DF leuk joh, die ruimte bij je ouders (das ook een van de redenen waarom mij weer terug naar m'n geboorteplaats willen, voor onze verkoopprijs kunnen we daar 3x groter wonen

)
CS leuk is dat als mensen dat over je kind zeggen!
Soempie wat goed van M.!
En die taalontwikkeling kennen wij hier ook. Valt er wat op de grond oid, hoor je ineens 'Oh oooooh, jonge jonge, nie goed hè?'
Vanmorgen een rondleiding bij de psz gehad. Maar ik heb zo nog m'n twijfels.
Draakje mocht wel gewoon al meedoen in de groep en dat ging eigenlijk best goed. Alleen het in de kring zitten was nie zo haar ding, spelen was veeel leuker! Maar dat zou wel goedkomen zodra ze een paar weken mee zou draaien.
Maar ze hadden 2 leidsters op 10 kindjes, naar mijn idee te weinig. Ook mochten grotere kindjes zonder begeleiding met van die spijkerplankjes om kralen op te leggen spelen, waardoor er dus kralen op de grond lagen. Draakje liep een tijdje rond met een potlood in d'r hand, niemand die er wat van zei dus ben ik er zelf achteraan gegaan. Een kindje deed niets anders dan treiteren, heeft Draakje ook gekrabt en geduwd en daar ben ik ook maar weer zelf tussen gesprongen. In het uur dat we binnen waren heeft dat kind dus 5x op de strafstoel gezeten, zonder enig resultaat

.
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben geneigd om nee te zeggen vanwege (naar mijn mening) te weinig leidsters waardoor. De incidenten met de potlood en de kralen in 1 uur tijd vond ik erg gevaarlijk, of ben ik nou overbezorgd?