamer..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Tinuviel het volgende:
Skoap, ik mis mijn dreumes wel als ik 2 dagen voor werk weg gen, maar zie ook de positieve kanten. En elkaar soms missen is ook goed voor de relatie.
Nou ga ik bijna denken dat daar iets Heel Belangrijks stond dat KZ na 3 minuten toch maar geëdit heeftquote:
Ja, dat laatste is wel even anders dan hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:35 schreef Kyara het volgende:
Zie, het is maar net wat je gewend bent. Maar ik had ook nog 2 baby's om 04.00 en 06.00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door _Ophelia_ op 29-10-2013 10:26:43 ]
Ik ben ook illegaal hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:14 schreef laziness het volgende:
/illegaal
Ik zie Otje nooit. Wat een leukerd!![]()
En het cadeau is ook tof!
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Kyara het volgende:
Ja, de fietspomp lag naast de tafel. Dus nog gered. De blaadjes waren helaas niet meer te redden.
Ik had de foto net nog even gezien van Otje![]()
Superleuk cadeau!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:21 schreef Kyara het volgende:
Staan jullie ook wel eens zo versteld van je kind?
M wijst alle getallen aan op een rekenmachine. Ik stond echt van
leuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:34 schreef Phaidra het volgende:
Heuj ja, Kyara mod?? Waar?
Gevonden:
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
Leuk en gefeli
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:38 schreef Kyara het volgende:
Thanx! Nou niet ineens allemaal gaan rellen he
Heb je eczeem? wel goed dat jij ook wordt getest! moet je bloed prikken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Zoë23 het volgende:
Tinu
Hoe ging de nacht?
Sam hoe gaat het?
kz hoe gaat het bij jullie?
S sliep gisteravond om 20:30 en ze werd om 23:30 / 3:30 en 6:00 wakkerzo.. een stuk beter dan afgelopen nachten. Ze zei vannacht "auwww" en ging toen verder slapen. Klonk zo zielig..
gelukkig lag ze lekker tegen me aan.
Ze heeft wat nieuwe woordjes; puppy, klok, tiktak, telefoon en aardappel (a-appel)
oh en ik wordt gechecked op allergieën.. (ik heb een rare plek op mn rug en de ha dacht aan allergie) misschien heb ik er wat aan voor S. (ze had vorige winter nml ook zo'n plek op haar been, alleen deed onze oude ha daar niets mee)
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je eczeem? wel goed dat jij ook wordt getest! moet je bloed prikken?
fijn dat ze beter heeft geslapen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Check het verschil! Is echt wel een stuk minder al!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef bitterend het volgende:
Zoe dat is zeker fijn zo'n meedenkende ha!!
Susie![]()
lekkere bolle!!! tot over een maand bij de peuters
Nou he? Echt een peuter! Ze praat ook ontzettend veel in ene, soms verstaanbaar, soms absoluut nog niet, maar je kan "echt" met haar kletsen nu. Ook veel meer zelf spelen, zo leuk om te zien!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Susie wat een prachtig overzicht van baby naar nu. Duidelijk een peuter nu!!
Was te verwachten inderdaad amber komt het weekend niet verder lukt het vriend redelijk. Er staan vrijwilligers op de achtergrond indien nodig en ik mag eventueel met lisa naar mam maar blijf liever hier natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Blue in tha house... Nou moeten we lief doen zeker![]()
Susie, wat wordt het een groot meisje zeg. Gefeliciteerd met haar verjaardag. Over 2 maand sluipt Daan ook achter haar aan..
Zoë, goed dat je er dan even na laat kijken.
Sam, klinkt wel pittig, maar dat was ook te verwachten toch? Lukt het met de kids?
Daan kent nu het woordje meer.. Zo krijg je toch een broodje pasta extra. Alleen zijn broer trapte er niet in toen Daan "meer lees" zei na een paar bladzijden lezen..
(Grote broer zit in groep 3 en leest nog niet zo graag, dus even gelokt om Daan voor te lezen)
Ik wilde precies hetzelfde typenquote:
Ja! En dan thuis heel gezellig en lief en goed eten en drinken en leuk spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie die mop van die net-niet-dreumes die met koorts opgehaald moest worden van het kdv?
Nergens meer last van ...
ook herkenbaar.... dat hij ja zegt en jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
"Ja!" (dat is al uniek, dat hij een keer niet 'nee' zegt )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |